Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

'Αλλη μία "διάσωση"

Ξέρω, ξέρω, σας έχω μιλήσει πολλές φορές για την περίφημη αποθήκη της μαμάς μου. 
Μέχρι που με ρωτήσατε εάν έχει ωράριο επισκέψεων μπας και βρείτε κι εσείς κάτι να ξετρυπώσετε!  
Σιγά να μην σας κάνω την χάρη...χα χα χα! 
Ούτως ή άλλως, την έχω ήδη σχεδόν αδειάσει εδώ και χρόνια... όμως αρκετά από τα ευρήματά μου, τα φύλαξα στην δική μου αποθηκούλα μέχρι να αποφασίσω τί θα τα κάνω.  
'Ετσι λοιπόν, για αρκετά χρόνια, είχα μιά παλιά μπρούτζινη λάμπα γραφείου, μαυρισμένη, χτυπημένη, λίγο στραβή, και με λειψά εξαρτήματα.

Ούτε λόγος βέβαια για γυαλί... ένα απλό 'σιδερικό' ήταν που κρεμόταν από ένα καρφί και περίμενε μπας και δεήσω να της δώσω σημασία. 
Και δεν ξέρω πόσο ακόμα θα έμενε εκεί εάν δεν έβλεπα, κάποια μέρα, εντελώς κατά τύχη, μία ίδια λάμπα Art Nouveau (αρχής του 20ού αιώνα) να πουλιέται στο διαδίκτυο!  

Το έψαξα λίγο το θέμα και βρήκα κι άλλες, με ωραία χρωματιστά γυαλιά και σε διάφορες τιμές που έφταναν ακόμα και τα 500 ευρώ! 
 Τότε ήταν που 'ξύπνησε' μέσα μου η επιθυμία να την φτιάξω επιτέλους. Θα έπρεπε όμως να βρώ κι ένα ωραίο γυαλί. Είμαι σίγουρη πως με μιά βόλτα στο Μοναστηράκι θα εύρισκα κάτι πολύ εύκολα. 'Ελα όμως που δεν μου δόθηκε η ευκαιρία μέχρι τώρα.  
Μόλις όμως ανακάλυψα μέσα σε μία τσάντα με διάφορα άχρηστα που μου έδωσε η κόρη μου, ένα γυαλί από κάποιο σποτάκι, 
 
κάτι μέσα μου με ξεσήκωσε να δοκιμάσω εάν ταιριάζει στην παλιά λάμπα.  Και ταίριαζε!  
Καμμία σχέση βέβαια με τα όμορφα γυαλιά 'τουλίπες' από οπαλίνα η χρωματιστό φυσητό γυαλί...
αλλά θα της έδινα εγώ χρώμα...όχι παίζουμε!!!

Πρώτα-πρώτα όμως, έπρεπε να τρίψω την λάμπα, (την οποία και θυμήθηκα να φωτογραφίσω την τελευταία στιγμή, πάνω στον πάγκο της κουζίνας όπου είχα συγκεντρώσει τα υλικά για το τρίψιμο). 
 Δεν ξέρω πόσο υπομονή έχετε εσείς στο γυάλισμα,
  αλλά εγώ κάποια στιγμή σταμάτησα.
 Εδώ σε καινούργια αντικείμενα φροντίζουμε να δίνουμε κάποια πατίνα και εγώ ακόμα θα έτριβα για να κάνω την λάμπα μου καινούργια;  
Σειρά είχαν τα ηλεκτρολογικά. Πολύ θα ήθελα να κρατήσω το παλιό μπρούτζινο ντουϊ και να της έβαζα ένα χρυσό ή διάφανο καλώδιο, όπως είχαν τα παλιά φωτιστικά. Δυστυχώς, δεν βρήκα, εδώ τουλάχιστον στην περιοχή μας.  Κατέληξα στο μαύρο καλώδιο, για να ταιριάζει και με το μαύρο ντουϊ που μου έδωσαν στο κατάστημα. 
Με τον απογευματινό καφέ μας στην βεράντα περάσαμε το καλώδιο μέσα από το στενό σωλήνα της λάμπας, 
 
και συνδέσαμε το διακοπτάκι, το φίς της πρίζας και το ντουϊ. Μέχρι εκείνη την στιγμή, δεν είχα ακόμα ΄φανερώσει' στον Ν. το γυαλί που είχα ετοιμάσει στο μεταξύ. 
 'Οταν το είδε, ενθουσιάστηκε,
εμένα όμως, δεν μου άρεσε καθόλου η μαυρίλα του ντουϊ.  Μιά και δυό, ξαναπέρνω την λάμπα στο εργαστήριό μου και...ο υγρός χρυσός να είναι καλά!
 
 'Εως και το καλώδιο έβαψα σ'εκείνο το σημείο για να μην είναι 'παράταιρο'!  
Θα έπρεπε να περάσω και λίγη πατίνα για να φαίνεται πιό παλαιό και να ταιριάζει με το μπρούτζινο τελείωμα, αλλά θα το κάνω κάποια στιγμή... για την ώρα βιαζόμουν να σας το παρουσιάσω!   
Αλήθεια τώρα, πείτε μου, δεν άξιζε τον κόπο να δώσω μία νέα ζωή σ'αυτή την παλιά λάμπα; 
Και μάλιστα χωρίς να ψάχνω για γυαλί, αφού μεταμόρφωσα το σποτάκι, φυσικά με découpage χαρτοπετσέτας...
και ξοδεύοντας 7,50 μόνο ευρώ που έκαναν τα ηλεκτρολογικά μαζί με την λάμπα led. 
Εγώ πραγματικά χάρηκα πολύ την όλη διαδικασία!

 Να έχετε μιά όμορφη Κυριακή!!!






31 σχόλια:

  1. Dearest Marie-Anne,
    Oh my goodness what a dream of a table lamp that is!
    Love the way it turned out after all your hard work...
    Wishing you a lovely Sunday!
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τρελαίνεις στην κυριολεξία !!!Τολμάς πράγματα, βρίσκεις λύσεις και το αποτέλεσμα ....πάντα εκπληκτικό !!! Να τη χαρείς την υπέροχη λάμπα σου !!! Είσαι μία φανταστική διασώστρια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία Άννα μου.
    Τί λες τώρα;
    Για άλλη μια φορά μας άφησες με το στόμα ανοικτό.
    Η πιο πετυχημένη αναπαλαίωση ήταν αυτή.
    Έγινε καταπληκτική η λάμπα σου, ισάξια αυτών του διαδικτύου.
    Να περνάτε καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μαριάννα μου!! Το έκανες πάλι το θαύμα σου, τι κι αν το γυαλί δεν ήταν φυσητό, εσύ το μεταμόρφωσες. Εύγε, η λάμπα σου είναι εξαιρετική, χάρμα οφθαλμών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΗ!!!!
    Υποκλίνομαι στην εφευρετικότητα,την επιμονή,την υπομονή και την αποτελεσματικότητά σου.
    Οντως η λάμπα έγινε ερωτεύσιμη και μόνο με 7.30Ε, σου εύχομαι Μαριάννα μου να σου χαρίζει πολλές γλυκές βραδιές χαλάρωσης και απόλαυσης οτι αυτό το έργο των χεριών σου ,κάποτε φώτιζε τα βραδυα αγαπημένων σου ανθρώπων που τωρα σε συντροφεύουν νοερά
    Καλή δημιουργική συνέχεια , Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριάννα μου σου αξίζουν πολλά μπράβο!!!!! Η λάμπα έγινε φανταστική χάρη στα μαγικά σου χέρια!!!! Εκανες καλά που την ξαναζωντάνεψες και πιο καλά που δεν την έτριψες πολύ για να έχει και την πατίνα του χρόνου!!! Εχεις να μας δείξεις πολλά ακόμα ... είμαι σίγουρη πως έχεις πολλά κρυμμένα και τα φανερώνεις λίγα-λίγα!!! Καλή Κυριακή σου εύχομαι!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο σου Μαριάννα!! Αν άξιζε τον κόπο? Τέλεια την έκανες!! Καταπληκτική! Καλή Κυριακή και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια έγινε καλύτερη δεν θα μπορούσα και σίγουρα άξιζε τον κόπο!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλό καλοκαίρι!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Du beau travail pour une lampe magnifique !!!
    Bon Dimanche !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mais tu vas pouvoir ouvrir une boutique d'antiquaire chère Marie-Anne!
    Bien sûr que cela valait le coup de rénover cette lampe car elle avait un très beau pied.
    Tu as su en conserver toute l'élégance avec cet abat-jour très élégant lui aussi.
    Il me tarde de la voir!!!
    A tout à l'heure.
    Bisous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή σας ημέρα

    Όλα όμορφα και ωραία, πάντα εφευρετική, αεικίνητη και δημιουργική.

    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλεια ,Μαριάννα,υπέροχη την έκανες!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. απιθανηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ε καλά.....Είσαι φοβερή !!!!! Τι τέλεια έγινε !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φανταστική την έκανες, Μπράβο!
    Το δε γυαλί Υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν περίμενα τίποτε λιγότερο από σένα!! Αυτό το λεπτό σου γούστο, η αισθητική σου με ενθουσιάζει! Τέλεια έγινε η λάμπα σου!! Να είσαι καλά!! Να περνάς καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ Μαριάνν μου κι εγώ θέλω να εισβάλλω στην αποθήκη!!! Χαχαχαχα!! Εντάξει έγραψες, ζωγράφισες, κέντησες και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο!!! Καταπληκτικό αποτέλεσμα!! Να την καταευχαριστηθείς την νέα σου λάμπα!!
    Χίλια μπράβο και για την υπομονή σου!!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άξιζε και παρά αξιζε Μαριάννα μου η διάσωση. Γεια στα χέρια σου που την φρόντισαν τόσο όμορφα και της έδωσαν καινούργια ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φανταστική,έγινε η νέα σου λάμπα!!!Καλή συνέχεια ότι κι αν κάνεις!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σαν έργο τέχνης έγινε η λάμπα σου! Άσε που είναι πολύ πιο όμορφη από εκείνες που μας έδειξες από το διαδύκτιο! Μπράβο σου!
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχω μείνει με ανοικτό το στόμα Μαριάννα! Λατρεύω τις μεταμορφώσεις αντικειμένων και αυτή η λάμπα είναι σίγουρα καλύτερη από τις διαθέσιμες προς πώληση. 'Εκανες εξαιρετική δουλειά με το γυαλί της λάμπας... ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ! Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλα Μαριαννα μου εσυ κανεις θαυματα.Αγνωριστη εγινε η λαμπα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαριάννα μου, δεν έχω λόγια! Ονειρεμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εντάξει... τι να πούμε Μαρισννα μου .. ειναι να μην πέσει κάτι στα χέρια σου και στο μάτι σου να μην πω..σιγουρα θα του αλλαξεις τα φωτα χα..χα.. με την καλή εννοια και εδώ το έκανες στην κυριολεξία φιλη μου.. πολύ μου άρεσαν τα μοτιβα που εβαλες στο σποτακι.. το έκαναν πολύ ρομαντικό.. γειά στα χέρια σου.. καλα να περνάς . φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Άξιζε η υπομονή και ο κόπος, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαρία Άννα μου, υπέροχη μεταμόρφωση. Άξιζε τον κόπο. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαριάννα μου, στέκομαι με θαυμασμό μπροστά στα δημιουργήματά σου! Είσαι η απόλυτη καλλιτέχνις! Θερμά συγχαρητήρια!
    Συγγνώμη που απουσιάζω τους θερινούς μήνες, αλλά με μονοπωλεί η παρουσία των παιδιών και της εγγονής μου.
    Η φοβερή ζέστη δε, με κουράζει αφάνταστα. Θα τα λέμε καλύτερα από το φθινόπωρο και μετά...
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Aν σήμερα γιορταζεις Μαριάννα μου χρόνια σου πολλα να σε χαιρονται οι αγαπημενοι σου και εμεις μαζι τους.. να περνας ομορφα .. καλο υπολοιοπο καλοκαιρακι.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν γιορταζες εχθες ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΣΟΥ.. ΚΑΙ ΕΜΕΙς ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. good topic thanks for post for sharing on website ..
    ดูหนัง

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...