Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Χαμένη στα χαρτιά!

Εδώ είμαι! 'Οχι, δεν έχασα 'στα χαρτιά', μόνο χάθηκα μέσα σ'αυτά...

Πηγαινοέρχομαι από την Προβηγκία στο Αιγαίο, από την Σμύρνη στο Μαϊάμι, στην Αθήνα και την Μασσαλία, από την Τήνο στο Βουκουρέστι και μετά ξανά στην Σμύρνη, από την Κεφαλλονιά στο Γαλαξείδι και πάλι στην Σμύρνη, και από εκεί στην Αμοργό και πίσω στην Γαλλία...

Σας μπέρδεψα λίγο μήπως; Εδώ έχω μπερδευτεί εγώ ή ίδια!  

Η Γενεαλογία όμως είναι κάτι που με παθιάζει εδώ και χρόνια. Μου αρέσει να πνίγομαι μέσα στα παλιά ντοσσιέ, στα albums και τα κουτιά με τις φωτογραφίες, να σκαλίζω παλιά έγγραφα, να ρωτώ συγγενείς, ιδιαίτερα τους πιό ηλικιωμένους, να σημειώνω χρονολογίες και τοποθεσίες, να ψάχνω στο internet, και να προσπαθώ να συρράψω όσα περισσότερα στοιχεία μπορώ.

Βαλθήκαμε με τα ξαδέλφια μου στην Γαλλία να συντονιστούμε και να συγκεντρώσουμε όσες περισσότερες πληροφορίες και ντοκουμέντα μπορέσουμε σχετικά με την ιστορία του οικογενειακού μας δέντρου, το οποίο έχει τις ρίζες του στην Γαλλία, απλώνει τα κλαδιά του στην Σμύρνη και από εκεί στην Αμερική, στην Ελλάδα και στην Προβηγκία .

Παράλληλα όμως, εδώ και καιρό συγκεντρώνω στοιχεία τόσο για το γενεαλογικό δέντρο του άλλου μου παππού,  όσο και του πεθερού μου...τα οποία όμως προς το παρόν άφησα λίγο πίσω. 


Τα τραγικά γεγονότα της Γαλλίας με συγκλόνισαν! 37 ολόκληρα χρόνια εργάστηκα στον Τύπο και οι σχέσεις και επαφές μου, ιδιαίτερα με τον Γαλλικό Τύπο, με έφεραν πολύ κοντά σε σπουδαίους ανθρώπους που δούλευαν για την ελευθερία του λόγου και την ελεύθερη διακίνηση του Τύπου.  
Ας κάνουμε όλοι μιά ευχή να είναι αυτή η τελευταία τρομοκρατική ενέργεια 
τόσο σ'αυτόν τον χώρο όσο και σε οποιονδήποτε άλλο!

Κατά τα άλλα...
λίγη η κηπουρική με τα απαραίτητα κλαδέματα και σκαλίσματα, 

λίγο οι βόλτες στην θάλασσα
λίγο η βροχή, 
 και το χαλάζι
αλλά και τα πουλάκια στα δέντρα του κήπου

όλο και κάτι με τραβάει να  το απαθανατίσω με τον φακό της μηχανής μου.

Κι έτσι το decoupage έμεινε λίγο πίσω! 
Όχι για πολύ, ελπίζω, ή μάλλον είμαι σίγουρη...αφού κάποια έργα μου έχουν μείνει μισοτελειωμένα και με περιμένουν.  Και κάποια άλλα πρέπει να ετοιμαστούν για να πετάξουν ψηλά και να φτάσουν στην Βέροια για να εκπληρωθεί το όνειρο της Μπέττυ που μας άφησε τόσο νωρίς...
http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2015/01/blog-post_18.html
Με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω, και από εδώ, την αγαπημένη μας Κάτια/Marilise για τα όμορφα σκουλαρικάκια που μου έστειλε ως αναμνηστικό για την συμμετοχή μου στο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι της 
όπως και την Χριστίνα, για το όμορφο ρόδι που κέρδισα στο giveaway της, 
που έφτασε μέσα στην τόσο χαριτωμένη συσκευασία του.

 
και ήρθε να εμπλουτίσει την μικρή μου συλλογή.

Κορίτσια μου, σας ευχαριστώ πολύ, και τις δύο, για τα δωράκια και τις ευχές σας! 'Οπως ευχαριστώ και τις φίλες που με σκέφθηκαν και μου έστειλαν δωράκια και όμορφες ευχές αλλά δεν επιθυμούν να τα δημοσιοποιήσω. Νά'στε όλες καλά και να έχετε μια υπέροχη χρονιά! 
Και...καλό βόλι την Κυριακή...μπας και δούμε άσπρη μέρα!!!




46 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα αγαπητή μου Marie-Anne.
    Πολύ ενδιαφέρον το έργο του Γενεαλογικού δέντρου με το οποίο καταπιάστικες αλλά πολύ κουραστικό και μπελαλίδικο
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά. Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές.
    Για την Κυριακή να ευχηθώ ο Θεός να βοηθήσει την Ελλάδίτσα μας.
    Νάσαι πάντα καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή η αναζήτηση στο γενεολογικό σου δέντρο πρέπει να έχει πολύ ενδιαφέρον! Θα είναι κληρονομιά! Δεν πειράζει για το ντεκουπάζ...! Οι φώτο σου τόσο εκπληκτικές σε αποζημιώνουν!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΕΣ οι φωτογραφίες σου , Μαριάννα μου !!!!!!! Να χαίρεσαι τα δωράκια σου !!!!!!!!Εύχομαι να βγάλεις άκρη με το γενεαλογικό σας δένδρο !!!!
    Καλό βόλι !!!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικές φωτογραφίες!!!!! Να χαίρεσαι τα δωράκια σου!!!! Καλή ψήφο.... Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαριάννα, οι φωτογραφίες σου είναι εκπληκτικές !!!! Δεν χορταίνω να τις βλέπω !!!!
    Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου (και μην πετάξεις τα όμορφα γραμματόσημα που βλέπω στο φάκελλο) .....
    Ελπίζω να καταφέρεις να βρεις άκρη με το γενεαλογικό δέντρο .... πάντως είναι μια δουλειά πολύ ενδιαφέρουσα !!!!!!
    Σε φιλώ και καλό βόλι !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τί όμορφες φωτογραφίες, Μαριαννάκι μου!
    Και τα δωράκια σου είναι υπέροχα και γεμάτα αγάπη! όπως είσαι κι εσύ! Να τα χαρείς, κορίτσι μου!
    Πολύ ενδιαφέρουσα (και δύσκολη!) η διαδικασία του γενεαλογικού δέντρου... Ένας ξάδερφος του μπαμπά μου προσπαθεί εδώ και χρόνια να μαζέψει πληροφορίες και ομολογώ πως κάθε καλοκαίρι που έρχεται διακοπές από την Ιταλία, όλο και κάτι νέο έχει να μας πει!
    Καλή συνέχεια, αστέρι μου!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Μαριάννα μου, να είσαι καλά και θα την βρεις την ακρη με το γενεαλογικό σας δέντρο .Τα δωράκια σου όμορφα, να τα χαρείς με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαριάννα μου, οι φωτογραφίες σου είναι πραγματικά υπέροχες! Και τα δώρα σου επίσης, να τα χαρείς!
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Μαριάν μου!Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται η αναζήτηση στο γενεολογικό σου δέντρο!
    Θά έχουν τά παιδιά σου καί τά εγγόνια σου στοιχεία γιά τίς ρίζες τους!
    Οι φωτογρφίες σου πανέμορφες !!Μού άρεσε πολύ αυτή μέ τό σπουργιτάκι καί η λήψη από τήν Χειμωνιάτικη παραλία σας!
    Πολύ όμορφα τά δωράκια σου!!Νά τά χαρείς!!Πολλά φιλάκια φιλενάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ενδιαφέρουσα η ενασχόληση σου με το γενεαλογικό σας δέντρο Μαριάννα μου. Ειδικά όταν έχεις ρίζες σημαντικές :))
    Όπως πάντα οι αναρτήσεις σου είναι τόσο χορταστικές και οι φωτογραφίες σου ονειρικές!
    Για τα γεγονότα της Γαλλίας όλοι νιώσαμε θλίψη. Είμαι υπέρ της ελευθερίας της έκφρασης, αλλά αυτή η ελευθερία μας δεν θα πρέπει να σταματά εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου;
    Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλο βράδυ Μαριαν μου !!! Αχ είναι το ποιο αδύναμο σημείο μου το γενεολογικο δεντρό ...
    Ξέρεις δεν γνώριζα πότε της παππούδες μου από την Ελλάδα ..και είναι λυπηρό ....μόνο το όνομα της γιαγιάς μου έχω ...
    Από τους άλλους παππούδες στην Ολλανδία υπαρχή γενεολογικο δεντρό και σε Βιβλίο ....και μάλιστα το βιβλίο το βρήκα εδώ
    στην Ελλάδα χαχαχα από ένα Ολλανδός που είναι παντρεμένος με μια Ελληνίδα ....και ανακαλύψαμε που είμαστε μακριά ξαδέρφια
    και είχε το βιβλίο στο σπιτι του ...και έτσι το διάβασα ..... είχε και φωτογραφίες από την γιαγιά μου ....αρκετά για μένα ...
    πολλα φιλιά και καλή συνεχεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο ενδιαφέρουσα η ενασχόληση με το γενεαλογικό δέντρο! Είχα ξεκινήσει πριν πολλά πολλά χρόνια να ψάχνω τους παπούδες μου από την μεριά της μητέρας μου που κατάγονταν από την Σμύρνη αλλά ο φόρτος της καθημερινότητας με πλάκωσε και σταμάτησα. Ευχαριστώ Μαριάννα μου για την αναφορά στο γουράκι αλλά πιο πολύ σ ευχαριστώ για την υποστήριξη σου στο μπλογκ μου, με τιμά ιδιαίτερα η παρουσία σου. Οι φωτογραφίες σου απίστευτες, πόσο ζηλεύω που ξέρετε να τραβάτε τέτοιες φωτογραφίες! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραίες φωτογραφίες και τι συναρπαστικό να ψάχνεις τις ρίζες σου σε μέρη σχεδόν μυθικά...
    Ολα καλά!
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πριν πω οτιδήποτε άλλο να σου πω πως λάτρεψα τις φωτογραφίες σου...ειδικά εκείνη στη θάλασσα μου έκοψε την ανάσα!!!
    Πόσο ενδιαφέρον αυτό που κάνεις με το γενεαλογικό δέντρο...μαγικό το ταξίδι στις ρίζες!
    Για τα γεγονότα στη Γαλλία τι να πω...τραγικά!!
    Να χαρείς τα δωράκια σου!
    Και ναι, καλό βόλι την Κυριακή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Wonderful photos! You received such beautiful gifts...you deserve them!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαρά στο κουράγιο σου Μαριάννα μου,αλλά με τέτοια προϊστορία θ αξίζει πολλά τ αποτέλεσμα
    Καλή συνέχεια λοιπόν και καλό βόλι ομοίως
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Dearest Marie-Anne,
    Oh, I follow you completely and could get lost myself in old photographs and searching for missing relatives... IF we only had more time to do so!
    Your pomegranate collection looks divine; what a great way to have something really special.
    Lovely photos from your garden; rain and all.
    Yes, we all wish in our hearts that this world would know PEACE one day. So much suffering on the hands of terrorists.
    Hugs and blessings to you and yours,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ενδιαφέρουσα ενασχόληση το γενεαλογικό δέντρο, εξάλλου οι ρίζες μας είναι αυτές που κρατούν τον κορμό μας!
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου! Μου αρέσει πολύ το φυτό στη δεύτερη εικόνα! Πως το λένε;
    Καλή ψήφο την Κυριακή και σε σένα Μαριάννα!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα!!! Ελπίζω να τα καταφέρετε με το γενεαλογικό σας δέντρο! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!! Αν θέλεις, κάνε μια επίσκεψη και στο δικό μου μπλογκ: http://plektomaniac.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημερα!!!Η δουλειά που κάνεις με το γενεαλογικο σου δεντρο ,μου αρεσει παρα πολυ! Ειμαι σιγουρη οτι στο τελος θα εχετε ενα ομορφο αποτελεσμα και θα ειναι μια σπουδαια κληρονομια για τα παιδιά σας ,τα εγγονια σας......
    Οι φωτογραφιες σου οπως παντα υπεροχες!!!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλημερα φιλη μου! υπεροχες φωτο!
    να εισαι καλα και να περνας ομορφα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα Μαριάννα. Κι εγώ αυτές τις μέρες ξαναέπιασα το γενεαλογικό μου δέντρο και χάνομαι με τις ώρες! Το πιο ενδιαφέρον από όλα νομίζω, είναι οι συγγενείς που ταξίδευαν σε όλο τον κόσμο... Μόλις βρήκα μια μακρινή θεία μου που μένει στην Αυστραλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. οι φωτο σου εκπληκτικες! μας ταξιδεψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και ο πεθερός μου θέλει να καθίσουμε να φτιάξουμε το γενεαλογικό δέντρο της οικογένειας και έχει αρχίσει να βγάζει από ντουλάπια και συρτάρια ό,τι μπορεί να βρει σχετικό :) Μεγάλη δουλειά!!! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου και να χαίρεσαι τα δωράκια σου!
    Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπημένη μου Μαριάννα
    Με κατέπληξες σήμερα! Είναι πολύ ενδιαφέρουσες οι ρίζες σου (κάπου ανταμώνουμε, στην Σμύρνη, όπου γεννήθηκε ο πατέρας μου). Είναι θαυμάσιο να ασχολείσαι με το γενεαλογικό σας δέντρο!
    Οι δε φωτογραφίες σου, με γοήτευσαν! Υπέροχη η φύση, δίπλα από το σπίτι σου και στον κήπο σου!
    Θαυμάσια επίσης τα ανεκτίμητα δωράκια από τις φίλες σου!
    Σου στέλνω πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Je t'envoie ce petit com. de Francfort. Nous transitons.
    Si la meteo est encore a la pluie et a la grele, je suis encore a temos de rebrousser chemin!
    Je ne veux pas ressembler a ton petit oiseau tout mouille, meme s'il est tres beau hahaha!
    Peut-etre vas tu decouvrir que nous sommes cousines en poursuivant tes rzcherches.genealogiques!!!
    Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πωπω μεγάλη οικογένεια που απλώνεται απ' άκρη σ' άκρη!!
    Πολύ ωραίος ο κήπος σου!!
    Να χαρείς τα δωράκια σου!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαριάννα μου είναι πολύ όμορφη ιδέα να φτιάξεις το γενεαλογικό σου δέντρο!!
    Οι φωτογραφίες σου είναι πανέμορφες!!!
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό με το γενεαλογικό σου δέντρο πολύ μου άρεσε !!! Μακάρι να βρείτε την άκρη Με τα γεγονότα στο Παρίσι όλοι νιώσαμε τον πόνο ου τρόμου !!
    Να είσαι καλά Μαριάννα μου με ότι κάνεις και να χαρείς όλα σου τα δωράκια !!
    Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. My father's family is from French origin. Some of them moved to Belgium and after that Holland. My mother's family tree goes back to 1300 and is real Dutch. All very interesting! Some nephews of my husband are looking into the Kopitopoulos family tree. Let's see what that will bring us.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δύσκολο έργο έχεις αναλάβει μα τόσο όμορφο,εύχομαι να βρεις όλες τις πληροφορίες που ψάχνεις!!!!
    Πολλά άσχημα γεγονότα δυστυχώς ας ελπίσουμε πως θα είναι και τα τελευταία......
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ ωραία δωρακια! Σε ζηλεύω, ποσο θα ήθελα να ειχα και γω διπλα μου τη θαλασσα και να τη συναντω καθημερινα!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Έχεις το χάρισμα του λόγου, της φωτογραφίας, της δημιουργίας!!!!! Αυτά θα πω μονάχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σε θαυμάζω για την υπομονή και την επιμονή σου !!!! Ενα είναι το σίγουρο : το ταξίδι στο παρελθόν προβλέπεται συνταρακτικό!!
    Για τις φωτογραφίες σου , τι να πω !!! Είναι τόσο ζωντανές , με τόσο όμορφα χρώματα!!!
    Αντε, και καλό βόλι !!!! Ο,τι το καλύτερο για την Ελλάδα μας !!!
    Φιλιά πολλά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ θα ήθελα κι εγώ να βρω κάτι για τους προπαπούδες μου.
    Αλλά είναι πολύ δύσκολο γι αυτούς που ήρθαν από τη Μ.Ασια το 22.
    Καλή επιτυχία.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μαριαννάκι μου εύχομαι σύντομα να γεμίσεις τις σελίδες σου με εικόνες από το παρελθόν!
    Οι εικόνες υπέροχες, τα δωράκια σου πολύ ωραία, με γεια!

    Σε φιλώ με την ευχή να έχεις τόσες χαρές όσες οι αμέτρητοι σπόροι των ροδιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. J'aime bien la généalogie. Tu dois avoir du mal à les retrouver entre la France, l'Amérique et la Grèce.
    Nous avons tous été choqués par la cruauté des terroristes, nous avons l'impression d'être en guerre contre un ennemi invisible.
    Mignons tes petits cadeaux.
    Bonne semaine

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κι εμένα με μαγεύει η το παρελθόν μας και φυσικά το ψάξιμο ¨από που κρατάει η σκούφια μας" Σου εύχομαι καλό ταξίδι στις αναμνήσεις του παρελθόντος κυρίως σε όσες δεν έχεις γνωρίσει και ζήσει!!! Σε φιλώ καλή μου Μαριάννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ενδιαφέρουσα ανάρτηση με όμορφη μεταπήδηση θεμάτων εντελώς διαφορετικών μεταξύ τους.Ευχομαι στην εύκολη δημιουργία του γενεολογικού σου δένδρου.Θέλει αρκετό κόπο και συνεργασία!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Bonjour chère amie,

    Merci pour votre gentil petit message...
    Tout comme vous nous avons en ce moment de la pluie. Les chemins sont très boueux lors des promenades entre les gouttes avec Icarus mon dalmatien.
    Vos photos sont magnifiques. J'aime beaucoup celle avec ce charmant petit oiseau et également celle avec cette belle plage au ciel menaçant.
    Je comprends que cela doit être extrêmement passionnant de faire des recherches généalogiques. Tu dois voyager à travers les hiérarchies familiales... Pas facile...
    Tout comme vous, je suis Charlie !

    Gros bisous ♡ ☼ ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Bonjour chère amie,

    Merci pour votre gentil petit message...
    Tout comme vous nous avons en ce moment de la pluie. Les chemins sont très boueux lors des promenades entre les gouttes avec Icarus mon dalmatien.
    Vos photos sont magnifiques. J'aime beaucoup celle avec ce charmant petit oiseau et également celle avec cette belle plage au ciel menaçant.
    Je comprends que cela doit être extrêmement passionnant de faire des recherches généalogiques. Tu dois voyager à travers les hiérarchies familiales... Pas facile...
    Tout comme vous, je suis Charlie !

    Gros bisous ♡ ☼ ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τι όμορφη κίνηση το γενεαλογικό δέντρο! Πρέπει να είναι πραγματική μαγεία να χάνεσαι στο παρελθόν και τις ρίζες σου!
    Οι φωτογραφίες σου είναι πανέμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Hello Marie-Anne, I must mention first I just love your pretty header image. What a lovely scene.. Next, it is sad to hear about what the terrorists did in France, I wish the world would be at peace... So many hateful people and for no reason.. Your gifts are lovely and your images are beautiful. Wishing you a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Hi Marie-Anne,
    What beautiful pictures...I especially like the one of the sea and the one of the cute little bird. Thank you for sharing. Wishing you a wonderful weekend.

    Hugs,
    ❤️Ana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. πολύ όμορφα όλα

    Καλησπέρα. Καλώς σε βρίσκω. Ελπίζω να είσαι καλά. Καλή χρονιά , με υγεία , αγάπη, ευτυχία, ωραίες και όμορφες στιγμές και ότι επιθυμείς και επιθυμούμε. Μου λείψατε πολύ πολύ . Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι και πάλι εδώ ,μετά από τόσους μήνες. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...