Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Να σας φωτίσω λιγάκι;


Αυτό το καλοκαίρι θα το θυμάμαι για την μανία που με έπιασε να φτιάχνω φωτιστικά!
Από παιδί μου άρεσαν οι λάμπες που έφτιαχνε ο πατέρας μου από διάφορα μπουκάλια, σαμπάνιας κατά προτίμηση, αλλά και από άλλα ποτά.    
Όταν με ρώτησε η κόρη μου εάν είχα κάποιο που να ταίριαζε σε έναν 'διακοσμητικό' γλόμπο που είχε αγοράσει, φωτογράφισα κάποια μπουκάλια και της τα έστειλα να διαλέξει. 
 Δύο από αυτά, είναι πολύ παλιά,  αλλά χρειάζονταν αλλαγή στα καλώδια, στα ντουϊ ή στους διακόπτες. Κάποια άλλα τα είχα κρατήσει για decoupage.
 Η Κατερίνα επέλεξε το 'στρουμπουλό' μπουκάλι του Chianti, 
 το οποίο πολύ εύκολα απέκτησε τον ηλεκτρολογικό εξοπλισμό του 
 και υποδέχθηκε τον γυμνό διακοσμητικό γλόμπο του. 
Έλα όμως που υπήρχε και άλλος ένας γλόμπος! Κανένα πρόβλημα!  
Το παλιό μπουκάλι, που ήταν μάλιστα τρυπημένο -πριν από 40 χρόνια- για να περάσει εσωτερικά το καλώδιο, ήταν ό,τι έπρεπε γι αυτό!
 
Και ιδού, σε μία γωνιά του καθιστικού της Κατερίνας, και τα δύο μαζί, χωρίς καπέλλα και φιοριτούρες. 

Πριν από χρόνια, σας είχα ήδη δείξει μία από τις παλιές λάμπες του μπαμπά μου, την οποία είχα βάψει και στολίσει με decoupage για το νεανικό δωμάτιο της Κατερίνας.
 
 Καιρός ήταν να την αλλάξουμε κι αυτήν!
Αφού έτριψα ελαφρά το μωβ μπουκάλι, του έκανα ένα κρακελέ  
 και decoupage με όμορφες παιώνιες.
Αλλά ούτε και το αμπαζούρ του δεν πετάχθηκε!
Δυό χέρια κόκκινο χρώμα κιμωλίας 
και από πάνω κρακελέ ενός συστατικού με εκρού ακρυλικό,  
 ήταν αρκετά για να το μεταμορφώσουν!
Κι έτσι ένα νέο φωτιστικό πήρε την θέση του παλαιού.
'Οταν όμως με πιάνει μιά μανία, είναι δύσκολο να σταματήσω...!!!
Κι έτσι, ακολούθησε ένα ακόμα φωτιστικό, για δώρο σε μία καλή μου φίλη.
Αυτή την φορά, χρησιμοποίησα ένα καινούργιο μπουκάλι 
στο οποίο έκανα κρακελέ ενός συστατικού,
 decoupage με ριζόχαρτα και πατίνες, 
 
 
 και αφού του πέρασα το καλώδιο και όλα τα παρελκόμενα,
του εφάρμοσα ένα απλό καπέλλο 
το οποίο στόλισα με δαντέλλα, κορδελάκι και χάρτινα λουλουδάκια.

και έπεται συνέχεια... 

Εάν σας ενδιαφέρει να μάθετε πως φτιάχνω μόνη μου τα 'ηλεκτρολογικά' του κάθε μπουκαλιού, παρατηρείστε προσεκτικά τις επόμενες εικόνες και είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρετε κι εσείς. 
 Χρειαζόμαστε ένα ντουϊ κι ένα "πλακο-ρακόρ"
 έναν φελλό με "καπέλλο" που να εφαρμόζει σφιχτά στο μπουκάλι
τρείς βιδούλες 
άνοιγμα μίας τρύπας στο ντουϊ
 σύνδεση του καλωδίου
 βάψιμο του φελλού
και τοποθέτηση στο στόμιο που μπουκαλιού.
 (Το καλώδιο πωλείται έτοιμο, με διακόπτη και φίς για την πρίζα).

Ελπίζω να σας 'φώτισα' αρκετά!!!

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού,σας εύχομαι!



28 σχόλια:

  1. Καλά ξετρελάθηκα!!! Και οι οδηγίες για τα ηλεκτρολογικά σου κρατήθηκαν γιατί είχα απορίες πώς γίνονται και σ'ευχαριστώ πολύ που με φώτισες.
    Αύριο επιστρέφω αλλά δεν άντεξα να μη σου σχολιάσω τι όμορφα όλα και πόσο ζήλεψα αυτά τα φωτιστικά που θα γίνει όπως κατάλαβα και δική μου μανία
    Καλή σου μέρα Μαριάννα μου
    Καλή υπόλοιπο καλοκαιριού και σε σένα
    Φιλιά πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ξετρελάθηκες, Άννα μου, χα χα χα!!!
      Θα χαρώ να δώ και δικές σου δημιουργίες κάποια στιγμή! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Ένα απλό μπουκάλι μεταμορφώνεται σε φωτιστικό,έμεινα άφωνη....Μπράβο σου!!! είναι όλα υπέροχα!!!Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας την τοποθέτηση των ηλεκτρολογικών!!! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά εύκολο Μαρία μου!Ελπίζω να δοκιμάσεις κι εσύ!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Toujours d'excellentes idées pour de magnifiques résultats !!!
    Bonne fin de journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και να δεις που αυτες τις μερες σε ειχα στο νου μου Μαριάννα μου..λέω δεν μπορεί όλο και θα ξεφυτρώσει καμια δημιουργια με ντεκουπαζ ..οπυ να ναι το καλοκαιρι τεειωνει και θα μαζευτούμε σιγα σιγα.. όσες λειψατε.. αν και το φέης μπουκ.. ας εχει παρασύρει...παλι με χρόνια με καιρούς θα θημηθυτε και τα μπλοκσπιτακια σας..χα..χα.. για αλλη μια φορα πολύ ομορφα τα εφτιαξες το φωτιστικά σου.. πράγματι μας φώτησες φιλη μου.. καλα να περνάς φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά, Ρούλα μου! Από δημιουργίες, έχω κάνει αρκετές, αλλά μία με τα μπάνια, την άλλη με κάτι βόλτες και επισκέψεις, λίγη βαρεμάρα την είχα τόσο καιρό... αλλά όπως λές, θα μαζευτούμε σιγά-σιγά!
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Μαριάννα μου, πραγματικά μας φώτισες με τις δημιουργίες και τις φωτογραφίες σου σχετικά με το μηχανισμό. Τα έργα σου ως συνήθως πανέμορφα και πρωτότυπα. Δεν ξέρω ποιά λάμπα να πρωτοδιαλέξω! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα, και πολύ κατατοπιστικό το tutorial!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όλα πανέμορφα!
    και μου βγαζουν θετικά συναισθηματα!

    καλημερα σου γλυκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Μαριάννα μου!!!αν μας φώτισες λέει;γιατί εγώ πίστευα ότι πρέπει να τρυπήσεις το μπουκάλι και να περάσει το καλώδιο;τελικά είναι απλό!!πανέμορφες λάμπες!!!!να είσαι καλά!!!καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λατρευω τις λάμπες αυτες και πάντα ήθελα να φτιάξω...δεν το εχω κανει βεβαια ακομα! χαχαχα αλλά λατρεψα και τις λάμπες που χρησιμοποίησες...κάτι του περασμένου αιώνα ένα πράγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είσαι εκπληκτική, φίλη μου! Τι όμορφη λάμπα είναι αυτή! Πολλά συγχαρητήρια! Φιλάκια, Marie Anne μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξέρεις ότι αυτά τα κολλήματα είναι μεταδοτικά ε; Μη μας βάζεις το μικρόβιο,γιατί είμαστε και επιρρεπείς...
    Όλα είναι πολύ όμορφα Μαριάννα μου, και τα αφαιρετικά μετους διακοσμητικούς λαμπτήρες και φυσικά τα στολισμένα!!
    Φιλιά,καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ καταπληκτικά!!!!! Και τα μίνιμαλ και με τα καπελίνα τους!!
    Μπράβο σου Μαριάνν μου!! Φοβερές μεταμορφώσεις!!
    Να σαι καλά!! Καλό υπόλοιπο Κυριακής!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Dearest Marie-Anne,
    You always amaze us all with your great creations.
    Very clever concept for beautiful one-of-a-kind table lamps!
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τι εκπληκτικες δημιουργιες!!!! ενθουσιαστηκα περισσοτερο με αυτα που ειναι χωρισ καπελο!μου αρεσε η ιδεα της διακοσμησης τους!
    ευχαριστουμε για τις οδηγιες γιατι παντα αναρωτιομουν πώς γίνονται αυτα τα φωτιστικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θαυμάσιο!!!! Ετσι μου θύμισες ότι κι εγώ έχω μια μπουκάλα προορισμένη για φωτιστικό. Για να βάλω λοιπόν μπρος! Τα φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. I love your artwork and follow you pots this very minute!
    ดูหนัง

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μέσα στις ομορφιές και τις δημιουργίες Μαριάννα μου. Οι λάμπες σου υπέροχες και με τα ηλεκτρολογικά σου μου έλυσες πολλές απορίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κλαπ! Κλαπ! Κλαπ!
    (Χειροκροτώ, καλέ!!!)
    Marie-Anne μου, είσαι το... φωτεινό μας παράδειγμα!
    Εύγε, κορίτσι μου! ΚΑΙ στα καλλιτεχνικά ΚΑΙ στα ηλεκτρολογικά, είσαι αστέρι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για μια όμορφη σεζόν!
    ♥ ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι όλα υπέροχα αλλά οι λάμπες τύπου industrial αγαπημένες μου!!! Βρε θηρίο ξέρεις ΚΑΙ από ηλεκτρολογικά!!!! Εύγε!!!! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια :)

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αν χρειαστεί ηλεκτρολόγος καμία μας, νομίζω ξέρουμε πού θα τον βρούμε 😂
    Όλο το καλοκαίρι είχα πρόβλημα με το σήμα.
    Στο φβ μπορούσα να αφήσω σχόλιο, στα μπλογκ έγραφα και μετά χανόταν.
    Το ίδιο βλέπω και στο δικό σου,Γιατί είμαι σίγουρη ότι είχα γράψει.
    Να είσαι καλά Μαρία Άννα μου, Καλή συνέχεια.
    Φιλάκια πολλά. 😘😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σουπερρρρρρρρρρ ειχα κανει ενα σαν φοιτητρια κ το χαρισα .........ααααααα πρεπει να ξανακανω εναααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαριαννάκι μου η μέρα έλαμψε με τα πανέμορφα φωτιστικά σου!
    Πώς τα απλά μπουκάλια μεταμορφώνονται στα χέρια σου!

    Σου στέλνω φιλιά φωτεινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...