Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

Μιά επέτειος και μία (?) καρτ-ποσταλ

Σας ταλαιπώρησα με την προηγούμενη ανάρτησή μου και απολογούμαι γι'αυτό. 
Εάν όντως ο λόγος ήταν, όπως μου είπε μιά καλή φίλη, ότι είχα μεταφέρει ένα μέρος του κειμένου από το word, 
που αυτό με την σειρά του επηρέασε όλο το υπόλοιπο κείμενο,
του οποίου δεν μπορούσα με τίποτα να αλλάξω το μέγεθος,  έ τότε, δεν πρόκειται να επαναληφθεί! 
Εάν έφταιξε και κάτι άλλο, ας μου πείτε και σείς όσες γνωρίζετε κάτι παραπάνω από τα τερτίπια του Blogger!
Στο μεταξύ, έχω να σας πώ νεώτερα για την γατο-κατάσταση! Σε κάποια άλλη ανάρτηση όμως...
Δεν φανταζόμουν πως θα άρχιζε έτσι μιά εορταστική ανάρτηση
αλλά όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα, όπως λένε! 
Και τί γιορτάζουμε?  
Μά, τα 5 χρόνια του L'Atelier de Marie-Anne!!!
Ναι, ναι, πέρασαν πέντε ολόκληρα χρόνια από την ημέρα που έκανα 
την εμφάνισή μου σ'αυτόν τον ωραίο κόσμο του blogging. 


Σαν χθές, στις 22 Σεπτεμβρίου 2011, έτσι απλά,  μ΄εκείνο το μικρό κείμενο 
και χωρίς κάν μια φωτογραφία για αρχή, μπήκα στην όμορφη μπλογκογειτονιά. 
Μέσα σε τρείς μέρες, είχα κάνει έξι αναρτήσεις -  με φωτογραφίες 
και είχα ήδη αποκτήσει τις πρώτες φίλες!
Ακολούθησαν πολλές γνωριμίες, συναντήσεις, συμμετοχές σε μπαζάρ, φιλίες. 
Με κάποιες έχουμε ψιλοχαθεί,  άλλες ακολούθησαν κάποια συγκεκριμένα 
και πιό ενδιαφέροντα για εκείνες blogs, 
με άλλες προφανώς δεν ταιριάξαμε ηλικιακά - άλλα ενδιαφέροντα, άλλοι χαρακτήρες -. 
Κάποιες χάθηκαν από το blogging ξαφνικά και χωρίς εξηγήσεις,  άλλες αραίωσαν τις αναρτήσεις τους και βέβαια, αν όχι όλες, πάρα πολλές προτίμησαν το facebook 
για να δείχνουν τις δημιουργίες τους. 
'Ετσι είναι η ζωή, ο καθένας πράττει όπως νομίζει καλύτερα.  
Παρασύρθηκα κι εγώ  από το κύμμα,  ακολούθησα τον ρυθμό και άρχισα 
να 'ανακοινώνω' τις αναρτήσεις μου στο facebook.  
Και τότε διαπίστωσα πως  υπάρχουν αυτοί που τις βλέπουν, σχολιάζουν ή κάνουν απλά 
ένα like και μετά περνούν ή όχι και από το blog, είτε αφήνοντας σχόλιο είτε όχι.   
Εάν όμως αμελήσω, ή δεν θελήσω να 'ανακοινώσω' μία ανάρτηση στο facebook είναι πολλoί αυτοί δεν την βλέπουν κάν, γιατί δεν περνούν πιά από το blog.
Προσπαθώ κι εγώ όσο μπορώ να είμαι 'μέσα σε όλα' αλλά, κάπου αρχίζω να κουράζομαι, ειδικά όταν γράφω μεγάλα κείμενα, και κάνω ώρες να ανεβάσω πολλές φωτογραφίες, 
ενώ ξέρω πως λίγοι πλέον θα τα δούν ή θα τα διαβάσουν. 
Φταίει κι αυτή η ηλικία, η άτιμη...
Δεν πειράζει όμως, ξέρω πως είναι και άλλες/άλλοι που με επισκέπτονται χωρίς όμως ν'αφήσουν κάποιο σχόλιο - το ίδιο κάνω κι εγώ κάποιες φορές - ή αφήνουν σχόλιο μόνο όταν βρίσκουν κάτι που τους ενδιαφέρει, ή περνούν ούτως ή άλλως, γιατί δεν έχουν facebook, άλλοι πιό συχνά και άλλοι πιό αραιά.
Ίσως περιορίσω λίγο τα μεγάλα κείμενα αυξάνοντας τον ρυθμό των αναρτήσεων, 
γιατί από φωτογραφίες και δημιουργίες, πάντα θα έχω κάτι να δείξω. Ήδη έχω, ακόμα και μερικά Χριστουγεννιάτικα, αλλά θα σας τα δείξω άλλη στιγμή.

Ως συνήθως, θα χαρώ πολύ να κληρώσω και να προσφέρω ένα χειροποίητο δωράκι μου 
σε κάποια/κάποιον από εσάς, τα μέλη του blog, που θα αφήσετε σχόλιο σ'αυτή την ανάρτηση, έως το τέλος του μήνα.

Όπως και άλλη χρονιά, έτσι και χθές είχα ένα δώρο που έφτασε ακριβώς την ίδια μέρα της μπλογκο-επετείου του Αtelier. 
Δεν είχε σχέση με την επέτειο, αλλά μου έδωσε πολύ μεγάλη χαρά γιατί ήταν από μιά αγαπημένη φίλη blogger, την καλή μας Κάτια, την γνωστή μας και ως Marilise, η οποία ήταν και το μυστικό μου ταίρι στην ανταλλαγή που διοργάνωσε η Μαρία 
http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/2016/06/blog-post_21.html

Η Κάτια,  λοιπόν, μου έστειλε, όχι μία, αλλά πολλές κάρτες 
από τα μέρη που επισκέφθηκε φέτος το καλοκαίρι!!!
Δεν γνωρίζω με ποιά σειρά, αλλά πήγε στην Κρήτη,
 απ'όπου οι καρτ-ποστάλ του Ηρακλείου
στις Σπέτσες,
όπου επισκέφτηκε το Μουσείο της Μπουμπουλίνας


αλλά φυσικά και στην αγαπημένη της 'Ανδρο.
Αυτές οι ασπρόμαυρες κάρτες είναι πολύ ξεχωριστές και με έκαναν να νοσταλγήσω 
το νησί το οποίο έχω επισκεφθεί δύο φορές, πριν από πολλά χρόνια!!!
Να ήταν όμως μόνο οι κάρτες! Δείτε πόσα δώρα που έστειλε :
 'Ενα υπέροχο κολιέ, που είναι απόλυτα του γούστου μου, 
και το οποίο ήδη φόρεσα  σήμερα το πρωϊ.
Μία όμορφη πλεκτή θήκη για τα γυαλιά μου, η οποία έκρυβε μέσα της ένα ψαράκι/σαπουνάκι. Κρίμα που δεν μπορώ να σας μεταφέρω το υπέροχο άρωμά του.
Κι ένα γλυκό καρδουλένιο κουφετάκι βοτσαλάκι "για να μου διηγηθεί τις ιστορίες των κυμμάτων στο Αιγαίο" όπως μου γράφει η Κάτια - τί όμορφα λόγια!!!
Γέμισε το τραπέζι δώρα!!! 
Αγαπημένη μου Κάτια, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα δώρα σου!
Να είσαι πάντα καλά, να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου 
και να κάνεις πάντα ωραία ταξίδια !

Ευχαριστώ και την Μαρία που μας παρακίνησε να συμμετάσχουμε 
σ'αυτή την ανταλλαγή αναμνηστικών καρτών. Ελπίζω να έφτασε και η δική μου κάρτα στον προορισμό της.

Σας ευχαριστώ όλους για τις επισκέψεις σας και για τα καλά σας λόγια!!!
 
Πολλές ευχές για ένα καλό Σαββατοκύριακο! 









38 σχόλια:

  1. Πολύχρονο το μπλογκάκι σου Μαριάννα μου!!!!!!!!!!!!
    Μη μου χαθείς κι εσύ γιατί στεναχωριέμαι κάθε φορά που ένα μπλογκόσπιτο κλείνει τα παραθυρόφυλλα του,βέβαια το καταλαβαίνω γιατί είναι λίγο περίπλοκο και κουραστικό και κάθε τόσο αλλάζουν οι ρυθμίσεις και γίνονται αναβαθμίσεις και φτου και από την αρχή να ξαναμάθεις αχ και αυτή η ηλικία....
    Σαν ένα χωριό που οι πιο νέοι το εγκαταλείπουν για βρουν τη τύχη τους σε άλλες πολιτείες μοιάζει το μλπογκοχωριό μας.
    Δεν σχολιάζω κι εγώ πια συχνά μα βλέπω όλες τις αναρτήσεις.
    Είχα κι εγώ διάφορα προβληματάκια στο μπλογκ μου γι αυτό άλλαξα προφίλ google+ έχω τώρα και μετά από πολλαααά στραβά ξαναμπήκαν όλα τώρα σε μια σειρά άντε να δούμε πόσες αλλαγές θα αντέξει ακόμα το μυαλό μου.
    Σε κούρασα λίγο σήμερα μεγάλο το σχόλιο για αποζημίωση για τις τόσες φορές που πέρασα χωρίς ούτε ένα γεια χαχα
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέντε χρόνια πέρασαν που έχεις το σπιτάκι σου και μας έχεις δώσει τόσες ευχάριστες στιγμές βλέποντας τις δημιουργίες σου και διαβάζοντας γενικώς τις ωραίες αναρτήσεις σου !!!!!! Μη διανοηθείς να μας αραιώσεις τις αναρτήσεις σου, τις φωτογραφίες σου, τις δημιουργίες σου και τις διηγήσεις σου ...... υπάρχουν πολλοί φανς και μάλιστα πολύ καλύτερα από το φβ με αυτά τα ατελείωτα λάικ !!!!! Πολύ ωραία τα δώρα που έλαβες, να τα χαρείς και κρίμα που δεν πήρα είδηση αυτή την ανταλλαγή για να λάβω μέρος ..... Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να φροντίζεις το σπιτάκι σου με την ίδια θέρμη για πολλά-πολλά ακόμη χρόνια και εμείς να διαβάζουμε όλα αυτά τα ενδιαφέροντα που ανεβάζεις !!!!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύχρονο το μπλόκοσπιτακι σου Μαριάννα μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύχρονο το μπλόκοσπιτακι σου Μαριάννα μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dearest Marie Anne,
    Wow, already five years you have been blogging about your beautiful art work.
    Well, I dare to say that I've been for years now a very loyal reader and admired your work.
    Also the stories you have told your readers are often very informative and interesting.
    Sending you lots of love and hugs and happy blogging for many more years.
    Happy weekend dear friend!
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σου εύχομαι να είσαι γερή και δυνατή και να συνεχίζεις έτσι δημιουργικά και όμορφα.
    Τα δωράκια της Κάτιας υπέροχα. Είναι υπέροχος άνθρωπος. Να τα χαρείς.
    Σε φιλώ και κάνω μια ευχή. Να τα πούμε κάποια στιγμή και από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Je souhaite un bel anniversaire à ton blog chère Marie-Anne!
    J'espère que tu continueras à le tenir longtemps, d'abord pour toi-même, car on a plaisir à relire sa vie quand les années ont passé. On se rappelle des endroits que l'on a visités, des fêtes auxquelles l'on a participé et l'on voit aussi les progrès accomplis, les créations qui gagnent en style et maturité.
    Les blogs nous permettent aussi de découvrir de belles personnes et de lier des amitiés.
    Sans ton "Atelier", je n'aurais jamais continué mon petit chemin dans le monde du découpage et surtout je n'aurais jamais eu la chance de t'avoir comme amie.
    Je t'embrasse bien fort.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύχρονη και γερή να είσαι! Εύχομαι το σπιτάκι σου να είναι ανοιχτό για πολλά πολλά χρόνια ακόμη και να μας γεμίζει με τις ομορφιές του!
    Πόσο δίκιο έχεις...ένα από τα α θύματα του Facebook είμαι και εγώ λόγω χρόνου...είναι πολύ πιο εύκολο να ανεβάσεις κάτι στα γρήγορα...ελπίζω να το αλλάξω διότι και εμένα μου έλειψε η γειτονιά μας! Φιλάκια πολλά Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά Μαρία Άννα μου για το μπλογκοσπιτάκι σου.
    Την ίδια περίπου εποχή ξεκινήσαμε μαζί με πολλές ακόμη φίλες, οι οποίες χάθηκαν, δυστυχώς.
    Κι εγώ στεναχωριεμαι γι αυτές τις απώλειες αλλά τί να κάνουμε, ότι αρέσει στον καθένα κι όπως μπορεί.
    Μου αρέσει το μπλοκινγκ και συνεχίζω παρ όλο το δύσκολο καθημερινό πρόγραμμα μου.
    Χαίρομαι που κάποια παζάρια έγιναν αιτία να γνωριστούμε κι από κοντά.
    Τα δωράκια σου υπέροχα, να τα χαρείς.
    Εγώ δυστυχώς, δεν μπόρεσα να πάρω μέρος σ αυτή την ανταλλαγή καρτών.
    Να είστε καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά στο blog σου Μαριάννα μου και σε σένα που το δημιούργησες. Μου αρέσουν πάρα πολύ αυτά που φτιάχνεις και μας δείχνεις, έχουν μία ξεχωριστή φινέτσα.
    Να χαρείς και τα δωράκια, είναι πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριάννα μου πολύχρονο το μπλογκοσπιτάκι σου και εσύ να είσαι καλά να ομορφαίνεις τη γειτονιά με τις δημιουργίες σου, τις αφηγήσεις σου και τις υπέροχες φωτογραφίες! Τα δωράκια σου είναι όλα υπέροχα! Να τα χαρείς! Φιλάκια πολλά και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτακι σου Μαριάννα μου, να είσαι καλά να μας δείχνεις τις όμορφες δημιουργίες σου. Εγώ δεν εχω φατσοβιβλιο έτσι περνάω από εδώ για να βλέπω τις ομορφιές σου και ας μη σου αφήνω πάντα σχόλιο :)))) Τα δωράκια σου πολύ όμορφα, να είσαι καλά να τα χαρείς με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαριάννα μου πολύχρονο να είναι το μπλογκοσπιτάκι σου με τις όμορφες δημιουργίες σου να δίνεις χαρά στην γειτονίτσα μας!!!!
    Να χαρείς τα πανέμορφα δωράκια σου!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πέρασαν κιόλας πέντε χρόνια ε? Κι εγώ Γενάρη του 11 είχα ξεκινήσει. Πλέον έχω αρχίσει να βαριέμαι να γράφω στο μπλογκ, προτιμώ το instagram και το facebook γιατί νομίζω πως κανένας δε με διαβάζει στο μπλογκ. Έπειτα πλέον διαβάζω όλο και λιγότερα μπλογκ γιατί νιώθω ότι χάνω χρόνο από άλλα πράγματα ποιος ξέρει. Όπως και να έχει μ'αρέσει να έρχομαι στο μπλογκ σου κι ας μην αφήνω πάντα σχόλιο! Να φτάσει το μπλογκ σου λοιπόν εκεί που εσύ ποθείς!Κι επειδή πρόσφατα έλαβα δώρο από σένα ας είναι κάποια άλλη η τυχερή. Πολλά φιλιά.Αριάδνη AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρονια πολλα στο σπιτικό σου Μαριαννα μου , πραγματικά νομίζω πως γνωριζόμαστε πολλα πολλα χρονια , λατρευω τις αναρτήσεις σου και φυσικά θαυμάζω τις υπέροχες δημιουργίες σου Βασίλισσα μου !!! Ευχαριστω για την όμορφη παρουσίαση σου εύχομαι να ευχαριστηθείς τα δωράκια σου σε φιλω !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χρονια πολλα στο μπλοκοσπιτο σου μαριαννα μου!!!!! να εισαι πολλα πολλα χρονια ακομα εδω να θαυμαζουμε τα εργα σου!!! σε φιλω γλυκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εύχομαι από καρδιάς Υγεία και όρεξη για πολλές δημιουργίες. Λατρεύω τη δουλειά σου και περιμένω τις αναρτήσεις σου.
    Σου εύχομαι επίσης να έχεις δύναμη να συνεχίσεις το blog, δεν είναι τόσο εύκολη δουλειά, έχει όμως μια διαφορετική χάρη καμιά σχέση με τις αναρτήσεις στο fb. Εδώ φαίνεται η δουλειά σου το ήθος σου και η αγάπη για αυτό που κάνεις.
    Ελπίζω να μπορέσω κ΄ποια στιγμή να τα πούμε από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Happy blogging!!!!I love your blog and your creations. I admire your great talent and i adore your stories about the wonderful Greece.
    Kisses Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαριάννα μου όπως και στην ζωή μας άλλοι έρχονται , άλλοι φεύγουν άλλοι αγαπούν το φβ που προσωπικά το επισκέπτομαι αλλά πιο πολύ αγαπώ εδώ το χώρο μας και όταν έχω κάτι να πω θα κάνω ανάρτηση !!
    Χρόνια πολλά λοιπόν και όλο κάτι καινούργιο θα μοιραζόμαστε !!
    Να χαρείς τις κάρτες και τα όμορφα δώρα της Κάτιας , εκλεπτυσμένα και καλόγουστα !! Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να τα χιλιάσει το μπλογκοσπιτάκι σου Μαριάννα μου και να έχεις και εσύ υγεία και έμπνευση να κάνεις υπέροχες αναρτήσεις.Εχεις απόλυτο δίκιο με το φατσοβιβλίο εκεί πιστεύω όλα είναι λίγο πιο απρόσωπα,δεν χτίζεις σχέσεις εκεί απλά πατάς ένα Like τις πιο πολλές φορές έτσι για να βρίσκετε ενώ εδώ είναι αλλιώς τα πράγματα.Τέλεια τα δωράκια σου να τα χαρείς με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά ακόμα, Μαριάννα μου, εύχομαι να μοιράζεσαι (κι) εδώ τις δημιουργίες, τις σκέψεις και τα αφιερώματα (ακόμα τα θυμάμαι)!
    Κάθε μέσο έχει άλλη μαγεία, οπότε προτείνω να βρεις ένα τρόπο να τα χρησιμοποιείς όλα, χωρίς όμως να κουράζεσαι!
    Οι κάρτες υπέροχες, ειδικά οι ασπρόμαυρες! Τα δωράκια σου, που τόσο απλόχερα έστειλε η Κάτια, όλα πανέμορφα, να τα χαρείς!
    Για να κάνεις αντιγραφή - επικόλληση στο blog σου να χρησιμοποιείς το απλό έγγραφο κειμένου, από εκεί δεν επηρεάζεται το μέγεθος της γραμματοσειράς.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια Πολλά. Σε ευχαριστούμε που μας κρατάς συντροφιά με τις δημοσιεύσεις σου και μας δίνεις ιδέες με τα όμορφα δημιουργήματά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. χα..χα.. είμαι 6 μερες μεγαλύτερή σου Μαριαννα μου...είναι αλήθεια οτι θυμόμουν απο περσι πως είχαμε ξεκινησει τον ίδιο μηνα αλλα δεν θυμόμουν την μερα..σύπτωση όμως όπως είδες να σκεφτουμε το ιδιο πραγμα ε; τα μεγαλα πνευματα συναντιούνται.. λενε χα..χα.. !! Αυτό με το φεης μπουκ .. εγω δεν έχω απο αποψη... δεν με εκφραζει αυτός ο τροπος επικοινονίας φιλη μου.. !! Το μπλοκ ..το θεωρώ ενα δικο μου χωρο που εκει γραφω αυτό που εκφραζει εμενα.. και μπορεί να έχουν χαθει πολλες φιλες.. και να έχουν αραιώσει .. δεν πειραζει .. εγω θα γραφω όταν έχω κατι να πω η να δείξω..και θα το κανω εστω και αν μεινω μόμη μου εδώ σ αυτήν την μπλοκογειτονια που έμαθα παρα πολΛά.. και γνωριστηκαμε εστω και εξ αποστασεως... το να περναμε να λεμε μια καλημερα οταν μπορούμε
    είναι όμορφο... οι ανταλαγες δωρων (εχω την χαρα να έχω κατι όμορφο δικό σου σαν ενθυμιο ειναι αυτα τα δωρακια.. απο φιλες που ισως καμια φορα βρεθουμε και απο κοντα..τα βαζακια σου έγινα πολύ ομορφα καθε φορα και κατι καινουργιο μαθενουμε ε;
    Να το χαίρεσαι το μπλοκάκι σου Μαριαννα μου και να είσαι εδω για πολυ -πολύ καιρό...να κάνουμε τις επισκεψεις μας και να τα λεμε και απο εδώ...!!
    Και εγω καμια πατατα εκανα με την αντιγραφή επικοληση και δεν μου εσβηνε μετα με τιποτα ..ασε δεν που δεν μπορω να απανησω στα σχόλια αυτής της αναρτησης..χα..χα.. !!
    πολύ ομορφα και τα δωρακια σου απο την φιλη μας την Κατια..να τα χαρείς..φιλεναδα..
    Ααααα δεν είχα δει και την αναρτηση με την γατουλα.... καλα ξετρελαθηκα με το γατακι... μια απο τα ιδια και εδώ στο εξοχικο γατουλες να δουν τα ματια σου.. θα περιμενουμε την συνέχεια της γατουοθεσίας.. ναι;
    Να περνας όμορφα οτι και να κανεις καλη εβδομαδα απο αύριο ..συμμαθήτρια .. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου Μαριάννα μου. Τόσα κι άλλα τόσα... κι άλλα τόσα χρόνια εύχομαι, αγαπημένη μου να μας ταξιδεύεις με τις δημιουργίες σου τις μοναδικές. Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύχρονο να είναι Μαριάννα μου το σπιτάκι σου!
    Δεν θα ξεχάσω ποτέ πως από σένα αγάπησα το ντεκουπάζ !
    Όπως και τη φωνή σου που δείχνει και τι ζεστός και προσιτός άνθρωπος είσαι! :)

    Τους προβληματισμούς σου για το φέις τους έχω κι εγώ πλέον και μου είναι αρεκτά εκνευριστικό που μπαίνουν, διαβάζουν και επιστρέφουν στο φέις και σχολιάζουν- και μιλώ για τις περιπτώσεις που είναι ανοιχτά τα σχόλια μου. Γιατί εκεί μπορεί να μην δω τα σχόλια αφού δεν μπαίνω τακτικά! Τα like με χαλούν κι αυτά, γιατί τα περισσότερα είναι από κεκτημένη ταχύτητα!
    Φυσικά ο καθένας επιλέγει τι του ταιριάζει...για αυτό κι εγώ σκέφτομαι σοβαρά να αποχωρίσω από το φέις!
    Νομίζω ότι ο χώρος του μπλόκινγκ είναι αυτός που μας έφερε κάποιους πιο κοντά, γνωριστήκαμε καλύτερα και εκμηδενίσαμε τις αποστάσεις!
    Πολλά φιλιά και συνέχισε τις μεγάλες, απολαυστικές αναρτήσεις σου που δεν τις χάνω ακόμαα κι αν δεν προλάβω να αφήσω το κατιτίς μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να πω για τα δωράκια της Κάτιας!
      Έχω λάβει κι εγώ και ξέρω τι υπέροχη δουλειά κάνει μα και εκπληκτικά γράμματα! ε;
      Να τα χαρείς!

      Διαγραφή
  26. Πως περνά ο καιρός..... σαν να ήταν χθες!!!! Πολύχρονο και πάντα γεμάτο από όμορφες δημιουργίες, υπέροχα χρώματα και καταπληκτικές φωτογραφίες να είναι το blog σου αγαπημένη μου φίλη, και εσύ να είσαι πάντα καλά για να κάνεις όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα... και ας αλλάζουν οι καιροί και ας τρέχουν όλοι στο FB το blogging έχει άλλη χάρη, εξάλλου δεν αφήνει κανείς έτσι την γειτονιά του!!!! Να χαρεις τα δωράκια σου!!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΧΡΌΝΙΑ σου πολλά Μαριάννα μου!
    Χαίρομαι ΄που είσαι φίλη μου και που περνώ όποτε μπορώ να δω ακόμα και όσα έχω χάσει λόγω χρόνου!
    όμως νομίζω πως η ζυγαριά μας γέρνει στη μεριά του μπλογκόσπιτου, εδώ...νοιώθουμε σαν στο σπίτι μας.Μπορεί το φβ να έχει μια αμεσότητα, αλλά είναι αλλιώς εδώ.
    Μην θλίβεσαι, μας φτάνει η..γενική θλίψη!Ας ομορφαίνουμε όσο μπορούμε, όταν νοιώθουμε όμορφα, και όσο μπορεί η κάθε μια μας.
    Χάρηκα πάρα πολύ με τα εκλεκτά δώρα της εκλεκτής μας Κάτιας! ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΕΊΣ!!!
    Καλό φθινόπωρο, πάντα με όμορφες δημιουργίες και ευωδιαστές εικόνες!
    την αγάπη μου!χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τελικά νοιώθουμε σαν νάχουμε περάσει μια ζωή μαζί κι ας είναι μόλις 5 χρόνια!!!5 όμορφα χρονια Μαριάννα μου γεμάτα,συγκινήσεις,χρώματα,δημιουργίες,συναισθήματα.Αυτά κανένα άλλο μέσον δε πρόκειται να τα επισκιάσει
    Εχεις δικιο σ ό,τι γράφεις σχετικά με τις αλλαγές στους "χώρους συναντήσεων ", όμως σαν τα blogs δεν νομίζω οτι είναι κανένα άλλο. ΑΠλά κάτι η μόδα,κάτι η ταχύτητα των αλλαγών,κάτι η κούραση και το ενδιαφέρον για το καινούργιο μας οδήγησαν σε νέα μονοπάτια.
    Κι εγω πρόσφατα διαπίστωσα οτι οι τελευταίες μου αναρτήσεις ενω εχουν ελάχιστα σχόλια εχουν τεράστια επισκεψιμότητα,τόση που ουτε καν ονειρεύονταν οι παλιές με τα τρελλά σχόλια! Σημεία των καιρών και φυσικά του φ/β που μας γνωρίζει και σ άτομα που δεν έχουν μπλογκς. Συνεχίζουμε να δημιουργούμε, κι αυτό έχει σημασία και να διατηρούμε τις επαφές μας μ όποιο τρόπο,γιατί αυτό μας ευχαριστεί και δεν το χάνουμε.
    καλή λοιπόν δημιουργική συνέχεια για όσο αντέχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου και να είσαι πάντα καλά να του δίνεις ζωή...
    Δεν μπορώ τώρα να μη σχολιάσω την προηγούμενη ανάρτηση που μόλις διάβασα...μας διηγήθηκες μια συγκινητική ιστορία που ήταν πλαισιωμένη από υπέροχες φωτογραφίες...να σας ζήσει η Ριρή σας!
    Και φυσικά να χαρείς τα υπέροχα δώρα της Κάτιας μας!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καταθέτω και τις δικές μου ευχές για το μπλόκ σου Marie-Anne, ένα από τα πρώτα που γνώρισα και αγάπησα γιατί με κέρδισε η ζεστασιά του, το ύφος του, οι υπέροχες φωτό του, η ενδιαφέρουσα θεματολογία του, η καταπληκτική παρουσίαση των εξαίρετων δημιουργιών σου... Πολύχρονο εύχομαι και εσύ να διατηρήσεις ανεξάντλητη την επιθυμία να μοιράζεσαι με φίλους τα ενδιαφέροντά σου...Πολύ πρόσφατα ασχολήθηκα κι εγώ με το FB, με γοήτευσε η αμεσότητά του όμως εκ των πραγμάτων κατάλαβα ότι οι αντοχές και ο χρόνος μου δεν επαρκούν για να παρακολουθώ με συνέπεια τις αναρτήσεις στο FB, να ενημερώνω το δικό μου μπλοκ , να επισκέπτομαι τα μπλοκ των φίλων, να συμμετέχω σε διαδικτυακά δρώμενα, αξιόλογα και ενδιαφέροντα, να έχω χρόνο για , τις δικές μου δημιουργίες, για την οικογένεια, για τα πρακτικά θέματα της καθημερινότητας.....αγχώθηκα...και το πήρα απόφαση : δεν επαρκώ !!! Αφήνομαι λοιπόν στο όσα και όπως μπορώ γεμάτη ενοχές γιατί δεν επαρκεί ο χρόνος μου για τακτικές επισκέψεις και σχόλια σε μπλοκ αγαπημένων φίλων που γνώρισα εδώ....Τα μοναδικά δώρα σου από την Κάτια εύχομαι να τα χαρείς στο έπακρο , οι καρτ ποστάλ φανταστικές, λυπάμαι που δεν κατάφερα να συμμετέχω....οι κούκλες με έχουν απορροφήσει ολοσχερώς !!!Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά, καλά και δημιουργικά!!!
    Τι όμορφα καλούδια όλα αυτά; Να τα χαρείς!!
    Εχεις δικιο με τον προβληματισμό σου για τα μπλογκς, είναι κρίμα που χάνουμε φίλες από την παρέα ή που μας τις κλέβει το άτιμο το fb με την ευκολία του... Τι να κάνουμε όμως; Συνεχίζουμε όπως και όσο μπορούμε. Χειμώνας και Χριστούγεννα μπροστά μας, που σημαίνει πολλές-πολλές δημιουργίες!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια πολλά και δημιουργικά στο blogoσπιτάκι σου Μαριάννα μου!! Πω πω πως περνάει έτσι ο καιρός 5 χρόνια με υπέροχες αναρτήσεις!!! Μπορεί να μην σε έχω γνωρίσει προσωπικά αλλά η γραφή σου και φυσικά οι δημιουργίες σου αποπνέουν μια ζεστασιά. Τα χρώματα, οι φωτογραφίες και λόγια από καρδίας μας κερδίζουν! Έχεις δίκιο για τις bloggers που αραίωσαν τις αναρτήσεις και την επισκεψιμότητα στην blogγειτονιά. Μέσα σ' αυτές είμαι και εγώ. Ένα πρόβλημα υγείας με κράτησε εκτός blogging. Δεν μπορούσα να καθίσω για πολύ ώρα και αυτό με αποθάρρυνε στο να δημιουργήσω. Έμπνευση υπήρχε και υπάρχει, διάθεση δυστυχώς όχι. Που και πού δημιουργώ αλλά δεν τα αναρτώ μου παίρνει πολύ ώρα και εγώ είμαι στην φάση που θέλω να περνάω την ώρα μου εντός και εκτός σπιτιού με τα αγαπημένα μου πρόσωπα και το σκυλάκι μου, όχι με τον Η/Υ. Τελευταία το έχω "ρίξει" στην κηπουρική. Ωστόσο η ανάρτηση σου με προβλημάτισε, βλέπεις δεν ήξερα ότι η απουσία μου είναι αισθητή...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια πολλά Μαριάννα μου! Οι αναρτήσεις σου για μένα είναι πάντα μια αναζωογονητική δροσιά στο πρόσωπο. Πάντα μου δημιουργείς αισιοδοξία και βέβαια προσπαθώ να κλέψω κάτι από την καλαισθησία σου, να δω πώς ταιριάζεις χρώματα, μοτίβα κι άλλα πολλά! Το μπλογκ σου είναι λοιπόν μια ζεστή γωνιά και πάντα ανυπομονώ να διαβάσω τα νέα σου από εδώ, όχι από το facebook γιατί δεν διαθέτω. Και χαίρομαι που δεν θα μας εγκαταλείψεις προς χάριν του άλλο μέσου!!!! Πω πω, μεγάλο σχόλιο άφησα αλλά γενέθλια γιορτάζουμε άλλωστε! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου. Και συ να είσαι πάντα ακούραστη να κρατάς τα παραθύρια του ανοικτά. Κι εγώ χάνομαι λόγο χρόνου από τη μπλογκογειτονιά μας αλλά περνώ να βλέπω τα όμορφα που μας παρουσιάζεις
    Να χαίρεσαι και τα δωράκια της Κάτιας και τις καρτ ποστάλ. Να είσαι πάντα καλά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά στο θαυμάσιο σπιτάκι σου να τα εκατοστήσει,να είσαι καλά να μας παρουσιάζεις τις υπέροχες δημιουργίες σου!!! πόσο σε θαυμάζω!!!Να χαρείς τα υπέροχα δώρα της Κάτιας που σε ταξίδεψε σε όμορφα μέρη!!Εχεις δίκιο χαθήκαμε, λίγο το fb λίγο η ζέστη , αλλα σιγα-σιγα θα επανέλθουμε ,καλά να είμαστε φίλη μου και δεν θα χαθούμε !!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρόνια πολλά, Μαριάννα μου! Να χαίρεσαι το ιστολόγιό σου και να είσαι πάντα γερή να δημιουργείς ομορφιές και να μας συντροφεύεις.
    Έλειψα κι εγώ αρκετό καιρό, έκανα ένα γερό διάλειμμα το καλοκαίρι. Το χρειαζόμουν.
    Μην πτοείσαι από τις επισκέψεις, και μην εγκαταλείψεις το ιστολόγιό σου εξαιτίας αυτών των αλλαγών που λες. Πολλοί φεύγουμε για λίγο, οι ανάγκες μας αλλάζουν, όμως οι περισσότεροι επανερχόμαστε. Και συνήθως, δριμύτεροι!
    Να χαρείς και τα δωράκια της Κάτιας.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Bon anniversaire Marie - Anne !!!!! χρονιά πολλα στο μπλογκοσπιτακι σου πάντα χαίρομαι να διαβάσω
    της ανάρτησης σου ...καλή συνεχεία με πολλές όμορφες ανάρτησης ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...