Σάββατο 25 Μαρτίου 2017

Greek Independence Day and The Annunciation - Χρόνια πολλά!


Τα λουλούδια προτιμώ να τα καμαρώνω στα παρτέρια του κήπου, στις γλάστρες τους, στα δέντρα και στα κάγκελλα...










Κάποιες φορές όμως, σε γιορτινές μέρες, μερικά μπαίνουν και στο βάζο...
 
 Πολλές ευχές στις Ευαγγελίες, τους Βαγγέληδες και τους Άγγελους που γιορτάζουν, όπως και στον αδελφό μου Πέτρο-'Αγγελο που είχε και τα γενέθλιά του χθές...
Χρόνια πολλά!
και σε όλους τους απανταχού 'Ελληνες! 
 Και για να μην νομίζετε πως θα σας αφήσω χωρίς έστω και μία δημιουργία μου 
αυτή την φορά, σας παρουσιάζω ακόμα ένα μαξιλαράκι που έραψα, με πολλές ατέλειες...αλλά είπαμε...είμαι πρωτάρα στο patchwork!  

Μαθαίνω από τα λάθη μου, κι ελπίζω το επόμενο να είναι πιό σωστό!

Να περάσετε ένα ωραίο εορταστικό Σαββατοκύριακο!



30 σχόλια:

  1. Τι όμορφα λουλούδια !!!!!! Χρόνια πολλά για τον αδελφό σου, να είναι πάντα καλά
    Το μαξιλάρι σου κι εγώ η άλλη πρωτάρα το βρίσκω τέλειο !!!! Σημασία έχει η πρόθεση και η όρεξη για δημιουργία !!! Καλό Σαββατοκύριακο και Χρόνια πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά !!! Ο ανοιξιάτικος κήπος σου μαγευτικός, γεμάτος χρώματα κι αρώματα !!!Η δημιουργική σου διάθεση , πάντα εντυπωσιακή όπως και το μαξιλάρι σου που εγώ το βρίσκω θαυμάσιο !!! Καλό Σ/Κ να περάσεις όμορφα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πω για ΄την άνοιξη που έφτασε στον κήπο σου!! Υπέροχες οι φώτο. Τι χρώματα! Τι λουλουδια!!
    Και το μαξιλάρι σου μ'αρεσει πολύ Και επειδή δεν έχω ιδέα απο πάτσγουορκ και ούτε από μηχανή να γαζώνω δεν βλέπω ατέλειες
    Καλή συνέχεια
    Χρόνια πολλά για σήμερα
    Καλή μέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια Πολλα Μαριαννα μου! Τι ομορφες φοτογραφιες με τα λουλουδια που ανθιζουν αυτη την εποχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά σε όλους! Σπουδαία μέρα η σημερινή, όλα τα σπίτια γιορτάζουν κατά κάποιο τρόπο! Τα λουλούδια είναι η χαρά της ζωής πραγματικά! Μπράβο για το μαξιλαράκι σου, Μαριάννα. Αν και δηλώνεις πρωτάρα το έκανες πολύ όμορφο!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 'Ενας παράδεισος τα λουλούδια Μαριάννα μου.Να χαίρεσαι τον αδελφό σου και χρόνια πολλά σ'όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τη δροσιά και τη ζωντάνια τους να έχεις!!!!!!!!!!Χρόνια πολλά!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Le printemps est aussi arrivé chez toi ! Tes photos sont superbes !
    Bons jours fériés et bon week-end !
    Bises
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικες οι φωτογραφίες σου!
    Πολλές ευχές για τον αδελφό σου.
    Πολύ όμορφο έγινε το μαξιλαράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Happy indipendence day! Your flowers are stunning and the cushion is gorgeous!
    Hugs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μία όμορφη,ανοιξιάτικη πανδαισία είναι η ανάρτηση σου,με αποκορύφωμα την υπέροχη δημιουργία σου!!! Πάντως το βλέπω τέλειο το μαξιλαράκι σου!!! Σου εύχομαι μία όμορφη εβδομάδα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μοσχοβολησε όλη η γειτονιά Μαριάννα μου από τα υπέροχα λουλούδια σου. Το μαξιλαράκι σου δεν ξέρω αν έχει μικροατέλειες εμένα μου αρέσει:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες και χρόνια πολλά και καλά στον αδελφό σου, Μαριάννα μου. Χιλιόχρονος. Και το μαξιλάρι σου είναι φανταστικό. Δεν καταλαβαίνω πού βρίσκεις τα λάθη. Μακάρι να μπορούσα κι' εγώ να χειριστώ τη βελόνα.
    Ο δε κήπος σου πρέπει να είναι ένα παραδεισένιο μέρος!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά Μαρία Άννα μου, Να χαίρεσαι τον αδελφό σου.
    Μας έφερες την Άνοιξη με τις ωραίες φωτογραφίες.
    Το μαξιλάρι σου είναι υπέροχο. Πολύ χαίρομαι που ασχολείσαι κι εσύ με το πατσγουορκ.
    Καλή συνέχεια.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαριαννα μου τι ωραιότερο απο τα πρωτα λουλουδακια της Ανοιξης να τα βλέπουμε και να γεμιζουμε ομορφιες και χρωματα.. ε;..αλλα και το μαξιλαρακι σου μια σκετη ομορφια ειναι και αυτό.. το πατσουορκ δεν ειναι και το ευκολότερο και εσύ το καταφερες μια χαρα... η προσπαθεια μετραει η Ρένα είναι εξπερ σε αυτό..
    Να χαιρεσαι και τον αδελφό σου φιλεναδα..να περνας ομορφα ..καλη εβδομαδα.. φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα τα λουλούδια και το μαξιλαράκι σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Dearest Marie-Anne,
    Trusting that you had a wonderful Greek Independence Day.
    Your garden looks like a dream with so many lovely blooms.
    And since I'm a lover of Fleur de Lys, I do love your patchwork pillow.
    Sending you hugs. I'm happy after having pulled of the dinner for Pieter's club last night at our home...
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Tu es peut-être débutante en patchwork, mais pas en photo car je ne vois aucun défaut sur ton coussin! Tu as une fonction... "camouflage" sur ton appareil ah, ah, ah! Je ne vois qu'un beau coussin bleu de France...
    Un bon anniversaire à ton frère chère Marie-Anne, lui qui porte deux très beaux prénoms.
    Bonne soirée à toi et à Nikos.
    Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Flores lindas, algumas não conheço... deve ser muito bom morar nesse `País, Parabéns!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφα τα λουλούδια στο κήπο σου Μάριαν .Μύρισε ανοιξη!!!Το μαξιλάρι σου πανέμορφο και σπάνιο .Να είσαι καλά καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τον κηπο σου τον θαυμαζω χρονια τωρα!!!!!!!!!!!!Θυμαμαι μια αωιδα που ειχες βαλει με τριανταφυλλα!!!!!!!!!!!Το μαξιλαρακι σου απιθανο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αψιδα ηθελα να γραψω...χαχα...βιαστικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πρέπει να είσαι πολύ ευτυχισμένη μέσα σε τόσα χρώματα, μυρωδιές, κελαϊδίσματα! Υπέροχα! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πρέπει να είσαι πολύ ευτυχισμένη μέσα σε τόσα χρώματα, μυρωδιές, κελαϊδίσματα! Υπέροχα! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Beautiful flower pictures Marie-Anne! Your cushion looks great. And..the joy of doing counts!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα Καλημέρα!!από την ηλιόλουστη ΚΟμοτηνή Οι φωτογραφίες σου καθαρές φωτεινές και λίγο εωδιαστές θα έλεγα μαρτυρούν την ευαίσθητη και καλλιτεχνική φύση σου.Οσο για το μαξιλαράκι σου εγώ δεν βρήκα κάτι που να μαρτυρά απειρία αντίθετα βλέπω αρμονία χρωμάτων και σχεδίων!!! Να έχεις μία καλή και ευχάριστη Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα Μαριάννα μου!! Φανταστικές οι φωτογραφίες σου... τέλειες!!! Αλλά και το μαξιλαράκι είναι καταπληκτικό!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τέλειο το έκανες Μαριάννα μου, αν και πρωτάρα...Τα λουλούδια σου υπέροχα!
    Σου εύχομαι ολόψυχα καλό Πάσχα, με υγεία και ευτυχία στην οικογένεια σου!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλό μήνα να χεις Μαριάν μου και καλή Μεγαλοβδομάδα!! Αχ πόσο όμορφα!! Κι εγώ λυπάμαι να τα κόβω αν και σίγουρα και στο βάζο χαρίζουν!! Και παντού!! Ζωηρές και φωτεινές οι φωτό σου!!
    Φιλιά πολλά καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι υπέροχα λουλούδια! Ο κήπος σου πρέπει να είναι μαγευτικός Μαριάννα μου! Το μαξιλαράκι είναι τέλειο! Μου άρεσε πάρα πολύ και το χρώμα του και το σχέδιο! Μπράβο! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...