Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

Πέρασαν τόσες μέρες ...

Χθες που έβρεχε όλη την ημέρα, κατάφερα να ετοιμάσω αυτή την ανάρτηση για να επανέλθω στην ευχάριστη μπλογκο-γειτονιά μας.    
Ανάμεσα σε κάποιες επισκέψεις και οικογενειακές υποχρεώσεις, ασχολήθηκα με πολλά και διάφορα τον τελευταίο καιρό. 
Mιά γνωστή μου εμπιστεύτηκε το ξύλινο παγκάκι/κουτί βάπτισης της κορούλας της η οποία είναι πλέον μαθήτρια και μαζί με της αδελφούλα της το χρησιμοποιούν για να φυλάνε τα παιχνίδια τους. 
Το είχαν γεμίσει ζωγραφιές όσο ήταν μικρούλες
αλλά με ένα βάψιμο και με την βοήθεια του decoupage, άλλαξε όψη και θα μπορούν να το χαίρονται για αρκετά χρόνια.  
Τους άρεσε και επέλεξαν αυτό το νούφαρο και ήθελαν να κολλήσω από ένα σε κάθε γωνία.  
 
Προτίμησα να κάνω μιά σύνθεση προσθέτοντας και άλλα λουλούδια, πεταλούδες κι ένα πουλάκι.
Ελπίζω να τους άρεσε το αποτέλεσμα. 
Για να με ευχαριστήσουν, τα κοριτσάκια μου έδωσαν από μία ζωγραφιά τους
 
η δε μαμά τους μου χάρισε μια όμορφη τσαντούλα φτιαγμένη από τα χεράκια της.
Χρυσούλα, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Να χαίρεσαι τις κούκλες σου!    
'Ηταν να μην κάνω την πρώτη μου απόπειρα στο patchwork (μετά από πολλά χρόνια) με τον υφασμάτινο χαρταετό της προηγούμενης ανάρτησής μου! 

Αμέσως μετά, θυμήθηκα και 'ξετρύπωσα'  κάτι που έχω φυλαγμένο μαζί με τις αναμνήσεις μου από τα πρώτα μου παιδικά χρόνια.  Σε κάθε πάρτυ γενεθλίων μου, η μαμά μου έστρωνε το  τραπεζομάντηλο που είχε στείλει για μένα η θεία Νίνα από την Αμερική. 
Σε κάθε μία από τις τέσσερες γωνίες του, είναι απλικαρισμένο το μοτίβο της τόσο γνωστής από τον 19ο ήδη αιώνα Sunbonnet Sue.   
Εάν ψάξετε στο internet με αυτό το όνομα θα βρείτε αμέτρητα μοτίφ σε διάφορες παραλλαγές.
 
 'Ολο το απλικέ είναι στο χέρι, όπως φαίνεται και από την ανάποδη πλευρά.  
 
Αφού έμεινε στο συρτάρι του μπουφέ της μαμάς μου για πολλά χρόνια...άρχισα κι  εγώ να ξαναστρώνω το τραπεζομάντηλο στα γενέθλια της κόρης μου, έως ότου ξανακρύφτηκε και...ποιός ξέρει;...ίσως κάνει την επανεμφάνισή του εάν και όταν έρθει κάποια εγγονούλα στην οικογένεια! 
Περιττόν να διευκρινίσω πως η ηλικία του τραπεζομάντηλου ξεπερνάει τα 60 χρόνια!!!
 
Το μόνο εύκολο ήταν να αντιγράψω την μικρή Sue με την καπελαδούρα της και να απλικάρω τα κομμάτια στην μηχανή πάνω σ'ένα λευκό φόντο. Το έκανα για δοκιμή, αλλά κάτι έχω στο μυαλό μου να φτιάξω για την βαφτιστήρα της κόρης μου, το οποίο και δεν θα παραλείψω να σας δείξω! 
 Κάτι άλλο που έκανα αυτές τις μέρες, ήταν η επισκευή ενός παλιού ξύλινου φωτιστικού βεράντας
Το σπιτάκι ήταν σπασμένο και παρατημένο από πέρυσι σε μια κούτα (σιγά μην το είχα πετάξει!).
Μάζεψα τα κομμάτια του, τα κόλλησα, τα κάρφωσα, τα έβαψα και με ελάχιστο decoupage του έδωσα μια παράταση ζωής.


Γιατί είναι ωραίο να δίνουμε μια δεύτερη ευκαιρία στα παλιά αντικείμενα !

Αυτό το καφασάκι μπορεί να μην είναι παλιό, αλλά  ήταν παρατημένο δίπλα σ'έναν κάδο πριν από λίγο καιρό. Υποθέτω πως θα περιείχε κάποια λουλουδάτη σύνθεση, γιατί το ξύλο του είχε σημάδια υγρασίας.
 Αφού το έπλυνα και το αστάρωσα, θέλησα για άλλη μιά φορά να δοκιμάσω το κρακελέ του χρωματοπωλείου που μου είχαν δωρήσει και που δεν είχα καταφέρει να το κάνω να σκάσει!
 Ακολουθώντας την συμβουλή της καλής μου φίλης Ελένης, αφού πέρασα το υγρό κρακελέ, το άφησα να στεγνώσει πολύ καλά και μόνο τότε, μετά από 2 ημέρες (λόγω της υγρασίας), πέρασα από πάνω το δεύτερο χρώμα, με πινέλο στις δύο πλευρές και με σφουγγάρι στις υπόλοιπες. Και πράγματι, έσκασε μια χαρά, και στις δύο περιπτώσεις.
Ευχαριστώ πολύ Ελενίτσα μου! 'Ηταν πολύτιμη η συμβουλή σου!

Ό,τι πρέπει για να φυλάω τα κλαδευτήρια και τα γάντια του κήπου! 
Στο μεταξύ, άνθισαν και οι δικοί μου νάρκισσοι
και σιγά-σιγά, τα δέντρα ντύνονται νυφούλες 
 και ο κήπος πρασινίζει.
 και γεμίζει χρώματα κι αρώματα.



 Κι εγώ...τα αντιγράφω!!! 
 Αλλά και τιτιβίσματα πουλιών...
Eurasian blackcap (Sylvia atricapilla)- Θηλυκός Μαυροσκούφης
 Sardinian warbler (Sylvia melanocephala) - Αρσενικός Μαυροτσιροβάκος
που, και αυτά, προσπαθώ να 'αντιγράψω', όπως μπορώ!
 Ε, δεν έκανα και λίγα, δεν νομίζετε;

 Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σας!

36 σχόλια:

  1. Bonjour Marie-Anne,

    Oh oh !!... Que de jolies choses dans ce dernier petit billet !
    Vous leur donnez plus qu'une seconde vie à ces objets ! Ils deviennent nobles ! Votre sensibilité, votre talent et votre âme créatrice sont passés par là !
    Je vous félicite sincèrement.
    Vos photos avec les fleurs sont magnifiques. Un bel hommage à Demoiselle Printemps.

    Gros bisous 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαριάννα μου
    Έφερες την άνοιξη με τα έργα σου. Υπέροχα όλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα αγαπημένη μου Μαριάννα!
    Μ΄έχεις τρελάνει με τα δημιουργήματα σου! Τι χρώματα, τι φαντασία, τι τεχνική!
    Τι να σου πω, η λέξη συγχαρητήρια μου φαίνεται φτωχή...
    Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μαριάννα μου με τα ωραία σου !!! Το παγκάκι έγινε ονειρεμένο , σίγουρα θα το χαρούνε οι μικρές !!!Ανυπέρβλητη στις επισκευές , τα ντεκουπάζ, τα κρακελέ, το πάτσγουωρκ.....και στις φωτό σου αιχμαλώτισες υπέροχα τον ερχομό της άνοιξης....!!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΄Οχι τα κλαδευτήρια σ΄αυτό το πανέμορφο κουτί !
    Από τις ωραιότερες αναρτήσεις σου... πέρα
    από την τόσο τέλεια δουλειά που κάνεις, διαλέγεις και
    πολύ όμορφα μοτίβα... Καλή συνέχεια Μαριαννάκι, είναι η εποχή σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Μαριάννα!! Μας άφησες γι' άλλη μια φορά άφωνους με τις δημιουργίες και το ταλέντο σου! Τί να πρωτοθαυμάσω; Το παγκάκι, το καφασάκι, το απλικέ;; Δεν ήξερα ότι λένε έτσι το φημισμένο κοριτσάκι. Αναρωτιέμαι τί θα σκαρώσεις με το πατσγορκ!!! Φιλάκια πολλά και καλή σου συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς την με τις ομορφιές σου !!!!! Καλά.. το κουτί της βάφτισης κι εγώ θα το χαιρόμουν όχι τα κοριτσάκια !!! Έγινε απίθανο !!! Οι δημιουργίες σου δε, όπως πάντα άψογες και με πολύ γούστο !!!! Τι να πω για το φωτιστικό σπιτάκι που είναι κομψοτέχνημα !!! Το δε κουτί για τα εργαλεία.... ακόμα κι αυτά θα είναι ευτυχισμένα μέσα σε τέτοιο σπιτάκι !!!! Οι φωτογραφίες σου "μύρισαν" Άνοιξη για τα καλά !!!!! Όσο για τη νέα σου αγάπη το πατσγουόρκ, φαντάζομαι τι θα δούμε !!!! Γεια στα άξια χέρια σου φιλενάδα, να είσαι καλά να δημιουργείς !!!! Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσες ομορφιές μας φέρνεις κάθε φορά!! Οι εικόνες σου κρατούν για πάντα την ομορφιά της φύσης κάθε εποχή, αλλά και τα έργα σου κάνουν το θαύμα και δίνουν νέα ζωή στα πράγματα!
    Πάντα έτσι δημιουργική, άξια και με φαντασία! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ανησυχο μου πλασμαααααααααα.......εισαι ο καθρεφτης των λουλουδιων κ των μικροπουλων!!!
    τι να προσχολιασω?ποσο συγκινητικο το τραπεζομαντηλο...εχεις πολλους θησαυρους.....εισαι τοοοοοοοοοσο πλουσια...κ φυσικα ολα τα ομορφαινεις περισσοτερο παντα!!!οι φωτογραφιες σου ειναι ονειρεμενες...ταξιδεψε μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα, στα χέρια σου όλα αλλάζουν μορφή και γίνονται θαύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Superbe post !!!!
    Superbes travaux !!! Et si variés !!!
    J'ai adoré la caisse "jardinage" !!!!
    Bises et excellente journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο χαίρομαι τις αναρτήσεις σου....γεμάτες διάφορα...από,ντεκουπαζ, κατασκευές..λουλούδια...όλα με αρμονία!!
    Να'σαι καλά Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ακρως Ανοιξιάτικη η αναρτηση σου!!!! Και το παγκάκι σκετη λατρεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πέρασαν τόσες μέρες και ησυχία δεν έχεις!! Τώρα ξέρουμε τι έκανες! Και όπως πάντα υπέροχα όλα. Τι να πρωτοδιαλέξει κάποιος; Όλα ένα προς ένα! Μπράβο βρε Μαριάννα μου είσαι ακούραστη και χρυσοχέρα
    Μα προλαβαίνεις να φωτογραφίζεις κιολας έτσι; Χαίρομαι αφάνταστα γιατί μ'αρέσουν και οι φώτο σου ειδικά με τα πουλάκια
    Ο κήπος γίνεται υπέροχος Φωνάζει Άνοιξη και ας είναι ο καιρός άστατος
    Να σαι πάντα καλά και δημιουγική
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Από πού να αρχίσω;
    Από το καρεκλάκι- μπαουλακι που έγινε απίθανο, από το καφάσι που έγινε φανταστικό;
    Από το πατσγουορκ, Πού όπως βλέπω το κατέχεις μια χαρά;
    Το κοριτσάκι αυτό ήταν και είναι η αδυναμία μου.
    Είχα φτιάξει παλαιότερα μαξιλαράκια, αλλά μάλλον τα δωρισα για να μην τα βρίσκω πουθενά.
    Γεια στα χέρια σου φιλενάδα, όλα είναι καλοδουλεμένα και τέλεια.
    Με Γεια και τα δωράκια σου.
    Οι φωτογραφίες σου, χάρμα οφθαλμών.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μας έφερες την άνοιξη!
    Θαύμασα και αγάπησα τα πάντα, δημιουργίες, φωτογραφίες... Είσαι απίστευτη, Μαριάννα μου!
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εκανες τοοοοόσα πολλά!!!!!!!!!!!!!!!Μακάρι να ειχα λίγη από τη δύναμη σου!!!
    Τι να πρωτοθαυμάσω το παγκάκι,το σπιτάκι,το τελαράκι.....και τι
    ομορφες χαρτοπετσέτες που επέλεξες όλο ζωντάνια!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι να πρωτοθαυμάσω Θεούλη μου, όπως λένε και όλες!!Τις υπέροχες φωτογραφίες σου, τις κατασκευές σου, τις εφευρετικές μετατροπές σου!!Είσαι παράδειγμα προς μίμηση γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι θα γίνει, Μαριάννα; πόσο ακόμα θα επεκταθείς; Και δεν φτάνει που επεκτείνεσαι, εξαπλώνεσαι παντού με το γνωστό σου γούστο και ταλέντο!!!
    Σε θαυμάζω, το ξέρεις. Φιλιά!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά αυτή δεν είναι ανάρτηση είναι ΟΝΕΙΡΟ!!! Τί να πρωτοθαυμάσω... το υπέροχο παγκάκι, τα ξύλινα κασπό, το τραπεζομάντηλο, τις φωτογραφίες σου?
    Είσαι απίστευτη, γεμάτη ταλέντο και οι αναρτήσεις σου μου φτιάχνουν την διάθεση και με ταξιδεύουν!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλεια όλα Μαρι-Ανν μου !! τι ομορφιά, όλη η άνοιξη στα πόδια σου!! πανέμορφα!! οι φωτογραφίες με τα πουλάκια σου τρομερές!! το καφάσι μου άρεσε πάρα πολύ !! πανέμορφο!! και το παγκάκι για τα παιχνίδια απίθανο. Για τα πάτςγουόρκ τι να πω!! υπέροχα!! φιλάκια και καλή συνέχεια φίλη μου!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα χερακια σου εφτιαξαν αριστουργηματα για ακομα μια φορα.Το σπιτακι ειδικα ειναι λες και βγηκε απο καποιο παραμυθι.Μπραβο Μαριαννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καταπληκτικά πράγματα έκανες, αλλά το καφασάκι είναι αριστούργημα.
    Πολύ όμορφες και οι φωτογραφίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι να πρωτοθαυμάσει κανεις σε αυτή την ανάρτηση σου Μαριάννα μου είναι όλα καταπληκτικά !!Υπέροχες είναι και οι φωτογραφίες απο το κήπο σου .Καλή και δημιουργική Ανοιξη ,να είσαι καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όλες σου οι δημιουργίες και οι φωτογραφίες εξαιρετικές!!
    Κι όλα φωνάζουν άνοιξη!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λουλούδια, πουλάκια, κατασκευές, ένα υπέροχο σύνολο.
    Άξια γυναίκα!
    Καλημέρα Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είσαι πάντα πολυπράγμων και πολυταλαντούχα! Εμπνευσμένες υπέροχες δημιουργίες είσαι μια ακούραστη μέλισσα Μαριάννα μου. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η απραξία είναι μια κατάσταση που δεν την γνωρίζεις. Πάντα εργατική και ταλαντούχα Μαριάννα μου!!!! Με το καλό να έλθει η Ανοιξη να σου φέρει κι άλλη εμπνευση ... η βροχή και το κρύο πάντα μας χαλάει τη διάθεση. Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I fell in love with all of pictures and creations. I especially like the romantic bench, it's such gorgeous!!!
      Hugs Alessandra

      Διαγραφή
  29. Μαριάννα μου, πιο σιγά, παιδί μου, ζαλίστηκα! Τι παραγωγή είν' αυτή; Και το ένα καλύτερο απ' τ' άλλο. Εκείνο το κουτί - παγκάκι σίγουρα θα το λάτρεψαν ο μικρές, έγινε πανέμορφο. Αλλά και το καφάσι όλα τα λεφτά. Και, τι κρεκελέ χρωματοπωλείου είν' αυτό; Έχει καμιά συγκεκριμένη μάρκα; Ασφαλώς θα είναι και πιο φθηνό... και "έσκασε" φανταστικά!!!! ΟΝΕΙΡΟ!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυκλοφορούν αρκετές μάρκες από τα συγκεκριμένα κρακελέ. Μην αγχώνεσαι όλα την ίδια δουλειά κάνουν.

      Διαγραφή
  30. Μαριάννα μου, ακούραστη φίλη μου, διάλεξες πολύ όμορφα σχέδια χαρτοπετσέτας γιά όλες σου τις δημιουργίες. Το κρακελέ την επόμενη φορά, εφάρμωσέ το ταμποναριστά. Θα δεις τελείως διαφορετικό σκάσιμο. Καλό υπόλοιπο Κυριακής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μέσα από την ανοιξιάτικη ομορφιά του κήπου σου,μας παρουσιάζεις τις καταπληκτικές και πανέμορφες δημιουργίες σου!!!
    Σου εύχομαι να έχεις μία όμορφη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Adorei tudo, um espetáculo.
    Belas suas criações.
    O banco ficou divino.
    bjssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Your little bench and garden box look lovely. Great pictures from your flowers!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι υπέροχα πράγματα έφτιαξες πάλι Μαριάννα μου! Δεν έχω λόγια, είναι όλα τόσο όμορφα! Τα θαύμασα όλα όπως και τα υπέροχα λουλούδια σου! Είναι μεγάλο χάρισμα να παίρνεις αντικείμενα που άλλος θα τα πετούσε και να φτιάχνεις θαύματα! Χίλια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...