Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Καλό Πάσχα!!! Happy Easter!!!

Μεγάλη Πέμπτη χωρίς κόκκινα αυγά γίνεται?
Τις προηγούμενες ημέρες, έβαψα πολλά αυγά με τις ωραίες -τεσσάρων διαφορετικών ειδών- βαφές 
που μου είχε φέρει  ο γυιός μου από την Γαλλία
Πιτσιλωτά, μαρμπρέ, κλπ., κλπ.

Το λουλουδάτο καρεδάκι το είχα κεντήσει όταν ήμουν 13 ετών!
 
'Εφτιαξα και μερικές λαμπάδες
Η κόρη μου, είχε ζητήσει να της φτιάξω μερικά δωράκια για τις φίλες της, αφήνοντάς μου το πεδίο ελεύθερο...
κι εγώ έφτιαξα... 

...έναν καθρέφτη
και τέσσερα ξύλα κοπής/κρεμαστρούλες για την κουζίνα
ελπίζω να τους αρέσουν!!!
 
'Αφησα τα κόκκινα αυγά - κατακόκκινα και σκέτα - για την Μεγάλη Πέμπτη.
Αργά το βράδυ, μετά την κατανυκτική ακολουθία των Δώδεκα Ευαγγελίων, γύρισα στο σπίτι και τα φωτογράφισα...
κόκκινα αυγά, νηστήσιμα μπισκότα με ταχίνι και καρύδα και αμύγδαλο 
& νηστήσιμο μπουρέκι με μπανάνα, αμύγδαλο και γλυκό λεμόνι-νεράντζι
(αυτό το έφτιαξε ο Νίκος)

...για  να σας στείλω τις ευχές μου μ'αυτά.

Τα αυγά είναι, βέβαια, από τις κοτούλες μας!!!
 καδράκι με κρακελέ και ντεκουπάζ

και με τα μουσκεμένα, από την χθεσινή βροχή, λουλούδια του κήπου μου

όπως και με μια άποψη του κοντινού λόφου, όπως φαίνεται από το σπίτι
 Δεν είναι σαν πίνακας αυτό το τοπίο με τις παπαρούνες στην πλαγιά πίσω από τα μισοκαμμένα δέντρα?
 Ντεκουπάζ με παπαρούνες πάνω σε φλοιό ευκαλύπτου

Το Μεγάλο Σάββατο λένε πως ότι φυτέψεις στην γή πιάνει σίγουρα,  κι εμείς συνηθίζουμε -εδώ και πολλά χρόνια- να φυτεύουμε τις ντοματιές, τις πιπεριές και άλλα καλοκαιρινά ζαρζαβατικά στον κήπο.
Μας περιμένει λοιπόν δουλειά !
Και με την ευκαιρία, ανανέωσα το παλιό σκουριασμένο ψαλιδάκι (το έξυσα, το λάδωσα, το έβαψα) κι έκανα κι ένα ντεκουπάζ στην παλιά βάση του σπάγγου με τον οποίο δένουμε τα φυντάνια στα πασαλάκια τους.

Εύχομαι καλή Ανάσταση σε όλους και όλες, 
και το 'Αγιο Φως να φέρει φώτιση, υγεία και ευτυχία σε σας και στις οικογένειές σας!

Ελπίζω να φτιάξει ο καιρός και το Πάσχα να είναι μιά Λαμπρή ημέρα, όπως της πρέπει!

I wish you all a very Happy Easter!








63 σχόλια:

  1. É Páscoa! Cristo está vivo, o túmulo está vazio, Ele ressuscitou!!! A mais bela festa dos Cristãos.
    Crentes no Amor de Deus Pai que nos deu seu Filho Jesus Cristo que permanece conosco pela força do
    Espírito Santos, seguimos nossa caminhada na construção de um mundo mais justo, fraterno, humano,
    harmonioso e de doação.
    Todos somos promotores da Paz!
    Feliz, Santa e Abençoada Páscoa.
    Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαριαννί μου υπέροχο, τα αυγουλάκια όλα , παραδοσιακής απόχρωσης και μη, έγιναν τέλεια!!!!
    Και του χρόνου με υγεία!!!!
    Οι φιλενάδες πάλι, τυχερές που θα λάβουν Μαριαννοδωράκια!!!!!!!
    Και την καρδιά μου έκλεψε η "δακρυσμένη" ίριδα!!!!!
    Εύχομαι καλά φυτέματα, Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!!
    Πάντα υγεία και χαρά σε όλου σας!!!!
    Φιλιά πολλά - πολλά, νεραϊδουλάκι μου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριάννα μου , είσαι πολυτάλαντη και "χρυσοχέρα" !!!! Μαγεύτηκα από τις δημιουργίες σου - το ντεκουπάζ σε φλοιό ευκάλυπτου είναι πραγματικό έργο τέχνης !!!!! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου !!!!!
    Καλή Ανάσταση !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Μαριάννα.Τι υπέροχα δωράκια έφτιαξες πάλι! Και τ' αυγά σου είναι πολύ ιδιαίτερα, μπορώ να πω. Λάτρεψα το τοπίο με τις παπαρούνες, απιστευτη ομορφιά! Καλό Πάσχα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΡΙΑΝΝ ΜΕ ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΥΝΟΔΕΥΣΕΣ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ,ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΙΩΑΝΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ομορφη γεμάτη χρώματα και μεράκι ανάρτηση !!!



    Καλο Πάσχα και απο εμάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Μαριάννα !!!
    Και η βάση του ψαλιδιού ντεκουπάζ ???
    Ξετρελλάθηκα με τις κρεμαστρούλες !!
    Να ευχηθώ Καλό Πάσχα, να περάσετε
    όμορφες οικογενειακές στιγμές !!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τα Πασχαλινά καλούδια σου υπέροχα, (θα ήθελα συνταγή για τα νηστίσιμα κουλουράκια με το ταχίνι) καλή επιτυχία στα κηπευτικά σας ,η θέα είναι σαν ψεύτικη και τα δωράκια σου το ένα καλύτερο από το άλλο με υπέροχα μοτίβα , κρακελέ και καλοδουλεμένα!Καλήν Ανασταση να έχεις παρέα με τους αγαπημένους σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου Μαριάννα μου!!!!Η μία καλύτερη από την άλλη...Τα δωράκια για τις φίλες της κόρης, υπέροχα και χρηστικά....
    Καλό Πάσχα εύχομαι, σε εσένα και την οικογένειά σου και καλή Ανάσταση με υγεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. KΑΛΟ ΠΑΣΧΑ Μαpιαννα.
    ομοpφες δημιουργιες
    ομοpφες εικόνες
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Μαριάν μου!!!Πανέμορφες οι λαμπάδες σου αλλά καί όλες οι πασχαλινές δημιουργίες σου!!Υπέροχα καί τά αυγουλάκια σου!Καί τού χρόνου!!!Ο λόφος,φανταστικός!!Γέμισε από πολύχρωμα Ανοιξιάτικα λουλούδια!!Καλό Πάσχα καί καλή Ανάσταση,μέ υγεία!!Καλά νά περάσετε μέ τήν οικογένειά σου!!
    Πολλά φιλάκια φιλενάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι "χορταστική" ανάρτηση Μαριάννα !!!! Και τι δεν έχει .... χρώματα, μυρωδιές, δώρα, δημιουργίες, κεντήματα, όλα καταπληκτικά !!!!!
    Καλή δύναμη για τα φυτέματά σας και Καλή Ανάσταση με υγεία για σένα και την οικογένειά σου !!!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Μαριαννάκι μου γλυκό!! Τι όμορφες φωτό!! Τα λουλούδια σου είναι πλουμιστά και φουντωτά!! Φτου φτου!!
    Πίνακας ζωγραφιστός είναι το τοπίο με τις παπαρούνες!!! Δεν το συζητώ!!! :)))
    Οι δημιουργίες σου είναι εξαιρετικές ακόμα μια φορά!! Καλέ εσύ 13 χρονών κεντούσες;; Αυτά είναι!! Χρυσοχέρα μου!! Τα δωράκια που τους έφτιαξες είναι πανέμορφα!! Θα τα λατρέψουν!!! Το δε decoupage στον φλοιό ευκάλυπτου είναι τέλειο και λατρεμένο!!! Μπράβο!!! Μου χουν μείνει κι εμένα 2 φλοιοί από φοίνικα!! Μετά πάω στα λιβάδια για μάδημα!!!! Χαχαχα!!
    Καλή Ανάσταση να χεις Μαριάννα μου!! Να περάσεις πολύ όμορφα με την οικογένειά σου!! Καλό Πάσχα με υγεία κι αγάπη!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Decoupage ΠΑΝΤΟΥ!!!
    ;-) Χαχαχα!!
    Υπέροχα τα θαυματάκια που μας έδειξες, κορίτσι μου!
    Είσαι άξια!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!
    Να περάσεις υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑΝ ΕΙΣΑΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
    ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καταπληκτικα ολα σε παρακολουθω καιρο.Εισαι Αθηνα η θεσσαλονικη γιατι θα ηθελα μερικες συμβου λες απο κοντα.ΕΥΗ Θεσσαλονικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ομορφα ολα, αλλα και η φωτογραφια του λοφου φανταστικα χρωματα!

    Καλο Πασχα, καλα να περασετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφα όλα, γεια στα χέρια σου!
    Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση, να περάσεις πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Jolie table, jolies décos, jolis travaux et superbes photos !!!
    Une Douce Pâques !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  20. Καλο Πάσχα και καλή Ανάσταση Μαριαννα μου, σε σένα και στην οικογένεια σου.Να περάσετε πολύ όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ααααα εσύ Μαριαννάκι μου.. όλα τα έχεις.. τελειο και τα αυγουλακια σου. και τα ντεκουπάζ σου.. όλα.. όμορφα αλ΄΄α εγώ ξετρελάθηκα με τον αληθινό πίνακα της φύσης που έχεις μπροστα στα μ'ατια σου.. ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟΣ!!!.....
    ετσι λουλουδιαμενη να είναι και η ΠΑΣΧΑΛΙΑ σου....... και να έχεις μια ΚΑΛΉ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΟΥ... φιλακιααααααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τη όμορφα αυγά είναι αυτά Μαριάννα μου !!!belles couleurs ....
    και οι λαμπάδες και το λουλουδένιου καρεδακι.. χρυσοχέρα και οι αλλες διμιοργιες όλα τέλειο
    Μου άρεσε πολύ ώμος η θεά που εχεις από το σπίτι σου Belle vue !!!!
    καλή Ανάσταση και Καλο Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όχι όχι δεν γίνεται. Καλώς δέχτηκες το γιο σου :)
    Ταλέντο απο τα 13 σου λοιπόν!
    Καλό Πάσχα με υγεία, να περάσουμε όμορφα :)
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μου αρέσουν πολύ τα περίεργα βαμμένα αυγουλάκια σου, ζήλεψα τα δωράκια για τις φίλες της κόρης σου, ιδιαίτερα τον καθρέφτη, αλλά δεν μπορώ να μην πω πως το μάτι μου κόλλησε στη φωτογραφία του λόφου! Τέτοια ομορφιά! Να μη μιλήσω δε για τα λουλούδια του κήπου σου! Το ξεχωριστό στις αναρτήσεις σου είναι το πάντρεμα κατασκευών - φύσης στην ιδανική αναλογία. Κάνει την επίσκεψη, απόλαυση ;-)
    Καλό Πάσχα, με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ....(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§


    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπράβο χρυσοχέρα! Δεν έχω λόγια! Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εντυπωσιάστηκα. Μπράβο σου. Τα πολύχρωμα αυγουλάκια σου με εξέπληξαν!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Dear Marie-Anne,

    How wonderful it is to visit your beautiful blog and feel the joy that comes with seeing such aesthetic beauty in your artistic accomplishments, your gorgeous countryside and your culinary creations! I LOVE the poppy fields and vineyards in that rolling landscape! Your poppies painted on wood make this image permanent.

    Kali Anastasi kai Kalo Pascha!!

    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μαριάννα, στέλνουμε τις ευχές μας για Καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένειά σου,να περάσετε όμορφα!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Και του χρόνου Μαριάννα μου !
    Καλή Ανάσταση να έχεις και καλά να περάσεις με όσους αγαπάς! :)))
    Τα φιλιά μου ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και του χρόνου Μαριαννάκι μου τα χρυσά σου τα χερα ´κια να φτιάξουν όμορφα πασχαλινά!!! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα, σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χριστός ανέστη!!!
    Πολύ όμορφα όλα αυτά που έχεις φτιάξει....καλή συνέχεια σε ότι κάνεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χριστός Ανέστη & Χρόνια πολλά !!! Να περνάς όμορφα χαρούμενα και διασκεδαστικά!!!Θαύμασα την πληθώρα των πασχαλινών κατασκευών Πανέμορφα τα δαντελένια αυγά ,μου έχουν αρέσει παρα πολύ εχω κι εγώ ενα δώρο της Σωσώς το κοιτάζω και το θαυμάζω. Ζωντάνεψε και ο άχρωμος λευκός κόκκορας,του εδωσες κίνηση και ομορφιά!! Ολα τα έκανες όμορφα και ζηλευτά όπως τα δωράκια.Μπράβο!! όλα είναι γουστόζικα !!! Φιλάκια πολλά Μαριάν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΜΑΡΙΆΝΝΑ μου!!!
    Θα ξεκινήσω κι εγω με τον πινακα ζωγραφικης, που..αν αυτο ειναι τοπίο που αντικρύζεις καθημερινά,σιγουρα ομορφαινει την κάθε σου μέρα!!!!
    δεν θα σχολιάσω καθε μια απο τις δημιουργίες σου, ξεκινωντας απο τα πολλά και χρωματιστα αυγα΄, απο τον κεντημα των 13 χρονων σου, και με τις στάλες βροχής στα πανεμορφα άνθη! ναι. αυτο λεγεται ίρις,άγνωστο γιατί, εμείς στο χωριό μου τα ΄λεμε μαχαίρες, ίσως επειδη τα φύλλα τους ειναι σαν μαχαίρια, ίσως!
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ με υγεία!!!
    φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Happy Easter to you!!! The creations are all marvellous
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά Μαριάννα μου Χριστός Ανέστη.
    Πολύ ωραία αυτά που έφτιαξες.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!!!!!κΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πολυ πολυ ομορφα πραγματακια!
    Χριστος Ανεστη και Χρονια Πολλα
    Φιλακια απο Κυπρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χριστός Ανέστη , Μαριάννα μου !!!! Χρόνια Πολλά με υγεία , ευτυχία και πολλές όμορφες δημιουργίες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. I love the French eggs and the embroidery ! You were very busy again, making all those lovely things!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ομορφα χρώματα της άνοιξης! Αληθώς Ανέστη, Χρόνια πολλά, με τίς καλύτερες ευχές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χρόνια πολλά και Χρστός Ανέστη, Marie Anne!!! Για άλλη μια φορά, με εξέπληξες με όλα αυτά τα πανέμορφα που έφτιαξες!!
    Υγεία, χαρά , ευτυχία και αγάπη να βασιλεύουν στο σπιτικό σου!!!
    Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρονια πολλα Χριστος Ανεστη Μαριαννα μου!!!!!!!!!
    Τι πανεμορφες δημιουργιες ειναι αυτες και του χρονου να εισαι καλα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αληθώς!!!Πάντα υγεία και χαρά!Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλώς σε βρήκα κι εγώ! Υπέροχες οι δημιουργίες σου αλλά και οι φωτογραφίες σου. Ξεχώρισα τα ξύλα κοπής/ κρεμάστρες. Χρόνια Πολλά κι από εδώ και σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη στο Άσυλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά! Όλα είναι πανεμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Με τις φανταστικές δημιουργίες σου και τις καταπληκτικές φωτογραφίες που βγάζεις, διατηρείς και διαχειρίζεσαι ένα υπέροχο ιστολόγιο!Συγχαρητήρια θερμά που ξεκίνησες από τόσο μικρή ν' ασχολείσαι και κράτησες κι επέκτεινες τις ασχολίες σου μέχρι σήμερα!
    Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε σένα καλή μου φίλη, στην οικογένεια σου και σ' όλον τον κόσμο!Να 'στε όλοι καλά!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Unos trabajos preciosos, las tablas me han encantado.
    Las fotos, espectaculares.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χριστός Ανέστη!!!!!!!!Χρόνια πολλά Μαριάννα. Εύχομαι να περάσατε καλά αυτές τις ημέρες. Οι ετοιμασίες σου θαυμάσιες και οι φώτο σου υπέροχες. Όντως οι παπαρούνες στο βάθος είναι σαν πίνακας ζωγραφικής. Εξάλλου η φύση είναι ο καλύτερος ζωγράφος, έτσι δεν είναι;
    Και του χρόνου με υγεία και δημιουργικότητα όπως πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χρόνια Πολλά
    θαυμαστές δημιουργίες.
    Με το καλό και του χρόνου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά Μαριάννα...!!!
    Όμορφη Πασχαλινή και Ανοιξιάτικη ανάρτηση....υπέροχες δημιουργίες.....φιλάκια...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!! Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου....τα ξύλα κοπής όμως τα ερωτεύτηκα, είναι φανταστικά!!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρόνια πολλά Μαριάννα....ξετρελάθηκα με τις δημιουργίες σου αλλά και με τις εικόνες του κήπου ....και εκείνη η υπέροχη πλαγιά !!!! να κάθεσαι και να την απολαμβάνεις. τα ξύλα κοπής μεταμορφώθηκαν....να είσαι καλά πάντα.
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Mαριάννα μου σου εύχομαι Χρόνια Πολλά με υγεία, χαρά και με ευτυχία στην οικογένειά σου!!!
    Τι όμορφες δημιουργίες!!! Τυχερές οι παραλήπτριες!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τι ομορφιες ειναι αυτες; Ενα μπουκετο αριστουργηματα! Αριστουργηματα της ανοιξης και αριστουργηματα της οικοδεσποινας! Και του χρονου με υγεια! Χριστος Ανεστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Χριστός Ανέστη αγαπημενη μου, Χρονια Πολλα κι οπως τα επιθυμείτε! Ο λόφος σου εινα ένας πανέμορφος πίνακας ζωγραφικής! Γεια στα χέρια σου, πάντα θαυμάζω τις δημιουργίες σου και τον ενθουσιασμό σου Μαριάνα μου, νασαι πάντα καλα! Πολλα πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Υπέροχη η ανοιξιάτικη έμπνευσή σου Μαριαννάκι μου!!!! Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη!!!! Σε φιλώωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Sorry, I am a little late for this post, I hope you had a happy Easter.. Your decoupage creations are beautiful, well done! And I love your flowers and the beautiful painting... Lovely post, Have a happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Οι ετοιμασίες για το Πάσχα μας κάνουν όλες πολύ χαρούμενες. Χριστός Ανέστη Χρόνια πολλά με υγεία. Εύχομαι τα φυτά σου να πιάσουν και να σου δώσουν καλή σοδιά. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...