Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Ρόδια και σουβέρ

Γιά πρώτη φορά, φέτος, είχα αποφασίσει να κάνω decoupage σε πήλινα ρόδια και είχα αγοράσει δύο ήδη από το καλοκαίρι, για να κάνω μιά δοκιμή.  Όταν πιά τα έφτιαξα και μου άρεσαν ομολογουμένως πολύ, σκέφτηκα να φτιάξω κι άλλα, δεν πρόλαβα όμως...και τώρα που θέλησα να αγοράσω μερικά, έχουν πλέον εξαντληθεί. 
Του χρόνου πάλι, να είμαστε καλά!  
Πώς σας φαίνονται;   

Σας είχα υποσχεθεί να σας δείξω και τα Χριστουγεννιάτικα σουβέρ που είχα φτιάξει.   
Δεν τα έκανα όπως κάποια προηγουμένων χρόνων, 
αλλά έπαιξα με τα ανάγλυφα κοντούρ, κάνοντας σχεδιάκια πάνω στα παλιά CDs 
και decoupage με μικρά μοτίφ, 
 πριν τα περάσω με πατίνα και αρκετά χέρια βερνίκι.  



Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στην τρίτη εβδομάδα της αντίστροφης μέτρησης

www.despinasstudio.gr



26 σχόλια:

  1. Είναι και αυτά τέλεια Μαριάννα μου !!!!!
    Τα φυσικά ρόδια αλλά αποξηραμένα, να έχουν το ίδιο αποτέλεσμα άραγε ??
    Με το καλό αύριο να χαίρεσαι τον σύζυγο !!!! Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία τα σουβερ σου, και τα ρόδια όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ακρως γιορτινα! και τοσο μοναδικα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά τα παλιά CD τρομερή μεταμόρφωση,αψογη φανταστική. Όλο τέτοια μας κανείς και μας τρελάνει...φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I am left speechless. The rodia are so beautiful, I had no idea you could decoupage them. And the souver are also really lovely, each one is so unique.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Toujors surprise et enchantée de découvrit tes nouvelles créations !!!! Elles sont magnifiques et les supports si originaux !
    Bises et bonne journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hello, beautiful handmade items. You are creative and talented. Happy Tuesday, enjoy your day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λάτρεψα τις δημιουργίες σου! Τα ρόδια εκπληκτικά, και όσον αφορά τα πανέμορφα σουβέρ... θα λυπόμουν να βάλω πάνω τους το ποτήρι μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα όλα Μαριάνν μου!! Και του σουβέρ και τα ρόδια!! Φέτος έφτιαξα κι εγώ από πηλό ρόδια, κι ήταν λίγο δύσκολο για πρώτη φορά!!! Πολλά φιλιά και καλή δημιουργική συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά τα ρόδια αλλά τα cd έγιναν απίθανα στολίδια!!! Την έμπνευσή σου ζηλεύω Μαριάννα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. You are so inventive and talented. These items are very lovely and perfect in every detail
    Hugs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά για το Νίκο, να τον χαίρεσαι.
    Τα ρόδια σου, υπέροχα, μπορείς να κάνεις με εφημερίδες τσαλακωμένες κι από πάνω παπιε μασε. Να τα κάνεις το καλοκαίρι για να τα έχεις τέτοια εποχή. Τα σου βερ, απίθανα. Τα cd τελικά, είναι ωραίο υλικό για μεταμόρφωση.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά στο Νίκο σου, να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται και εκείνος. Τα ρόδια σου πολύ όμορφα αλλά και τα σουβερ δεν πάνε πίσω Μαριάννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπεροχα τα ροδια αλλα τα σουβερ με κερδισαν!!!καλη συνεχεια στις χριστουγεννιατικες δημιουργιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!! Τα ρόδια κερδίζουν τις εντυπώσεις,Μαριάννα μου!!! Καλή συνεχεία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οοοο εχεις γιο Νικο; Μαριαννα μου; χρονια του πολλα να είναι πολύχρονος και να τον χαίρεσαι εστω και λιγο αργα ..μπινονοντας εδώ σάστισα με τοσα που εχεις κανει βρε κορίτσι μου...τι δημιουργία ειναι αυτή; και τα προυγουμενα που δεν είχα δεί και αυτά εξαιρετικα όλα .. τωρα που είδα τα ροδια σου .. εχω και εγω ενα πήλινο ροδι μου εδωσες ιδέα...τι ομορφα που τα αλλαξες να περνας καλα με οτι μεταμορφώνεις φιλη μου .. καλο σου βραδυ .. φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχα τα Ρόδια σου μα και τα cd στα χέρια σου έγιναν υπέροχα σουβέρ!!! Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς ακούραστη φιλενάδα!!!! Πολλά φιλιά και πολλές ευχές και στον αγαπημένο σου αντρούλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dearest Marie Anne,
    Wow, those CDs are such a brilliant way of transforming them into lovely coasters!
    And the pomegranates are lovey too.
    Sending you hugs for a wonderful Advent season.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΄Ολα πανέμορφα, αλλά τα σουβέρ
    τα ξεχώρισα, είναι τόσο καλόγουστα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εντάξει τα ρόδια τα καταλαβαίνω! Αλλά είναι τα σουβερ από παλιά CDs???!!! Ε ούτε που φαίνονται... σε καμία περίπτωση!!! Πανέμορφα λέμε!!!! Και με τι τα μονώνεις; Εννοώ πως ξεκινά η διαδικασία μεταμορφωσης τους; Με πράιμερ??? Καλά έχω μείνει άφωνη παρόλες τις απορίες! Καλό ΣΚ Μαριάννα μου!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ε, έχεις βαλθεί να μας τρελάνεις! Πάει και τελείωσε!!!
    Καλέ!!! Τί έκανες??!! WOW και πάλι WOW!!!!
    Έχεις τον θαυμασμό μου, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και τα ρόδια μου άρεσαν πολύ, γιατί γενικά έχω μια αγάπη στα ρόδια αλλά και τα σουβέρ έγιναν καταπληκτικά!Σ'ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου στην αντίστροφη μέτρηση και αυτή τη βδομάδα! Πέρνα αύριο από το μπλογκ για να δεις όλες τις συμμετοχές!
    Υ.Γ.Η πατίνα τελικά κάνει μεγάλη διαφορά στο ντεκουπάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ολα είναι εξαιρετικά ΄πως πάντα ότι πιάνεις στα χέρια σου γίνεται τέλειο !!!!Να είσαι καλά ,καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πόσο όμορφα είναι Marie-Anne μου!!! Με μάγεψες!
    Και του χρόνου να είσαι καλά, φίλη
    Θα περιμένω και συνέχεια...
    Φιλιά, καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όμορφα πολύ τα ρόδια σου αλλά και τα σουβέρ σου εξαιρετικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα ρόδια είναι φανταστικά αλλά και τα σουβέρ ούτε που θα το φανταζόμουν ότι είναι από παλιά CD! Είναι όλα πανέμορφα! Μπράβο Μαριάννα μου, πάντα κάνεις θαύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...