Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Εφέ σκουριάς - Rust effect


Το είχα φέρει πριν από χρόνια από το Παρίσι.
 Δώρο για τον Νίκο, γεμάτο φακελλάκια με σπόρους λαχανικών. 
I had brought it from Paris some years ago. 
It was a present for Nicos, full of vegetable seed envelopes.
Από τότε, σε μιά εταζέρα της μικρής αποθήκης του κήπου, παρέα με τα εργαλεία, 
συνέχισε να κρατάει τον ρόλο του φιλοξενώντας διάφορα φακελλάκια με σπόρους. 
It stayed on a shelf of the small shed, along with the garden tools, 
keeping its role and hosting various seed envelopes.
Η σκόνη και η υγρασία άρχισαν να το κτυπούν 
και η σκουριά έκανε την εμφάνισή της στους μεντεσέδες. 
Dirt and humidity started to hit it and rust appeared on its hinges.
 
 πρώτα, ένα χέρι χρώμα κιμωλίας

Σκουριά είπα;  άλλοι θα πήγαιναν σε σεμινάριο για να μάθουν το "εφέ σκουριάς"
...εγώ όμως προσπάθησα μόνη μου.
Did I say rust? Some people would go to special classes to learn how to create the "rust effect"
...but I tried it all by myself.
Μία στρώση πάστας και πασπάλισμα με σκόνη σκουριάς

Δεν μοιάζει με σκουριασμένο τσίγκινο κουτί?
 Βέβαια, είναι η πρώτη μου δοκιμή...ίσως τα καταφέρω καλύτερα την επόμενη φορά!

και μερικές σταγόνες υγρής σκουριάς 
 
Doesn't it look like a rusty metal box? 
Well, this is only my first try...I may do better next time!

26 σχόλια:

  1. Μπράβο Μαριάννα μου πολύ ιδιαίτερο! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά, το έκανες αγνώριστο και βασικά το βρίσκω και πανέμορφο τι κι αν είναι το πρώτο σου !!!!
    Εσύ παιδί μου δεν έχεις ανάγκη από μαθήματα...... Η επιμονή σου και το μεράκι σου κάνουν θαύματα !!!!
    Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το 'κατέχεις"καλά πλέον και ότι και αν κάνεις έχεις ένα πολύ καλό αποτέλεσμα Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι φανταστικό Μαριάννα μου,μπράβο σου για άλλη μία φορά μας αφήνεις άφωνους!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η Μαριάν θα φωνάξω και ......... θα σε ακολουθήσω!!!
    Υποκλίνομαι για την προσπάθεια άνευ διδασκάλου. Έχει τεράστια σημασία!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο Μαριάννα μου τώρα το καινούργιο σπιτάκι των σπόρων.Εγινε αγνώριστο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Une belle boîte !!!! Rouille ou pas rouille....
    Bises et bonne fin de journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Love your blog and I am a new follower on GFC.
    I hope that you will follow me too <3
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Rusty goodness all the way. Isn't it funny how we used to look at rust and go "yuk". And now we have come to appreciate the beauty in the rust.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν ξέρω πώς θα είναι η επόμενη φορά, πάντως αυτό που βλέπω τώρα εδώ...μου αρέσει πάααααρα πολύ!
    Μπράβο, κορίτσι μου! (Κοίτα να δεις που θα αρχίσω να ...αγαπώ τη "σκουριά"!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hi! I don' t believe this is your first try...it' s peferct!!! I love that rusty style. Very beautiful transformation.Thank you very much for your sweet comment
    Hugs
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ καλή προσπάθεια!φανταζομαι αν αυτό ήταν το πρώτο...πώς θα είναι τα επόμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάρα πολύ όμορφο αγαπητή μου Μαριάννα.
    Καλό σου καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εμένα μ'άρέσει πολύ. Δεν ξέρω από πάστα σκουριάς και τα σχετικά αλλά είναι όντως σαν σιδερένιο κουτί σκουριασμένο. Πολύ όμορφο. Σκέψου οι άλλες σου προσπάθειες!!!!
    Καλή συνέχεια
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαριάννα μου με ότι και αν ασχοληθείς το κάνεις με τον καλύτερο τρόπο. Το κουτί έγινε υπέροχο και ναι, μοιάζει μεταλλικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαριαννάκι μου το έκανες πάλι το θαύμα σου, πολύ ωραίο έγινε!

    Καλό μήνα, χαρούμενο και γελαστό καλοκαίρι!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Dearest Marie Anne,
    Well you sure did master that rusty effect pretty well for a first try!
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαριάννα εφε σκουριάς άνευ διδασκάλου? Μ'αρέσει και το αποτέλεσμα αλλά και η τάση σου να πειραματίζεσαι. Το έκανες αγνώριστο!!! Καλό σου μήνα!!! Φιλιά και αγκαλιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαριάννα μου πραγματικά μοιάζει σαν σκουριασμένο!!!!
    Μπράβοοοο!!!
    Καλό μήνα!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hello, you are so creative. I love the rusty look, your box looks beautiful. Well done! Enjoy your day and the new week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπραβο Μαριάννα μου! Πολύ ωραίο έγινε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Με την μετάβαση μας στο εξοχικο και το ξελογιασμα οπως λες και εσύ Μαριαννα μου τωρα το καλοκιαρακι με την θάλασσα λίγο η χαλαρωση .. λιγο το οκαιρός που περνα γρηγορα και ναι το καλοκαιρακι ειναι για απολαυσεις..γι αυτό και οι απουσιες απο τις βολτες στην γειτονια.. τωρα ειδα και την προηγουμενη αναρτηση σου φιλη μου με το κεραμιδι που ειναι υπέροχο.. με τις λεπτομερειες του.. αλλα εκει που χάζεψα ηταν τα πουλακια ... τι ομορφα που ηταν.. μπραβο που τα εβγαλες φωτογραφιες.. και τα είδαμε και εμεις..... αλλα και το παλιο κουτι των σπόρων εγινε αγνωριστο αποεκτισε την δικη του ομορφια... γεια στα χερια σου καθε φορα..να περνας ομορφα οτι και να κανεις .. καλο σου μηνα φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πραγματικά δείχνει σαν φαγωμένο από την σκουριά. Θα μου άρεσε κάτι τέτοιο να το έκανα σε πλαστικές γλάστρες για να δείξουν παλιές και να αποκτήσουν ενδιαφέρον. Τέλεια η τεχνική σου όπως πάντα Μαριάννα μου. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Του αλλαξες τα φωτα με την καλη εννοια!
    Ολικη επαναφορα, μπραβο σου Μαριαννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλά, Μαριάννα μου δεν αφήνεις τίποτα να πάει χαμένο! Το κουτάκι έγινε υπέροχο και δείχνει πραγματικά μεταλλικό και πολύ παλιό!! Δεν ήξερα το εφέ σκουριάς. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...