Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

Το ψευτο-Murano

Κάποτε ήταν πολύ "της μόδας" αυτά τα γυάλινα χρωματιστά βάζα τύπου Μουράνο.  
 
Και έτυχε μιά φορά να μου φέρουν κι εμένα ένα τέτοιο για δώρο. 
Δεν μου άρεσε καθόλου!  Αλλά είχα και τους λόγους μου! 
Βλέπετε, διέθετα ήδη ένα γνήσιο Murano που μου είχε φέρει ο πατέρας μου από την Βενετία.
 
Μεγάλο και πολύ βαρύ, δεν μπορώ να πώ πως το χρησιμοποιώ συχνά, αλλά 
τουλάχιστον τα Χριστούγεννα είναι πάντα στολισμένο σε κάποια γωνιά του σαλονιού, 
πότε με αληθινά και πότε με ψεύτικα λουλούδια
 Τί να το έκανα λοιπόν το ψευτο-Μουράνο; να το έκανα δώρο σε κάποια φίλη; 
"Το δώρο δεν δωρίζεται...γιατί αν το δείς, γνωρίζεται", όπως έλεγε και η γιαγιά μου!
Και έτσι έμεινε μέσα σ'ένα ντουλάπι, για πολλά χρόνια, μέχρι που αποφάσισα να το αλλάξω!  
Και ιδού το αποτέλεσμα!  
 
 Με λίγα μονόχρωμα λουλουδάκια και με ένα κρακελέ του οποίου τα σκασίματα 
γέμισα με τυρκουάζ χρώμα σε σκόνη, το κόκκινο γυάλινο βάζο μεταμορφώθηκε 
και, για μένα τουλάχιστον, έγινε πολύ πιό όμορφο. 
Θα μπορούσα ίσως να του είχα βάλει και λίγη χρυσή πατίνα σε κάποια σημεία ή στο στόμιό του, 
αλλά προτίμησα να το αφήσω πιό απλό. 
Ποιός ξέρει; μπορεί και να το βαρεθώ και να το ξανα-αλλάξω κάποια μέρα! 
 
 Και αφού πάλι σας παρουσίασα μία αλλαγή, ήρθε η ώρα...
...να σας δείξω το δώρο μου για την πρωτιά στον Διαγωνισμό "'Αλλαξέ το". 
Μοσχομύριζε το κουτί της Αριστέας μας μόλις το άνοιξα, από τα αποξηραμένα πορτοκάλια 
και τους κόκκους καφέ,
 
 αλλά και από το όμορφο ντεκουπαρισμένο σαπουνάκι, τα οποία, μαζί με μπόλικες υπέροχες χαρτοπετσέτες (και δεν είχα καμμία απ'αυτές!) συνόδευαν ένα μπουκάλι  ντυμμένο με σπάγγο και με εφφέ σκουριάς όπως και ένα όμορφο κρακελαρισμένο κερί.
Καλή μου Αριστέα, σ'ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τα όμορφα δώρα σου. 
Νά είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς με τα χρυσά χεράκια σου!!!  

 Μιά ακόμα γρήγορη και εύκολη μεταμόρφωση θα σας δείξω πριν τελειώσω αυτή την ανάρτηση. 
'Εχοντας κληρονομήσει αρκετές απλές, μεταλλικές κορνιζούλες από την πεθερά μου και την μαμά μου που και οι δύο τους τις είχαν στολισμένες με φωτογραφίες παιδιών και εγγονιών, 
θέλησα να βρώ τρόπο να τις ομορφύνω λίγο. 
Δεν ήταν αρκετά φαρδειές για να τους κάνω decoupage.  Και έτσι η πρώτη μου δοκιμή ήταν να κολλήσω απλώς μιά δαντέλλα την οποία πέρασα πρώτα με κόλλα για να σκληρύνει 
 
και στην συνέχεια την έβαψα με χρώμα κιμωλίας και χρυσή δαχτυλοπατίνα.
 
Από την ίδια δαντέλλα, έφτιαξα κι ένα λουλουδάκι και το κόλλησα στην γωνία.
Δεν είναι κάτι το εντυπωσιακό, με άλλα χρώματα και πατίνες ίσως γινόταν πολύ καλύτερη. 
Θα σκεφθώ πώς θα συνεχίσω με τις άλλες.

Λίγα λουλούδια από τον κήπο μου





μαζί με τις ευχές μου για όσες και όσους εορτάζουν την Κυριακή, 
τον 'Αγγελο, τον Ευάγγελο, την Ευαγγελία ή Βαγγελιώ, την Αγγελική ή Λίτσα,

και χρόνια πολλά για την Εθνική μας Επέτειο!
 
Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σας και για τα όμορφα σχόλια που μου αφήνετε κάθε φορά!


26 σχόλια:

  1. Το ψευτομουράνο μου αρέσει πολύ πολύ! Καλύτερο τώρα φυσικά. Κι εγώ έχω μουράνο από τη Βενετία και είναι φυλαγμένα...Να χαρείς και τα δώρα σου Μαριάννα μου. Πάντα μοσχοβολιές. Και η κορνίζα έγινε πολύ καλή. Ωραία ιδέα η δαντέλα μμμ για να το δω κι εγώ που έχω τέτοιες κορνίζες παραχωμένες κάπου.
    Τα λουλούδια σου φωνάζουν οτι ήλθε η Άνοιξη!! Τι όμορφα χρώματα...
    Χρόνια πολλά για την Εθνική μας Επέτειο και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες.
    Καλά να περάσεις
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ψευτομουράνο έγινε καταπληκτικό... καμία σχέση με πριν, τώρα θα το χαρείς σίγουρα. Πάντα τυχερή να είσαι και να παίρνεις τόσο όμορφα δώρα !!!! Η κορνίζα με τη δαντέλα μ αρέσει πάρα πολύ και θα υιοθετήσω την ιδέα για κάτι παρόμοιες κορνίζες που βέβαια έχω και το κουσούρι να μην τις πετάω χαχα. Αχ αυτά τα λουλούδια σου.... ο κήπος σου είναι χαρά Θεού και φαντάζομαι χρώματα κι αρώματα αυτή την εποχή !!!! Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφο το εκανες το βαζο αλλα και τις κορνιζες εδωσες νεα ζωη νεα πνοη,ετσι για να αλλαζουμε τις εικονες χωρις να πεταμε τις παλιες...
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα και το βάζο και η κορνίζα , μου αρέσει πάρα πολύ η δαντέλα..μου άρεσε και γύρω γύρω και στο λουλουδάκι και σε συνδυασμό με το ζευγάρι ειναι πολύ όμορφο και ρομαντικό
    όλες οι φωτογραφίες με τα λουλούδια και δέντρα σου πολύ όμορφα
    και μεις στην Κύπρο γιορτάζουμε την ελληνική επανάσταση και σε μια εβδομάδα ακριβώς είναι η δική μας επέτειος, ΕΟΚΑ 1 Απριλίου
    να χαρείς όλα τα δώρα της Αριστεάς είναι πολύ όμορφα όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tu as vraiment l'art de transformer des objets ordinaires en véritables petits bijoux.
    J'adore le vase ainsi relooké, il est superbe vraiment.
    La dentelle autour du cadre rend bien.
    J'espère que le commentaire va bien passer.
    Bonne soirée

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μουρανο ε; χα..χα..εχω και εγω.. λες να το αλλάξω; αλλά δεν εχω την δική σου πειρα σ αυτα φιλεναδα..καιθελει και υλικα οποτε λεω να το αφησω ως εχει...ασε δε που ειναι σκετο ίσιο μακροστενο πιο μοντερνο θα ελεγα και προς το μαυρο..! και η ιδεα της δαντελένιας κορνιζας ρομαντικη και υπεροχη...οπως και ο κηπος σου με τα λουλουδακια του...
    Οσο για το καπακι που πηγε και βρηκε τον τεντζερη..χα..χα.. πιο ταιριαστο καπακι .. ουτε με παραγγελία δεν θα το ευρισκες..!!
    Να περνας ομορφα ότι και να κανεις φιλη μου καλο σου βραδυ...φιλακιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα γλυκιά μου, είχα την απόλαυση να δω από κοντά στην Ιταλία και να επισκεφτώ το εργοστάσιο των χειροποίητων κατασκευών του Μοράνο. Μία εμπειρία μοναδική πίστεψε με..Το έκανες αγνώριστο και το χρώμα σου είναι φανταστικό και αγαπημένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα Μαριαν μου!!
    Τελεια η μεταμόρφωση στο βάζο!!! Υπεροχο το μοτίφ που διάλεξες αλλα και το κρακελέ σου σούπερ!!
    Μου άρεσε η τεχνική με την δαντέλα στην κορνίζα!!!Πανεμορφη ειναι!!!
    Όμορφες εικόνες απο τον ανθισμένο κήπο σου!!
    Να χαρείς τα δωράκια σου και πάντα επιτυχίες εύχομαι!!
    Χρονια πολλα!!Καλα να περασετε!!Πολλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεμίσαμε εικόνες και ομορφιές!
    Καλημέρα Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. C'est toujours in Plaisir de visiter ton blog !
    Tes travaux sont superbes et les photos aussi !
    Profites bien de ton jardin ! Ici, on a la pluie ;(
    Bises et bon week-end !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλά έκανες και το άλλαξες το ψευτομουράνο. Έγινε υπέροχο.
    Μου άρεσε και η δαντέλα στις κορνίζες και την κατέγραψα στον "σκληρό " για προσεχή μεταμόρφωση .
    Οι φωτογραφίες από τον κήπο σου , μοναδικές .
    Με γεια και τα δωράκια σου.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι αλλαγές που κάνεις κάθε φορά στα αντικείμενα είναι υπέροχες. Τα αντικείμενα ομορφαίνουν!
    Να χαρείς τα δώρα σου! Πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έλειπε από κανένα τραπεζάκι!!!φανταστικό το έκανες Μαριάννα μου και όπως λες άμα το βαρεθείς το ξανα αλλάζεις!!!αμ πως!!τα λουλουδάκια σου υπέροχα!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μια ακόμα φορά συγχαρητήρια Μαριάννα.
    Το σπιτικό σου εδώ είναι ένα ανοιχτό εργαστήριο τέχνης. Που να σταθείς και τι να αφήσεις. Το βάζο έγινε υπέροχο και σε ένα χρώμα που μου αρέσει πολύ.
    Τα δώρα της πρωτιάς σου εννοείται φιλοτεχνημένα με την αγάπη της Αριστέας.
    Πάντα μας μαθαίνεις πράγματα και σε χαιρόμαστε.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι να πω.... το βάζω φυσικά έγινε καλύτερο τώρα από ότι ήταν αρχικά, πως να το κάνουμε έχεις γίνει η βασίλισσα των μεταμορφώσεων!!!! Να χαρείς τα δώρα σου!!!! Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. The base, the frame are just gorgeous. You made another beautiful and very well done restyling. Marvellous flowers of Your garden
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αναρωτιέμαι αν κάνεις κάτι που να μην είναι ωραίο!!!
    Στο μεταξύ όποτε ετοιμάζω κάτι για σένα, προβληματίζομαι: τι φτιάχνεις στην ιέρεια του ντεκουπάζ; ☺
    Μαριάννα μου, σε ευχαριστώ για την όμορφη παρουσίαση. Πανέμορφα όλα όσα μας παρουσίασες.
    Μπροστά σου, ακόμα το παλεύω ☺
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ton vase en pseudo Murano a vraiment beaucoup gagné en charme grâce à ton savoir-faire.
    Tu as aussi vraiment bien choisi ses nouvelles couleurs. Le voilà prêt à accueillir quelques unes des magnifiques fleurs de ton jardin. Le printemps est de toute beauté chez toi et dans ton billet!
    Bon dimanche à vous deux et grosses bises!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το βάζο έγινε πολύ όμορφο και άλλαξε τελείως όπως και η κορνίζα. Εχω και εγω κάτι βάζα που θέλουν αλλαγές αλλά διστάζω για το χρώμα, βάφεις κατευθείαν επάνω στο γυαλί με ακρυλικό? Τα δωράκια σου υπέροχα να τα χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαριάννα μου, λατρεύω το νέο σου βάζο και τα λουλούδια του κήπου σου. Η κορνίζα σου έγινε πολύ όμορφη. Υπέροχα και τα δώρα σου. Συγχαρητήρια για την πρωτιά σου στο Άλλαξέ το 3. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ Μαριαννα μου ..τιποτα πάει χαμένα σε σένα ...μπραβο πολυ μου αρεσε το βαζο
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μοσχομύρισε ο κήπος σου Μαριάννα μου με τις ολοζώντανες φωτογραφίες σου!
    Το βάζο σίγουρα απέκτησε άλλη χάρη κι έγινε πιο όμορφο και μου άρεσε πολύ και η κορνίζα!
    Φιλιά πολλά και να χαρείς τα ωραία δώρα που έλαβες από την Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. η αληθεια ειναι ότι ενω μου αρέσουν τα Murano, δεν εχω κανενα γιατί δε μου ταιριάζουν. Μονο να τα βλεπω δηλ. Αλλα το δικο σου, εγινε ακομα πιο υπεροχο με αυτο το καταπλητκικο τυρκουαζ-γαλαζιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dearest Marie Anne,
    Love the new look of the pseudo Murano vase!
    Also the little frame became quite romantic.
    And your garden is yielding already the most beautiful flowers!
    Enjoy spring and sending you love and hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα κ.Μαριάννα

    Μόλις σου έστειλα email

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το βάζο σου έγινε υπέροχα ρομαντικό. Και την κορνιζούλα της έδωσες νέα πνοή . Ότι πιάνουν τα χεράκια σου τα ομορφαίνεις Μαριαννάκι μου . Με υγεία να χαρείς τα δωράκια σου. Εύχομαι καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...