Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Καλά Κούλουμα!!!


  Φίλες και φίλοι μου,
μ'αυτόν το υφασμάτινο crazy quilt 'χαρταετό'

σας εύχομαι καλό Καρναβάλι, καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή!

Τις δύο τελευταίες ημέρες το'ριξα στην ραπτική! Και δεν έφτιαξα μόνον τον αετό, αλλά... 
 με μεγάλη μου χαρά κατάφερα και έραψα κι εγώ μιά "τσάντα της τσάντας", όπως τόσο ωραία μας παρουσίασε την δική της η Ρένα .
Αλλάζω συχνά τσάντες ανάλογα με το ντύσιμό μου και πάντα είχα συγκεντρωμένα σ'ένα μικρότερο τσαντάκι  κάποια απαραίτητα (χαρτομάντηλα, στυλό, σημειωματάριο, δυό παυσίπονα, ένα μικρό πορτοφολάκι με κέρματα,  μια χτένα και άλλα ψιλολόγια...ξέρετε εσείς!).  Έτσι μετέφερα το τσαντάκι μου μέσα στην εκάστοτε μεγαλύτερη τσάντα και απλά πρόσθετα το πορτοφόλι μου, το κινητό και τα κλειδιά μου πριν φύγω...χωρίς να ξεχάσω και την φωτογραφική μου μηχανή!)

Κάποια υπόλοιπα από υφάσματα και από μπλου-τζήνς μου επέτρεψαν να κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου για τα σημερινά μου γενέθλια! 
Και τί δώρο!
Ποιότητας....
  και  Αποκλειστικού design !
 
 (Οι δύο "ετικετούλες" είναι κομμένες από την ούγια του υφάσματος!!! 
 
Στην ουσία, χρησιμοποίησα τις δύο πίσω τσέπες ενός τζήν της κόρης μου, που είχαν ήδη ένα κεντημένο σχέδιο,  κομμάτια από τα δύο μπατζάκια έγιναν φόδρα  και πάνω τους ράφτηκαν οι διάφορες τσέπες και θήκες, ενώ για τα πλαϊνά και τις μπορντούρες, πήρα κομμάτια από ένα ύφασμα ταπετσαρίας που είχε περισσέψει από ένα κάλυμμα καναπέ, που μου είχε ράψει η μαμά μου, πριν από πολλά χρόνια(!)  Συγκεκριμένα, το ρετάλι που είχε περισσέψει ήταν αρκετά μεγάλο και μου έχει φανεί χρήσιμο σε διάφορες κατασκευές...κι έχω ακόμα αρκετό για να φτιάξω κι άλλα πράγματα...
Συνολικά, έχει δέκα τσέπες/θήκες!
Δεν έραψα φερμουάρ, παρά μόνο ένα  μεγάλο ρετρό κουμπί και μιά θηλειά για να κλείνει.
Και της πρόσθεσα κι ένα κοντό λουράκι.
  'Ανετα θα μπορώ, περνώντας ένα μακρύτερο λουρί, να την παίρνω και μόνη της, 
όπως είναι, για έναν κοντινό περίπατο.
Πώς σας φαίνεται το δώρο μου;;;

 Μιάς και λέμε για δώρα, θα ήθελα να ευχαριστήσω, αφού δεν είχα την ευκαιρία να το κάνω νωρίτερα, την Μαρία-'Ελενα  και την Αλεξάνδρα για τα Χριστουγεννιάτικα δωράκια τους που έλαβα με κάποια καθυστέρηση.  
Το γουράκι σου Μαριαλένα μου, πρόλαβα και το κρέμασα στο δεντράκι μου.
 Όσο για σένα, Αλεξάνδρα μου, να είσαι βέβαιη πως τα πλεκτά σου στολιδάκια 
θα είναι τα πρώτα που θα κρεμαστούν στο δέντρο μου τον ερχόμενο Δεκέμβρη. 

Και λίγες πρόσφατες φωτογραφίες μου από την παραλία και στην γύρω περιοχή...
Τα όμορφα, νεαρά γλαροπούλια δεν κουράζομαι ποτέ να τα φωτογραφίζω,
ο καρβουνιάρης
οι πανταχού παρούσες και φασαριόζικες καρακάξες

Και πάλι...

Χρόνια σας πολλά,

καλά Κούλουμα (εύχομαι να έχετε καλοκαιρία για να πετάξετε ψηλά τους χαρταετούς σας)
(αυτός ήταν ο περυσινός μου 'υφασμαετός') 

και καλή Σαρακοστή!




















 

30 σχόλια:

  1. Κατ αρχάς να σου ευχηθώ χρόνια πολλά, με υγεία και πάντα με χαρές !!!! Ο χαρταετός σου και η τσάντα με ξετρέλαναν !!!! Αυτά τα τρελά ραψίματα τα λατρεύω. Πολύ ωραία και πρακτική η τσάντα. Όσο για τις φωτογραφίες σου δεν έχω λόγια..... είναι καταπληκτικές !!!! Και φυσικά δικαιούσαι να κάνεις δώρο στον εαυτό σου και μάλιστα τόσο όμορφο. Καλά κούλουμα και καλή σαρακοστή !!!! Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα! Να είσαι γερή , χαρούμενη και δημιουργική .!
    Αγαπητή μου Marie -Anne θαύμασα τις ικανότητές σου και στη ραπτική. Πολύ όμορφος και ο φωτεινός αετός σου , αλλά η τσάντα τέλεια και με πολύ γούστο ! Μπράβο φίλη μου. Καλά κούλουμα και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρονια πολλαααααααααα!!!!!!ολα υπεροχα!!!μπραβο σου χρυσοχερα!και οι φωτογραφιες σου ,,απιθανες!!!καλα κουλουμα!καλη Σαρακοστη γλυκια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και καλά. Πάντα χαρούμενη, δημιουργική με υγεία.
    Ξετρελάθηκα με την τσάντα. Κι εσύ χρυσοχέρα σε κάθε τι είσαι. Το έχω πει ξανά αλλά πάντα μένω εντυπωσιασμένη με ό,τι φιτάχνεις. Με τη ραπτική δεν το χω και έτσι μένω να θαυμάζω τις ομορφιές που φτιάχνεις/φτιάχνετε!
    Οι φωτογραφίες σου πανέμορφες όπως πάντα
    Τα δωράκια σου να τα χαρείς.
    Καλά Κούλουμα Μαριάννα μου και οι χαρταετοί σου και ο περσινό και ο φετινός γεμάτοι χρώματα και ζωντάνια
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρονια πολλα Μαριάν μου!!
    Σου εύχομαι υγεία και πάντα χαρές!
    Με ξετρέλανε ο χαρταετός σου και η τσάντες σου!!
    Το έχεις και στην ραπτική!!!Μπραβο!!
    Υπέροχες όλες οι λήψεις σου με τα πουλιά!!
    Πολυ χάρηκα που σας είδα ξανά και θα τα ξαναπούμε σίγουρα!!!
    Καλη Καθαρά Δευτερα και Καλη Σαρακοστή!
    Πολλα φιλακια!!
    🎂🌷🎈🌹🌺🎉💐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντα δημιουργική και εμπνευσμένη.
    Καλά Κούλουμα Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι κατασκευές σου Μαριάννα όπως πάντα άψογες και υπέροχες!!! Εγώ όμως πραγματικά ζηλεύω που έχεις την ευκαιρία και την ευτυχία ν' απολαμβάνεις τους περιπάτους στην φύση!!! Σ' ευχαριστώ που μοιράζεσαι τις υπέροχες φωτογραφίες σου μαζί μας!! Καλή Σαρακοστή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Your creations are amazing and such beautiful. I really like the recycling of the jeans You made
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια σου πολλά Μαριαννα μου ωραίο δωρο έκανες στον εαυτό σου πολυ βολικό όμορφο και χρήσιμο,σίγουρα θα το χαρείς,να ξέρεις όμως πως θα έχει ζήτηση όποτε ανοιξες δουλειές θα αρχίσουν τα θελω κι εγώ χαχα.
    Καλη Καθαρα Δευτέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαριάννα μου χρόνια σου πολλά με υγεία και γεμάτα χαρούμενες στιγμές. Το δωράκι που έκανες στον εαυτό σου πολύ όμορφο και πρακτικότατο.
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριάννα μου,
    υπέροχα τα έργα σου, χρυσά τα χέρια σου. Εξαίρετες οι εικόνες σου.
    Ευχαριστούμε για τις ζεστές σου ευχές.
    Ανταποδίδω από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Μαριάννα μου με υγεία και ευτυχία!!!!! Και τι όμορφο το τσαντάκι σου να σου πω ζηλεύω λίγο γιατί εγώ βλέπω βελόνα και μου σηκώνεται η τρίχα χαχα να είσαι καλά χρυσοχέρα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα πιο όμορφα δώρα είναι τα χειροποίητα ειδικά όταν προέρχονται από κάποιον που μας αγαπά πολύ όπως είναι ο εαυτός μας!!! Να τα εκατοστήσεις λοιπόν και να είσαι πάντα υγιής ευτυχισμένη και δημιουργική!! Είναι όλα πανέμορφα και η τσάντα και οι χαρταετοί, αλλά πιο πολύ μου αρέσουν αυτές οι φωτογραφίες της φύσης. Είναι πάντα υπέροχες!!! Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και καλά Μαρία Άννα μου.
    Να είσαι γερή και δημιουργική όπως πάντα.
    Καταπληκτική η τσάντα σου . Είδες πόσο χρήσιμη είναι. Σκέφτομαι κι εγώ να κάνω κι άλλη που να μπορεί να κρατηθεί όπως λες κι από μόνη της.
    Ο υφασματοαετός σου είναι υπέροχος και πρωτότυπος.
    Τελικά και με το ράψιμο μπορούμε να κάνουμε πάρα πολλά πράγματα.
    Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαριάννα μου να σου ευχηθώ πρώτα χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα, γεμάτα υγεία, αγάπη και δημιουργία!
    Το δώρο που έκανες στον εαυτό σου υπέροχα μοναδικό! Μου άρεσε πολύ και ο αετός σου!
    Οι φωτογραφίες σου βέβαια καταπληκτικές όπως πάντα!
    Φιλιά πολλά και καλά Κούλουμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια Πολλά ,υγεία,αγάπη,ευτυχία
    Πολύ ωραίοι οι δυο χαρταετοί σου ,όπως και η τσέντα σου
    Να χαρείς τα όμορφα δώρα που έλαβες
    Οι φωτογραφίες της θάλασσας και τα κύματα μου άρεσαν πολύ
    Μου αρέσει να κοιτάζω τα κύματα με τις ώρες και να τα φωτογραφίζω.
    Καλή Καθαρή Δευτέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρωτα να σου ευχηθω για τα γενεθλία σου Μαριάννα μου.. να τα εκατοστησεις φιλη μου.. να σε χαιρονται που σ αγαπανε..και εμεις εδώ...!Ζηλευω..τις κατασκευες αυτες .μαι ενω ξερω απο ραψιμο δεν το έχω επιχηρισει να το κανω..με τσιγκλατε και εσύ και εσυ η Ρένα οπως και άλλες φιλες με τις τσαντες σας..να το δοκιμασω.. αν και ξερω οτι ειναι αρκετα δυσκολο. ιδωμεν...χα..χα..
    Και οπως παντα θαυμασα και τις φωτογραφιρες σου.. με τα γλαροπουλια ειναι τόσο ζωντανες..!!!
    να περνας ομορφα φιλη μου καλη Σαρακοστη να εχεις.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dearest Marie Anne,
    Happy Birthday to you and yes, I do love your little gift; very talented and especially with the Fleur de Lys it is special.
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κοιτα τι σου κάνουν λίγα "κουρελάκια" στα κατάλληλα χέρια! Σπουδαίοι οι χαρταετοί, αλλά και η τσάντα σούπερ!!
    Οι εικόνες, όπως πάντα υπέροχες!
    Φιλιά πολλά Μαριάννα μου, και καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. A nouveau et de tout coeur, tous mes souhaits de Bon Anniversaire!
    Tu fais encore une fois la preuve que l'on est jamais aussi bien servi que par soi même et tu t'aies fait un très beau cadeau avec ce sac que nous allons toutes t'envier! Dix poches à l'intérieur, notre rêve à toutes quans nous contemplons le "bazar" qui règne dans nos sacs. Je multiplis pour ma part les petites poches indépendantes mais je ne me rappelle pas forcément ce que j'y ai mis...
    Superbe la photo avec le bébé goéland et la barque bleue!!! Bravo au pêcheur pour son "craquelé"! Il faudra qu'il me donne la marque!!
    Φιλιά πολλά Μαριάννα μου και καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλειες οι επιδόσεις σου στη ραπτική Μαριάννα μου γεια στα χέρια σου .Οι φωτογραφίες απο τη βόλτα σου υπέροχες. Καλή Σαρακοστή να έχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχες οι δημιουργίες σου Μαριάννα μου!!! Ο χαρταετός σου επίκαιρος και όμορφος,ωραία ιδέα!!! Η τσαντούλα σου φανταστική!!! Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας και μας ταξίδεψες στην όμορφη βολτούλα σου!!!
    Καλή και Ευλογημένη Σαρακοστή!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η ακρως απολαυστική και δημιουργική ανάρτηση σου είναι εξαιρετική! δύο φορές εξαιρετική είναι και η δημιουργία σου πολύπλοκη και χρηστική με απόλυτο χρωματικο ταίριασμα.. είσαι νομίζω μοναδική στην διατήρηση και ανάδειξη παλιών αντικειμένων!!! Σε καληνυχτίζω με θαυμασμό για την αγάπη του φωτογραφίζειν Καλό Βράδυ και καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαριάννα μου, ο quilt χαρταετός σου είναι υπέροχος! Γεια στα χέρια σου! Και η τσάντα σου όμως δεν πάει πίσω. Θα σε βολέψει πολύ. Ευχαριστούμε και για τις όμορφες φωτογραφίες. Καλή Σαρακοστή, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. μιλαμε για επαγγελματικη δουλειαααααααααααα κ ο συνδυασμος των χρωματων το κανε ενα ονειροοοοοοοοο!!!δεν ηξερα για τα γενεθλια σου .... χιλιοχρονη κ παντα χαμογελαστη............ο εξωτερικη τσεπη ειναι οτι πρεπει να μηνχανουμε το κινητο κ φυσικααααααααααααααααααα πουθενα χωρις μηχανη!!!!φιλακιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγώ έμεινα στον χαρταετό!!!
    Πόσο τον ζήλεψα!
    Επαγγελματική η δουλειά σου όντως, μπράβο!!

    Καλώς σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπράβο Μαριάν μου ..πολύ ωραίο δουλειά
    και το χαρταετό με το grazy quilt
    Και η τσάντα είναι υπέροχο ..
    Καλή συνέχεια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό με τις υπέροχες τσάντες σας τις τόσο καλαίσθητες και καλοραμμένες μου τη δίνει εμένα της ζηλιάρας! Γιατί να μη μπορώ να κάνω ζάφτι την βελόνα μπουχουχου γιατί; Καλά που βλέπω τις αγάπες μου τα πουλιά και παρηγοριέμαι! Υπέροχα είναι μπράβοοοο και ο χαρταετός σου αστέρι. Τέλος πάντων κάνε κάτι για τη Σαρακοστή τώρα να πάθω! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλά, είναι όλα απίστευτα. Ζηλεύω, δεν ξέρω να κάνω τίποτα από όλα αυτά.
    Καλή Σαρακοστή, να περνάτε πάντα καλά.
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...