Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

Από Αύγουστο χειμώνας!

"Christmas in July", λένε οι Αμερικανίδες φίλες μας, και ξεκινούν τον Ιούλιο να φτιάχνουν Χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες για να προλάβουν μέχρι τον Δεκέμβριο. 
 Καμμία τέτοια πρεμούρα δεν με είχε πιάσει τον Ιούλιο, αντίθετα φημίζομαι πως τα αφήνω όλα για την τελευταία στιγμή, όμως... 
δύο 'τάκοι' παλέττας, βρέθηκαν στα χέρια μου και το σχήμα του κύβου μου έδωσε την ιδέα αυτής της κατασκευής.
Αφού τους έτριψα όσο μπορούσα με το γυαλόχαρτο -ήταν και πολύ σκηρό το ξύλο τους- τους στοκάρισα και τους ξαναέτριψα ελαφρά. Δεν ήθελα να γίνουν και εντελώς λείοι, για να έχουν μία πιό ρουστίκ εμφάνιση. 
 Μικρά μοτίφ από χαρτοπετσέτες και ριζόχαρτα,
σκούρα πατίνα στις ακμές και χρυσή δαχτυλοπατίνα
 Και μετά τους έκρυψα σε ένα κουτί και σχεδόν τους ξέχασα. 
Τώρα όμως, μιά με την αλλαγή του καιρού, και μιά με κάτι ανασκαφές που έκανα σε μιά ντουλάπα, τους θυμήθηκα και τους φωτογράφισα για να σας τους δείξω. 
Μη μου πείτε πως δεν είναι ωραία ιδέα!!! 

Εμπρός λοιπόν, ψάξτε για κύβους παλέττας και ξεκινήστε κι εσείς! 
Τι είπατε; μήπως είναι πολύ νωρίς ακόμα; 
Εδώ οι Αμερικάνες προηγούνται ήδη κατά 1-2 μήνες!
Εγώ πάντως, θα έχω τον νού μου να βρώ κι άλλους κύβους!
"Από Αύγουστο χειμώνας" δεν λέει και η σοφή μας παροιμία;




18 σχόλια:

  1. Μα τι φοβερή δημιουργία !!!!! Τέλεια ιδέα και πανέμορφη !!!!!
    Μόνο ΜΠΡΑΒΟ μπορώ να σου πω.... η φαντασία σου είναι ανεξάντλητη !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου φίλη μου! Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου, όπως πάντα! Αχ πεθύμησα πολύ τα Χριστούγεννα, ανυπομονώ να έρθουν! Καλή μέρα εύχομαι!! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι υπέροχα Μαριάννα. Η αλήθεια ειναι ότι και δυσκολεύτηκα πάρα πολυ να μπω στο πνεύμα των Χριστουγεννων από τον Ιούλιο με τον καύσωνα αλλά τελικά έκανα κάτι μικροπράγματα. Οι ιδεες του ειναι καταπληκτικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. xaxa! Υπέροχα είναι, Marie-Anne μου!!!
    (Εγώ που έχω ξεκινήσει πριν το Πάσχα να φτιάχνω Χριστουγεννιάτικα, είμαι σε καλό δρόμο?)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. C'est vrai que les temperatures ont un peu chute, mais pas assez pour penser a Noel!
    Il sera temps en... novembre!!
    Mais cela ne m'empeche pas d'admirer ces des, beaux sous toutes les faces!
    Excellente journee demain Marie-Anne.
    Bisous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dearest Marie Anne,
    You did some lovely work for early Christmas boxes!
    Love the rustic appearance very much.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Των φρονίμων τα παιδια πριν πεινασουν μαγειρευουν... αυτή η παροιμία μου ήρθε στ νου όταν είδα τους ομορφους κύβους σου ντυμενους Χριστουγενιατικα.. και πολύ καλα έκανες Μαριαννα μου ..εγω είμαι της τελευταιας ωρας ... να μην πω στιγμής αρα καθούλου φρονιμη...παντως ωραια ιδέα οι κύβοι... !!! να περνας ομορφα οτι και να κανεις είτε καλοκαιρινα είτε χειμωνιατικα φιλη μου... τα φιλια μου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οτι και αν λένε Μαριάννα μου εγώ καλοκαίρι έχω στην καρδιά μου ακόμα. Τελευταίο μήνα με πιάνει για τα Χριστουγεννιάτικα όσο και αν με δελεάζουν οι κύβοι σου , δεν θα υποκύψω!!
    Πολλά γλυκά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ καλά έκανες κι άρχισες από τώρα.
    Ωραία ιδέα οι Χριστουγεννιατικοι κύβοι.
    Κάπου νομίζω ότι έχω κι εγώ. Για να συμμαζευόμαστε σιγά σιγά.
    Να περνάτε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. C’est vraiment joli toutes ces petite boites décorées. J’ai bien aimé aussi la pendule avec la Tour Eiffel du post précédent. Mon problème avec tous ces objets c’est que l’on va déménager, et il est difficile de trop prendre avec nous. Donc, il faut décider quoi prendre et quoi laisser, et c’est dûr de ne pas tout emmener avec nous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλεια ιδέα είναι, όχι απλά ωραία!
    Πάρα πολύ όμορφοι και μεταξύ μας, μου άρεσε πολύ αυτή η γεύση από Χριστούγεννα πριν ακόμα βγει ο Αύγουστος!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τι όμορφοι που έγιναν!
    μας βγάζουν από το κλίμα του καλοκαιριού πιο ομαλά θα έλεγα!
    καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποτε δεν είναι νωρις για τα Χριστουγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αααααααχ πανεμορφα κ τετραγωνα κ το ανακαινισμενο κουτι.....εχει τωρα αλλο υφος...δεν ξερω βεβαια αμα θα θελα να κανω κατασκευες πριν τον ΝΟΕΜΒΡΗ...χοχοχοοοχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφα που έγιναν! Δεν χορταίνω να τα κοιτάζω! Φοβερή ιδέα Μαριάννα μου! Και για τα Χριστούγεννα ανυπομονούμε τόσο πολύ που ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...