Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Δεν πετάμε τίποτα ?

ή...η δική μας 'δημιουργική' ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ?
 
 Στην τελευταία μου ανάρτηση, σας παρουσίασα ένα κασπώ 
 φτιαγμένο από ένα δοχείο γιαουρτιού σαν συμμετοχή μου στον διαγωνισμό ανακύκλωσης της Αναστασίας μας http://starhomecraft.blogspot.gr
 
Προσπαθώντας όμως να συγκεντρώσω κάποιες από της ‘δημιουργίες’ μου από ανακυκλωμένα υλικά, άρχισα να συνειδητοποιώ ότι στη Ελλάδα χρησιμοποιούμε την λέξη ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ πολύ "γενικά" ενώ οι ξένοι ξεχωρίζουν τις τρείς έννοιες 
Reduce =Μείωση/Εξοικονόμηση, 
Reuse=Επαναχρησιμοποίηση, 
Recycle=Ανακύκλωση

Μήπως είναι ευκαιρία να ξανασκεφτούμε λίγο την ανακύκλωση ? Η ανακύκλωση γίνεται για το καλό του πλανήτη μας, της υγείας μας, της οικονομίας, κλπ... Δεν θα αναλύσουμε τώρα εδώ τα οφέλη της ανακύκλωσης - σε όποια σχετική ιστοσελίδα ανατρέξουμε, θα μάθουμε πολύ περισσότερα. Οι κάδοι ανακύκλωσης που, ευτυχώς, υπάρχουν πλέον σε κάθε γωνιά της κάθε γειτονιάς προορίζονται για τη συγκέντρωση και ανακύκλωση γυαλιού, χαρτιού, αλουμινίου, λευκοσιδήρου και πλαστικού. Καλό είναι να ρίχνουμε όσα μπορούμε στους μπλέ κάδους. Μην ξεχνάμε π.χ. ότι ρίχνοντας χαρτιά, εφημερίδες, περιοδικά, σώζουμε τα δάση.

Η δική μας όμως ανακύκλωση, αφού έτσι συνηθίσαμε να την λέμε,  

δεν γίνεται στους μπλε κάδους !
Γίνεται σ’ένα μικρό εργαστήρι, στο τραπέζι της κουζίνας μας, σε όποια γωνιά του σπιτιού προσφέρεται στην κάθε μία μας. 

Γίνεται, μέσα στα πλαίσια της δημιουργικότητας, της προσφοράς, της φιλανθρωπίας και βέβαια και της οικονομίας σ’αυτές τις δύσκολες εποχές που περνάμε.
Γίνεται γιατί μπορούμε να δημιουργήσουμε όμορφα, χειροποίητα δώρα για συγγενείς και φίλους χρησιμοποιώντας κάποια ανακυκλώσιμα υλικά.
Γίνεται γιατί μας συγκινεί να κρατήσουμε το παλιό επιπλάκι της γιαγιάς η της μαμάς, αντί να το πετάξουμε (ή ακόμα κι αυτό που θα μαζέψουμε από τον δρόμο) γιατί ‘πιάνουν τα χέρια μας’ και μπορούμε να το επισκευάσουμε, να το διακοσμήσουμε και να εκφραστούμε πάνω του δημιουργικά.

Το παλιό σουρωτήρι που έγινε γλάστρα, (αντί να πεταχτεί στον κάδο ανακύκλωσης)

άλλαξε χρηστικότητα, μετατράπηκε σ΄ένα χαριτωμένο διακοσμητικό στον κήπο, το οποίο, επιπλέον, μου θυμίζει και την γιαγιά μου ! Το ίδιο ισχύει και για όλα τα παλιά σκεύη που μεταμορφώνονται σε διακοσμητικά αντικείμενα ( τηγάνια που γίνονται ρολόγια τοίχου, γκαζιέρες και μπουκάλια που γίνονται αμπαζούρ), 


είναι καλλιτεχνικές δημιουργίες, δεν υπάρχει αμφιβολία γι αυτό! Είναι όμως ανακύκλωση? Μιά παλιά καρέκλα που ντύνουμε μ΄ένα νέο ύφασμα, την ανακυκλώνουμε ή την συντηρούμε? Ίσως εάν ανακυκλώνουμε ένα παλιό ρούχο για να την ντύσουμε (αντί για καινούργιο ύφασμα).

Το διχτάκι λαχανικών επαναχρησιμοποιείται ως σφουγγαράκι στον νεροχύτη 



Τα μπουκάλια ή τα βαζάκια τα οποία δεν πετάμε στην ανακύκλωση γυαλιού αλλά τα ζωγραφίζουμε, τους κάνουμε ντεκουπάζ ή τα ντύνουμε με σπάγκο ή δαντέλλα, γίνονται όμορφα διακοσμητικά αντικείμενα - και χρηστικά εάν τα γεμίσουμε με κάτι.  

http://1.bp.blogspot.com/-OlSTr1jTZwA/T16HA_YxD3I/AAAAAAAABoU/soWWnV2Iths/s1600/BAZAKIA.jpg
Και αυτό επαναχρησιμοποίηση είναι. Ανακύκλωση θα ήταν να τα ρίξουμε στον μπλε κάδο.

Οι κουμπαράδες μας, ήταν όλοι -ή έστω το 95%-, από ανακυκλώσιμα υλικά τα οποία ‘διασώσαμε’ από τους κάδους της ανακύκλωσης και τα χρησιμοποιήσαμε για έναν καλό σκοπό. 


Και μην ξεχνάτε ότι συνεχίζουμε..πάντα για καλό σκοπό!

Η Πάτρα μας περιμένει στις 16, 17 και 18 Μαΐου 2013 
στο bazaar για το Αντωνοπούλειο Ίδρυμα !
Φτιάξτε έστω και έναν κουμπαρά και στείλτε τον στην Φωτεινή !

Η βάση αυτού του αμπαζούρ ήταν σπασμένη και έτσι δεν μπορούσε να μπεί στον κάδο της ανακύκλωσης (δεν ρίχνουμε σπασμένα γυαλιά στους μπλε κάδους) και θα κατέληγε στα σκουπίδια εάν δεν την έπαιρνα για να την επαναχρησιμοποιήσω επισκευάζοντάς την 
 
Είχα φτιάξει κι ένα πασχαλινό αυγό από μια άδεια καρύδα η οποία θα είχε διαφορετικά καταλήξει όχι στα σκουπίδια, αλλά στον κάδο κομποστοποίησης που έχω σε μια γωνιά του κήπου 

http://1.bp.blogspot.com/-6I5knM54XNI/T4DhXi6kDUI/AAAAAAAAB0A/58hYpc7S7IU/s1600/IMAG0331.jpg
Αυτήν την κορνίζα την είχα φτιάξει από ένα καπάκι χαρτονένιου κουτιού το οποίο έντυσα με γυψόγαζα

 
Αυτά είναι λίγα μόνο απ όσα έχω φτιάξει χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά. Πολύ περισσότερα ήταν χριστουγεννιάτικα όπως π.χ. οι καμμένες λάμπες μαζί με άλλα υλικά, που γίνονται πολύ όμορφα διακοσμητικά

http://3.bp.blogspot.com/-K5MOnOkDuOs/Tsz7zNzuorI/AAAAAAAAAwY/_GLimu1efwk/s640/10+%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2591+%25CE%259C%25CE%2591%25CE%2596%25CE%2599.jpg

Μια σανίδα κρεβατιού ή ένα κούτσουρο δεν θα πήγαινε στην ανακύκλωση, αντίθετα θα καιγόταν στο τζάκι, άρα δεν τα ανακυκλώνουμε με το decoupage ή ζωγραφίζοντάς τα!! Τα χρησιμοποιούμε όμως ως βάση για μια καλλιτεχνική μας δημιουργία
 

Εγώ πραγματικά δεν ξέρω τί να πρωτοστείλω στην Αναστασία! Μα κι εκείνη δεν έβαλε και κάποιο όριο στις συμμετοχές, χαχαχα !!!
Αναστασία μου, βάλε όσες και όποιες θέλεις εσύ (και εάν δέχεσαι και άλλες...εδώ είμαστε!). Αντίθετα, από την τελευταία μου ανάρτηση θα σε παρακαλούσα αντί της ατζέντας μου (τη οποία δεν θεωρώ ανακύκλωση) να βάλεις το κασπώ.


Δεν ξέρω εάν συμφωνείτε με τα παραπάνω, μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά έτσι αυθόρμητα τα σκέφθηκα και θέλησα να τα μοιραστώ μαζί σας. 
 
Καλή επιτυχία εύχομαι σε όλες στο διαγωνισμό !

Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την αγαπητή Ολυμπία OLDTHINGS για την τιμή που μου έκανε να με επιλέξει στο παιχνίδι των ερωτήσεων. Από την στιγμή όμως που το μπλογκοσπιτάκι μου έχει χαρακτηριστεί ως AWARD AND TAG FREE BLOG, δεν θα μπορέσω να λάβω μέρος και να συνεχίσω το παιχνίδι.

Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την Δέσποινα DEBBS-JEWELRY για το ωραιότατο βραχιολάκι που είχε την καλοσύνη να μου στείλει και που έλαβα με μεγάλη χαρά.

 
Νά’σαι πάντα καλά Δέσποινα και να δημιουργείς αυτά τα πανέμορφα κοσμήματα!
 

Καλό μήνα σας εύχομαι φίλες μου (με λίγη καθυστέρηση)  
και να έχετε μιά καλή εβδομάδα!

Φιλάκια !!!


66 σχόλια:

  1. Μαριάννα,πάντα ανακυκλώνεις με επιτυχία και φτιάχνεις πανέμορφες,με καλαισθησία δημιουργίες!
    Μου έχει μείνει το σουρωτήρι-ξετρελάθηκα-θέλω να φτιάξω μια γλαστρούλα οπωσδήποτε-αφού σκέφτομαι να βάλω αυτό,που χρησιμοποιώ,ελλείψει παλιού.
    Με γεια το βραχιολάκι!
    Καλή εβδομάδα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, αφού σου άρεσε τόσο πολύ, μπορείς και στο δικό σου σουρωτήρι να κάνεις μια ωραιότατη παλαίωση (μπογιές έχεις μπόλικες εσύ!) και θα φαίνεται μια χαρά!!!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ με το σουρωτήρι κόλλησα....εξαιρετικό!!!!! και οι υπόλοιπες ιδέες βέβαια πολύ πρακτικές. Δε πετάμε τίποτα λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλη εβδομαδα.Ωραιες ολες οι δημιυργιες....Να χαρειτε τα κοσμηματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Μαριάννα μου!! Ανακύκλωση στα πάντα λοιπόν!!
    Θυμάμαι το σουρωτήρι όταν το είχα δει στην ανάρτησή σου όπως και τον κουμπαρά από το άδειο δοχείο αλατιού! Έχω συγκεντρώσει πολλά υλικά πλέον κι εγώ! Οι ιδέες που πήρα από όλες σας αυτό τον καιρό θα μου φανούν αρκετά χρήσιμες! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμπρός λοιπόν Παρασκευή μου, στο δρόμο που χαράξαμε, χαχαχα!!!
      Το θέμα είναι να ρίχνουμε και κάτι στους κάδους της ανακύκλωσης γιατί σε λίγο θα γεμίσουν τα σπίτια μας από παλιές συσκευασίες!!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Τέλεια όλα!! Το σουρωτήρι υπέροχο!! Αυτό με το διχτάκι δεν το ήξερα....θα το εφαρμόζω από εδώ και στο εξής!!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά γίνεται το διχτάκι σφουγγαράκι! Και βέβαια να το εφαρμόζεις! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Γεια σου, Μαριάννα μου, καλή εβδομάδα!

    Όσα λες περί ανακύκλωσης είναι πολύ σωστά. Το ίδιο ισχύει και για την ορθή χρήση των λέξεων και τι από όλα αυτά με τα οποία ασχολούμαστε είναι πράγματι "ανακύκλωση". Στο δικό μου χώρο-ιστολόγιο, προτιμώ να χρησιμοποιώ τον όρο "επαναχρησιμοποίηση υλικών" (reuse) γιατί μου φαίνεται ότι αντιπροσωπεύει πιο σωστά αυτό που κάνω. Για την ακρίβεια, οι περισσότερες από εμάς υπαγόμαστε στον όρο "creative reuse"...

    Έστειλα κι εγώ αναρτήσεις στην Αναστασία... αλλά έτσι όπως το θέτεις, δεν υπάγονται ακριβώς στην "ανακύκλωση"... μάλλον υπάγονται στην "επαναχρησιμοποίηση".

    Οι δημιουργίες σου είναι όλες υπέροχες και αποτελούν μοναδικές ιδέες. Να είσαι καλά να δημιουργείς... και να μας εμπνέεις!

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ετσι είναι Έλλη μου, ακριβώς αυτό εννοούσα! Κι εγώ, σε πολλές αναρτήσεις μου μιλούσα για ανακύκλωση ενώ στην ουσία είναι επαναχρησιμοποίηση.
      Πιστεύω όμως ότι η Αναστασία, όπως και όλες οι φίλες μας, λέγοντας 'ανακύκλωση' αναφέρονται και στις τρείς έννοιες αφού στην Ελλάδα έχει επικρατήσει αυτός ο γενικός όρος.
      Τα φιλιά μου !!!

      Διαγραφή
  7. Μαριάννα μου κι εγώ αναρωτήθηκα πολλές φορές για την έννοια της "ανακύκλωσης" όπως την εννοούμε στην Ελλάδα κυρίως όσοι ασχολούμαστε με χειροτεχνίες, αλλά κατέληξα μόνη μου πως μάλλον το λέμε έτσι αφού ανοίγουμε ένα νέο κύκλο ζωής για κάποια αντικείμενα που η πρωταρχική τους χρήση είχε φτάσει στο τέλος της.
    Τα γυάλινα βαζάκια για παράδειγμα που εγώ τα αγαπώ πολύ και τα χρησιμοποιώ συχνά σαν διακοσμητικά δε θεωρώ πως τα ανακυκλώνω αλλά πως τα επαναχρησιμοποιώ αφού δεν κάνω ανακύκλωση του υλικού αλλά του αντικειμένου. Γιατί μ' αυτή τη λογική ανακύκλωση έκανε κι η γιαγιά μου που δεν τα πέταγε και έβαζε μέσα τα μπαχαρικά της, κουμπιά, πινέζες κι άλλα μικροπράγματα.
    Παρ' όλα αυτά, όπως κι αν λέγεται αυτό που κάνουμε σίγουρα μειώνουμε τον όγκο των σκουπιδιών αφού σκεφτόμαστε δυό και τρείς και τέσσερις φορές πριν βάλουμε κάτι στον κάδο των σκουπιδιών.
    Κι εσύ ότι σώζεις από τα σκουπίδια το αξιοποιείς με τον καλύτερο τρόπο! Μία και μία οι δημιουργίες σου!
    Καλώς δέχτηκες και τα δωράκια σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι γιαγιάδες μας κι αν ήξεραν από επαναχρησιμοποίηση!!!
      Και βέβαια, με τις χειροτεχνίες μας ξαναδίνουμε ζωή σε πολλά αντικείμενα.
      Εννοούσα πιό πολύ ότι δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και την πραγματική ανακύκλωση, και να ρίχνουμε όσα μπορούμε στους μπλέ κάδους - για καλό είναι- και όχι στα σκουπίδια. Χειροτεχνίες μπορούμε να κάνουμε και από πολλά υλικά που δεν είναι ανακυκλώσιμα.
      Φιλάκια πολλά Μαιρούλα!

      Διαγραφή
  8. Είναι όλα τόσο όμορφα..!!
    Πάρα πολύ καλές ιδέες όλες!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I love your recycling or re- use ( it' s the same ).Every your creation is very clever and beautiful.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το σουρωτήρι όλα τα λεφτά!!!!!
    Καλά κάνω και σε αποκαλώ "Βασίλισσα της ανακύκλωσης"!!!
    Επάξια τον αξίζεις τον τίτλο σου!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσω ότι σε λίγο θα αρχίσεις να με αποκαλείς 'βασίλισσα του reuse και του upcycle', αφού αυτό ακρβώς εννοούσα...ότι δεν είναι σωστό να τα λέμε όλα 'ανακύκλωση΄.
      Καλή εβδομάδα και σε σένα Πέπη μου!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Δεν πετάμε τίποτα Μαριάννα , καλά τα λες και βάζουμε την φαντασία μας να δουλέψει.
    καλά έκανες και μας ξαναθύμισες όλα όσα έχεις ανακυκλώσει.
    Καλή εβδομάδα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ λέω ότι πρέπει και να πετάμε όσα μπορούμε στους μπλε κάδους της ανακύκλωσης, και να επαναχρησιμοποιούμε όσα μπορούμε να μεταμορφώσουμε με τις χειροτεχνίες μας.
      Καλή εβδομάδα Σωσώ μου και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Η αξιοποίηση λοιπόν, που έκανες στα υλικά που δεν χρειαζόσουν πια, κ' η μεταμόρφωση/μεταποίηση τους, σε αυτές τις εξαιρετικές δημιουργίες, με άφησε με ανοιχτό το στόμα!!!
    Μπράβο κ' πάλι, μπράβο!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου! Κάνω ό,τι μπορώ!!!!
      Καλό μήνα, επίσης!!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραίες όλες οι δημιουργίες σου,αλλά το σουρωτήρι με ενθουσίασε.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά! Χαίρομαι που σου άρεσε η κρεμαστή μου γλάστρα!!!
      Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!!!!

      Διαγραφή
  14. Το τρυπητό -γλάστρα και ο φάρος μου άρεσαν περισσότερο απ όλα!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ο φάρος με είχε ξετρελλάνει κι εμένα όταν τον έφτιαξα!
      Πού να βρίσκεται άραγε, αναρωτιέμαι !!
      'Αρεσε σαν κουμπαράς, ή...ξέμεινε στο ράφι??

      Διαγραφή
  15. Μαριάν μου ήρθα!!!!!
    Μην φωνάζεις πάλι για το FACEBOOK....Χαχαχα........
    Λοιπόν από που να αρχίσω...το σουρωτήρι σου μου έκανε εντύπωση και έγινε πανέμορφο!!!!!
    Οι δημιουργίες σου όλες με ντεκουπάζ υπέροχες!!!!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Εφούλα μου! Όχι, δεν φωνάζω, σε βλέπω στο FB -αν και δεν είναι το καλύτερό μου- αναρωτιόμουν μόνο γιατί 'παράτησες' το blog σου!
      Καλό το σουρωτήρι μου, έ???? Μεγάλη επιτυχία είχε!!
      Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Καλά κάνεις και μας υπενθυμίζεις τις διαφορετικές έννοιες που συναντάμε στα ξενικά ! Υπάρχει και ο όρος "repurpose" που συχνά ταιριάζει ! Όπως και να ΄χει οι δημιουργίες σου είναι πάντα γεμάτες φαντασία και χάρη και αυτό ξεπερνά τα όρια της "ανακυκλωτίτιδας" ! χαχα
    Να ΄σαι καλά που υπενθυμίζεις και τους πατρινούς κουμπαράδες μας ! Άντε, ραντεβού στην Πάτραααααα !!!!
    Φιλώ σε, κοριτσάκι μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και repurpose και upcycle...ενώ εδώ τα λέμε όλα 'ανακύκλωση" και ίσως...στην τελική δεν συνεισφέρουμε καθόλου στην πραγματική ανακύκλωση (εάν δεν πετάμε τίποτα στους μπλε κάδους), αυτό εννοούσα....
      Μακάρι να τα καταφέρω να έρθω στην Πάτρα...θα δούμε!
      Φιλάκια πολλά Φωτεινούλα!!!

      Διαγραφή
  17. Μαριαννα μου το ενα καλυτερο απο το αλλο το σουρωτηρι μου αρεσει λιγο περισοτερο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. I am a great fan and supporter of recycling too!!! It is so important for our planet to reduce the waste... and for us creative souls, repurposing and upcycling old materials and objects giving them a new life and purpose is a great way to create environmental-friendly, eco-friendly art!!! Well done, Marie-Anne! Bravo!!!! Have a wonderful week, my friend! Filia polla!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much, my dear Annuk!! That is exactly the point! To repurpose and upcycle whatever we can through our art/crafts, but also to use the recycling bins for the good of our environment and not throw everything into the garbage!
      Many kisses!!!!!

      Διαγραφή
  19. Kαλησπέρα Μαριάν μου!Καλό μήνα!Πολύ σωστά!!Δέν πετάμε τίποτα!!Συμφωνώ καί εγώ μέ τήν μεταμόρφωση/μεταποίηση ,καί μέ τίς υπέροχες ιδέες πού πάντα έχης νά μάς δείξης καί νά μάς προτείνης!!Καί σέ εμένα άρεσε τό σουρωτήρι καί ο φάρος πού τόν λάτρεψα!!Καλό βράδυ γειτόνισσα!!Πολλά φιλάκια!!(τό κρακελέ,φοβερό!!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου έρχομαι, φιλενάδα!! Κάτι είδα από το κινητό μου νωρίτερα.....!!!!
      Κανένα παλιό σουρωτήρι δεν έχεις να το φτιάξεις?? χαχαχα!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  20. Flotte ting du viser - mange ting kan man genbruge igen. Ønsker dig en god dag:) Knus Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαριαννακι μου καλη εβδομαδα και καλο μηνα κι απο μενα!!!!!!
    Ολα οσα μας εδειξες ειναι υπεροχα!!!! Η ανακυκλωση ειναι λειτουργημα!!!!! Εχω ενα ντουλαπι γεματο με πραγματα προς μεταποιηση και δυο πολυ καλες ιδεες που θα σας δειξω σε επομενη αναρτηση μου!!!! Να εισαι καλα γλυκια μου και να δημιουργεις τοσο ομορφα πραγματα!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένουμε τις νέες ιδέες σου Μαιρούλα!! Αυτό είναι το καλό στην μπλογκογειτονιά μας...ότι μαθαίνουμε η μία απο την άλλη και μοιραζόμαστε τις ιδέες μας.
      Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  22. Καλησπέρα καλή εβδομάδα! Πολύ έξυπνος τρόπος ανακύκλωσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερίνα! Χάρηκα που πέρασες σήμερα!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  23. Τι δημιουργιες ειναι αυτες!!!Με βαζεις σε μεγαλο διλημμα ποια φωτογραφια να διαλεξω.Να σημειωθει πως απο προηγουμενη αναρτηση σου παρακινηθηκα και χρησιμοποιησα και γω το διχτακι για τον νεροχυτη και μου αρεσε.Και μιας και μιλαμε για την ετυμολογια της ανακυκλωσης το σωστο ειναι upcycling= Η μετατροπη των αχρηστων υλικων σε χρηστικα.(Δυστυχως δεν υπαρχει ακριβης αποδοση).Σε ευχαριστω για την συμμετοχη σου.Πολλα φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να διαλέξεις ???? Δεν τις παίρνεις όλες, λέω εγώ !!!!!χαχαχα!!!!!
      Φιλάκια !!!!!

      Διαγραφή
  24. μπραβο για τις ιδεες σου και τις ικανοτητες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαριάννα μέχρι πριν λίγο καιρό όταν έλεγα ότι κάνω ανακύκλωση ήταν να μαζεύω το χαρτί, το πλαστικό όλες τις συσκευασίες, το γυαλί και να τα ρίχνω στους μπλέ κάδους. Από τότε που μπήκα στην μπλογκογειτονιά κατάλαβε ότι τα περισσότερα από αυτά μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν με λίγη ή πολύ δουλειά, ή με μεταμόρφωση. Οι δικές σου ιδέες είναι καταπληκτικές και μπράβο που τις μοιράζεσαι μαζί μας. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Γιούλα μου, αρκεί να πιάνουν τα χέρια σου και μπορείς να κάνεις του κόσμου τα πράγματα με διάφορα παλιά υλικά. Αντε να βλέπουμε κι άλλες ιδέες....!!!!!
      Φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  26. Τοσες πολλες δημιουργιες..απο υλικα ανακυκλωσης;;; χι.χι.. ειδες η συνήθεια Μαριαννάκι μου;... οπως παντως και να λέγεται.. αυτό που γινεται εδώ μεσα ειναι θαυμασιο.... εγω που δεν ειμαι πολύ των κατασκευων..γιατί δεν το κατεχω και τοσο . λιγα πραγματα .. τους κουμπαραδες μονο που εστηλα στης Ρένας και στα παζαρια μεικά... τωρα για την Πατρα.. θα κανω κάτι....
    .....το σουρωτήρι θαρώ έκλεψε την παρασταση... Μαριαννακι μου....φιλια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ρουλίτσα μου ! Μην το λές, κι εσένα τα χεράκια σου κάνουν θαύματα! Εγώ μπορεί να κάνω πολλά αλλά π.χ. δεν ξέρω καθόλου να πλέκω!!! (μόνο βελονάκι ξέρω,χαχαχα). Φιλάκια και καλό ξημέρωμα !!!!

      Διαγραφή
  27. Marie-Anne, με εντυπωσίασε το πως έχεις αξιοποιήσει αντικείμενα, που θα είχαν αλλιώς καταλήξει στα σκουπίδια! Με φαντασία και μεράκι. Μπράβο σου!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και για τα καλά σου λογια! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  28. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ,ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΡΚΕΤΑ ΣΚΕΥΗ ΑΠΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΤΗΣ ΠΕΘΕΡΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ.ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ,ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!! ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ,ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΧΛΩΜΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι να πω για τις δημιουργίες σου, Μαριάννα!! Όλα υπέροχα!!!! Κάνεις θαύματα!!!! Πιστεύω πως για όλα τα παραπάνω μιλάμε για επαναχρησιμοποίηση, πράγμα όμως, το ίδιο χρήσιμο! Αν και όλα, ανακύκλωση τα λέμε! Το σημαντικό είναι πως δημιουργείς αριστουργήματα από πράγματα που οι περισσότεροι άνθρωποι πετούν! Άρα; χιχι! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά Χριστίνα μου! Και βέβαια μπορούμε να φτιάξουμε πολλά ωραία πράγματα από τα ανακυκλώσιμα υλικά ! Φιλάκια !

      Διαγραφή
  30. Η ανακύκλωση στα χέρια σου παίρνει άλλη διάσταση Μαριάννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου, δεν είμαι η μόνη...όλες μας κάνουμε ότι μπορούμε !
      Καλό βράδυ!Φιλιά!

      Διαγραφή
  32. Ηρθα και εγώ.... να πω ένα ΜΕΓΑΛΟ μπράβο για την δημιουργική σου ανακύκλωση!!!! Πολύ όμορφες δημιουργίες και πολλή καλή ανάρτηση με πολλές χρήσιμες πληροφορίες!!!!!!!! Καλό βράδυ!!!!!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Νά'σαι καλά φιλενάδα! Είσαι απο τις πρώτες διδάξασες και εμείς απλά ακολουθούμε!!!!
    Σ'ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σου χθές. Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να είσαι καλά Μαριάννα μου!Πολύ όμορφες οι ιδέες σου!...αλλά και η υλοποίησή τους!...μου άρεσαν όλα όσα έχεις φτιάξει...αλλά το στραγγιστήρι το ζήλεψα...
    Σωστός κι`ο προβληματισμός σου...το θέμα είναι να μην πετάμε..μ`όποιον τρόπο μπορούμε να το καταφέρουμε...
    Όμορφη μέρα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...