Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

'Ερχεται η Πασχαλιά!


Αύριο είναι ο Ακάθιστος 'Υμνος, οι τελευταίοι Χαιρετισμοί της Παναγίας, 
και σκέφθηκα με την ευκαιρία να σας δείξω την εικόνα που έφτιαξα για μιά νιόπαντρη ανηψιά μου.
 Δεν είναι βέβαια αγιογραφία - δεν έχω ιδέα από την υπέροχη αυτή τέχνη - 
αλλά découpage πάνω σε παλιό ξύλο, με πατίνες και φύλλο χρυσού. 
Ο άντρας της ανηψιάς μου, είχε δεί την μικρή εικόνα πάνω σε φλοιό δένδρου 
που είχα δωρίσει στην συννυφάδα μου και πεθερά του,
και μου είχε πεί τότε ότι η Τριχερούσα είναι η αγαπημένη του μορφή της Παναγίας.  
Καθώς έτυχε να έχω άλλη μιά μικρή χάρτινη εικονίτσα της Τριχερούσας, της έκανα μιά μεγέθυνση, 
 σε χαρτί laser, και τους την έφτιαξα για το νέο τους σπιτικό.
Μπορείτε να διαβάσετε την ιστορία της εικόνας εδώ

Αμέσως μετά, έφτιαξα και τον 'Αγιο Νικόλαο, που είναι ο προστάτης του άντρα μου.
Χρησιμοποίησα μπλέ κρακελέ πάνω σε χρυσό φόντο και τελείωμα με φύλλο χρυσού.

Εδώ και πολύ καιρό, σκεφτόμουν πόσο θα μου άρεσε να έφτιαχνα μερικά δωράκια 
για κάποιες φίλες με τις οποίες δεν έχει τύχει μέχρι τώρα να ανταλλάξουμε κάτι, 
ή με αυτές από τις οποίες έλαβα εγώ δώρο μετά από κλήρωση κάποιου giveaway στο blog τους 
- και δεν ήταν λίγες οι φορές που μου χαμογέλασε η τύχη-
 ή σε κάποιες που είχαν την καλοσύνη να μου στείλουν κάτι φτιαγμένο από τα χεράκια τους και θα ήθελα νά έχουν κι εκείνες κάτι από μένα.  
Με την ευκαιρία του Πάσχα λοιπόν,  ετοίμασα σιγά-σιγά κάποια πραγματάκια, 
και μαζί με ορισμένα παλαιώτερα έργα μου, τα έστειλα, ή θα τα στείλω εντός των ημερών. 

 Δεν θα μπορούσα με τίποτα να καλύψω όλες τις υποχρεώσεις μου μαζεμένες, 
αλλά για την ώρα αισθάνομαι ικανοποίηση για όσα πρόλαβα να φτιάξω.  
Επιφυλάσσομαι για τις υπόλοιπες μπλογκοφίλες μου! 
Ενδιάμεσα προέκυψαν και άλλα δωράκια για την οικογένεια ή για άλλα συγγενικά πρόσωπα 
(όπως οι εικόνες). Με λίγα λόγια, το Atelier πήρε φωτιά!   
Το Πάσχα όμως πλησιάζει ολοταχώς, και το σπίτι χρειάζεται νοικοκυριό κι ετοιμασίες!  Χαρτοπετσέτες, ριζόχαρτα, κόλλες και άλλα υλικά, πρέπει να τακτοποιηθούν, χαλιά να μαζευτούν, κουρτίνες να πλυθούν...τίποτε δεν έχω κάνει ακόμα!!!

Σας παρουσιάζω λοιπόν κάποια από αυτά που έφτιαξα. Εν καιρώ θα σας δείξω και τα υπόλοιπα.
Κεραμικό πιάτο
κρεμαστά αυγά από χαρτόνι μακέτας
(αρχικά τα έφτιαξα 'αντί κάρτας' αλλά τελικά τα ενσωμάτωσα στις κάρτες)
καδράκι με κρακελέ,  αυγά φελιζόλ και σελιδοδείκτης

 
οβάλ καδράκι με κρακελέ δύο συστατικών
 κεριά με ασσορτί πιατάκια
(που ξέμειναν από σερβίτσιο του καφέ)
μπουκαλάκια  με κρακελέ
 καραφάκια με κρακελέ δύο συστατικών ή one step
 Σαπουνάκια
 Ξύλινες καρφιτσούλες
 Μπουκαλάκι κολώνιας
 Αυγουλάκια ...
 ...μικρά και μεγάλα
 καλαθάκια με σοκολατένια αυγουλάκια
όπως κι ένα αυγό πάνω σε θαλασσόξυλο.

  'Εφτιαξα και τις καρτούλες μου και έκλεισα τα πακετάκια μου.
 Ελπίζω να προλάβω να κάνω άλλη μία ανάρτηση πριν το Πάσχα, 
αλλά σε περίπτωση που δεν τα καταφέρω, σας εύχομαι από τώρα...
Καλή Ανάσταση!
και καλό κι ευλογημένο Πάσχα με τις οικογένειες και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

52 σχόλια:

  1. Μαριάννα μου χαίρομαι πολύ τις πλούσιες αναρτήσεις σου,γεμάτες δημιουργίες αλλά και γνώσεις! Δεν ήξερα την Παναγία την Τριχερούσα
    Νάσαι πάντα γερή,προνοητική ,προκομένη και δημιουργική και να ικανοπιείς τα θέλω σου και τους ανθρωπους που αγαπάς!
    Φιλιά πολλά και Καλή ΑΝάσταση,αν και νομίζω θα τα ξαναπούμε
    Ολα ΤΕΛΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά, αν δεν έλεγες πως δεν είναι αγιογραφία, δεν θα το καταλάβαινα! Μπράβο, Marie-Anne μου!
    Εκπληκτική δουλειά!
    Και όλα τα υπόλοιπα τα πασχαλινά φυσικά, δεν υστερούν στο παραμικρό!
    Μπράβο και πάλι μπράβο! Πάντα τέτοιες εμπνεύσεις να δημιουργούνται στο Atelier σου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
    Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο όμορφα όλα φτιάχτηκαν με πολύ μεράκι και αυτό φαίνεται! Να'σαι καλά και του χρόνου Μαριάννα μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Μαριάννα μου.Η εικόνα με εντυπωσίασε! Τη βοήθεια της Παναγιάς να έχεις και συ και η οικογένειά σου. Πολύ δημιουργία έπεσε στο ατελιέ, πώς να προλάβεις τις δουλειές; Εγώ δεν έχω κάνει τίποτε ακόμη. Μπράβο όλα είναι ένα και ένα.Υπέροχα. Να σαι καλά και να δέχεσαι πολλά δώρα όπως απλόχερα προσφέρεις.
    Όνειρα γλυκά και θα τα ξαναπούμε μέχρι τις γιορτές.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω πω Μαριάννα, τι να πρωτοθαυμάσω !!!! Αυτή η ανάρτηση δεν χορταίνεται με τίποτα !!!! Τι να πω για τις εικόνες, τις καρδούλες, την ποικιλία των αυγών, τα μπουκαλάκια, τις ξύλινες καρφίτσες !!!! Θαυμαστά τα έργα σου !!!! Μπράβο ... γεια στα χέρια σου !!!! Και του χρόνου να είσαι καλά να δίνεις χαρά !!!! Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριάννα μου τι όμορφη εικόνα η αγαπημένη της πεθεράς μου!! Τι να πω για τις υπόλοιπες δημιουργίες σου ότι και να πω θα είναι λίγο!!!!! Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαριάννα μου τι όμορφη εικόνα η αγαπημένη της πεθεράς μου!! Τι να πω για τις υπόλοιπες δημιουργίες σου ότι και να πω θα είναι λίγο!!!!! Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα Μαριαννα μου, δεν εχει σημασία που δεν ειναι αγιογραφίες, τις εφτιαξες φανταστικές! Πολύ όμορφα όλα, αλλα μου εκαναν εντυπωση το κερί και τα σαπουνακια ντεκουπαζ! Συγχαρητηρια!
    Καλη συνέχεια στη μερα μας!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. J'ai encore davantage honte de ma "paresse" lorsque je vois tout ce que tu as créé pour tes amies ou ta famille chère Marie-Anne.Nikos doit être ravi de son icône! Et moi j'aime particulièrement celle que tu as faite pour ta nièce. Elle est tout simplement magnifique.
    Je t'embrasse bien fort.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οργασμος δημιπυργικοτητας!ολα υπεροχα! Και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οργασμος δημιπυργικοτητας!ολα υπεροχα! Και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημερα Μαριαννα μου ......η ανάρτηση όπως πάντα είναι τελεια !!! ( θα την ξανά δω )
    Πόσες όμορφες δημιουργίες ...Μπραβο σου .... καλο Σαββατοκυριακο !!!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Fin prête pour les Fêtes de Pâques !!!! Avec toutes tes splendides créations on ne sait plus qu'elle est la plus belle !!!!
    Je ne sias pas où tu vas chercher du temps...
    Bises et bon week-end !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφες δημιουργίες για να μας βάλουνε σε Πασχαλινή διάθεση. Φιλοξενώ ένα λινκ Παρτι και θα χαιρόμουν αν ερχόσουν να μας δείξεις τα καταπληκτικά ντεκουπάζ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαραζόμουν ότι κι ανέβαζες, είτε παλιό η καινούργιο.

      Διαγραφή
  15. Πραγματικά θα πήρε φωτιά το ατελιέ!! Τόσα όμορφα δώρα και όλα με αγάπη! Να τα χαρούν οι παραλήπτες τους και εσύ να είσαι πάντα τόσο δημιουργική!!
    Φιλιά, καλή Ανάσταση ,αν δεν τα ξαναπούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι άλλο πια να προλάβεις να φτιάξεις;;;;; Σε ζήλεψα!
    Τα καραφάκια τα λάτρεψα, έχω αδυναμία στα μπουκάλια, βλέπεις...
    Όμως όλα όμορφα και για κάθε γούστο.
    Καλό Πάσχα, λοιπόν!!! Καλά να περάσεις, Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 'Άνοιξη εποχή της Αναγέννησης και εσύ πραγματικά ολοκληρώνεις αυτήν την έννοια με τις θαυμαστές κατασκευές σου. Η μία καλύτερη από την άλλη! Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς. Καλό Πάσχα με αγάπη και υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θερμά συγχαρητήρια Μαριάννα μου!
    Είναι εξαιρετικά τα έργα των χειρών σου! Να είσαι ευλογημένη!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι απίστευτο που μπορείς και ντύνεις τόσα πολλά και διαφορετικά πράγματα με αυτή την τεχνική, μπράβο!Καλή Ανάσταση!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κεριά, μπουκάλια, κάρτες, αυγουλάκια, εικόνες... Όλα υπέροχα, όλα από τα χεράκια σου με τόση αγάπη φτιαγμένα!!!Μπράβο σου βρε Μαριαννάκι μου, έχεις τεράστια έμπνευση και πράγματι το Atelier σου πήρε φωτιά!!! Καλό Πάσχα γλυκιά μου, να περάσεις υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Dearest Marie-Anne,
    You certainly create for many a happy Easter with your beautiful artwork.
    Always so full with great ideas for utilizing simple things to transform in extraordinary pieces.
    Sending you hugs from a cool and rainy Georgia.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μα τι έχεις κάνει ? Δέκα αναρτήσεις σε μία !
    ΄Ολα υπέροχα Μαριάννα μου. Και η παρουσίαση
    εξαιρετική.
    Χίλια ευχαριστώ για το δωράκι. Φλοράλ, όπως μου αρέσει !!
    Πολλές ευχές, σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είσαι φανταστική Μαριάνν μου!!! Κι εσύ κι οι δημιουργίες σου!!! Να τα καταχαρούν τα δωράκια σου όλες οι παραλήπτριες!! είναι πανέμορφα όλα μα όλα!! Κι οι εικόνες σου καταπληκτικές!! Εχω καιρό να φτιάξω καιεγώ με decoupage εικόνες και σε θαύμασα!! Να σαι καλά να δημιουργείς με την καρδιά σου τετοιες ομορφιές και ν απεράσεις το Πάσχα σου όπως λαχταράς με αγαπημένους!! Θα ξανάρθω για τις ευχές, αμ πως!!! Χιχιχι!! Φιλάκια πολλά καλή μου και καλό σ/κ!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μοναδικά όμορφες οι δημιουργίες σου, Μαριάννα μου. Δεν ήξερα ποια να πρωτοκοιτάξω! Και πόσες πολλές! Να είσαι καλά να δημιουργείς!
    Να περνάς όμορφα, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όπως πάντα, όλα όσα κάνεις είναι όμορφα και καλό δουλεμένα Μαρία Άννα μου.
    Μόλις σήμερα πήρα το δωράκι σου και χάρηκα πάρα πολύ που με σκέφτηκες.
    Καταπληκτικό το μπουκαλάκι σου, αλλά και η κάρτα με το αβγό πολύ έξυπνη.
    Σ ευχαριστώ πάρα πολύ.
    Εγώ είμαι τόσο απασχολημένη με την Ευγενούλα και τη μαμά μου, που δεν μου μένει κουράγιο για τίποτα.
    Να είσαι καλά χρυσοχερα μου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες!!!!
    Μαριάννα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα δωράκια σου. Είναι πανέμορφα και μου έφτιαξαν τη διάθεση ειδικά αυτόν τον καρό που ένα στενό συγγενικό μου πρόσωπο έχει σοβαρά προβλήματα υγείας!!! Ήταν σαν μια αχτίδα!!!!
    Νάσαι καλά, να περνάς όμορφα με αυτούς που αγαπάς!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πάντα χαίρομαι όταν βρίσκομαι "κοντα σου" και ανάμεσα σε τόσες όμορφες δημιουργίες του ατελιέ σου!!!Υπέροχες οι ντεκουπαρισμένες Εικόνες σου είναι καοφτιαγμένες και δουλεμένες με μεράκι!!Είναι πολύ όμορφη η σκέψη σου για μικρά δωρακια δείγματα εκτίμησης σε αγαπημένες μπλοκοφίλες Θα ήθελα κι εγώ να κάνω το ίδιο μα δυστυχώς δεν το καταφερα παρα μόνο μία φορά στη αρχή της δημιουργίας του blog μου Πρώτα η Αλκηστη κατόπιν η Λήδα με απασχολούν πλήρως και μαζί με μία αυλή τεσσάρων στρεμμάτων που με αποτελειώνει που χρόνος για λίγο ντεκουπάζ ...ενα αυγό ...κλπ.για δωράκια που μου αρέσει τόσο.Μέσα από την καρδιά μου να ε'ισαι καλά και να δημιουργεις όσο και όσα επιθυμείς!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαριαννάκι μου είναι πανέμορφα όπως όλα όσα φτιάχνεις!
    Από τις εικόνες ως τις καρτούλες κέρδισαν το θαυμασμό μου ακόμα μια φορά!

    Με υγεία και αγάπη να φτάσουμε ως την Ανάσταση και να έχουμε χαρούμενο Πάσχα!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Οι δημιουργίες σου Μαριάννα μου μια και μία δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια, να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία. Να περάσεις όμορφα με την οικογένεια σου τις άγιες ημέρες του Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Dear Marie Anne,

    Your work is so very creative and beautiful and love the one with the violets and the bunnies.
    Happy weekend
    hugs
    Carolyn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η Πασχαλιά έρχεται κι εσύ φέρνεις τη χαρά με τόσες ομορφιές που ετοίμασες!
    Δεν ξέρω σε ποια δημιουργία να πρωτοσταθώ, είναι όλες υπέροχες!!
    Θα σταθώ κι εγώ στη φωτογραφία σου με τη πασχαλιά που είναι εξαιρετική!!
    Φιλιά πολλά κι ευχές για καλό Πάσχα αν δεν προλάβεις άλλη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Όπως πάντα τα έργα σου όλα υπέροχα.
    Νάσαι καλή αγαπητή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πόσο πολλα και ομορφα πραγματα εχεις κανει Μαριαννα μου και με καθε λεπτομερεια...γεια στα χερακια σου το λεω εκ πείρα που λενε.. γιατι εχω την τυχη να έχω εδω τα ομορφα δωρακια σου..!! αυτό το ομορφο πιατο και ενα κανακι με την καρτουλα σου και τις ευχες σου και να δώ την δουλεια σου απο κοντα είναι πολύ πιο ομορφα φιλη μου..σε ευχαριστω παρα πολύ να περνας ομορφα ...καλο και ευλογημενο ΠΑΣΧΑ να εχεις και ΚΑΛΗ ΑΝΑΤΣΗ παντού.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ όμορφα τα έργα σου,το ένα ποιο όμορφο από τ'άλλο,εκείνο όμως που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν η εικόνα της Παναγίας μας και του Αγίου Νικολάου!!!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου όπως και οι σκέψεις σου, για τα πασχαλιλάτικα
    δωράκια σε φίλους και συγγενείς !!! Μου έκανες μία θαυμάσια έκπληξη και σ΄ευχαριστώ από καρδιάς, τα καμαρώνω και τα απολαμβάνω τα έργα των χεριών σου, αλλά ταυτόχρονα με συγκινεί η δοτικότητα και η ανεξάντλητη δηιουργική σου διάθεση !!! Να είσαι καλά Μαριάννα μου, καλό Πάσχα σου εύχομαι με τους αγαπημένους σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι όμορφα όλα!!! Εξαιρετική δουλειά με αγάπη και φροντίδα!!! Καλό Πάσχα με υγεία να έχετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Your decoupage is always work of art! I love everything. The easter eggs and the little bottle are very romantic . The easter tree is adorable. You are very talented
    Hugs
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Άργησα πολύ να blogάρω αυτή τη φορά και ήρθα καθυστερημένη.
    Τι φανταστική παραγωγή είν' αυτή, Μαριάννα μου! Και δεν ξέρεις ποιο να πρωτοδιαλέξεις. Όλα είναι πανέμορφα και οι εικόνες σου αριστοτεχνικά φτιαγμένες! Χίλια μπράβο...
    Αν δεν τα ξαναπούμε, σου εύχομαι κι' εγώ Καλή Ανάσταση, με αγάπη και χαμόγελα με τους ανθρώπους που αγαπάς.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Είσαι καλλιτέχνις με ότι και να καταπιαστείς Μαριάννα μου. Είναι τόσο άρτια, τόσο εξαιρετικά όλα! Καλή Ανάσταση φίλη μου και σε σένα και ότι επιθυμείς για σένα και τους αγαπημένους σου! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Είσαι σπουδαία καλλιτέχνις Μάριαν!! τα μαγικά σου χέρια έκαναν θαύματα!!.Οι αγιογραφίες σου είναι υπέροχες και όλα τα πασχαλινά σου εξαιρετικά!! Να είσαι καλά και σου εύχομαι απο καρδιάς Καλό Πάσχα με την οικογενειά σου.
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Όλα είναι υπέροχα και τόσο καλοφτιαγμένα! Και του χρόνου με υγεία! Καλή Ανάσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πλούσια και πολύ όμορφη η ''παραγωγή'' Μαριάν μου! Ε το Πάσχα προσφέρεται για δημιουργίες! Να είστε καλά και να έχετε καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φίλη μου ευχαριστώ για την όμορφη καρφίτσα, την..μόστραρα κι όλας στη μπλούζα μου!Καλή Ανάσταση! Το άγιο Φως της Ανάστασης, ας φωτίσει τις ψυχές και τις ζωές όλων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλή Ανάσταση Μαριαννάκι μου!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Marie Anne, love all of them. The rabbits and the eggs are so cute for this season.

    Thanks for sharing with us at Sweet Inspiration party. Have a wonderful week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Να ποσό χρυσοχέρα είσαι Μαριαννα μου!! Χρονια πολλα και καλη Ανάσταση απο καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μα τί όμορφα είναι όλα Μαριάννα μου!! Το ένα καλύτερο από τα άλλα!! Αλλά αυτό το μικρό μπουκαλάκι το λάτρεψα... είναι κουκλίστικο!!!
    Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση να έχετε, με υγεία,αγάπη και χαρά!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Kαλή Ανάσταση να χεις Μαριάνν μου με τους αγαπημένους σου!!! Χρόνια πολλά με υγεία!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πολύ όμορφα όλα.
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χρυσοχέρα μου!!!!!Χριστός Ανέστη!!!! Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...