Τρίτη 17 Απριλίου 2018

ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ


Ήμουν σε δίλημμα εδώ και κάποιες μέρες, από την στιγμή που ειδοποιήθηκα από δύο πολύ καλές blogoφίλες,  την Μαίρη και την Μαρίνα, πως μου είχαν απονείμει  ένα βραβείο.

Ευχαριστώ πολύ, φίλες μου, που με σκεφθήκατε, και με συμπεριλάβατε στα υπό βράβευσιν blogs!
'Αργησα λίγο να ανταποκριθώ, όχι πως δεν έχω τι να πω για μένα, αλλά γιατί, το blog μου είναι δηλωμένο Award and Tag-free blog.


Πριν από αρκετά χρόνια, αυτά τα βραβεία ήταν πολύ «της μόδας» και κάθε τόσο είχαμε απονομές, ανταλλαγές, εκμυστηρεύσεις, διπλές και τριπλές  και άντε και φτού κι απ’την αρχή. Είχε καταντήσει κουραστικό και ανούσιο. ‘Ασε που έπρεπε να παρακολουθείς  ποιός δεν είχε λάβει ακόμα το βραβείο, για να του το στείλεις μη τυχόν και μείνει παραπονεμένος. Και αντίθετα, κάποιος που δεχόταν το βραβείο από 3-4 διαφορετικούς blogoφίλους, και είχε όρεξη και χρόνο, απαντούσε ξεχωριστά στις 7 ή 10 ή 15 ερωτήσεις, με αποτέλεσμα να γνωρίζονται μεν καλύτερα μεταξύ τους οι bloggers, αλλά πολύ συχνά να γράφονται υπερβολές και πράγματα χωρίς καμιά ουσία ή ενδιαφέρον.    
Και να πρέπει μετά να βρείς 5 ή 10 ή και περισσότερα blogs για να στείλεις με την σειρά σου το βραβείο για να μην ‘σπάσει η αλυσίδα’…
Τότε αποφάσισα, όπως έκαναν και άλλες bloggers  στο εξωτερικό, να δηλώσω 
πως το δικό μου blog δεν θα δέχεται πλέον βραβεία και αλυσιδωτά παιχνίδια. 
Και έβαλα επί τούτου το σηματάκι στο πάνω μέρος δεξιά. 

Φίλες και φίλοι μου, δεν χρειάζομαι καμία επιβράβευση! 
Για μένα είναι τιμή μου που επισκέπτεστε το μπλογκοσπιτάκι μου και  μου αφήνετε τα ωραία σας σχόλια, ακόμα και αν δεν μπορώ πάντα να απαντώ στον καθένα ξεχωριστά. Τα διαβάζω όλα, εννοείται, και μου δίνουν μεγάλη χαρά. Θα μου άρεσε ακόμα αν είχα και κάποιες αρνητικές κριτικές, να μου λέγατε αν κάτι από αυτά που σας δείχνω δεν σας αρέσει και τόσο, ή πως θα μπορούσα να το είχα κάνει διαφορετικά,  αντί να μου δίνετε πάντα επαίνους, συγχαρητήρια και…βραβεία!

Επειδή όμως, έχουν περάσει τόσα χρόνια, και η blogoγειτονιά μας έχει μεγαλώσει  (παρά το γεγονός ότι πολλές παλιές φίλες έχουν δυστυχώς αποχωρήσει, έχουν καταργήσει το blog τους, ή το έχουν αφήσει αραχνιασμένο, γιατί τις κέρδισε μάλλον το Facebook και άλλα δίκτυα) αποφάσισα να πώ λίγα πράγματα για μένα,  πιο πολύ για όσες και όσους με ‘γνώρισαν’ πρόσφατα.


Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα, από μπαμπά Γάλλο (αλλά Σμυρνιό) και μαμά Ελληνίδα.  Απέκτησα την Ελληνική υπηκοότητα από τον γάμο μου, διατηρώντας και την Γαλλική,  κι έτσι τα παιδιά μου έχουν και τις δύο υπηκοότητες.    Ελληνικά έμαθα μόνο στο δημοτικό σχολείο, ενώ στην συνέχεια, οι σπουδές μου ήταν σε γαλλικές σχολές και στην Γαλλία.  Γι αυτό και δεν αισθάνομαι τόσο άνετα να συμμετέχω σε συγγραφικούς διαγωνισμούς και ποιητικά συμπόσια 
(Αριστέα, Μαίρη, Μαρία μου, μια δοκιμή μπορεί να την κάνω, αλλά… δεν το έχω βρε κορίτσια!).    
   

Εργάστηκα επί 37 χρόνια ως διευθυντικό στέλεχος μιας μεγάλης εταιρείας και λίγο πριν την συνταξιοδότησή μας, αποφασίσαμε με τον άντρα μου, να εγκατασταθούμε στην εξοχή, όχι πολύ μακριά από την Αθήνα,  αλλά αυτά τα 50 χιλιόμετρα έξω από την πόλη κάνουν την διαφορά.  
Ζούμε μέσα στην φύση, καταλαβαίνουμε τις αλλαγές των εποχών, ξεχάσαμε την  κίνηση και την βουή της πόλης, περπατάμε στο βουνό ή στην κοντινή παραλία αναπνέοντας τον καθαρό αέρα 
(όταν δεν έχουμε σκόνη από την Σαχάρα!).

Αγαπώ τα λουλούδια και τα πουλιά, και δεν χάνω ευκαιρία να τα φωτογραφίζω και να αναζητώ τις ονομασίες τους σε διάφορα βιβλία και στο διαδίκτυο.  Ασχολούμαι αρκετά με την κηπουρική, αν και το βρίσκω όλο και πιο κουραστικό όσο περνούν τα χρόνια.

Μου αρέσει πολύ το διάβασμα, σε σημείο  συχνά να διαβάζω παράλληλα 2 ή και 3 βιβλία. Πώς γίνεται αυτό, θα με ρωτήσετε!  Πολύ απλά, έχω  π.χ. ένα ελληνικό βιβλίο στο κομοδίνο μου, ένα γαλλικό στο σαλόνι και ένα αγγλικό στο εργαστήρι μου. Ανάλογα με την ώρα της ημέρας, συνεχίζω ένα από τα αρχινησμένα βιβλία, ενώ παράλληλα έχω την ανυπομονησία να διαβάσω και μερικές σελίδες από το άλλο ή και από το τρίτο.

Άλλες  μου αγάπες είναι το découpage, βεβαίως βεβαίως, που είναι και το κύριο θέμα του blog μου, αλλά και το ράψιμο, το patchwork (απλά πράγματα, όχι πολύπλοκα και μεγάλα) όπως και η ανακύκλωση/συντήρηση/αναπαλαίωση αντικειμένων και μικρο-επίπλων,  πάντα για το σπίτι ή για δωράκια σε φίλους και συγγενείς και ενίοτε και σε κάποια bazaars για φιλανθρωπικό σκοπό.

Εδώ και χρόνια ασχολούμαι αρκετά με το γενεαλογικό μας δέντρο και μου αρέσει να ψάχνω όλο και περισσότερα στοιχεία. Πρόσφατα ανακάλυψα πως ένας από τους προ-προπάππους μου ήταν μπουρλοτιέρης υπό τον Κωνσταντίνο Κανάρη! Ενώ και από το σόϊ του πατέρα μου, ο προπάππους ήταν Γάλλος αξιωματικός του ναυτικού του οποίου η φρεγάτα ναυάγησε στην Ελλάδα. 
Τι ιστορία κι αυτή!!! Κάποια στιγμή σκέφτομαι να σας την διηγηθώ!

Α, δεν σας είπα! Τον Φεβρουάριο πάτησα τα 65,  αλλά το διασκεδάζω πολύ όταν κάποιες που έχουν τα μισά μου χρόνια με αποκαλούν «κορίτσι μου» ή «κοπέλα μου»!!!

Να λοιπόν, που σας έγραψα 7 πράγματα για μένα, 
και μάλιστα με τόσα λόγια που ίσως να σας κούρασα.

Συγχωρέστε με όμως που δεν θα συνεχίσω την απονομή του βραβείου! 
 Όποιος θέλει,  και δεν το έχει κάνει ακόμα,  μπορεί να μας γράψει κάποια πράγματα 
για να τον γνωρίσουμε καλλίτερα!  

Καλή εβδομάδα σε όλες και όλους!


49 σχόλια:

  1. Είσαι γλύκα!!Και χαίρομαι που σε γνώρισα καλυτερα και είμαι διαδικτυακή σου φίλη. Ωραία είναι που ζείτε στην εξοχή ναι κάνει τη διαφορά από την τρελούπολη και εύχομαι να είσαι πάντα καλά να περνάς όμορφα και να φτιάχνεις υπέροχες δημιουργίες.
    Όσο για τους επαίνους για τα έργα σου ε κάνε και κάτι άσχημο να σου πούμε ότι δεν είναι ωραίο. Εγώ θα στο πω δηλ.
    Και ναι περιμένουμε την ιστορία που ανακάλυψες για παππούδες -προπαπούδες.
    Αυτό που διαβάζεις δυο τρια βιβλία συγχρόνως με ξεπερνά!! χιχιχιχι
    Καλή σου μέρα όλη μέρα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκό αυτό το πρώτο σχόλιο !!! Νά'σαι καλά 'Αννα μου! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Κι εγώ χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα μέσα από την μπλογκογειτονιά!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. καλη σου μερα γλυκια..Marie-Anne.....NA EIΣΑΙ ΚΑΛΑ...ΜΕ ΥΓΕΙΑ...ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!ΚΑΙ ΓΑΛΗΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Ίριδά μου!
      Τα ίδια εύχομαι και σε σένα!

      Διαγραφή
  3. Il me semble que tu as omis de parler de tes deux principaux chefs-d'oeuvre qui eux aussi savent occuper leur maman!
    C'est une bonne idée que de se (re)présenter à ses amies blogueuses car le lectorat évolue au cours des années.
    Merci de ton passage sur mon blog. Aujourd'hui premier jour de vrai beau temps à Toulouse. Il était temps.
    Heureusement nous avons eu beaucoup à faire avec famille, amis et petits soucis domestiques avec l'appartement.
    Lui aussi vieilli et demande de l'entretien et des remplacements (frigo et congélateur que nous allons acheter aujourd'hui!).
    Grosses bises et belle journée!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. J'espère que le beau temps se maintiendra jusqu'à votre départ! Profitez-en!
      Quant aux remplacements, mon lave-vaisselle a perdu de l'eau aujourdu'hui, alors....
      Gros bisous, chère Marie-Paule!

      Διαγραφή
  4. Καλή μου Μαρία Άννα αν και σε γνωρίσω τις χρόνια από τα μπλογκ, πάλι έμαθα κάτι καινούργιο για σένα.
    Πώς μπορείς και διαβάζεις 3 βιβλία μαζί, ούτε ο Βοναπάρτης να ήσουν 😂😂🤣🤣
    Περιμένω κι εγώ την ιστορία των προπσππουδων σου.
    Να είστε καλά και να απολαμβάνετε την εξοχή σας.
    Φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, με έκανες και γέλασα!!! Μπορεί να μην είμαι ο Βοναπάρτης, αλλά τα καταφέρνω με τα βιβλία!!!
      Πράγματι, ειδικά αυτή την εποχή, την απολαμβάνουμε την εξοχή μας!!
      Πολλά φιλιά και από μένα!!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα και από μένα Μαριάννα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα καλά, Κατρίνα μου? Χαίρομαι που πέρασες!!
      Καλό ξημέρωμα!!

      Διαγραφή
  6. Tout un roman ;)
    Je suis en pleine recherche de mes ancêtres aussi...et ai toujours un livre sous la main !
    Bises et bonne journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nous avons donc des points communs, chère Anna!
      Bonne chance dans tes recherches!!
      Grosses bises!!!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Μαρια μου! Χρονια πολλα !
    Συγχαρητηρια για το βραβείο!Το άξιζες και χαίρομαι πολυ για τη φιλία σου ,και το ποσο δοτική και φιλόξενη εισαι!
    Θαύμασα τις πασχαλινές δημιουργίες σου και τα δωράκια σου!Να τα χαρείς! Περιμένω και εγω να διαβάσω τη ιστορία των προπαπούδων σου!
    Καλη συνέχεια !Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίμη μου, επέστρεψες από την Χάγη ή είσαι ακόμα εκεί? Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Κάποια στιγμή θα γράψω την ιστορία!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα σου Μαριάννα μου,
    ίσως έχω ένα ...προνόμιο που είμαι από τους άντρες μπλογκερς της συντροφιάς σου. Και φυσικά θα σε έχω αποκαλέσει "κοπέλα" ή "κορίτσι" μου, το συνηθίζω, γιατί είναι εκφράσεις που για μένα αποδίδουν τη διάθεση, τη δημιουργικότητα και τη λάμψη που δίνει ένας άνθρωπος και ότι η ταυτότητά του.
    Χάρηκα πάρα πολύ για τα όσα παραπάνω όμορφα και ουσιαστικά γνώρισα για σένα. Εδώ και λίγο καιρό σε παρακολουθώ στις δημιουργίες σου, μαθαίνω από αυτές, μου αρέσουν, με γεμίζουν όμορφη διάθεση.
    Θαρρώ με τον άντρα σου κάνατε την επιλογή της ζωής σας να φύγετε από το κέντρο της Αθήνας σε μια εξοχική περιοχή. Μόνο και μόνο η αίσθηση του ανοιχτού χώρου μετράει ζωή.
    Χαίρομαι για την κηπουρική σου, την λατρεύω και εγώ και εντυπωσιάστηκα με τις αναγνώσεις των βιβλίων σου.
    Σου εύχομαι πάντα να είσαι καλά και να μας δίνεις όμορφα πράγματα.
    Εννοείται σεβαστή η άποψή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που γνωριστήκαμε μέσα από τα blogs μας. Χαίρομαι ακόμα πιό πολύ που βρίσκεις ενδιαφέροντα όσα φτιάχνω και εκτιμώ τα τόσο ευγενικά σχόλια που μου αφήνεις σε κάθε μου ανάρτηση.
      Πραγματικά απολαμβάνουμε την ζωή στην εξοχή, και μας κακοφαίνεται μάλιστα όταν πηγαίνουμε στην Αθήνα για δουλειές, εκτός από τις φορές που είναι να συναντηθούμε με τα παιδιά μας εννοείται!
      Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα ...
    όταν μου δόθηκε και μένα το βραβείο
    στα 15 που έπρεπε να δωσω και γω με τη σειρά μου , μέσα στα 15 έβαλα μπλόγκερς που γνώριζα από το καιρό που είχα το πρωτο μου μπλογκ , ήθελα να δωσω και σένα , αλλά είχα προσεξει πάνω δεξιά το εικόνακι οτι δεν δέχεσαι βραβεία
    οπως και να χει
    χαίρομαι που διάβασα τούτα όλα για σένα
    αγαπηνένη Γαλλία
    τι ωραία που ζεις εκτός πόλης
    αυτό με το γενεαλογικό δέντρο ,εντυπωσιάστηκα πολλά
    μου άρεσε που έβαλες και την φώτο σου στο τέλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δελφινάκι μου! Η αλήθεια είναι πως πιο παλιά δεν είχα πολύ χρόνο και μου ήταν κουραστικό το 'παιχνιδι' με τα βραβεία γι αυτό έβαλα το εικονίδιο. Τώρα είπα να κάνω μιά εξαίρεση πιό πολύ για να με γνωρίσουν οι καινούργιες φίλες και φίλοι.

      Διαγραφή
  10. Δεν ξέρω ακριβώς τι λες πως δεν τόχεις για να συμμετέχεις. Έχεις ζεστασιά και αυτήν εκπέμπεις. Όλα όσα είπες είναι σωστά και υπέροχα, και φρονώ πως πολλοί έχουμε νοιώσει ή νοιώθουμε κάποια από αυτά ή και όλα μαζί κατά καιρούς. Αυτά που φτιάχνεις έχουν μεράκι και αγάπη. Εγώ αυτό βλέπω πάντως. Κι όσο για το κοριτσάκι σαν προσφώνηση, οφείλεται σε αυτήν ακριβώς τη ζεστασιά της ψυχής σου και όχι στην άγνωστη ηλικία σου. Χαίρομαι που έμαθα κάποια πράγματα για σένα, αλλά και να μην τα είχα μάθει θα μου γεννούσε η γωνιά σου τα ίδια όμορφα συναισθήματα αγαπημένη blogοφίλη μου. Οπότε με σήμα ή χωρίς -που τώρα το πρόσεξα- το βραβείο το αξίζεις. Εμένα προσωπικά δεν με πειράζει να μη θέλει να συμμετέχει κάποιος. Α και αυτό με την εξοχή, φανταστικό. Παιδί της πόλης εγώ, και έχω φτάσει σε σημείο να την αντέχω πλέον με το ζόρι. Πολλά φιλιά και μια ομορφιά γεμάτη θαλπωρή ήταν η ιστορία σου και τιμή μου που συμμετείχες στην Σκυτάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, αυτό που εννοώ είναι πως δεν έχω πολύ πλούσιο λεξιλόγιο στα Ελληνικά και ο τρόπος έκφρασής μου είναι πολύ απλοϊκός, καθόλου λογοτεχνικός, όσο για την ποίηση...άστα να πάνε! χα χα χα!!
      Χαίρομαι πολύ που μου λές ότι εκμπέμπω ζεστασιά και με τις δημιουργίες μου σου προκαλώ όμορφα συναισθήματα. Μεγάλη μου τιμή! Σε καταλαβαίνω απόλυτα που με το ζόρι πιά αντέχεις την πόλη. Παιδί της πόλης ήμουν κι εγώ, και μάλιστα του κέντρου-κέντρου, γι αυτό και άλλαξε η ζωή μου από την στιγμή που απομακρύνθηκα, πρώτα σε προάστειο για 30 χρόνια, και τώρα πιά στην εξοχή!
      Πολλά φιλιά και σ'ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  11. Αγαπημένη μου Μαριάννα !! Χαίρομαι που ανταποκρίθηκες στο κάλεσμα και ξέρεις γιατί;; Κανένας δεν έχει ανάγκη επαίνων αλλά ακόμα και εγώ που σε γνωρίζω και έχω έρθει και στο μαγικό σας καταφύγιο αγνοούσα ότι ούτε και εσύ διδάχθηκες την Ελληνική γλώσσα όπως και εγώ και όμως γράφεις πολύ όμορφα!!Μου αρέσει το ανοιχτόχρωμο μαλλί σου και για μένα είσαι μια σπουδαία κυρία !!!Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Νικόλ, εγώ γνώριζα για σένα, αλλά πάντα θαυμάζω τον τρόπο με τον οποίο εκφράζεσαι και γράφεις. Νά'σαι πάντα καλά, καλή μου φίλη! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  12. Αγαπητή φίλη παρ όλο ότι έχουμε βρεθεί και από κοντά στο φιλόξενο σπίτι σου, χάρηκα που απάντησες στο κάλεσμα για να σε γνωρίσουν και άλλοι φίλοι, γιατί η γειτονιά έχει ανάγκη από αξιόλογους ανθρώπους σαν κι εσένα. Προσωπικά, σ ευχαριστώ που είσαι φίλη και μαθαίνω πράγματα από σένα και μου λύνεις και απορίες και τα δώρα σου τα έχω πάντα μπροστά μου και τα θαυμάζω. Να είσαι πάντα καλά, να ευχαριστιέσαι τον όμορφο κήπο σου και να δημιουργείς ομορφιές !!!!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κολακεύετε, Κυρία μου!!! Με τιμάει κι εμένα η φιλία σου, καλή μου Ράνια και θαυμάζω τα έργα των χεριών σου. Σ'ευχαριστώ για τον πάντα καλό σου λόγο!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Μαριάννα μου καλημέρα!!!Σε γνωρίζω κι εγώ χρόνια αν και χάνομαι πολλές φορές λόγω υποχρεώσεων όμως πάντα ανατρέχω στο μπλογκς σου να δω αυτά που έχεις φτιάξει!!!Έχουν φινέτσα είναι όλα προσεγμένα και όμορφα!!!!Να σαι καλά πάντα να δημιουργείς και να προσφέρεις!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινά μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και σ'ευχαριστώ που περνάς πάντα ακόμα και αν δεν αφήνεις σχόλιο! Κι εγώ μόλις διαπίστωσα πως έχασα τις τελευταίες σου αναρτήσεις! 'Ερχομαι να δώ τις πασχαλινές σου δημιουργίες! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  14. Ω καθόλου δεν μας κούρασες! Και βρίσκω τρομερά ενδιαφέρον το ότι ασχολείσαι με το γενεαλογικό σας δέντρο!
    Και φυσικά δεν ήταν το μόνο ενδιαφέρον που διάβασα εδώ!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο! Και ναι, να μας γράψεις την ιστορία του προπάππου σου! Ανυπομονώ ήδη να τη διαβάσω!
    Είσαι πολυτάλαντη και κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορείς να κάνεις...εννοώ και το γράψιμο βεβαίως βεβαίως!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί Μαρία μου, με απασχολεί εδώ και χρόνια το γενεαλογικό μας δέντρο και έχω προχωρήσει αρκετά, παράλληλα με τα ξαδέλφια μου στην Γαλλία αλλά και μόνη μου στο κομμάτι της οικογένειας από την πλευρά της μαμάς μου. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και θα προσπαθήσω να συμμετάσχω κι εγώ κάποια φορά στο δικό σου δρώμενο.
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Πόσο χαίρομαι που σε γνώρισα περισσότερο,μου έκανε εντύπωση που ασχολείσαι με το γενεαλογικό δέντρο και ποιος δεν είναι εκείνος που θέλει να γνωρίζει από που κρατάει η σκουφιά του.
    Να'σαι πάντα καλά Μαριάννα μου και να περνάς όμορφα με τους αγαπημένους σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά Μαρία μου! Κάποια στιγμή, θα σας πώ λίγα πράγματα απ'αυτά που έχω βρεί!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  16. αααααααχ γλυκια μου γλυκια μου γλυκια μου Μαριαννααααααα.....εισαι σταθερη αξια εδω στη γειτονια χαρηκα που εμαθα κι αλλα για σενα κ τους προγονους σου....ψαξε ψαξε οσο μπορεις να αφησεις ανεκτιμητο θησαυρο στους επομενους........!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου, νά'σαι πάντα καλά, να χαίρεσαι τις κούκλες σου και να μας ξετρελαίνεις με τους υπέροχους πελαργούς σου!!!

      Διαγραφή
  17. Μαριαννα μου τα είπες όλα και ας νομιζεις οτι δεν ειπες τίποτα..φιλη μου εμεις που σε (ξέρουμε) τοσα χρονια.. αλήθεια πως περνα ο καιρός ε; και καλα στα λεει η Αννιώ βρε παιδακι μου κανε και κατι χάλια...χι..χι..
    θα περιμενουμε το γενεολογικό σου δεντρο...σιγουρα απο αυτα που γραφεις θα έχει πολύ ενδιαφερον..
    και να σου πόσο ομορφη κυρια εισαι κοριτσακι μου..!!χι..χι.. εγω μπορω να σε λεω ετσι ε; να περνας ομορφα με οτι κανεις φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου, είσαι πολύ γλυκιά! και πάντα με τον καλό σου λόγο!! Και βέβαια εμείς είμαστε τα κοριτσάκια της παρέας και μπορούμε να λέμε έτσι η μία την άλλη...χα χα χα!! Γιά τις μικρές το έλεγα!!
      Βλέπω σας έχει εξιτάρει η αναφορά μου στους προπαππούδες μου!!Θα σας την κάνω την χάρη κάποια στιγμή!!!
      Πολλά φιλάκια κι από μένα, αγαπημένη!!!

      Διαγραφή
  18. Είσαι ΥΠΕΡΟΧΗ!!! Θεωρώ τιμή που δέχτηκες το βραβειάκι και μας άνοιξες την καρδιά και το μπλογκοσπιτάκι σου Marie-Anne μου! Σ' ευχαριστώ πολύ!! Ελπίζω σύντομα να μας διηγηθείς την ιστορία του προπάππου που ναυάγησε στην Ελλάδα, θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον, είμαι σίγουρη!
    Να είσαι πάντα καλά και να απολαμβάνεις τη ζωή στην εξοχή και τους αγαπημένους σου.
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μαρίνα, εγώ σ'ευχαριστώ για το βραβειάκι, το οποίο μου επέτρεψε να σας πώ λίγα λόγια παραπάνω για μένα, παραβιάζοντας κατ'εξαίρεσιν το 'πρωτόκολλο' του Award and Tag-free blog μου!
      Θα σας γράψω την ιστορία, αφού βλέπω πως δείξατε τόσο ενδιαφέρον.
      Σ'ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές σου και σου εύχομαι καλή επιτυχία στον αγώνα που κάνεις!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Dearest Marie-Anne,
    Agree fully with you as we all can 'waste' some precious time on unimportant things.
    Loved the story you shared here freely and so happy that you found the spot to live that you both love so much!
    May God grant you many more years to come for enjoying nature, each other and also your fascinating hobby of découpage.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Mariette,
      That was exactly my thought, but as a lot of new friends have come to our blogging group, I decides for once to give some information about me.
      Thank you so much for your kind wishes!
      I wish you a very nice new week and all the best for you and Pieter!
      Many hugs!

      Διαγραφή
  20. Μαριάννα μου, εγώ θα συνεχίσω να σε αποκαλώ "κοπέλα μου" γιατί μια χαρά νέα γυναίκα είσαι. Η ιστορία του Γάλλου μπαμπά αλλά Σμυρνιού μου κίνησε το ενδιαφέρον. Όσο για το γενεαλογικό δέντρο, τι να πω? Κάποτε το έψαξα και είδα ότι κρατάω από Ιταλούς ιππότες του μεσαίωνα! Χα, χα. Θα περιμένουμε περισσότερα για το δικό σου γενεαλογικό δέντρο που φαίνεται ότι το έχεις ψάξει περισσότερο. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μεγάλη μου χαρά, Μία μου, να με αποκαλείς έτσι!
      Σοβαρολογείς όταν λές πως κατάγεσαι από ιππότες του μεσαίωνα? Αυτή κι αν θά ήταν υπέροχη ιστορία να μας διηγηθείς κι εσύ!!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Επιφυλάσσομαι, κοπέλα μου, όταν το ψάξω περαιτέρω. Πολλά φιλιά. Προς το παρόν περιμένουμε τη δική σου ιστορία.

      Διαγραφή
  21. Πόσο δικιο εχεις Μαριαννα μου Θυμάσαι; Που τι βρίσκαμε την όρεξη τοτε και το κάναμε όλο αυτο με τα βραβεία χαχα
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί Ρένα μου, μέχρι που βαρέθηκα και αποφάσισα να μην συμμετέχω πιά.
      Για χάρη των νέων φίλων έκανε μιά εξαίρεση και έγραψα λίγα πράγματα για μένα.
      Πολλά φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  22. Είσαι σπουδαία Μαριαν , πάντα σε θαυμάζω για τις υπέροχες μεταμορφώσεις σου, τις όμορφες φωτογραφιες σου.Χαιρομαι οι σου αρέσει και ραπτική και βλέπω ότι προοδεύεις !!Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα εκεί στην εξοχή !!!Πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέττυ μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Προσπαθώ πάντα για το καλύτερο, έτσι και στην ραπτική.
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  23. Μαριάννα μου είσαι μέσα στις προτιμήσεις μου,όσον αφορά τις "μπλογκοκαταστάσεις" και φυσικά πάντα με κεντρίζει το ενδιαφέρον για τις πολύ όμορφες αναρτήσεις σου,Χάρηκα που έμαθα κάποια πράγματα για σένα και σου εύχομαι να είσαι έτσι δημιουργικά και γλυκιά.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου! Χαίρομαι που οι αναρτήσεις μου σου κεντρίζουν το ενδιαφέρον και σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...