Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Ουφ!!! Επί τέλους, δρόσισε!!!



Βρήκα κι εγώ λίγο χρόνο να ολοκληρώσω αυτή την ανάρτηση που ετοίμαζα από καιρό αλλά δεν είχα το κουράγιο να τελειώσω.
Κοντεύουν τρείς μήνες από την τελευταία μου ανάρτηση!!! 
Μιά το ένα, μιά το άλλο, όλο και κάτι γινόταν που μου στερούσε χρόνο αλλά και όρεξη για γράψιμο.  Αρχίσαμε και τα μπάνια, πιάσανε και οι καύσωνες... 
Σ'όλο αυτό το διάστημα όμως, έκανα πολλά και διάφορα... και είπα να σας δείξω μερικά.


'Ενα, έστω και μικρό, κουτί ραψίματος είναι απαραίτητο σε κάθε σπίτι.   Με découpage  και δαντέλες, έντυσα ένα κουτί από μινιατούρες αρωμάτων το οποίο είχε μαγνητικό κλείσιμο, και το χάρισα στην κόρη μου με την ευκαιρία της μετακόμισής της σε νέο διαμέρισμα.
 
κρακελέ - découpage - δαντέλλες
Παράλληλα, έντυσα και το πάνω μέρος μιάς μεταλικής κασετίνας μανικιούρ/μακιγιάζ, κρύβοντας έτσι την φίρμα που ήταν τυπωμένη στο καπάκι (ήταν επαγγελματικό δώρο από κάποιο συνέδριο).
Ένα ακόμα μικρό δωράκι, απλά συμβολικό αλλά φτιαγμένο με αγάπη, ήταν και η κρεμαστρούλα-πουλόσπιτο για να κρεμούν οι φίλοι μου τα κλειδιά στο νέο τους διαμέρισμα.  
Είχε πιά μπεί το καλοκαίρι για τα καλά, όταν έφτασε στην γραμματοθυρίδα μου ένα Πασχαλινό δωράκι!  Ποιός ξέρει που να είχε παραπέσει από ταχυδρομικό γραφείο σε ταχυδρομικό γραφείο, τόσον καιρό (και μάλιστα εντός Αττικής)!!!
Μαρία-'Ελενά μου, σ'ευχαριστώ πολύ για την σκέψη σου, για το πλεκτό σταυρουδάκι και για τις ευχές σου που είναι πάντα ευπρόσδεκτες όσο κι αν καθυστερήσουν!
'Ενα δεύτερο δωράκι έφτασε στα χέρια μου από μία άγνωστη φίλη στο Facebook. Ήταν ένας φάκελλος με σπόρους περικοκλάδας και κολοκύθας...

'Ενα σχόλιό μου σε κάποια ανάρτησή της ήταν αρκετό...και αμέσως, με μεγάλη προθυμία, μου έγραψε πώς θα μου έστελνε σπόρους αρκεί να της έδινα την διεύθυνσή μου. Κατά σύμπτωση είναι και 'ντεκουπατζού' χα χα χα! Σ'ευχαριστώ Βίκυ! Η κίνησή σου με συγκίνησε πολύ!
Τα φυτά και τα λουλούδια είναι μιά άλλη μου αγάπη, όπως γνωρίζετε ήδη. 
Παρ'όλο που προέκυψαν διάφορα 'τρεχάματα' -ευτυχώς όχι δυσάρεστα- ετοιμαζόμουν παράλληλα να φιλοξενήσω την ξαδέλφη μου από την Μασσαλία, και μία φίλη της, οι οποίες μας επισκέφτηκαν στα πλαίσια ενός γύρου της Ελλάδας που έκαναν επί δύο εβδομάδες.  
Με την ευκαιρία, έραψα κουρτίνες. Γιά την ακρίβεια, έκοψα στα δύο μία μεγάλη κουρτίνα μήκους 10μέτρων (ήταν στην ντουλάπα μου για πολλά πολλά χρόνια, αλλά ήταν πολύ καλής ποιότητας και της άξιζε μιά νέα ζωή). Την κόντυνα όσο έπρεπε και απέκτησα δύο ωραιότατες και λίγο vintage -τολμώ να πώ- κουρτίνες.
 Δεν σταμάτησα όμως σ'αυτές, αφού συνέχισα με άλλες κουρτίνες της κόρης μου!
Εκτός από την παλιά καλή μου Singer, με βοήθησε πολύ και η νέα μου πελότα που έφτιαξα από ένα 
μικρό πήλινο κεσεδάκι.
.
Πώς σας φαίνεται?
 
Ξεναγήσαμε τις γαλλίδες φιλοξενούμενές μας όσο καλύτερα μπορούσαμε στα πλαίσια του χρόνου που είχαν στην διάθεσή τους, και τις περιποιηθήκαμε  με σπιτικές ελληνικές συνταγές, και με ουζάκια και μπυρίτσες σε παραλιακά ταβερνάκια.
  χωρίς να παραλείψουμε κι ένα κάπως συννεφιασμένο ηλιοβασίλεμα στο Σούνιο.
Φυσικά, δεν έχανα ευκαιρία να φωτογραφίζω λουλούδια, πουλιά και έντομα 
στον κήπο αλλά και στον δρόμο.
 Καρακάξα στα αρχαία τείχη τους Σουνίου.
(αυτή δεν κινδυνεύει να πέσει, κι έτσι αγνοεί και 'παραβιάζει' την προειδοποίηση...χα χα χα!!!)
Zygaena punctum
Nemoptera coa
 Synema globosum - Napoleon spider

 Scarce swallowtail (Iphiclides podalirius)


έως και κάποια που δεν έχουν ακόμα τύχει αναγνώρισης, όπως αυτό στην τριανταφυλλιά
ή αυτό το περίεργο
Μιάς που οι γαλλίδες ενθουσιάστηκαν με τις φορτωμένες λεμονιές του κήπου, 
  
 δώρισα ένα σχετικό καδράκι στην ξαδέλφη μου, μαζί με κάποια άλλα για εκείνη και την φίλη της. 
découpage-ζωγραφική-πατίνες
Νομίζω πως αρκετά είναι αυτά για σήμερα! 
Έχω διάφορα ακόμα να σας δείξω απ'όσα έφτιαξα και έζησα αυτόν τον καιρό, αλλά υπόσχομαι να επανέλθω σύντομα πάλι...ελπίζω μόνο να μην έχουμε ξανά καύσωνες!!!
Καλή εβδομάδα και καλό καλοκαίρι!!!

22 σχόλια:

  1. Καλημέρα , Μαριάννα μου !!! Τι χρυσά χεράκια που έχεις !!! Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου και οι φωτογραφίες σου τέλειες όπως πάντα !!! Να περνας υπέροχα και βέβαια να δημιουργείς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω τι να πρωτοθαυμασω....Τα κουτιά, την πελότα, την κλειδοθήκη ή τις καταπληκτικές φωτογραφίες σου ;;;;Μας αποζημιωσες για την αργοπορία σου. Ο καιρός είναι σήμερα σύμμαχος μας για δημιουργία !!!!! Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ότι έφτιαξες είναι πολύ όμορφο.
    Χαίρομαι που σου άρεσε ο σταυρός μου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Toujours un plaisir de visiter ton blog et voir toutes ces beautés !!! Artisanales et naturelles !!!
    Une bonne semaine à toi !
    Bises
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάθε φορά που μπαίνω στο μπλοκόσπιτο σου..χαζεύω! Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω και τελικά "μένω" σε αυτά που δεν θα καταφέρω ποτέ να σε..αντιγράψω, τις υπέροχες τρυφερές φωτογραφίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταιγιστική και πολύ πλούσια η ανάρτηση σου Μαριάννα μου !! Θα είχα ανησυχήσει αν δεν σε έβλεπα στο φβ. Πάντως η ζέστη σου έδωσε πολλές ιδέες για δημιουργία !! Για το κορίτσι σου , για τι Γαλλίδες φίλες και είναι όλα υπέροχα !! Η κουρτίνα μου θυμίζει μια παρόμοια δική μου ( μα ούτε ξέρω που την έχω Φιλιά πολλά και καλό καλοκαίρι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπεροχα ολα Μαριαννα μου!!!Η κουρτινα μου θυμιζει το σπιτι της γιαγιας μου.Διαφανη και ντελικατη!!!Καλο καλοκαιρι να εχεις και να περνας ομορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hello, beautiful handmade items. I like the cute bird decoration. Love photos, great capture of the butterflies and insects.
    Happy Monday, enjoy your day and new week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα όλα! Σίγουρα θα τα χαρούν οι αποδέκτες γιατί είναι πανέμορφα. Κι εγώ είμαι με καρτοϊντερνετ στην εξοχή και δεν μπορώ να πολυμπω. Και τώρα βροντές ξεκίνησαν εδώ που είμαι και πάμε μάλλον για άλλη μια γύρα βροχής με αστραπόβροντα.
    Σε φιλώ και εύχομαι να περνάς καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακόμα και με τη ζέστη δε σου έλειψε η έμπνευση και η όρεξη για δημιουργία. Πολύ όμορφα και προσεγμένα έργα αλλά και εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου- πάντα τις ζηλεύω!!!
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άργησες Μαριάννα να εμφανιστείς αλλά ήρθες με πολλές και όμορφες δημιουργίες .Τα έργα σου αλλά και οι φωτογραφίες σου υπέροχες. Καλά να περάσεις το καλοκαίρι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καθε φορά κάνεις μία καταπληκτική είσοδο...με άκρως υπέροχες και δημιουργίες και φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. You make such nice things. I especially love your curtains! And...your pictures are beautiful, as always!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όσες φορές άφησα σχόλια, χάθηκε.
    Για άλλη μια φορά γράφω ότι θαυμάζω τις τρομερές φωτογραφίες σου με τα υπέροχα χρώματα.
    Φυσικά οι δημιουργίες σου πάντα είναι ξεχωριστές και τυχεροί όσοι τις απέκτησαν.
    Φαντάζομαι ότι οι φιλοξενούμενοι θα θυμούνται για χρόνια αυτό το ταξίδι τους.
    Να περνάτε καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι οίστρος δημιουργίας!! Μπράβο Μαριάνν μου!! Να σο υπω την αλήθεια κι εγώ κάτι μισοτελειωμενα τώρα με τις δροσιές τα ξανάπιασα!! Με αποσυντονίζει εντελώς ο καύσωνας!!
    Εξαιρετικές όπως πάντα οι δημιουργίες σου και τα κεντητά σου!! Να περνάς όσο πιο όμορφα και δημιουργικά το καλοκαιράκι σου γλυκειά μου!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρυσοχέρα! Με ότι καταπιάνεσαι κάνεις θαύματα Μαριάννα μου! Οι vintage κουρτίνες σου θαύμα, τις λάτρεψα! 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Quelles photos magnifiques!!!!
    Les boites-decoupage aussi et surtout celle a couture parce que j'aime beaucoup ces roses. Elles sont tellement pittorresques.
    Gros bisous a toi Marie-Anne!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dearest Marie Anne,
    Lovely to read this post and to see your photos.
    Those transformed boxes for sewing and manicure things turned out so lovely.. The way you put the simple buttons and created art with them is a great finishing touch!
    The pin-cushion is DARLING!
    And your surroundings with colorful butterflies and other insects is incredible. Never saw such a Napoleon spider and how true the image is.
    Sending you hugs and wishing you well.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μα τι υπέροχες δημιουργίες! Και τι όμορφες φωτογραφίες! Marie-Anne μου, είσαι εκπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειναι αλήθεια Μαριαννα μου οτι μας έλειψαν οι φωτογραφίες σου τα ντεκουπαζ σου ... ακομα και το καλοκαιρι δεν κάθεσαι παντως .. μπραβο σου για τις ομοφρες δημιουργίες σου φιλη μου.. οι δε φωτογραφίες σου καταπληκτικές οπως παντα..ειναι αλήθεια ότι τωρα το καλοκαιρακι δεν έχουμε και τοσο διαθεση και χρόνο βεβαιως βεβαίως...να περνας ομορφα οτι και να κανεις καλο υπόλοιπο καλοκαιρι φιλακιααα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλως την!!!σε χασαμε!αλλα δεν εμεινες με σταυρωμενα χερια!ητταν περιοδος δημιουργιας!!!ολα τα καλουδια σου για αλλη μια φορα ξεχωριστα.
    Θα μεινω ομως στη φωτο με την καρακαξα...απλα εκπληκτικη!!!!
    Περιμενουμε τη συνεχεια της αναρτησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...