Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Παλαίωση κι αναπαλαίωση


Από καιρό, ήθελα να σας δείξω πώς αναπαλαίωσα αυτό το κάδρο που είχα ανακαλύψει, 
μαζί με διάφορα άλλα στην γνωστή αποθήκη. 

Το καδραρισμένο 'έργο' δεν ήταν παρά μιά εκτύπωση σε χαρτί μιάς νεκράς φύσης του Ιταλού ζωγράφου Giuseppe Falchetti (1843-1918). Δεν ήταν μόνο κακοβαμμένο με χρυσή/μπρονζέ μπογιά (κάποιος το είχε βάψει πολύ πρόχειρα, χωρίς κάν να το αποσυναρμολογήσει, πασαλείβοντας ακόμα και το τζάμι) αλλά, προφανώς αργότερα, είχε σπάσει η μία του γωνία και είχαν 'σκάσει' τα γύψινα διακοσμητικά του. Για ποιόν λόγο δεν είχε πεταχθεί στα σκουπίδια...δεν γνωρίζω, ούτε σε ποιόν ανήκε και αν είχε ίσως κρατηθεί για συναισθηματικούς λόγους. 

 Αφού το στοκάρισα και αποκατάστησα όσο μπορούσα την σπασμένη του γωνία, το έβαψα με σπιτική chalk paint, το πέρασα με μπλέ πατίνα και τέλος με λίγη χρυσή δαχτυλοπατίνα στα ανάγλυφα.
Δεν έχω ακόμα αποφασίσει τι εικόνα θα βάλω σ'αυτό το 'νέο' κάδρο μου, αλλά προς το παρόν έκοψα ένα σκούρο πασπαρτού και προσάρμωσα μιά χαριτωμένη γιαπωνέζικη κάρτα από την συλλογή μου.  



Αρκετά μπουκάλια περιμένουν στο εργαστήρι ασταρωμένα.  Μετά τις γιορτές, κατάφερα επιτέλους 
κι έφτιαξα ένα με κρακελέ one step,  πάνω από χαρτοπετσέτα και χρυσό ακρυλικό,
 
λεπτομέρειες με contour-relief και παλαίωση με bitumen.

Και επειδή, ως γνωστόν, μου αρέσει να ασχολούμαι με 'ψιλολόγια', 
σας φύλαξα για το τέλος ξύλινα κοσμήματα.  
Ένα μικρό στογγυλεμένο θαλασσόξυλο έγινε δαχτυλίδι 
 
 
 και ένα κομματάκι ξύλο που το στογγύλεψα εγώ στις άκρες με μιά λίμα, 
μεταμορφώθηκε σε μία ασσορτί καρφίτσα.
 Χαριτωμένα δεν είναι? Δεν μοιάζουν κι αυτά σαν να είναι παλαιά?















41 σχόλια:

  1. Τί γλυκούτσικα κοσμήματα!!! Μπράβο, Marie-Anne μου!
    Και τα μπουκαλάκια είναι χάρμα οφθαλμών και το κάδρο το περιποιήθηκες με τον καλύτερο τρόπο!
    Δεν μπορώ να φανταστώ τί θα φιλοξενήσει τελικά, πάντως η καρτούλα που έβαλες είναι υπέροχη!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, δημιουργικό μου πλάσμα! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και κοσμήματα; Ποιος σε πιάνει τώρα Μαρία Άννα μου!!!!
    Ότι ξυλάκι βρεις , ξέρεις εσύ.
    Τα λάτρεψα, υπέροχα έγιναν!!!
    Αλλά και η κορνίζα, τέλεια!!!!!
    Βραδιάτικα με ξεσήκωσες!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλήθεια, υπάρχει κάτι που να ΜΗΝ έχει μέσα αυτή η γνωστή αποθήκη;!
    Απίστευτες οι μεταμορφώσεις σου, και ξετρελάθηκα με τα κοσμήματα. Υπέροχα!
    Φιλιά πολλά, Μαριάννα μου, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. You made a great and beautiful restyling! The frame is such gorgeous now. All of your creations are adorable and stunning
    Hugs
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Μαριάννα για το κάδρο, έγινε αγνώριστο! Τα κοσμήματά σου μου τράβηξαν την προσοχή, πραγματικά πολύ πρωτότυπα και γουστόζικα! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά, είσαι απίστευτη !!!! Το κάδρο έγινε κα τα πλη κτι κό !!!!!Και η αποκατάσταση τέλεια και το χρώμα απίθανο !!! Να μη σου πω ότι και η κάρτα που έβαλες του πηγαίνει μια χαρά!! Τα μπουκάλια σου καλέ είναι το κάτι άλλο !!Μ αρέσει που μας παρουσιάζεις τις τεχνικές και τα υλικά που χρησιμοποιείς με τόση άνεση, λες και είναι κάτι σαν το ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε !!!Όσο για τα ξύλινα κοσμήματα, όχι που δεν θα είχες τι να κάνεις τα μικρά ξυλαράκια... αλλοίμονο !!! Γεια στα θαυμαστά χέρια σου !!!!! Και πότε είπες ότι ξαναπάς στη γνωστή αποθήκη !!!! Για να περιμένουμε συνέχεια όχι τίποτα άλλο χαχα !!!! Σε φιλώ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απιθανη δουλειά......όπως παντα , αλωστε.
    Το καδρο υπεροχο. Εχω και γω αδυναμια στις κορνιζες αυτες, μιας άλλης εποχης, επειδη ακριβως η παλαιωση τους με χρωματα κιμωλιας και πατίνες γιναιται εξαιρετική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαριάννα μου όλα εξαιρετικά αλλά η κορνίζα έγινε ΦΟΒΕΡΗ!!!
    Μπράβο σου! Ξέρω τι ωραίο συναίσθημα είναι να παίρνεις κάτι χαλασμένο και να του δίνεις νέα ζωή!
    Πολλά γλυκά φιλιά και καλό ΣΚ να έχεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαλημέρα Μαριάννα! Φοβερή(που λέει και η Αριστέα) και τρομερή(που λέω εγώ), έγινε η κορνίζα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τα χρώματα που της έβαλες την απογειώνουν και η γιαπωνέζικη κάρτα της πάει τέλεια! Και οι άλλες κατασκευές σου είναι πολύ όμορφες αλλά η κορνίζα έκλεψε την παράσταση! Φιλιά (Αγγελική)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ό,τι πιάσει το χεράκι σου εσένα, μετατρέπεται σε κάτι μοναδικό και ξεχωριστό!
    Η κορνίζα, αγνώριστη και πολύ "vintage" μου δίνει ιδέες....
    Καλά, τα μπουκάλια σου πάντα όμορφα και καλοδουλεμένα. Αλλά και τα θαλασσόξυλα, βρε θηρίο, να τα κάνεις κοσμήματα;;;
    Είσαι μέγας μαέστρος. Σου βγάζω το καπέλο!!!!
    Φιλάκια, Μαριαννούλα και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριάννα μου έκανες θαύματα πάλι!
    Η κορνίζα έγινε πανέμορφη και τα κοσμήματα είναι πολύ χαριτωμένα.
    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εντάξει... σε ζηλεύω!
    Πως τα καταφέρνετε;
    Είναι τόσο όμορφα όλα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαριαννα μου η κορνίζα έγινε καταπληκτική!! Και την αποκατάστησες και την έκανες πανέμορφη!! Το χρώμα που διάλεξες είναι απίθανο!! Μου αρέσει πολύ και με την κινέζικη καρτούλα που έβαλες!! Τα μπουκάλια είναι φανταστικά όπως και τα κοσμήματα που έφτιαξες από κομματάκια ξύλου!! Είσαι φοβερή!! Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τώρα καί κοσμήματα !Τέλεια όλα ,καλά εγώ ανήκω στο γνωστό fun club,οπότε...Φιληνάδα τα χρυσά σου χέρια αλλά και η επινοητικότητά σου δεν σταματούν να μας εκπλήσουν.Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφα!! Οχι απλά χαριτωμένα Μαριαννάκι μου!! Αχ αυτή η αποθήκη σου!!! Είναι τέλειο το κάδρο!! Τέλειο!! Θα μπορούσες να του βάλεις κάτι σε θάλασσα ή σε vintage πορτραίτα ίσως!! Γεια στα χεράκια σου!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Encore de belles créations !!!!
    Bises et bon week-end !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όλα υπέροχα όπως πάντα Μαριάννα μου!
    Τα ξύλινα κοσμήματα, πολύ ιδιαίτερα!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dearest Marie-Anne,
    Lovely work and you revived that frame in an outstanding way!
    Sending you hugs from Georgia - a very busy weekend for me as I am hosting a dinner here on Monday for 12 people.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ειδικά τα κοσμήματα έγιναν πανέμορφα!Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μόλις είδα την μπλέ κορνίζα σκέφτηκα: εχει γούστο να την αλλάξει αλλά ευτυχώς μας έδειξες πρώτα την τελειωμένη δουλειά σου!! Μου άρεσε πάρα πολύ και θα πρέπει να σκεφτείς πολύ τι πίνακα θα αγκαλιάσει...Μπράβο για το όμορφο αποτέλεσμα!!! Και τα μπουκάλια και τ α κοσμηματάκια της θάλασσας τα δούλεψες με μεράκι και με πολύ λεπτομέρεια!!! Φιλάκια πολλά Μαρίαν με την μαγική αποθήκη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχη η κορνίζα σου, μου αρέσουν πολύ τα χρώματα που επέλεξες! Και το μπουκαλάκι σου όμως πολύ όμορφο όπως και τα κοσμήματα από ξύλο, πολύ ιδιαίτερα! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι ομορφα που τα καταφερνεις με οτι καταπιαστεις Μαριαννα μου..!!! τους δίνεις αυτό το κατι αλλο που τα κανει ξεχωριστα και ομορφα..!! αυτό που μου αρεσε .. ειναι τα ξυλινα δαχτυλιδι και καρφιτσα. πολύ ομορφα εγιναν.. να περνας ομορφα ντεκουπαροντας.. και δημιουργώντας φιλη μου να έχεις μαι ομορφη εβδομαδ... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το κάδρο να το αφήσεις όπως είναι είναι πανέμορφο!!ευτυχώς που έπεσε στα χέρια σου!!!και τα μπουκάλια,το δαχτυλίδι,όλα πανέμορφα!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχη έγινε η κορνίζα σου!!! Βέβαια και το μπουκάλι έγινε πάρα πολύ όμορφο!!
    Η ιδέα σου να φτιάξεις κοσμήματα με τα θαλασσόξυλα είναι σούπερ!!!
    Καλή βδομάδα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι υπέροχα είναι όλα τούτα; Να σου πω συγχαρητήρια και θα ναι πολύ λίγο βρε Μαριάννα μου. Αυτή η αποθήκη τι πράγματα έχει μέσα μου λες; Μια ματιά να της ρίξω;;;χαχαχα. Θα την αδειάσεις σε λίγο και θα τα κάνεις όλα αριστουργήματα είμαι σίγουρη.
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πάντα δημιουργική Μαριάννα μου, έχω και εγώ μία ίδια κορνίζα από τη γιαγιά μου και μου έδωσες ιδέα γιατί μου αρέσει σαν σχέδιο αλλά όχι όπως είναι βαμμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φανταστικά όλα. Υπέροχα όλα αυτά που φτιάχνεις.
    Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι να πρωτοσχολιάσω;;; Μπραβο σου Μαριάννα, εγω δεν θα τα καταφερνα ποτε!
    Καλό ξημερωμα και καλη μας εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αχ, αυτή η αποθήκη σου ,σκέτος θησαυρός !! Μαριάννα μου ,μου άρεσαν όλα και τα κοσμήματα υπέροχα αλλά την κορνίζα την λάτρεψα !!Είναι καταπληκτική ! Καλή σου βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ ωραια έδεσε το μπλέ με το χρυσο! Πανέμορφη η κορνίζα καθως και τα μπουκάλια αλλά και τα κοσμήματα σου! Δεν αφήνεις τιποτα να πάει χαμένο! Μπράβο σου Μαριαννα!!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η σπηλιά με τους θησαυρούς είναι αυτή η αποθήκη σου Μαριάννα. Η κορνίζα μεταμορφώθηκε ,τα μπουκάλια έγιναν υπέροχα ....αλλά τα κοσμήματα από ξύλα;;; εμπνευση.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Είσαι φανταστική Μαριάννα μου!!!
    Τι υπέροχες δημιουργίες!!! Όλες τους!!!
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Bonjour chère amie,

    Vous avez de l'or dans les doigts !
    Ce cadre a trouvé une seconde vie grâce à vous. Tout comme le chirurgien esthétique, vous lui avez donné l'allure qu'il mérite. J'aime beaucoup et je sais que le travail est important. Bravo ! Je vous félicite.
    La bouteille peut être fière aussi ! Elle est très chic !
    Je trouve vraiment réussi et très joli le petit bijou.

    Gros bisous ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Hello Marie-Anne, you are so talented and creative. I love the picture frame makeovers and the bottles. The wood jewlery is beautiful. Lovely treasures. Enjoy your weekend and the new week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πως καταφέρνεις και τα μεταμορφώνεις όλα!!! Ταλέντο η αγαπημένη φιλενάδα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι να πω χρυσοχέρα μου; Σε δυο αναρτήσεις έχεις φτιάξει τα πάντα και υπέροχα όλα! Γεια στα χέρια σου και εκατόχρονη η Κατερίνα σου! Καλό μήνα και καλή συνέχεια στις ομορφιές! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. J'adore le bleu et le doré du tableau, vraiment magnifique ainsi que les vases dorés et fleuris, quelle beaute ! Bises!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μπορείτε να μου δείξετε πως το κάνατε; και αν πουλάτε και χρώματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...