Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Θαλασσινές και δροσερές

Δεν θα μπορούσα να μην κρατήσω την υπόσχεσή μου να σας δείξω μερικές καλοκαιρινές 'δημιουργίες'. 
 Καμβαδάκι με ακρυλικά, decoupage χαρτοπετσέτας, χρυσό ρελιέφ και πατίνες.

 Καμβαδάκι με ακρυλικά, decoupage χαρτοπετσέτας και ενός ρυζόχαρτου (που μου είχε χαρίσει η Dimi), 
καφέ ρελιέφ,άμμος και πατίνες
και δύο 'ασσορτί' νέα βότσαλα.

  Οβάλ καδράκι με ακρυλικά, ανάγλυφο decoupage χαρτοπετσέτας και πατίνες.

Τι ωραία που είναι να μπορείς να συνδυάζεις κάποιες δουλειές με μιά όμορφη βόλτα!

Προ ημερών, ο δρόμος μας μας έφερε από το Λαύριο

 
στο Σούνιο 
 
όπου είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε τον ναό του Ποσειδώνα 
και την γύρω περιοχή από νέες διαφορετικές γωνίες.

 
 Ένας πεσμένος, από τους αέρηδες, γίγαντας,
 και το ακόμα φρέσκο λουλούδι του.

Agave Americana
Το φυτό πεθαίνει μετά την ωρίμανση των καρπών. Αφήνει όμως πίσω του μικρούς παράπλευρους βλαστούς και με την έννοια αυτή δεν πεθαίνει ποτέ. 
Αυτός είναι ο λόγος της ονομασίας «Αθάνατος» (γιατί αφήνει πάντα απογόνους).
  Αυτός στέκεται ακόμα αγέρωχος!
 Το απέραντο γαλάζιο
Οι σπηλιές κάτω από τον Ναό του Ποσειδώνα.
Εκεί, όπως λέει η ιστορία, έγινε μιά μικρή μάχη μεταξύ του Λόρδου Βύρωνα (όταν είχε επισκεφθεί 
με την συνοδεία του τον ναό) και μιας ομάδας πειρατών που είχαν κρυφθεί στις σπηλιές.
 
Στο βάθος, η μαρτυρική Μακρόνησος
 
 Και οι σύγχρονοι επισκέπτες, εκ των οποίων πολλοί έρχονται 'από θαλάσσης'.
 

Είναι κάποια άλλα πρωϊνά, όπως το χθεσινό, 
που μας πιάνει μια οκνηρία και δεν πηγαίνουμε για μπάνιο. 
Μέχρι που έρχεται το απόγευμα, 
όταν πλέον δεν κρατιόμαστε και πάμε να ρίξουμε την βουτιά μας. 
Εκεί μας βρίσκει το ηλιοβασίλεμα....
και χθές είχα πάρει μαζί μου την φωτογραφική μου μηχανή.
Σε κάποια σημεία της παραλίας είχε πολύ περισσότερο κόσμο από άλλες φορές! 
Φαντάζομαι πως είναι οι αδειούχοι του τελευταίου δεκαημέρου του Ιουλίου...
Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα!

52 σχόλια:

  1. Όπως παντα το ντεκουπαζ σου τελειο, μοιαζουν με πίνακες ζωγραφικής.
    Οι εικόνες απο το Σούνιο και τη φύση υπέροχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφες δημιουργίες, όμορφες εικόνες!!!
    Με εντυπωσίασε ο πίνακας με τα βότσαλα!!
    Να περνάς πάντα καλά Μαριάννα!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου!!! Όλες οι δημιουργίες σου όπως πάντα
    μοναδικές και οι φωτογραφίες υπέροχες. Καλημέρα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ομορφες δημιουργίες.........κ φωτογραφίες!!! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Μαριάν μου!!!Πολύ όμορφα τά καδράκια σου μέ υπέροχα θαλασσινά θέματα!!!Βλέπω αξιοποιήσες τό ριζόχαρτο πού σού είχα δώσει!!
    Εγινέ τέλειο τό καδράκι σου!!!Μπράβο σου!!!Εξαιρετικές όλες οι φωτογραφίες σου από αγαπημένα μέρη,όπως Λαύριο,Σούνιο Π.Φωκαία!!Στά ίδια μέρη τριγυρμάμε φιλενάδα!Χα χαα!!!!Καλή εβδομάδα καί νά περνάς όμορφα!!Καλά μπάνια!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια ανάρτηση με απ΄ όλα! δημιουργίες..ιστορία..φωτογραφίες..συναίσθημα..όπως πάντα οι δημιουργίες σου υπέροχες και στα λατρεμένα μου χρώματα.Φιλιά και να περνάς όμορφα..η καλύτερη ώρα στη θάλασσα είναι αυτή που έχεις φυλακίσει με το φακό σου.Τα φιλιά μου και καλό, όμορφο υπόλοιπο στη μέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θαλασσινα και δροσερα οντως τα δημιουργηματα σου, οπως και οι φωτογραφιες σου!!
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είσαι μοναδική στο ντεκουπάζ .... τι απίθανα θαλασσινά καδράκια είναι αυτά !!!!!
    Και όπως όλες οι αναρτήσεις σου είναι μια νότα χαράς στη γειτονιά, μια και έχει απ΄όλα !!!!
    Να είσαι πάντα καλά να μας δείχνεις τόσο όμορφες εικόνες !!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφες οι καλοκαιρινές σου δημιουργίες όπως και οι φωτογραφίες σου!! μας ταξίδεψες νοερά.. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ωραίες οι βόλτες σου ,Μαριάννα!!!!!!Τα καδράκια πανέμορφα,το πρώτο με τους μπλε ιππόκαμπους το ξεχωρίσαμε !!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι πίνακές σου υπέροχοι αλλά και τα βότσαλα δεν πάνε καθόλου, μα καθόλου, πίσω!
    Όσο για τις φωτογραφίες, σ' ευχαριστούμε πολύ για το "ταξίδι". Πάντα αναρωτιόμουν πως λέγονται αυτά τα φυτά και μού έλυσες την απορία.
    Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. L'Été en découpage et en photos !!!! Magnifiques !
    Bises et bonne journée ! À l'ombre...
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γειά σου Marie-Anne! Υπέροχοι οι καμβάδες σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Dearest Marie-Anne,
    What a lovely photos from your beloved Greece. Always interesting to read about historic sites and with your excellent photos.
    Your découpage is lovely too.
    Enjoy your Greek summer.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαριάν μου πολύ όμορφες φωτό μα τα έργα σου πανέμορφα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εύχομαι να συναντηθούμε γρήγορα!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εξαιρετικά τα καλοκαιρινά σου κάδρα Μαριάννα μου!!! Τέλεια τα μοτίβα!!
    Αχ τα αγαπώ πολύ από εκεί τα μέρη κι έχω καιρό να πάω Σούνιο, Λαύριο!!
    Καλές βουτιές εύχομαι!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφες οι καλοκαιρινές σου δημιουργίες , Μαριάννα μου !!!!! Υπέροχη η βόλτα που μας πήγες σε Σούνιο- Λαυριο !!!!!
    Καλές βουτιές !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα καλοκαιρινά σου decoupage είναι καταπληκτικά!!!
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου με τον ναό του Ποσειδώνα, το Λαύριο και το Σούνιο!!!!
    Καλές βουτιές!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχα τα καδράκια σου πολύ δροσερά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Οσο για τις φωτογραφίες ονειρικές με ταξίδεψαν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλά να περνάς!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφες φωτογραφίες του Σουνίου, με ταξίδεψες γιατί φέτος δεν με βλέπω ούτε στην Βουλιαγμένη να φτάνω...όσο για τα έργα σου θα επαναληφθώ αλλά για μια ακόμη φορά είναι υπέροχα!!! Μα πότε τα προλαβαίνεις όλα αυτά; Φιλιά πολλά και καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαριάννα μου,όπως σου έγραψα και στο δικό μου είχα θέμα με το μπλογκερ(ακόμα μου το κάνει,αλλά τώρα αντιγράφω το σχόλιο και το παίρνει με τη δέυτερη ή τρίτη προσπάθεια) και λίγο απο την καλοκαιρινή ραστώνη,μας απομάκρυναν,αλλά θαύμαζα τα έργα σου! Και οι ηλίανθοι στην προηγούμενη και τα θαλασσινά σου τώρα είναι πραγματικά έργα Τέχνης
    Οσο δε για τη γνωριμία που μας κάνεις μέσω του φωτογραφικού σου φακού,με την περιοχή σου,ειλικρινά σου χρωστώ ευγνωμοσύνη. Συστυχώς τόσα χρόνια στην ΑΘήνα και μάλιστα τα παιδιά ακόμα κι απο Ζάκυνθο στο "Χαρούμενο Ακρογιάλι" κατασκήνωση και δεν είχαμε φτάσει ποτέ μέχρι εκεί
    Φιλάκια πολλά και καλά να περνάς
    Θα τα λέμε όπως και νάχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Hello Marie-Anne , your creations for the summer are lovely. The sea creatures and the lighthouse/boat are beautiful. And I love all your gorgeous scenic photos, they have me wishing I was there visiting Greece.. Have a happy day and week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαριάννα μου και σε σένα και στην Ντίμη θαύμασα τις φωτογραφίες της περιοχής που έχω το προνόμιο να βρίσκομαι!!1 Πες μου τώρα πως να συναγωνιστούν οι όμορφες δικές σας φωτό τις δικές μου!!!! Αλλά παρά το γεγονός ότι έχεις τρεξίματα καλά έκανες και μας γέμισες εικόνες της περιοχής και τα λατρεμένα μπλε σου έργα !!!! Φιλάκια γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα Μαριαννίτσα μου-αν και αργά-ξενυχτώ κι εγώ πηγαίνοντας στα φιλαράκια μας!πολύ ανησυχώ με τον πόλεμο στη Γάζα και τόσες αθώες ζωές που χάνονται-μεγαλώνει συνεχώς ο αριθμός και τρελαίνομαι,χάρηκα που σου άρεσε το ποίημά μου,δεν μπόρεσα να αγνοήσω τα τραγικά αυτά γεγονότα όπως κι εσύ..η σημερινή σου πάλι σούπερ καλοκαιρινή ανάρτηση με υπέροχο πρωταγωνιστή τον ιππόκαμπο και όχι μόνο είναι απίστευτη σε χρώματα θάλασσας μαγευτικά και αύρας δημιουργίας που πάντα με τρελαίνει σε σένα γιαυτό και είμαι μεγάλη σου φαν..τρελλάθηκα με το φάρο και το μπουκάλι-μοναδικά κομμάτια συναρπαστικής ομορφιάς!οι φωτό του Λαυρίου-Σουνίου εκπληκτικές-έχει και η Dimi απογευματα στο Λαύριο πολύ όμορφες εικόνες..με άλλα λόγια το Λαύριο κυριαρχεί αυτές τις μέρες και μάλιστα λίγα χιλιόμετρα πιο κεί απο την πολύβουη Αθήνα μας που δεν με τραβά καθόλου στο κέντρο της!αστείρευτη πηγή είσαι παιδί μου..τι να πω!καλή συνέχεια και αναμένω τα καινούρια φιλενάδα για να τα απολαύσω!!καλό βραδάκι και άπειρα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μμμμμ, πιο καλοκαιρινό θέμα και θέαμα δε θα μπορούσες να μας προσφέρεις!!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κυρία φωτογράφε όλα πανέμορφα αλλά εγώ κόλλησα στο δεύτερο!!!!χαχαχαχα!καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τις λατρεύω τις καλοκαιρινές δημιουργιές!!!!και οι δικές σου είναι πραγματικά παραπάνω απο υπέροχες!συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. You are so talented and your creations are wonderful. The pictures are gorgeous
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αγαπημένη μου Μαριάννα
    Χίλια ευχαριστώ για τις εγκάρδιες ευχές σου και τα όμορφα λόγια σου!!!
    Καμαρώνω τις υπέροχες θαλασσινές δημιουργίες σου, καθώς και τις εξαιρετικές φωτογραφίες σου!
    Πολύ ενδιαφέρον τόπος το Σούνιο αλλά και πολύ γοητευτικό το ηλιοβασίλεμα της γειτονιάς σου!
    Χαίρομαι πολύ που περνάς τόσο όμορφα!
    Σου στέλνω πολλά φιλάκια!
    Με αγάπη και φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Απίθανα τα καλοκαιρινά σου καδράκια,απίθανες και οι φωτογραφίες σου. Να περνάς καλά μέσα στο κατακαλόκαιρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μα τί υπέροχα τα καδράκια που έφτιαξε Μαριάννα μου αλλά και οι φωτογραφίες σου πολύ όμορφες!!! Να περνάς καλά!!!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Hi Marie-Anne,

    Your post today is full of marine magnificance, from the decoupage sailboats, seahorses and seashells to the beautiful landscape and waters of Sounio, all of your images are summer time sweet!! Happy weekend!

    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μαριαννάκι μου αγαπημένο, κάθε φορά με περιμένει μια υπέροχη έκπληξη!
    Τα καδράκια σου είναι πανέμορφα, οι φωτογραφίες εξαιρετικές!

    Καλό Σαββατοκύριακο, πολλά φιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπέροχη ανάρτηση! Οι δημιουργίες σου εκπληκτικές (δεν ήξερα ποια να πρωτοκοιτάξω) το ίδιο και οι φωτογραφίες σου!
    Καλά να περνάς, Μαριάννα μου! Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μου αρεσουν πολυ οι φαροι σαν θεμα! Πανεμορφες οι κατασκευες σας, οπως και οι φωτογραφιες απο το Σουνιο!

    Ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας, κι εσεις ο,τι επιθυμειτε! Καλο Σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλώς σε βρήκα κι εγώ:)
    Πολύ όμορφα τα καλοκαιρινά σχέδια!!!
    Τη βολτίτσα σου ...αχ! τη ζήλεψα πολύ...Τέλειες φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολύ όμορφες οι θαλασσινές σου δημιουργίες! Το ίδιο και οι φωτογραφίες σου, με ταξίδεψες μιας και δεν έχω βρεθεί ποτέ σε αυτά τα μέρη... Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, κι εσύ ότι επιθυμείς! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Marie Anne, estou encantada com seu trabalho marinho.

    Uau!! amei, amei!!

    E suas fotos são maravilhosas!

    Parabéns,

    beijinhos,

    Lígia e =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ονειρεμένες οι φωτογραφίες σου όπως και οι θαλασσινές δημιουργίες σου !!! Τέλειο το φωτορεπορτάζ, Σούνιο, Λαύριο. Ναός Ποσειδώνα, ηλιοβασίλεμα αλλά και τα καδράκια σου αξιολάτρευτα, τέλεια τα θέματά τους, καταπληκτική η δουλειά σου !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Φανταστικές καλοκαιρινές δημιουργίες και το φωτο-αφιέρωμα στο Σούνιο και Λαύριο μοναδικό, τέλειες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. αχ τι καλα κ γω θελω να το δω καποτε αυτο το περιφημο ηλιοβασιλεμα......ας ειναι κ ανατολη στο Σουνιο δεν πειραζει......μου αρεσε το αναγλυφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Οι δημιουργίες σου γεμίζουν το μάτι και την ψυχή!
    Έχω χρόνια να πάω Λαύριο και Σούνιο, μένω στην αντίθετη μεριά της Αττικής!
    Φέτος οι παραλίες έχουν περισσότερο κόσμο κι από ποτέ.. Πήγαμε μια καθημερινή απόγευμα στο Καλαμάκι, στην Ακτή του Ηλίου και ήταν γεμάτη σαν Κυριακή.. παρόλο που έχει είσοδο.. Καλή συνέχεια φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. θα χαρώ να γίνεις μέλος στο blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. τέλεια τα έργα σου.. υπέροχο το Σουνιο... ωραίες οι φώτο.. ολα καλά..
    τα λέμε.καλό βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Απο που να αρχίσω να λέω πες μου Μαριαννα μου... απο τις ντεκουαρισμενες κατασκευες σου ;; που χορταινει το ματι να βλεπεςι δημιουργίες;; η απο τις όμορφες φωτογραφίες της βόλτας σας... υπεροχο ηλιοβασίλεμα.. αυτες ειναι οι πιο ομορφες ωρες της μερας..σε ευχασριστουμε που τις μοιραστικες μαζί μας... και όπως ταχτικα αυτό τον καιρό λογο καλοκαιρινων υποχρεώσεων...ιχ.χι. μπανιο.. υπνο ... και φαγητο.. εεεεεεε θα χασω και καπια αναρτηση σου ΄΄οπως αυτης με τον ηλιανθο σου.. ..πως τα καταφέρενεις και τα κανεις τόσο ομορφα όλα... θελω να προσπαθήσω και εγώ... αλλα δεν τα καταφερνω τοσο καλά.......εως; καθόλου καλά... ομως απολαμβανω τα δικα σου και των αλλων κοριτσιων που ασχολούνται με το άθλημα ... Μαριαννα μου φιλακιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ευχαριστήθηκε μάτι και ψυχή αγκάλιασε τόσες πολλές ομορφιές, ταξίδεψε σε μέρη γνωστά κι αγαπημένα. Καλό καλοκαιράκι αγαπημενη Μαριαννα μου. Πολλα πολλα φιλακια!!,💝💝💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Φίλη μου δημιουργική καλό μήνα, καλή σου μέρα όλα να σου πάνε όπως τα θες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλό μήνα!!!!
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου.....τα καλοκαιρινά θέματα είναι τα αγαπημένα μου..... :)
    Και οι φωτογραφίες φανταστικές, με ξεσηκώνεις για βόλτες...χαχαχαχα
    Καλό σου βράδυ, καλά να περνάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλημέρα... πολλύ όμορφα όλα , οι θαλασσινές δημιουργίες μου άρεσαν πολύ - στο στοιχείο μου... οι φωτος της Ελλάδας επίσης μου άρεσαν , τι ωραίο να βλέπεις μπροστά σου ζωντανή την αρχαία Ελλάδα, το ναό..και με θέα τη θάλασσα και τις σπηλιές και το ηλιοβασίλεμα...όμορφα και ρομαντικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...