Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

Ευτυχές το 2018! Happy New Year!



Με μία παλιά κάρτα με τον Αϊ Βασίλη του 1908,  σας εύχομαι -110 χρόνια αργότερα- 
ο νέος χρόνος να είναι για όλες και όλους πολύ καλύτερος απ'αυτόν που μόλις έφυγε, 
να φέρει υγεία, αγάπη και χαρά στο σπιτικό σας και ειρήνη στον κόσμο. 

Πριν κλείσουμε τις εορταστικές αναρτήσεις, 
να σας δείξω κάποιες από τις πρόσφατες δημιουργίες μου;
'Αλλο ένα χαριτωμένο κεντηματάκι της αγαπημένης μου Ράνιας προστέθηκε στην συλλογή μου 
και την ευχαριστώ πολύ πολύ γι αυτό. 
 Αλλά και κάτι ασυνήθιστο που θέλησα να μοιραστώ μαζί σας. 
Μία νέα φίλη από την Σουηδία (δεν είναι blogger) μου έστειλε 
αυτό το χειροποίητο παραδοσιακό τριπλό κερί το οποίο, όπως μου γράφει, 
ονομάζεται Grenljus και συμβολίζει τους τρείς μάγους.
Δυστυχώς ένα τόσο ευαίσθητο κερί δεν είχε και πολλές ελπίδες φτάσει αλώβητο 
μετά από ένα τόσο μακρινό ταξίδι. 
Κι έτσι αναγκάστηκα να το συγκολλήσω στάζοντάς του λίγες σταγόνες λευκού κεριού 
ώστε να μπορέσω να το στολίσω 
(χωρίς να τολμήσω να ξύσω τα 'δάκρυα' που έτρεξαν μήπως και το ξανασπάσω).
 Thank you, dear Carin, for gifting me this traditional, handmade, symbolic, branched candle! 

Και δεν θα μπορούσα να κλείσω αυτή την ανάρτηση χωρίς να σας δείξω την βασιλόπιττά μου,

αφού ο δικός μου Αϊ Βασίλης της έκανε και μιά βόλτα στον κήπο 
για να την δείξει στα παιδιά που ήρθαν για τα κάλαντα!
 My traditional Vassilopita (St. Basil's New Year's cake).

Ευτυχές το 2018!

Happy New Year to all ! 


 
 

28 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά, Μαριάννα μου! Δημιουργική, χαρούμενη και όπως την ονειρεύεσαι! να χαρείς τα δωράκια σου και να χαίρεσαι τα μαγικά χεράκια σου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το δεξί μπαίνω και εύχομαι κάθε καλό να φέρει στο σπιτικό σου ο νέος χρόνος.
    Παράξενο κερί δεν το είχα ξαναδεί.
    Πανέμορφα όσα έφτιαξες και η βασιλόπιτα φαίνεται υπέροχη.
    Και του χρόνου Μαριάννα μου με υγεία πρώτα από όλα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή και δημιουργική χρονιά Μαριάννα μου!
    Μόνο χαρές να είναι γεμάτη η χρονιά σου!
    Κι άρχισε να σκέφτεσαι τι θα αλλάξεις ;-) Ξέρεις εσύ! ☺
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι από καρδιάς καλή χρονιά με όμορφες όπως πάντα δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ποδαρικο με υπεροχες οπως παντα δημιουργιες!!!
    καλη χρονια με υγεια , αγαπη ευτυχια και γεματη δημιουργικες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη και ευλογημένη χρονια με ολα τα καλα εύχομαι Μαριαν μου!
    Τι να πρώτο θαυμάσω απο τις υπέροχες δημιουργίες σου!
    Μου άρεσαν πολυ τα κουτάκια και τα βαζάκια !!
    Πολυ όμορφη η βασιλόπιτα σου!Και του χρόνου με υγεία!
    Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tous mes voeux pour cette Nouvelle Année qui commence !!!! Qu'elle soit généreuse en amour, paix, santé et belles creations !!!!
    Bises
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά και του χρόνου με υγεία Μαρία Άννα μου.
    Τα έργα σου με το ντεκουπάζ τα θαυμάζω πολύ,γιατί μεταμορφώνεις και τα πλέον άχρηστα αντικείμενα.
    Η βασιλόπιτα σου φαίνεται υπέροχη.
    Πολλές και καλές δημιουργίες σου εύχομαι γι το 2018.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλα και καλη Χρονιά Μαριάννα, με υγεια και χαρα!! Οπως παντα οι δημιουργίες σου αξιοθαυμαστες και η βασιλόπιτα σου τοσο ομορφα διακοσμημένη! Φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή και ευτυχισμένη χρονια Μαριάννα μου σε σενα και την οικογένεια σου με υγεια .. με αγάπη.. και με πολλα χαρουμενα γεγονοτα..στην ζωή σου...οπως και με πολλες ντεκουπαρισμενες ομορφες δημιουργίες.. οπως αυτες που έχεις κανει ...
    η βασιλόπιτα σου μμμμμμ ονειρο...χρονια πολλά Μαριάννα μου...να περνας ομορφα...φιλω σε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Μαριάννα μου με υγεία, όμορφες δημιουργίες και ότι άλλο επιθυμείς.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Oh que j'aurais aimé voir ton "Αϊ Βασίλη(ς)" dans votre jardin!
    Goûter à ta Vassilopita aurait été aussi super! Tant pis pour moi, je n'avais qu'à ne pas partir aussi loin!!!
    Superbes les cadeaux de ton amie suédoise et de Rania.
    J'aime aussi beaucoup ton petit vase spécial Noël!
    Je vous souhaite à nouveau de tout coeur une heureuse année 2018, la santé et l'amour!
    Grosses bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Dearest Marie Anne,
    Wow, so many unusual, happy and beautiful things you show us here!
    That triple candle is very beautiful and symbolic, sad that they do break.
    For replacing my mini candles from a wooden Scandinavian tree, my best friend mailed me some candles and they mostly broke.
    Rough handling I guess...
    Love your decoupage work, such lovely gifts you create.
    Sending you hugs and wishing you and yours a Happy New Year as well.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι πιο ωραίο ποδαρικό από μία παλιά πανέμορφη κάρτα (που τις λατρεύω), από τόσο όμορφες, όπως πάντα άλλωστε, δημιουργίες και το εκπληκτικό κερί που δεν το ήξερα !!! Μ άρεσε που ο Αι Βασίλης του σπιτιού βγήκε με τη βασιλόπιτα για τα παιδιά που είπαν τα κάλαντα, το βρίσκω εξαιρετική ιδέα .... Μπράβο του !!!! Και του χρόνου να είστε καλά και το νέο έτος να κυλήσει με υγεία, αγάπη, χαρές για όλη την οικογένεια !!!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πανεμορφα και γιορτινα
    Χρόνια πολλά, καλή χρονιά, με υγεία και κάθε καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή χρονιά με υγεία.
    Όμορφα όλα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή και Ευλογημένη Χρονιά,με υγεία,αγάπη και όλα τα καλά του Θεού μέσα στο σπιτικό σας!!!!!!
    Όλα είναι πανέμορφα!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚★ 。* 。*。 • ˚ ˚ •。★
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛★ 。* 。*★ 。* 。*
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門| ΥΓΙΕΣ,ΦΩΤΕΙΝΟ,ΔΟΤΙΚΟ & ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΟ 2018.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κλαη χρονια κ απο δψ γλυκια μου....μα τι ομορφη καρτουλαααααααααααααααα του 1908!!!!απιστευτοοοοοοοοοοο οσο για το κερακι σιγουρα θα ξαναζουσε στα χερακια σου....μια χαρα το βλεπω εγωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Bonjour chère amie,

    Quel joli billet ! C'est bien dommage que cette magnifique bougie se soit cassée. Tu as réalisé de véritables trésors ! Bravo !

    A mon tour, je te renouvelle mes bons voeux pour 2018.
    Je te souhaite également une année magique, emplie de petits et grands bonheurs et de générosité partagée.

    Je t'embrasse affectueusement,
    Bisous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλη χρονιά Μαριάννα μου ,όμορφη, δημιουργική και γεμάτη με όλα τα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή Χρονιά, Μαριάννα μου. Οι δημιουργίες σου υπέροχες. Λάτρεψα το τριπλό κερί, δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο. Προτείνω λίγο στόλισμα στα σημεία συγκόλλησης που έτρεξαν κέρινα δάκρυα, π.χ. φιόγκοι ή λουλούδια. Απλά για να μη φαίνεται το κόλλημα και να γίνει ακόμη πιο όμορφο. Άλλωστε είσαι εκπληκτική όταν δημιουργείς. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή χρονιά αγαπητή μου Marie-Anne,με υγεία ,ευτυχία και πολλές χαρές για εσένα και τους αγαπημένους σου. Αισιοδοξία,ελπίδα και πολλές υπέροχες δημιουργίες. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή χρονιά Μαριάννα μου,και ευτυχισμένο το 2018.Οι απίστευτες δημιουργίες σου γέμισαν τον χώρο σου με χρώματα και το πνεύμα των Χριστουγέννων είναι διάχυτο.Να είσαι καλά και να έχεις τέτοιες όμορφες κατασκευές,για να τις βλέπουμε και να παίρνουμε ιδέες...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα κ.Μαριάννα
    Ευχαριστώ για τις επισκέψεις και τα σχόλια
    Τι όμορφες όλες οι δημιουργίες σας ,μου αρέσουν πολύ ,τόσο ρομαντικές
    και η χριστουγεννιάτικη κάρτα μου αρέσουν πολύ τα βιντάζ
    Καλή χρονιά με υγεία,αγάπη και ωραίεςς στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή χρονιά Μαριάννα μου με υγεία και ότι άλλο εσύ επιθυμείς για σένα και την οικογένεια σου! Υπέροχες οι δημιουργίες σου όπως πάντα αλλά και τι πρωτότυπο το 3πλό κερί!!! Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή χρονιά αγαπημένη μου πάντα εύκολη και δημιουργική όπως μόνον εσύ ξέρεις να φτιάχνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή χρονιά κι ευτυχισμένη εύχομαι με υγεία χαρά και ευημερία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...