Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

Καλό φθινόπωρο και χρόνια πολλά!!!

Επιστρέψατε από τις διακοπές σας; 
Καλώς ήρθατε λοιπόν και πάλι στην μπλογκογειτονιά! 
Και φυσικά, συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου αφού έκανα πάλι έναν μήνα (παρά δύο μέρες) να επικοινωνήσω μαζί σας!!! 
'Οχι πως πήγα πουθενά...δεν έφυγα καθόλου από το σπίτι, αλλά δεν έχω παράπονο...έχω κάνει περίπου 80 μπάνια!!!  Και συνεχίζω...εάν δεν φτάσει η πετρελαιοκηλίδα έως εδώ!!!
Από χθές, ήρθε πλέον επισήμως και το Φθινόπωρο, και το καλωσορίζουμε κι αυτό με ανακούφιση, μετά τους καύσωνες και την σκόνη από την Σαχάρα! Λίγη βροχούλα να είχαμε, θα ήταν πολύ ευπρόσδεκτη, να ποτιστούν οι κήποι, τα χωράφια, οι ελιές... 
'Εχουμε και την στενοχώρια μας για την τεράστια καταστροφή που προκάλεσε το ναυάγιο του σαράβαλου δεξαμενόπλοιου στην Σαλαμίνα, αλλά τί να σας τα λέω εγώ, τα μαθαίνετε από τις ειδήσεις! Χθες ανακοινώθηκε ότι οι παραλίες της περιοχής μας είναι 'πεντακάθαρες', αλλά...

Αυτό το καλωσόρισμα προέκυψε από ένα κομμάτι παρκέ (δείγμα κάποιας εταιρείας) το οποίο αποφάσισα την τελευταία στιγμή να πάρω μαζί μου, ελλείψει κάποιου άλλου ξύλινου αντικειμένου, όταν παρακολούθησα ένα σεμινάριο για χρώματα κιμωλίας, που έγινε στην περιοχή μας τον Ιούλιο.  

'Οταν επέστρεψα στο σπίτι, και αφού πέρασαν αρκετές ημέρες χωρίς έμνευση, τελικά αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τα μοτίφ της λεβάντας για να συμπληρώσω τα ανάγλυφα στένσιλς και να πλαισιώσω τις δύο λέξεις που είχαν στο μεταξύ μεταφερθεί στο ξύλο με καρμπόν. 
Η παλαίωση έγινε με καφέ και πράσινη πατίνα και τέλος η πινακίδα περάστηκε με 3 χέρια βερνίκι.
 Σ'εκείνο το σεμινάριο, εκτός από τα τρία ξυλαράκια που μας έδωσαν για να εφαρμόσουμε τις τεχνικές, είχα πάρει μαζί μου και μία μικρή κορνίζα, πιό πολύ για να δοκιμάσω πώς θα 'πιάσει' το χρώμα κιμωλίας πάνω σε άλλο υλικό.  
 Είναι φτιαγμένη από ένα κράμα, το οποίο δεν ξέρω πως ονομάζεται, κάτι μεταξύ πλαστικού και βακελίτη, αλλά πάρα πολύ ελαφρύ. Ήταν ένα αναμνηστικό δωράκι που είχαν φέρει κάποιοι φίλοι της κόρης μου από την Τυνησία πριν από κάποια χρόνια. Είχε όμως κτυπηθεί και ξεκολλήσει στις γωνίες και σίγουρα θα είχε μείνει σε κάποιο συρτάρι εάν δεν μου το έδινε να το φτιάξω. 

Αφού λοιπόν το κόλλησα, αφαίρεσα τα άλλα στοιχεία και έμεινε μόνο η κορνιζούλα, στην οποία πέρασα το χρώμα κιμωλίας και τελείωσα με καφέ κερί. 
 Και πάνω σ'ένα παριζιάνικο φόντο κρέμασα μία ξύλινη καρδούλα με κρακελέ που είχα φτιάξει παλαιώτερα. 
 
Πέρασα τα ανάγλυφα με χρυσή πάστα, και...
Δεν άλλαξε τελείως;;;
Κι εδώ, πάνω σ'ένα χαριτωμένο καβαλέτο, δώρο μεταξύ πολλών άλλων, της αγαπητής Ράνιας που μου έδωσε την χαρά να με επισκεφθεί πριν λίγο καιρό μαζί με την κόρη της και μία φίλη της.
 Πριν από αρκετά χρόνια, ο γιός μου μου είχε φέρει ένα πακέτο χαρτοπετσέτες από το Στρασβούργο με τις παραδοσιακές φιγούρες της Αλσατίας και τις σπεσιαλιτέ τους. Δεν μου είχε όμως ακόμα δοθεί η ευκαιρία να τις χρησιμοποιήσω, κι έτσι αποφάσισα πρόσφατα να στολίσω μ'αυτές ένα ξύλινο κουτί -μάλλον καφασάκι, θα έλεγα.
Δεν θυμάμαι κάν πώς είχε βρεθεί στα χέρια μου,
 αλλά μετά την μεταμόρφωσή του, σας διαβεβαιώ πως βρήκε ήδη την θέση του στο ατελιέ φιλοξενώντας κάποια υλικά.

Ας τα πάρουμε λοιπόν ξανά από την αρχή...
 
Σας καλωσορίζω, κάθε φορά που επισκέπτεστε το blog μου, κάθε φορά που διαβάζω ένα σχόλιό σας,  κι ας μην το βλέπετε κάπου γραμμένο.
 
Σας ευχαριστώ πάντα νοερά και από καρδιάς, για τα καλά σας λόγια, ακόμα και αν δεν απαντώ λόγω έλλειψης χρόνου.
Αυτή την φορά σας κερνώ και λίγο Kougelhopf, το παραδοσιακό γλυκό της Αλσατίας, μαζί μ'ένα ποτήρι σαμπάνιας για τα 6 χρόνια που κλείνει σήμερα το μπλογκοσπιτάκι μου και για την παρέα που μου κρατάτε μέσα απ' αυτό.
 Εύχομαι να συνεχίσουμε να τα λέμε μέσα από τα blogs μας για πολλά χρόνια ακόμα, και κόντρα στην γενική τάση να εγκαταλείπονται αρκετές σελίδες λόγω της πιό άμεσης επαφής που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αργώ κι εγώ πολύ να περάσω από τα δικά σας blogs, αν και προσπαθώ να διαβάσω όλες τις αναρτήσεις σας, και δεν αφήνω πάντα σχόλιο, αλλά  είμαι σίγουρη πως δεν θα με παρεξηγήσετε εάν σας πω τον λόγο...
Ετοιμαζόμαστε για τον γάμο της Κατερίνας μας, 
και όπως καταλαβαίνετε...τρέχουμε!!! 
Το πιθανότερο είναι πως θα τα ξαναπούμε πάλι σ'έναν μήνα!!! 
Με όλη μου την αγάπη!


43 σχόλια:

  1. Το ευχάριστο νέο μας το άφησες για το τέλος !!!! Η ώρα η καλή για την Κατερίνα σας !!!!
    Κι εσύ να μας κάνεις τη χάρη τα 6 χρόνια να γίνουν 106 γιατί μας ομορφαίνεις τη γειτονιά με τις αναρτήσεις σου και με τις καταπληκτικές δημιουργίες σου !!!! Τι έφτιαξαν πάλι τα χέρια σου !!!!! Αυτό το καλώς ήρθατε που το θαύμασα και από κοντά μου έκλεψε την καρδιά !!! Η κορνίζα δε αγνώριστη και το καφασάκι απίθανο και ότι πρέπει για τα μπιχλιμπίδια μας !!!!! Φαντάζομαι ότι θα έχουμε και μία κάποια ανταπόκριση από το γάμο !!!!! Με πολλές πολλές ευχές για κάθε ευτυχία των παιδιών σας στέλνω τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο νέο ο γάμος της κόρης σου και η ώρα η καλή να είναι. Ας λείψεις όσο θέλεις δικαιολογημένη απόλυτα είσαι. Να είναι ευτυχισμένα τα παιδιά.
    Χρόνια πολλά και στο μπλογκοσπιτάκι σου που τόσο υπέροχα μας κρατάει συντροφιά και χαίρομαι που σε γνώρισα μέσα στο διαδίκτυο Μαριάννα μου
    Να σαι καλά πολλά χρόνια ακόμη να τα λέμε
    Οι κατασκευές σου υπέροχες όπως πάντα. Κλέβω ιδέες να το ξέρεις
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ώρα η καλή !!! Να ζήσουνε ευτυχισμένα τα παιδιά, αυτά τα τρεχάματα είναι καλοδεχούμενα !!! Η επετειακή ανάρτησή σου πλούσια σε πληροφορίες, και φωτό των θαυμάσιων δημιουργιών σου....Εκπληκτική η μεταμόρφωση της κορνίοζας, τέλειο το Καλωσόρισμα και φανταστικό το ξύλινο κουτί !!! Το μπλοκοσπιτάκι να ζήσει πολλά και δημιουργικά χρόνια μοιοράζοντας χαρά σε σένα και τους φίλους σου !!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριαννα καλημερα για τετοια ευχαριστα νεα σε συγχορουμε που δεν θα εισαι κοντα μας , με το καλο ο γαμος και να ειναι ευτυχισμενα τα παιδια , οσο για το μπλογκ να το εχεις για πολλα πολλα χρονια να ευχαριστιουντε τα ματια μας απο τις δημιουργιες σου φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και καλο δημιουργικό φθινόπωρο μαριαννα μας!
    σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΣΤΟ ΌΜΟΡΦΟ ΜΠΛΟΓΚΟΣΠΙΤΟ ΣΟΥ!!!
    Το ντεκουπαζ σου πάντα το θαυμάζω και έχω....πολλά απ΄ αυτά, για να παίρνω μαθήματα, που όμως δεν τηρώ!
    Ξεκινώ από το τέλος να δώσω ολόκαρδα τις ευχές μου για το νέο ξεκίνημα στις ζωές των μελλόνυμφων!!!Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ!!!
    Να είσαι πάντα καλά και να ομορφαίνεις την μπλογκογειτονιά μας με λόγια και έργα!!!ΚΑΛΌ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ κι ας μην περνώ κι εγω συχνά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ ΝΑΝΑΙ ΠΑΝΤΑ!!!Οπως η ωρα που ξεκίνησες το μπλογκάκι σου Μαριάννα μου,όπως η στιγμή που γνωριστήκαμε,όπως τα όμορφα που μας κερνάς,όπως η ώρα η όμορφη στις χαρές των παιδιών σου!!!
    Πάντα όμορφα να συνεχίζουμε
    Με ολη μου την αγάπη και τις ευχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Je veux un vrai morceau de kouglof pour fêter les six ans de ton si beau blo chère Marie-Anne!
    J'ai la recette mais pas le moule ah, ah, ah!
    Mais redevenons sérieux! Encore une fois bravo pour tes créations qui ont toutes une histoire en plus d'être belles!
    Mon coeur va à ton petit coeur dans son cadre. Il est vraiment adorable.
    Il est certans que tu vas avoir beaucoup à faire durant le mois à venir avec le mariage de Catherine, mais je suis sûre que tu vas malgré tout réaliser quelques petites créations dont tu as le secret.
    Grosses bises et bel automne à vous deux!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αρχικά χρόνια πολλά στο blogοσπιτάκι σου και σε σενα βεβαια που το διατηρεις αψογα.
    Τα χρωματα κοιμωλιας οπως καταλαβαινεις κανουν θαυματα, γι αυτό τα αγαπω.
    Οι χαρτοπετσετες απο το Στρασβουργο υπέροχες οπως και τα εργα σου άλωστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αρχικά χρόνια πολλά στο blogοσπιτάκι σου και σε σενα βεβαια που το διατηρεις αψογα.
    Τα χρωματα κοιμωλιας οπως καταλαβαινεις κανουν θαυματα, γι αυτό τα αγαπω.
    Οι χαρτοπετσετες απο το Στρασβουργο υπέροχες οπως και τα εργα σου άλωστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι να πω, όλα είναι υπέροχα!
    Σου στέλνω τις ευχές μου για τον γάμο της κόρης σου. Η ώρα η καλή και να είναι ευτυχισμένη!
    και εσύ να συνεχίσεις να μας δείχνεις τις δημιουργίες σου για πάρα πολλά χρόνια ακόμη.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εκπληκτική η δουλειά σου όπως πάντα, λάτρεψα το καφασάκι!!
    Η ώρα η καλή στην Κατερίνα σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου!να εισια πάντα καλά και να ομορφαίνεις τη γειτονιά μα ςμε τις δημιουργίες σου, οι οποίες για αλλη μια φορα ήταν τοσο κομψές και προσεγμένες!
    Η ώρα η καλή εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα τί ωραία που έκανες τη σύνοψη στο τέλος με τις δημιουργίες σου και τα λόγια καρδιάς!!!
    Marie-Anne μου, είσαι απίθανη! Πολύ όμορφα τα έργα σου, καλαίσθητα και πάντα βγάζουν κάτι πολύ γλυκό, αθώο και νοσταλγικό!
    Να είσαι καλά, κούκλα μου!
    Η ώρα η καλή! Να είναι γερά κι ευτυχισμένα τα παιδιά! Πάντα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Tout est absolument magifique !!!!!!!!!!!!!!
    Que d'imagination et de talent !!!!!!!!
    Bises et bon week-end !!!!
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το καλύτερο το άφησες τελευταίο!
    Η ώρα η καλή! Φαντάζομαι τί θα φτιάξεις!
    Απίθανες οι καλοκαιρινές σου δημιουργίες Μαρία Άννα μου!
    Η πινακίδα, η κορνίζα, το καφάσι!
    Όλα τέλεια.
    Καλή συνέχεια
    Φιλάκια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά για το μπλογκοσπιτάκι σου!
    Αν αρχίζεις να γράφεις σχόλιο το πρωί και το τελειώνεις το μεσημέρι, αυτά παθαίνεις 😍😍😍😍😍😘😘😘
    Εύχομαι να τα λέμε για πολλά πολλά χρόνια ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θα ξεκινησω και εγώ με τις ευχες για το χαρούμενο νέο του γάμου της Κατερίνας σου Μαριαννα μου η ώρα η καλή να είναι στην ζωή των παιδιών παντα.. ευτυχισμενα..σε καταλαβένουμε.. μην σε νοιαζει.. θα περιμενουμε οταν με καλο μπορεσεις να νεώτερα του γαμου..χι.χι..
    Και τώρα φιλεναδα στα δικα μας.. το θυμόμουν οτι είμαστε συνομήλικες φιλη μου χα..χα. εδω γελαμε..στα μπλοκ μας εννοώ μην παει και πουθενα αλλου το μυαλο σου ε; και ηρθα εχθες το απογευμα αλλα δεν είδα τιποτα και τωρα που ανοιξα το λαπιτόπι..χι.χι. καμαρωσα ολα αυτα που έφτιαξες παλι με τα χερακια σου απο το καλως όρισμα σου...μεχρι το κανδρακι που εγινε παρα πολύ ωραίο..!!
    Να είσαι εδώ και να τα λεμε για πολλα πολλα χρονια ακομα..θα είμαστε στην ιδια τάξη καθε φορα..που θα μεγαλώνουμε ενα χρονο...την αγαπη μου και τα φιλιακια μου Μαριαννα μου .!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με το καλό να ενώσουν τις ζωές τους Μαριάνν μου!! Η ώρα η καλή!!
    Χρόνια πολλά για το υπέροχο και φιλόξενο μπλογκοσπιτάκι σου!! Δεν ξεχνώ πως εσύ κι η Δημητρούλα ήσασταν από τις πρώτες μου φίλες εδώ στην γειτονιά με τα ντεκουπαζάκια μας!! Να σαι κοντά μας για πολλά πολλά χρόνια ακόμα γλυκειά μου γεμάτη όρεξη κι υπέροχες δημιουργίες!!
    Μα είναι πανέμορφα όσα έφτιαξες!! Μανιφίκ!! Καλέ και μακρυά λίγο τώρα από την θάλασσα.. το λέω και του παππού μου που θέλει να πηγαίνει εκεί για τα μπάνια του.. Αστε να περάσει λίγος καιρός έτσι που γίνανε εκεί τα πράγματα..
    Φιλάκια πολλά και καλές ετοιμασίες για τα ευχάριστα!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ολα πολύ όμορφα! Το καφασάκι έγινε φανταστικό.
    Χρόνια Πολλά για το μπλογκ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά Μαριάννα μου για το μπλογκ σου!!!!Να γιορτάσεις τα 60 και τα 160 χρόνια του!!!! Εύχομαι επίσης να είναι η ώρα η καλή για την Κατερίνα σας!!!! Καλό Φθινόπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η ώρα η καλή!
    Να είσαστε όλοι γεροί και δημιουργικοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά και από μας Μαριάννα ,σου ευχόμαστε ατέλειωτες δημιουργίες με πολλή έμπνευση!Η ώρα η καλή για την Κατερίνα και καλή ευκολία σε ότι ετοιμάζεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Hi dear friend, Your creations are just gorgeous. I love all of them
    Hugs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά στο μπλογκάκι σου Μαριαννα μου κι εγω ελπιζω να μη σταματησουμε τις αναρτησεις μας,δεν γράφω συχνα πια για άλλους λογους όμως, αλλα προσπαθώ να μην το εγκαταλείψω τελείως.Πολύ όμορφα όλα όσα έφτιαξες!!!Οσο για την πετρελαιοκηλίδα με περιτριγυρίζει.Η ώρα η καλή για την Κατερίνα σου σίγουρα κάτι καλό θα ετοιμάζεις που ελπίζω να μας το δείξεις!!!
    Καλό φθινόπωρο!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολλά και ευχάριστα τα νέα σου Μαριάννα μου !!! Χαίρομαι που βρεθήκατε με τη Ράνια και τη συνοδεία της στο φιλόξενο σπίτι σου και στον υπέροχο κήπο σου !! Τα χειροποίητα σου προσεγμένα και πολύ όμορφα όλα με μια μικρή αδυναμία στο καλωσόρισμα !!!
    Με το καλό ο γάμος της Κατερίνας σας να ζήσει το ζεύγος όπως επιθυμεί !!Και τέλος χρόνια πολλά και να είσαι εδώ κοντά μας γιατί σε αγαπάμε καλή μου !! Την αγάπη μου σε όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η ωρα η καλη να ειναι παντα στερειωμενοι, ναζι και ευτυχισμενοι. Χρονια πολλα στο μπλόκο σπιτακι σου Μαριαννα μου. Τελειες οι δημιουργιες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρονια πολλα στο μπλογκοσπιτακι σου Μαριαν μου ...με ακομα
    πολλες αναρτησες ....παντα δημιουργικη !!!
    Η ωρα καλη !!!! Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια Πολλά στο μπλογκοσπιτάκι μου, Marie Anne μου. Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς τόσο όμορφα πράγματα που μας γεμίζουν ιδέες. Η ώρα η καλή στην Κατερίνα και να είναι πάντα ευτυχισμένη. Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Για την πετρελαιοκηλίδα που μας μάτωσε την ψυχή εδώ στον Πειραιά δε θα σχολιάσω γιατί είναι τόσο πολύ χαρούμενη η ανάρτησή σου Μαριαννάκι μου και δε θέλω ίχνος θλίψης...

    Χρόνια πολλά, καλά, δημιουργικά, με πολλή αγάπη και τις πιο θερμές ευχές μου για το μελλόνυμφο ζευγάρι!
    Όλες σου οι δημιουργίες είναι πανέμορφες και μένω έκπληκτη από τις μεταμορφώσεις και την έμπνευσή σου γλυκιά μου!

    Πολλά πολλά φιλάκια και την αγάπη μου σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η ώρα η καλή Μαριάννα μου!!!να είναι πάντα ευτυχισμένοι!!!!
    Χρόνια Πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου να είσαι πάντα καλά να μας χαριζεις τόσο όμορφες δημιουργίες!!!
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλορίζικες οι δουλειές σας και η ώρα η καλή στην Κατερίνα!!!
    Να τα χιλιάσει το σπιτάκι σου Μαριάννα μου,και να συνεχίζεις δυναμικά,να μας παρουσιάζεις τις πρωτότυπες και πανέμορφες δημιουργίες σου!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Dearest Marie-Anne,
    Wow, you have been very busy creating lovely pieces, despite the upcoming wedding of your dear daughter Katerina.
    Wishing you all success in the preparation for the big event.
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολλές ευχές από καρδιάς και για το γάμο και για το ιστολόγιό σου, Μαριάννα μου. ♥ (Το κουτί ΤΕΛΕΙΟ!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Η ώρα η καλή, Μαριάννα μου, στα παιδιά. Να είναι τρισευτυχισμένα και πάντα χαρές στο σπιτικό τους.
    Φαντάζομαι τα τρεχάματα σου αλλά αυτά τα τρεχάματα είναι τόσο ευχάριστα!
    Όσο για τις δημιουργίες σου, όπως πάντα πανέμορφες κι' εγώ πιστή σου μαθήτρια εσαεί!!!
    Καλό φθινόπωρο και σε σένα, φίλη μου...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλό Φθινόπωρο κούκλα, με χαμόγελα και πολλές κατασκευες!!! Υπέροχα όπως πάντα όλα, αλλά λάτρεψα το κασελάκι! Ανεπανάληπτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η ώρα η καλή!! Να είναι πάντα αγαπημένα και ευτυχισμένα τα παιδιά!!Και εσύ να είσαι πάντα εδώ να μας καλωσορίζεις και να μας δείχνεις ότι όμορφο φτιάχνεις!! Καλό φθινόπωρο φίλη μου!! Να είσαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Η ώρα η καλή Μαριάννα μου !!!Να είναι αγαπημένα τα παιδιά σου !!!Πολύχρονο το μπλόγκ σου ,να είσαι γερή να ομορφαίνεις την γειτονιά μας με τα υπέροχα έργα σου!!!Καλό Φθινόπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. αχ τι να πουμε ο,τι πιασεις στα χερακια σου ονειρο γινεται........με τι καλο ο γαμος ..η ωρα η καλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πού να πρωτοσταθεί το μάτι μας, Μαριάννα μου;; Εκεί που λέω ότι αγάπησα την κορνίζα με το παρισινό φόντο έρχονται οι φιγούρες από την Αλσατία και κάνουν το κουτάκι σου σκέτο όνειρο!! Σου εύχομαι καλό μήνα και να έχετε ένα ευνοϊκό καιρό για το γάμο που τόσο καιρό ετοιμάζετε. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλημερα Μαριάνα μου και χρόνια πολλά στο όμορφο και φιλόξενο μπλογκοσπιτακι σου που ήταν πηγή έμπνευσης για το δικό μου!
    Πανέμορφες όπως πάντα οι δημιουργίες σου!Η ώρα η καλή για τα παιδια!Πολυ χάρηκα!Αντε να μπεις σύντομα και εσυ στο κλαμπ των γιαγιάδων χα χα!Καλο Φθινόπωρο και εγω συνεχίζω τα μπάνια μου χωρίς σταματημό αφού η παραλία μας παραμένει καθαρή παρά το κακό που έγινε!Πολλα φιλάκια φίλη μου!❤️🍂🐿🍁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλημερα Μαριαν μου!Χρονια πολλά στο υπέροχο μπλογκοσπιτακι σου που ήταν πηγή έμπνευσης να φτιάξω το δικό μου!
    Η βοήθεια σου πολύτιμη όμως και σε ευχαριστώ!!!Τελειες όλες οι δημιουργίες σου όπως πάντα!Παντα με εντυπωσιάζεις με το ταλέντο σου!
    Να ζήσουν τα παιδια και τους εύχομαι τα καλύτερα!!Και στον γιο σου με το καλό!Καλο Σαββατοκύριακο!Εγω συνεχίζω τα μπάνια μου και όσο αντέξω χα χααα!!Φιλακια!!!❤️💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...