Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Καλό Απρίλη!!! Happy April!!!


Με μιά από τις ανοιξιάτικες δημιουργίες μου,
 With one of my Spring creations
θέλω να ευχηθώ σε όλες και όλους
I would like to wish every one
 καλό μήνα Απρίλη!!! 
a very happy month of April!!!

 γυάλινο πιάτο με ανάποδο découpage χαρτοπετσέτας και κρακελέ ενός συστατικού 
glass plate with reverse napkin decoupage and crackle medium

Με την ευκαιρία, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους ψήφισαν την φωτογραφία μου στον τελευταίο διαγωνισμό της φίλης Μαρίας Νικολάου την οποία και ευχαριστώ ιδιαιτέρως για την φιλοξενία της και την άρτια διοργάνωση.    
'Ηταν το 22ο Φωτογραφίζειν, με θέμα "Τα πρώτα βήματα της 'Ανοιξης".

 On this occasion, I would like to thank all those who voted for my photo during the last photo competition of my blogger friend Maria Nikolaou, whom I particularly thank for her hospitality and perfect organization.
It was the 22nd competition and the subject was "The first steps of Spring"
 
η φωτογραφία μου έλαβε 18 βαθμούς και ήρθε στην δεύτερη θέση!
my photo obtained 18 points and arrived at the second place!

Σας προσκαλώ να επισκεφτείτε το blog και να θαυμάσετε τόσο την νικητήρια φωτογραφία, 
όσο και τις υπόλοιπες όμορφες συμμετοχές.
I invite you to visit Maria's blog and admire the photo that won the first prize 
as well as all the beautiful photos of the other participants.   

Χθές ξεκίνησε και ο νέος διαγωνισμός, το 23ο Φωτογραφίζειν
Αυτή την φορά, το θέμα είναι 'Aξιοθέατα Πολιτισμού".  
The new 23rd Photo Competition started yesterday. 
This time the subject is "Cultural Attractions".

 Σας ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις και τα σχόλιά σας 
και σας εύχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!
I thank you very much for your visits and comments and I wish you all a lovely weekend! 
 
 

29 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες Μαριάννα μου οι ανοιξιάτικες δημιουργίες σου και η φωτογραφία σου καταπληκτική !!!!
    Άξιζε η συμμετοχή σου και η διάκριση !!!
    Καλό μήνα καλή μου και πολλά φιλιά !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το πιάτο σου!!!! Εξαιρετική η φωτογραφία σου!!!!!!!!!!!! Η γραμμούλα που φαίνεται είναι ιστός αράχνης;;; Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό Μήνα.
    Και πάντα επιτυχίες! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω , μα ήταν υπέροχη η φωτογραφία σου!!!
    Αυτός η λεπτή κλωστή της αράχνης μας έπιασε και μας τύλιξε
    στον ιστό της!
    Το ίδιο όμορφες είναι οι δημιουργίες σου Μαριάννα μου!
    Καλό μήνα και να χαρείς την άνοιξη ( που σήμερα πάλι την ψάχνουμε εδώ εμείς!)
    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και καλό μήνα Μαρία Άννα μου.
    Είσαι εξπέρ στο ντεκουπάζ, τί να λέμε.
    Όπως βλέπω όμως και στη φωτογραφία διαπρέπεις.
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανάποδο ή καλό, δεν το κατάλαβα... το βρήκα όμως υπέροχο!
    Καταπληκτική η φωτό, θα μπορούσε να ήταν σε μια σελίδα περιοδικού.
    Kαλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετική η φωτογραφία σου Μαριάννα μου!
    Συγχαρητήρια πολλά!!
    Εξαιρετικό φυσικά και το πιάτο!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Superbe création pour célébrer le printemps !!!!
    Bises et bon week-end !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχη δημιουργία και μια ακόμη πιο υπέροχη φωτογραφία! Τη λάτρεψα γι΄αυτό το μικρό ιστό αράχνης τον παιχνιδιάρικο, για τις λαμπερές δροσοσταλίδες και για την απίστευτη καθαρότητα του μπουμπουκιού...
    Μπράβο, Μαριάννα μου!
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα Απρίλη Μαριάννα μου!!! Καλή Ανοιξη!!!!Η φωτογραφία σου καλλιτεχνική!!! Υπέροχη όπως και η πιατέλα σου!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχη η φωτογραφία σου.Τη λάτρεψα. Μα τόσο καθαρή, σαν να βλέπω μπροστά μου το μπουμπούκι με εκείνο τον ιστό αράχνης...τι να πω! Απλά συγχαρητήρια θερμά.
    Και οι ανοιξιάτικες δημιουργίες σου συναγωνίζονται τη φωτογραφία σου. Μπράβο σου.
    Καλό μήνα Μαριάννα μου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα να χεις Μαριάνν μου!! Συγχαρητήρια για την φωτό σου!! Ο ιστός έκανε την διαφορά!! Υπέροχη λήψη!!
    Για τα φημισμένα κρακελέ σου, πάντα αξιοθαύμαστα!! Φιλάκια και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό, χαρούμενο, μυρωδάτο κι' αισιόδοξο μήνα, Μαραννούλα! Με το υπέροχο πιάτο σου και το τέλειο κρακελέ!
    Και συγχαρητήρια για την "δευτεριά" στο διαγωνισμό της Μαρίας. Η φωτογραφία σου, πραγματικά, ξεχώριζε....
    Πολλά πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό, χαρούμενο, μυρωδάτο κι' αισιόδοξο μήνα, Μαραννούλα! Με το υπέροχο πιάτο σου και το τέλειο κρακελέ!
    Και συγχαρητήρια για την "δευτεριά" στο διαγωνισμό της Μαρίας. Η φωτογραφία σου, πραγματικά, ξεχώριζε....
    Πολλά πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχεις Μάριαν ..χαρούμενο και αισιοδοξο!!Η φωτογραφία απο το κήπο σου εκπληκτική!!συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!!
    Οσο για το πιάτο σου είναι υπέροχο !!!να είσαι καλά!!Καλή Ανοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό σου μήνα εύχομαι καλή μου φίλη.
    Ωραιότατο το έργο σου. Και όμορφες οι ευχές σου για τον Απρίλη.
    Την αγάπη μου και νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όμορφα τα ανοιξιάτικα έργα αλλά και η φωτογραφία εκπληκτική!! Δικαίως διακρίθικε!
    Φιλιά, καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Marie-Anne μου η φωτογραφία σου είναι εκπληκτική! Απίθανη! Μπράβο, κορίτσι μου!
    Και ασφαλώς το πιάτο σου είναι τόσο όμορφο! Αγαπάς αυτό που κάνεις και αυτό φαίνεται!!!
    Καλό μήνα, αστέρι μου! ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. I love your spring creations! They are a beautiful welcome to spring. They are very romantic and sweet. The shots are stunning
    HUgs
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα Μαριάννα μου με πολλά λουλούδια , χρώματα και όμορφες στιγμές!!
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαριάννα μου η φωτογραφία σου είναι ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ!!!! Μπράβο!!!!
    Καλό μήνα!!1
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλο μηνα Μαριάννα μου, συγχαρητηρια για τη συμμετοχή σου!
    Καλη συνέχεια στη μέρα μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Médaille d'argent, ce n'est pas si mal car il y avait de la concurrence!Bravo Marie-Anne!
    Mais maintenant il me tarde de voir des roses ouvertes. Plus de bouton et surtout de pluie!
    Bonne soirée.
    Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μήνα Μαριάν μου ,εύχομαι για έναν χαρούμενο και δημιουργικό μήνα!! Συγχαρητήρια για την δευτεροπρωτιά σου !Είναι πολυ όμορφο που μας εύχεσαι με την όμορφη εαρινή δημιουργία σου !! Οτι δημιουργείς έχει μεράκι και αγάπη πολύ!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι...τι μουμπουκι ειναι αυτοοοοοο???? εγινες απιθανη φωτογραφος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εχω διάφορα καθημερινά που δεν με άφησαν τελευταία να μπλογκοβολτάρω και έτσι έχω χάσει πολλά! Πολύ όμορφη φωτογραφία, φοβερό μπουμπούκι μες την δροσοσταλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εχω διάφορα καθημερινά που δεν με άφησαν τελευταία να μπλογκοβολτάρω και έτσι έχω χάσει πολλά! Πολύ όμορφη φωτογραφία, φοβερό μπουμπούκι μες την δροσοσταλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλό μήνα κι από μένα, Μαριάννα! Η φωτογραφία σου είναι το κάτι άλλο, δε χορταίνω να παρατηρώ τις λεπτομέρειες και την ευκρίνειά της! Αυτό το ανάποδο ντεκουπάζ δεν το ξέρω, αλλά το αποτέλεσμα το βρίσκω εξαιρετικό!!! Φιλάκια και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Marie-Anne, your plate is absolutely beautiful!! You did a great job on it. Thanks so much for linking up at Sweet Inspiration!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...