Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018

Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι !

Μπορεί να μην ήταν τέντζερης, αλλά σίγουρα ήταν κάτι μεταλλικό!
 Αυτό λοιπόν το πόδι λάμπας, μου το είχε δώσει ο θείος μου κάποια στιγμή που ξεκαθάριζε την αποθήκη του. Αν και δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, το κράτησα, μήπως και βρώ κάτι να το κάνω. 
Και έμεινε για κάμποσα χρόνια παρατημένο, μέσα σε ένα μπαουλάκι που έχω στην βεράντα, 
γεμάτο με διάφορα τζάντζαλα απ'αυτά που κρατάω και δεν πετάω... 
Το έβλεπα κατά καιρούς, όταν άνοιγα το μπαουλάκι, αλλά δεν μου έκανε κέφι να το φτιάξω. 
Μέχρι που βρέθηκε μπροστά μου, ως δια μαγείας, αυτό το καπάκι...έ, καπέλλο ήθελα να πώ!
Από τα τρία αμπαζούρ που κάποιος είχε αφήσει δίπλα στον μπλέ κάδο της ανακύκλωσης, 
αυτό ήταν πάνω-πάνω, και έμοιαζε λυπημένο που το είχαν παρατήσει!!!
Δεν μπόρεσα να το αφήσω παραπονεμένο!!!  Εξ άλλου, το μέγεθός του ήταν αυτό που μου θύμησε ότι είχα μιά βάση λάμπας η οποία θα του ταίριαζε απόλυτα, εκτός του ότι ήταν καθαρό και κεντημένο και μάλιστα στο χέρι, όπως φαίνεται από τις μικρο-διαφορές στα μοτίφ του!

  Αφού το σαπούνισα πολύ καλά, το άφησα να στεγνώσει και έσπευσα να βγάλω την βάση από το μπαούλο.  Από την πολυκαιρία, είχε αρχίσει να σκουριάζει...
και χρειάστηκε ένα πολύ γερό τρίψιμο πριν την βάψω με δύο χρώματα κιμωλίας.

 









Δεν ήθελα να την φορτώσω με λουλούδια, γιατί δεν θα ταίριαζαν με το κέντημα, κι έτσι αποφάσισα να της κάνω λίγο μόνο decoupage με μικρά μονόχρωμα μοτιφάκια λουλουδιών
και παλαίωση με τρίψιμο και πατίνες
 
Αφού πέρασα καινούργιο καλώδιο και ντουϊ, τοποθέτησα το καπέλλο
 και η νέα μου λάμπα ήταν έτοιμη!
Πώς σας φαίνεται; 
Κρίμα δεν θα ήταν να την είχα αφήσει πεταμένη;
 


19 σχόλια:

  1. Αααα τι καλά που το πέταξαν !!!!! Τι τέλειο καπέλο είναι αυτό ??? Ε... δεν μας αφήνει παραπονούμενες ο Ύψιστος εμάς που παρατηρούμε τους κάδους χαχα. Το έφτιαξες απίθανο !!!! Είναι πραγματικά καταπληκτικό, πολύ καλά έκανες και το περιμάζεψες και θα ζήσει αντί να πεταχτεί. Μπράβο, τέλειο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπωωπω μ'αρέσει πολύ! Καταπληκτική έγινε!!Και το καπέλο υπέροχο...Ξέρεις τι μου κάνετε; Κοιτάζω τους κάδους τώρα...Όσο για τη μεταλική βάση καλά έκανες και την κράτησες. Μπράβο μπράβο
    Καλημέρα Μαριάννα μου χρυσοχέρα μου
    Να σε ενημερώσω επίσης ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα και δεν δείχνει τις νέες μου αναρτήσεις το μπλογκ μου όσοι φίλοι το έχετε στα ιστολόγια που παρακολουθείτε. Έχετ το υπόψη
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για σένα το άφησαν πι άνθρωποι.
    Ήξεραν ότι θα περάσεις από κει 😁😁😁😁
    Μα τί πετάει ο κοσμος;
    Πολυ καλά έκανες και το πήρες Μαρία Άννα μου.
    Έτσι του έδωσες παράταση ζωής.
    Και η βάση έγινε υπέροχη.
    Καλή συνέχεια στις αναζητήσεις σου και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μαριάννα μου
    Η βάση της λάμπας έκανε υπομονή ώσπου να την φτιάξεις, γιατί ήξερε ότι κάτι καλό θα προέκυπτε χαχα!
    Υπέροχη λάμπα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Amzing restyling of the lamp! Great job in every detail. You are really such talented, my dear friend
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα Μαριαν μου!
    Η βάση έγινε υπέροχη με τα διακριτικά λουλουδάκια που την στολίσες!!
    Το καπέλο της λάμπας ειναι πανέμορφο και υπέροχα τα μοτίφ!
    Κρίμα που το πέταξαν αλλα και τυχερή που το βρήκες εσυ !!
    Μπραβο!!!Τελεια έγινε η λάμπα σου!!!
    Καλο ΣΚ!!!Καλα να περάσετε!!!Πολλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ αυτά τα μπαλούα αχ αυτές οι αποθήκες τι θυσαυρούς κρύβουν!!!Και πολύ καλά έκανες και το μάζεψες το αμπαζούρ-μα τι πετάει ο κόσμος!!!Έγινε μια πάρα πολύ όμορφη λάμπα!!!!μπράβο!!!!καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Relooking réussi !!!!!!
    Bises et excellent week-end !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Du grand art Marie-Anne! Cette lampe est tout simplement magnifique!
    C'était un crime que de jeter un aussi bel abat-jour! Heureusement que c'était sur ton chemin!!!
    Quant au pied, il est méconnaissable et les petites roses lui vont tellement bien!
    Tu vas pouvoir ouvrir une boutique sur internet tant tes créations deviennent "pro"!
    Grosses bises et bon week-end!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ το λάτρεψα......!
    Κατ αρχήν Μαριάννα, κοίτα τι πάει και πετάει ο κόσμος έτσι ; αν είναι δυνατόν....! και ευτυχώς που έπεσε στα χέρια σου και το ανέδειξες με εξαίρετο τρόπο.
    Η Μετατροπή της βάσης της λάμπας ταίριαξε αρμονικά με το σύνολο.
    Δεν έχω παρά να δηλώσω ενθουσιασμένος.
    Μπράβο σου.
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφη είναι το κάθε κομμάτι ξεχωριστά αλλά και ως σύνολο
    εμφανισιακά και χρωματικά
    το χρώμα της βάσης είναι απόχρωση με το χρυσό που υπάρχει στο καπέλο
    και τα λουλούδια της βάσης ταιριάζουν φυσικά με τα λουλούδια του καπέλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελικά Μαριάννα μου εμείς που μαζεύουμε τα πάντα , έρχεται η ώρα τους κάποτε που γίνονται αριστουργήματα!!!
    Η λάμπα με κέντημα και η ανανεωμένη βάση είναι πανέμορφη !!!
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Dearest Marie-Anne,
    Oh, trust your very keen eye for spotting something and than working your miracle hands around it to create yet another stunning object!
    This is so pretty in the end.
    Sending you hugs for a lovely weekend.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Marie-Anne, ma chère, tu as créé quelque chose de magnifique!!!
    Quel beau recyclage!!!
    Ce petit decoupage lui donne plus de charme.
    La lampe fantastique!
    Gros bisous! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απίστευτο το πόσο όμορφο έγινε! Αν και με σένα τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο!
    Όλα τα μεταμορφώνεις μαγικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι υπέροχη που έγινε! Τι άλλο κρύβει αυτό το μπαουλάκι στη βεράντα; Έχω περιέργεια! Υπέροχη η μεταμόρφωση του γεια στα χέρια σου κορίτσι μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Le pied de lampe ainsi customiser est magnifique.
    Elle est très élégante maintenant cette lampe.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Από τις πιό εμπνευσμένες δημιουργίες σου !!! Τέλειο ταίριασμα του κεντημένου αμπαζούρ με τη μεταλλική βάση και τα δύο περίμεναν τη στιγμή να συναντηθούν και να γίνουν μία υπέροχη λάμπα από τα χρυσά σου χέρια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...