Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

Πολλά και διάφορα!

Πέρασαν δέκα ημέρες χωρίς να κάνω μιά ανάρτηση αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είχα κάτι να σας δείξω!  Αντιθέτως, δεν ήξερα τί να σας πρωτο-παρουσιάσω!!! Διότι, μπορεί να μην φτιάχνω κανένα σπουδαίο 'έργο', αλλά δεν περνάει ημέρα που να μην ασχοληθώ, έστω και λίγο, άν όχι πάντα με découpage, τουλάχιστον με κάποια άλλη χειροτεχνία.

Μεταξύ των διαφόρων ξύλινων κουτιών που σας έχω δείξει κατά καιρούς, ήταν και ένα κουτί του ραψίματος που μου είχε φτιάξει ο μπαμπάς μου πριν από πάρα πολλά χρόνια. Πήγαινα ακόμα στο σχολείο, και είχα 'ντύσει' τότε το καπάκι του με μιά δική μου χαλκογραφία.  Κάποια στιγμή, στις αρχές Δεκεμβρίου, αποφάσισα να τακτοποιήσω ΄λίγο τα ραφτικά μου και με την ευκαιρία, 'φρεσκάρισα' και το κουτί μου. Πέρασα μιά γραμμή με contour-relief σε ασσορτί χρώμα γύρω-γύρω στο τελείωμα του χαλκού  στο καπάκι και το 'εντυσα' εσωτερικά με μιά λουλουδάτη χαρτοπετσέτα.  
Με την νέα του όψη, το κουτί μου 'άνοιξε την όρεξη' για ράψιμο...!
Αρχικά, λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα, έκοψα ένα παλιό πουλόβερ και έραψα ούτε κι εγώ δεν θυμάμαι πόσες καρδιές απ'αυτό, συνδυάζοντας το γλυκό γκρίζο μάλλινο με κομμάτια από ένα κόκκινο τζήν, δαντέλλες και κουμπιά. Μέχρι και το 'λάστιχο' της λαιμόκοψης έγινε καρδούλα. 
 
Και από τα λιγοστά κουρελάκια που περίσσεψαν, έντυσα και την Ναταλί  Νιόβη μου! 
  
(φωτογραφία από το διαδίκτυο)
 Οι παλαιώτερες από εσάς, ίσως θυμάστε τις δύο μικρές κουκλίτσες που ήταν της μόδας στα τέλη της δεκαετίας του 60, την Ναταλί και την Νιόβη. 
Την ξανθούλα μου την βρήκα πρόσφατα σ'ένα κουτί στην αποθήκη και θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια (κάπου πρέπει να υπάρχει και η μελαχρινούλα...ίσως την ξετρυπώσω κι αυτήν μιά μέρα). Αφού λοιπόν την έπλυνα και την έλουσα με σαμπουάν και μαλακτικό (για να ξεμπλέξουν τα μαλλάκια της) την έντυσα και την στόλισα!
 
Η μεγάλη καρδιά/μαξιλαράκι, μαζί με κάποιες μικρές πήγαν στην κόρη μου, άλλες δύο στον γυιό μου για την κοπελλιά του, και μερικές κράτησα κι εγώ (στην φωτογραφία λείπουν μερικές ακόμα).

'Ενα άλλο μαξιλαράκι, που είχε η μαμά μου στο σαλόνι της εδώ και πολλά χρόνια, ζωγραφισμένο από κάποια φίλη της, άρεσε πολύ στην κόρη μου και θέλησε να το κρατήσει σαν ενθύμιο της γιαγιάς της.
  Όταν όμως το πήρα και το άνοιξα για να το πλύνω, μόνο που δεν κουρελιάστηκε στα χέρια μου! Ήταν τόσο παλιό, και  είχε αρκετές τρύπες γύρω και ανάμεσα στα ζωγραρισμένα ανθάκια του. Αγόρασα μαύρη καρίνα και την σιδέρωσα από μέσα, και στην συνέχεια, πήρα χρώματα και συμπλήρωσα τα ανθάκια και τα φυλλαράκια 'καμουφλάρωντας' τις τρύπες.
 Δεν ξέρω πόσο θα αντέξει, αλλά για την ώρα στολίζει πλέον μιά πολυθρόνα της Κατερίνας.  

  Σειρά είχε ένα κέντημα! Όχι, για να μην νομίζετε ότι δεν ξέρω να κεντάω!  
Εύκολο, επαναλαμβανόμενο σχέδιο βέβαια, αλλά είχα κάνει πολύ καιρό να το τελειώσω, αφού το είχα κεντήσει σιγά-σιγά, όταν ήμουν 14-15 ετών, δηλαδή, σε λίγα χρόνια, θα κλείσει μισόν αιώνα...χα χα!   
Οι διαστάσεις του δεν ταίριαζαν και πολύ σε κάποιο τραπέζι μου και πάντα μου φαινόταν λίγο 'φτωχό', παρ'όλο που ήταν πολύ 'γεμάτο' από πλευράς σχεδίου. Ο λόγος ήταν ότι δεν είχε κάποιο ωραίο τελείωμα. Έτσι κι εγώ, του πρόσθεσα μιά χειροποίητη δαντέλλα γύρω-γύρω και το έστρωσα σ'ένα τραπεζάκι σε μιά γωνιά του καθιστικού μου. 
Εκείνα τα χρόνια ήταν της μόδας και τα μικρά βοηθητικά τραπεζάκια στα σαλόνια, κι έτσι η μητέρα μου με είχε βάλει να κεντήσω και δύο ασσορτί καρεδάκια  (20 Χ 20 εκ.). Εκτός του ότι δεν μου περίσσεψε αρκετή δαντέλλα, δεν έχω και μικρά τραπεζάκια για να τα στολίσω. 
Σκέφτηκα λοιπόν να τα πλαισιώσω με λευκό ύφασμα και να φτιάξω δύο μαξιλάρια για τον καναπέ. 
Έχετε μήπως κάποια άλλη ιδέα να μου προτείνετε?
Κι επειδή ανάρτηση χωρίς découpage, δεν γίνεται, δείτε κι ένα διακοσμητικό το οποίο προέκυψε από δύο ξύλινους πάτους συσκευασίας γαλλικών τυριών που ενώθηκαν με σπάγγο
 αλλά και μία καρδούλα 
 
που κατέληξε κι αυτή στην Κατερίνα μου
μαζί με άλλα δωράκια και μιά τουρτίτσα έκπληξη που της κάναμε στο εστιατόριο 
όπου πήγαμε το βράδυ των γενεθλίων της. 

  
Πήρα φόρα και ετοιμαζόμουν να σας δείξω κι άλλα, αλλά κοντεύει να ξημερώσει...ακούω την βροχή να πέφτει δυνατά, και είναι ώρα να πάω κι εγώ για ύπνο...

Καλό ξημέρωμα και καλή Κυριακή!!! 













  

37 σχόλια:

  1. Μαριάννα μου υπέροχα όλα. Έδωσες ζωντάνια με μοναδικό τρόπο σε πράγματα λησμονημένα στο χρόνο.
    Καλή συνέχεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ,ΥΓΕΙΑ,ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΕΦΙ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!!!
    ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΕΣ,ΟΛΕΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!
    ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΕΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΩΝ!!!
    ΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΥΠΕΡΟΧΟ,ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΖΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΑΣ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ,ΤΙ ΝΑ ΠΩ,ΑΠΛΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!ΤΑ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙΑ,ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΙΑ ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΗ Η ΚΑΙ ΠΛΕΚΤΗ ΜΠΟΡΝΤΟΥΡΑ 5-6 ΕΚ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΑ ΡΑΨΕΙΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΝ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ ΕΠΛΕΚΕΣ ΜΙΑ ΜΠΟΡΝΤΟΥΡΑ 6-8 ΕΚ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΝΩΝΕΣ ΤΑ ΔΥΟ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙΑ,ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΕΝΑ ΣΕΜΕΔΑΚΙ ΑΚΟΜΑ.ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ,ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΧΑΡΗΣΑ.ΘΑ ΨΑΞΩ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΩΚΑΝΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΦΩΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ.
    ΑΡΚΕΤΑ ΣΕ ΖΑΛΙΣΑ,ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ,ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ,ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, τι μου θύμισες τώρα με τη Ναταλί κι τη Νιόβη!Ούτε κι εγώ θυμάμαι ποια είναι η ξανθιά και ποια η μελαχροινή. Πού να τις έχω κι εγώ κρυμμένες! Η ίδια κρίση με τα παιδικά μου εργόχειρα με επιασε και μένα πρόσφατα.
    Μαρία από Κρήτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μαρία Άννα μου.
    Να χαιρεστε το κοριτσάκι σας, καλοτυχο στη ζωή του.
    Για τις δημιουργίες σου τί να πω;
    Κάθε φορά μας εκπληττεις ευχαριστα.
    Οι καρδουλες από το πουλοβερ έγιναν υπέροχες, όπως κι ολα τα άλλα.
    Ενα μαξηλαρι της γιαγιάς μου, εγώ το έκανα καδρο για να το σωσω.
    Τα μικρά πετσετακια θα ειναι πολύ ωραία και σαν μαξηλαρακια και σαν καδρακια αν έχει χώρο.
    Καλή συνέχεια φίλη μου.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα χαίρομαι και απολαμβάνω τις δημιουργίες σου αλλά την καλύτερη δημιουργία σου μας την φύλαγες για το τέλος να την χαίρεσαι και να την καμαρώνεις,πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη να είναι!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. J'ai tout adoré Marie-Anne! La boîte à couture est magnifique, les coeurs jamais assez et très bien faits et partagés avec tes êtres chers, le découpage des deux paysages à accrocher est vraiment de rêve! Une très belle célébration de l'anniversaire de ta fille! Très belle année 2016 Marie-Anne remplie de santé, amour et gaiété! Grosses bises!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. J'ai tout adoré Marie-Anne! La boîte à couture est magnifique, les coeurs jamais assez et très bien faits et partagés avec tes êtres chers, le découpage des deux paysages à accrocher est vraiment de rêve! Une très belle célébration de l'anniversaire de ta fille! Très belle année 2016 Marie-Anne remplie de santé, amour et gaiété! Grosses bises!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πωπω, ομορφιές, βρε κορίτσι μου! Δεν ξέρουμε τί να πρωτοσχολιάσουμε πάλι!
    Κεντήματα, κούκλες, ντεκουπάζ... απ' όλα! Και όλα θαυμάσια!!!
    Χρυσοχέρα μου!
    Να το χαίρεστε το κοριτσάκι σας! Υγεία και ό,τι λαχταράει η ψυχούλα της, Marie-Anne μου!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά γλυκά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Toujours aussi surprise quand je vois la quantité et qualité de tes créations !!! Ah ! la variété aussi !!!
    Bisous et bon dimanche !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσα πράγματα ανάστησες, γιατί αυτό έκανες!! Και πόσο όμορφα είναι όλα!!
    Χρόνια πολλά στην Κατερίνα σας κι ευτυχισμένα!
    Κι ελπίζω το ενθύμιο από τη γιαγιά να τη συντροφεύει για πολύ πολύ καιρό!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. You were very busy with all your different projects. They turned all out so nice! Γιά στα χέρια σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφα όλα τα έργα σου καλή μου φίλη.
    Συγνώμη που αργώ να περάσω από εδώ αλλά έχω πολλά
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ μου αρέσουν πολύ τα πολλα και διάφορα σου ...τα μαξιλαράκι τελεια και ο συνδυασμό χρωμάτων το γκρι με κόκκινο ..
    το κέντημα υπέροχα ...ωραία είναι το ντεκουπάζ άλλα το χειμώνα ένα εργόχειρο είναι ποιο εύκολο ..έτσι το βράδυ μπροστά
    στην τηλεόραση ...το παίρνεις και το αφήνεις όποτε θέλεις ...Να χαιρεσαι την κορούλα σου ...φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφες δημιουργίες αλλά πάνω από όλα πραγματικά πολύ όμορφη ανάρτηση για μας τις "μεγαλύτερες" Ναταλί και Νιόβη!!! Από τις πρώτες κούκλες με μεταξένια μαλλιά! Πόσο τυχερή που τις εχεις ακόμα. Να την χαίρεσαι την κορούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά στην Κατερίνα σας Μαριάννα μου και ότι καλύτερο για τη ζωή της !!!!!
    Η ανάρτησή σου είναι τόσο "χορταστική" που δεν ξέρω από που ν αρχίσω ...!!
    Οι καρδούλες είναι μία γλύκα και είναι ότι πρέπει για να αξιοποιηθούν διάφορα παλιά υφάσματα και κομματάκια δαντέλες !!!
    Το κουτί ραψίματος έγινε απίθανο και βέβαια είναι πολύ χρήσιμο !!! Οι κουκλίτσες.... τι να πω, έχω κι εγώ αρκετές από τις δικές μου και μία μέρα που μου ήρθε όρεξη και τις έπλυνα όλες μία γειτόνισσα από απέναντι μου είπε : -Ράνια βλέπω έχεις μπουγάδα χαχα !! Είναι λατρεμένες γι αυτό βρες και την άλλη και μην τις καταχωνιάσεις πάλι !!!Τα κεντήματά σου είναι πανέμορφα μέσα στην απλότητά τους και με πολύ ωραίο χρώμα !! Τα μικρά καρεδάκια θα μπορούσες να τα αφήσεις και έτσι, αλλά και μαξιλαράκια θα μου άρεσαν πάρα πολύ !!!!! Το μαξιλάρι της μαμάς σου, πλιζ κορνίζωσέ το να το σώσεις γιατί μαξιλάρι θα χαλάσει σίγουρα !!Οι ντεκουπάζ δημιουργίες σου, είναι όπως πάντα εξαιρετικές !!! Μεγάλη ανάρτηση εσύ .... πολλά σχόλια εγώ !! χαχα Δεν φταίω όμως ... Άργησες, αλλά μάς αποζημίωσες Άξια !!!!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύχρονο το κορίτσι σου Μαριάννα μου, υγεία και καλη τύχη να έχει. Για εσένα τι να πω δεν αφήνεις τίποτα, αξιοποιείς τα πάντα με τον καλύτερο τρόπο. Το κέντημα υπέροχο και με πολυ δουλειά, έχω και εγώ μικρά πετσάκια και δεν ξέρω τι να τα κάνω βλέπεις τότε τα κάναμε μία σταλιτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρώτα απ όλα να χαίρεστε την Κατερίνα σας να έχει υγεία και κάθε καλό στο δρόμο της !!!Μου αρέσει που αξιοποιείς τα πάντα και αυτό πρέπει να κάνουμε όλοι!! Η ραπτική σου πάει και τα μαξιλάρια πολύ όμορφα !!
    Καλή εβδομάδα φιλενάδα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dearest Marie-Anne,
    You have been quite productive and created lots of lovely pieces.
    Unique recycled knitted hearts, wooden sewing box redone, smart repair for the painted pillow and my favorite here is the styling with the lovely lamp on that table with the perfect doily. Looking so very special and with the lace edging it turned out to be a true family heirloom piece!
    Congrats on your many talents and yes, we only lack the time for doing all we want and need to do.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύχρονη η Κατερίνα, γερή και τυχερή εύχομαι !!! Η ανάρτηση αυτή τα είχε όλα !!! Τα υπέροχα ξύλινα κουτιά σου, ανανεωμένα και πανέμορφα (τέλειο το κουτί της ραπτικής), την ανακύκλωση των πλεκτών (μοναδικές οι καρδούλες/μαξιλάρια), την προσεκτική συντήρηση του μαξιλαριού/ενθυμίου της γιαγιάς, Κέντημα αγαπημένο και θαυμάσια αξιοποιημένο(Τα καρεδάκια θα γίνουνε υπέροχα μαξιλάρια) και φυσικά τα μοναδικά ντεκουπαρισμένα καδράκια σου με τις λεβάντες !!! Τα ζήλεψα όλα!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαριάννα μου γλυκιά,
    Υπάρχει κάποιο χειροτέχνημα που να μην το γνωρίζεις και μάλιστα να μην το διεκπεραιώνεις με επιτυχία;;; Διερωτώμαι!
    Οι καρδούλες απ' το πουλόβερ είναι τρισχαριτωμένες, όπως και η δαντέλα στο παλιό σου εργόχειρο που έγινε τέλειο! Και έχεις δίκιο, τα μικρά καρεδάκια θα γίνουν όμορφα μαξιλαράκια. Για το decoupage δεν λέω τίποτα... σε ξέρουμε δα τι δεξιοτέχνης είσαι. Να χαίρεστε την κορούλα σας... Χιλιόχρονη.
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφα όλα, μπράβο Μαριάννα! Αξιοποίησες υπέροχα τα διάφορα υλικά.
    Να χαίρεστε και να καμαρώνετε την Κατερίνα σας, να είναι γερή και πολύχρονη!
    Φιλιά πολλά, καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Mαριαννα να ξεκινήσω με ευχες για καλή χρονια ,υγεία και πολλές χαρές!
    Χρόνια πολλά της Κατερίνας σου ,να την χαίρεστε και οτι επιθυμει στη ζωή της να το έχει!
    Για τις δημιουργίες σου τι να πω! Οτι πιανεις στα χέρια σου το μεταμορφώνεις τέλεια! Γειά στα χρυσά σου χέρια !
    πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. How many beautiful projects!The sewing box turned out very nice. The hearts are wonderful. Happy birthday to the awesome girl!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι ομορφες δημιουργίες! μπραβο Μαριάννα. Να χαίρεστε το κοριτσάκι σας,παντα καλότυχη να ναι στην ζωή της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα Μαριάννα! Πότε προλαβαίνεις και κάνεις όλα αυτά τα υπέροχα πραματάκια; Δε στέκεσαι καθόλου; Καλά κάνεις όμως γιατί παίρνουμε κι εμείς κουράγιο κι ενέργεια για να προσπαθήσουμε! Χρόνια πολλά στο κοριτσάκι σου, να ΄ναι γερή κι ευτυχισμένη! Φιλιά..........(Αγγελική)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να την χαίρεσαι την Κατερίνα σου!!Να είναι πάντα υγιής και ευτυχισμένη και πάντα περιτριγυρισμένη με αγάπη όπως τώρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχές κι από μένα για την Κατερίνα!!! Να είναι γεμάτη υγεία κι αισιοδοξία!! Μαριάννα μου πάλι μας κατέπληξες με τις πολλές και διαφορετικές δημιουργίες σου!!! Άσε, άσε εμάς η μαμά μας που είναι μανιώδης κεντήστρα, όπου βρει έπιπλο βγάζει μεζούρα, παίρνει διαστάσεις κι αρχίζει να δημιουργεί σεμέν, καρέ, τραπεζοκαρέ, κι ό,τι άλλο μπορεί να βάλει ο νους σου! Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να τη χαίρεστε την Κατερίνα σας! Πάντα ευτυχισμένη να είναι! Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς.. όλα είναι τόσο όμορφα!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. λαστιχο λαιμοκοψηηηηηηηηης?......!!!!!!ανησυχο μου εσυ....σιγα μην μεινεις απραγη εδω δεν ησυχασες στο νοσοκομειο...!!!!να το χαιρεσαι το κοριτσι σου....να ναι ευλογημενο....το μαξιλαρακι μπαλωθηκε αψογα....αχ αυτες οι γιαγιαδες κ γω αυτα θελω να χω τα μικροαντικειμενα τους...αυτα που συνηθισαντα ματια μου να βλεπουν χωρις να τα βλεπουν...που σου φερνουν στο μυαλο στιγμες κ ατμοσφαιρα γεματη αγαπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύχρονη να είναι η Κατερίνα, με υγεία και να γίνουν πραγματικότητα τα όνειρά της. Να τη χαίρεσαι!!!
    Οι δημιουργίες σου είναι πάρα πολύ όμορφες, και το σεμέν έγινε πάρα πολύ όμορφο!!
    Καλή βδομάδα!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου,μπράβο σου που αξιοποιείς τα πάντα μ'έναν ιδιαίτερο τρόπο και τους δίνεις νέα πνοή!!!
    Το δε κέντημα τέλειο!!!!!!!!!
    Να χαιρόσαστε την κούκλα σας και να την καμαρώνετε όπως επιθυμείτε!!!!!!!!!!!
    Καλό ξημέρωμα!!!!!!!!! Φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μαριάνα να χαίρεστε την Κατερίνα και να την καμαρώνετε, να είναι πολύχρονη, γερή και ευτυχισμένη!! Μα τι υπέροχες που είναι οι δημιουργίες σου!! Εδωσες νέα πνοή στο κουτί, το θαύμασα!! Οι καρδούλες σου φανταστικές όπως και όλα όσα έφτιαξες!! Τη Νιόβη και τη Ναταλί τις είχαμε με την αδελφή μου. Τι μου θύμησες τώρα!! Το ζωγραφισμένο μαξιλάρι είναι τόσο όμορφο που χαίρομαι που το συντήρησες έτσι. Τα κεντήματά σου μου άρεσαν πάρα πολύ. Τα σεμεδάκια θα είναι τέλεια για μαξιλαράκια!! Φιλάκια πολλά και καλή δημιουργική συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να την χαίρεσαι την κορούλα σου!! Πολύχρονη και γερή να ναι!!! Θαυμαστά και τα κεντητά σου και τα πλεχτά σου Μαριάνν μου!! Αμ πως!! Μόνο στο decoupage θα σαι μαστόρισσα;;; :)))) Υπέροχα και τα καδράκια που έφτιαξες!! Να σαι καλά και καλές δημιουργίες εύχομαι!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. την ξανθιά την λέγανε Νιόβη η Ναταλί ήταν η μελαχρινή...εγω έχω την Νιόβη αλλά η μάνα μου που μου την έκανε δώρο το 1969 επέμενε να την λεει Μελίνα γιατί λεει έμοιαζε στην Μερκούρη. Την ανακάλυψα πρόσφατα στην αποθήκη και την εχω τώρα παντα δίπλα μου...είναι σε άριστη κατασταση παρότι ηταν παραπεταμένη πολλά χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω!!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ Dorella!!!! Θα διορθώσω το όνομα της Νιόβης στην ανάρτηση!!!
      Μακάρι να έβρισκα κι εγώ την δική μου Ναταλί και να τις είχα και τις δύο!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...