Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Για την Κατερίνα

Χρόνια σου πολλά και καλά, αγαπημένη μου κορούλα! 
Να έχεις υγεία και ευτυχία σε όλη σου την ζωή!
Φέτος για την γιορτή σου σκέφτηκα να σου κάνω ένα πρώτο Χριστουγεννιάτικο δώρο 
πριν ακόμα τελειώσει ο Νοέμβρης.
'Ετσι θα έχεις την ευκαιρία να το χαρείς και να το στολίσεις για τις γιορτές.
 Σού έφτιαξα ένα όμορφο 'vintage' κουτί
και το γέμισα με στολίδια.
 'Αλλα τα έφτιαξα μόνη μου, και άλλα είναι αγαπημένα παλιά στολίδια που αγόραζα στα ταξίδια μου κάθε χρόνο. Μερικά θα τα θυμάσαι από τα παιδικά σου χρόνια, που σου έκαναν εντύπωση όταν τα έβλεπες κρεμασμένα στο Χριστουγεννιάτικο δένδρο.
Φαντάστηκα πως θα σου άρεσε να καθιερώσεις μιά 'παράδοση', και από τώρα αλλά και στο μέλλον, να βγάζεις κάθε χρόνο του 'παλιό κουτί της μαμάς'  ή αργότερα 'της γιαγιάς' , να κρεμάς τα στολίδια στο δέντρο και να ακουμπάς το κουτί από κάτω μέχρι το τέλος των εορτών, 
πριν το ξαναγεμίσεις για το κρύψεις μέχρι την επόμενη χρονιά.
Ελπίζω να σου αρέσει τόσο η ιδέα όσο και το δώρο μου.
Με όλη μου την αγάπη! 
Η μαμά σου,


Ήταν μιά αφορμή, φίλες και φίλοι μου, για να επανέλθω στο μπλόγκ 
και να λάβω μέρος μ'αυτή μου την δημιουργία στην πρόκληση της αγαπητής μας Δέσποινας,
Μετράμε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα 
http://www.despinasstudio.gr/2016/11/Christmas-countdown-3rd-year.html

Στην επόμενη ανάρτηση, θα σας δείξω τι είχα ετοιμάσει πριν μας αφήσει η γιαγιά Άννα, 
αλλά και τί έβαλα μέσα στο κουτί της Κατερίνας μου. 
Να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

25 σχόλια:

  1. Impossible que Catherine ne soit pas remplie d'émotion devant un cadeau fait avec autant d'amour et pleine aussi de certains de ses souvenirs d'enfance. Je suis certaine qu'elle va la garder précieusement pour toutes les années à venir et peut-être même le transmettre aux futures générations. C'est beau un cadeau fait par sa maman!
    Grosses bises et bon week-end à vous aussi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά για το κοριτσάκι σου, Μαρία Άννα μου.
    Να το χαίρεστε, μα είναι γερό και δυνατό.
    Καταπληκτικό το δώρο σου, θα το χαρεί πολύ.
    Να είστε καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφη ιδέα Μαριάννα!!!! Πολύτιμο δώρο για το κοριτσάκι σου. Να τη χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια της Πολλά, να τη χαίρεστε!!
    Καταπληκτικό δώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά να είναι γερή και πάντα χαρούμενη! Το δωράκι σου μοναδικό, φτιαγμένο με πραγματική αγάπη, γεμάτο αναμνήσεις και συγκινήσεις!!! Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριάννα μου ξέρεις να δημιουργείς αναμνήσεις και να κρατάς τις παραδόσεις. Να την χαίρεσαι την κορούλα σου και χρόνια της πολλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια της πολλά, να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη κι εσείς να τη χαίρεστε!
    Το δώρο σου θα το λατρέψει, είναι τόσο όμορφο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαριαννα μου να την χαιρεσαι την κορούλα σου να ειναι πολυχρονη και με πολύ αγαπη γυρω της.
    Το δωρακι σου σιγουρα θα της αρεσει αφού θα είναι απο τ χερακια της μαμας της.. τυχερή που σε έχει..!!
    Και του χρόνου να είσαι καλα και να την καμαρωνεις φιλη μου ..να μας ζήσουν οι Κατερινες μας.. φιλάκιαααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ohh... Just gorgeous!!! This box is fabulous in every single detail. You have made a so precious and lovely creation. I love it very much
    Hugs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά στην Κατερίνα σου Μαριάννα μου να την χαίρεσαι και εκείνη να έχει τη ζωή που επιθυμεί !! Πόσο τρυφερή η σκέψη σου να της φτιάξεις αυτό το υπέροχο κουτί με αναμνήσεις !!
    Καλή συνέχεια να έχεις !! Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια της πολλά Μαριάνν μου!!! Είναι βέβαιο ότι θα το λατρέψει και το κουτί και την τρυφερή σου ιδέα!!!
    Να ναι γερή κι ευτυχισμένη πάντα και συ να της καμαρώνεις!! Πολλά φιλιά γλυκειά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο τρυφερή ανάρτηση! Να την χαίρεσαι Μαριάννα μου την Κατερίνα σου, νάναι γερή και δυνατή! 'Ενα πολύτιμο δώρο, δώρο καρδιάς από αυτή που της χάρισε το μεγαλύτερο δώρο, το δώρο της ζωής της!!! Φιλιά & καλή εβδομάδα Μαριάννα μου!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να χαίρεσαι την κορούλα σου Μαριάννα μου! Πόσο όμορφη και γλυκιά σκέψη, είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελαθει με το δωράκι σου! Ένα κουτί που ξεχειλίζει από αγάπη και αναμνήσεις! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίο! Και σαν σκέψη και σαν εκτέλεση! AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΥΠΈΡΟΧΟ ΈΡΓΟ, συγκινητικά τα λόγια σου!
    Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου κι εκείνο με τη σειρά του να χαρεί το δώρο σου!
    την αγάπη μου, χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά Μαριάννα μου, να την χαίρεσαι την κορούλα σου, να είναι πάντα γερή κι ευτυχισμένη!!!
    Το δώρο σου είναι μοναδικό, γεμάτο τρυφερότητα και αγάπη!!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με συγκίνησε πολύ και μου άρεσε αφάνταστα η χειρονομία σου αυτή Μαριάννα !!!!! Πολύ ωραία η ιδέα σου να τις φτιάξεις αυτό το υπέροχο κουτί και να βάλεις μέσα στολίδια που σίγουρα θα τα χαρεί μια και θα έχει αναμνήσεις από αυτά !!!! Να είναι γερή, δυνατή στη ζωή της όλη κι εσείς να τη χαίρεστε !!!!! Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφο δώρο! Δεν υπάρχει καλύτερο από το να δημιουργούμε αναμνήσεις, πραγματικά συγκινήθηκα! Να τη χαίρεσαι! Και του χρόνου με υγεία!
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να τη χαίρεσαι, Μαριάννα μου! Πάντα γερή και χαρούμενη να είναι!
    Το κουτί, τα παιχνίδια (τα οποία ανυπομονώ να δω), η παράδοση είναι όλα τόσο όμορφα και τρυφερά και συγκινητικά!
    Σε φιλώ γλυκά, Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να το χαίρεσαι Μαριάννα μου το κοριτσάκι σου. Το δώρο που της ετοίμασες πολύ όμορφο και τρυφερό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαριάννα μου να τη χαίρεσαι!
    Χρόνια της πολλά κι ευτυχισμένα!
    Για το δώρο τι να πω!! Υπέροχη σκέψη και καταπληκτικό το ίδιο και όλα όσα κρύβει!
    Να, κάτι τέτοια δώρα είναι που αξίζουν πολλά!
    Και είμαι σίγουρη πως ξεκίνησες μια όμορφη παράδοση!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαριάννα μου χρόνια πολλά για το κοριτσάκι σου, να την χαίρεσαι και να την καμαρώνεις γερή και ευτυχισμένη! Τι πανέμορφο, τρυφερό και συγκινητικό που είναι το δώρο σου, γεμάτο αγάπη! Υπέροχη η σκέψη σου και έτσι θα δημιουργηθεί μια πολύ πολύ όμορφη παράδοση! Φιλάκια πολλά και να περνάτε υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να το χαίρεσαι το κορίτσι σου Μαριάννα μου. Το δώρο σου πραγματικά είναι τόσο προσωπικό και τόσο γιορτινό που θα το καταχαρεί!! Καλή συνέχεια στις γιορτινές σου ετοιμασίες. Φιλάκια πολλά και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...