Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Στο ξεκίνημα του νέου χρόνου


Μέσα στην γιορτές, η κόρη μου επισκέφθηκε παλιές συμφοιτήτριές της στην Βόρειο Ελλάδα και μου ζήτησε να της φτιάξω λίγα σαπουνάκια για να τους πάει σαν μικροδωράκια. Με την ευκαιρία, έφτιαξα και μερικά για τις ξαδέλφες μου. Ελπίζω να τους άρεσαν και να τα χαρούν. 


Με το που μάζεψα τα Χριστουγεννιάτικα, έπιασα πάλι το découpage, για να φτιάξω δύο πράγματα που ήθελα από καιρό.
Το πρώτο μου κουτί-βιβλίο, 
 
το οποίο θα φιλοξενήσει παλιές οικογενειακές φωτογραφίες, 
προέκυψε από ένα παλιό ντοσσιέ αρχειοθέτησης που έφτασε στα χέρια μου 
(μαζί με άλλο ένα που περιμένει την σειρά του, όπως βλέπετε). 
Πρώτα έφτιαξα το πλαίσιο και την ράχη με σπιτική πάστα διαμόρφωσης,
 
και στην συνέχεια έκανα découpage με ριζόχαρτα. 
Στο οπισθόφυλλο χρησιμοποίησα κομμάτια-περισσεύματα από ένα διαφορετικό ριζόχαρτο.
Στόλισα την ράχη με stencil,
ενώ τις πλευρές του κουτιού δεν τις πείραξα γιατί μου άρεσε πολύ τόσο η υφή όσο και το γλυκό χρώμα της σουέντ επένδυσης που έχουν. 


  Το δεύτερο που έφτιαξα είναι μιά κρεμάστρα για τα κολλιέ μου.  
Είχα φτιάξει πριν από χρόνια κάτι ανάλογο για την κόρη μου, κάνοντας découpage σε μιά παλιά ξύλινη κρεμάστρα ντουλάπας στην οποία είχα βιδώσει μεταλλικά κρεμασταράκια.
Αυτή την φορά όμως, χρησιμοποίησα ένα κομμάτι ξύλου που είχε μείνει από ένα ξεχαρβαλωμένο κομοδινάκι.
Ξέρω, ξέρω, θα μου πείτε "τί κρίμα που δεν το έφτιαξες ολόκληρο!".
Το είχα μαζέψει από τον δρόμο πριν από χρόνια, αλλά έμεινε πολύ καιρό στον κήπο μέχρι να αποφασίσω να το φτιάξω - ήθελε πολλή δουλειά και τρίψιμο και δεν γνωρίζαμε ακόμα τα χρώματα κιμωλίας(!) και έτσι το άφησα και με την υγρασία σκεύρωσε και δυστυχώς πήγε χαμένο
Δεν δίστασα όμως τότε να κρατήσω τα ποδαράκια του και τα ξυλαράκια της βάσης του όπως και τα διακοσμητικά της πορτούλας.
 
  Πήρα λοιπόν το μπροστινό ξύλο της βάσης, γυρισμένο ανάποδα
 και με την κατάλληλη προετοιμασία, 


παλαίωση, ντεκουπάζ και πατίνα, έφτιαξα αυτή την κρεμάστρα


 Ανυπομονώ να την κρεμάσω στο υπνοδωμάτιό μου και να τακτοποιήσω τα κολλιέ μου. 
Όμορφη δεν έγινε;


 Έλαβα ακόμα δύο   καρτούλες με ευχές και με  δωράκια και θα ήθελα να ευχαριστήσω και από εδώ την αγαπημένη μου Φανή

και το γλυκό Συριανάκι μας, την Γιάννα,
Κορίτσια μου, να είστε πάντα καλά και να έχετε μιά καλή χρονιά μαζί με τους αγαπημένους σας!

Δεν μπορώ να μην σας δείξω και μερικές φωτογραφίες.
 Προ ημερών στην παραλία, ο αέρας και τα κύμματα έκαναν την χαρά των αμέτρητων surfers.

Χθές, η θάλασσα ήταν πολύ πιό ήρεμη.
Εκεί όμως που φωτογράφιζα τους γλάρους που είχαν βγεί στην στεριά,  
στις Αλυκές, ως συνήθως πριν από μία καταιγίδα,
 είδαμε από μακριά πως είχε πέσει μιά μαυρίλα και είχε ξεσπάσει δυνατή βροχή στο πέλαγος 

την οποία είδαμε να πλησιάζει γρήγορα προς την ακτή.

Η καταιγίδα είχε μικρή διάρκεια και αμέσως μετά, βγήκε το ουράνιο τόξο πάνω από το βουνό.

Θα μπορούσα να τελειώσω εδώ,
 αλλά προτιμώ να κλείσω την ανάρτηση αυτή με ένα ωραίο κρακελέ!


Μη μου πείτε που δεν θα προσέχατε κι εσείς την όμορφα κρακελαρισμένη βαρκούλα!   
Εγώ τρελλάθηκα όταν την είδα!!!

Θα είμαι πάλι σύντομα κοντά σας με νέες δημιουργίες!
Πολλές ευχές σε όσες και όσους γιορτάζουν αυτές τις μέρες! 



33 σχόλια:

  1. Μαριάννα μου! Να 'χα τα χέρια σου! Και με ξετρελαίνει που ανακυκλώνεις τα πάντα!
    Θέλω κι εγώ να κάνω μια ανάρτηση με τα χριστουγεννιάτικα δωράκια... αλλά όλο θυμάμαι πόσα χάθηκαν από αυτά που έστειλα κι εκνευρίζομαι. Μέχρι τα κεντρικά των ΕΛΤΑ έχει φτάσει το θέμα μου...
    Υπέροχες οι φωτογραφίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίστευτα όμορφες οι δημιουργίες σου! Μπράβο Μαριάννα μου. Και οι λήψεις σου πολύ όμορφες επίσης.
    Να χαρείς τα δώρα σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι απίστευτα αυτά που κάνεις με τα χρυσά σου χέρια.
    Αλλά και οι φωτογραφίες της βροχής πολύ εντυπωσιακές!
    Μπράβο Μαριάννα μου!

    υγ.Έχει ξεκινήσει ξανά το Φωτογραφίζεις αν ενδιαφέρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο ωραία είναι όλα αυτά που έφτιαξες Μαριάννα μου,το βιβλίο,τα σαπούνια και οι κρεμαστρες, νομίζω ότι είσαι πρώτη σ'αυτη την τέχνη...Όσο για τις φωτό σου με τά γλαροπουλια είναι φανταστικές...Καλή και ευλογημένη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι υπέροχα που τα έφτιαξες όλα Μαριάννα μου. Έπεσαν και στα δικά μου χέρια δύο τέτοια κομοδίνα και σκέφτομαι να τα αναδείξω με χρώματα κιμωλίας.
    Καλή συνέχεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα είχες κάνει θαύματα αν το έβαφες με τα χρώματα κιμωλίαΣ! Πάντως εσύ την άκρη τη βρήκες και τίποτα δεν πήγε χαμένο! Καλή συνέχεια γλυκιά μου Μαριάννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφη ανάρτηση με απ΄ όλα!!!!
    Από τα σαπουνάκια σου, από το κουτί βιβλίο και την κρεμάστρα, μέχρι την βαρκούλα κρακελέ, που ομολογώ...έψαχνα αν και οι πέτρες κρακελαρίστηκαν, μέχρι να καταλάβω πως ήταν εκ του φυσικού :))))!!!
    να είσαι καλά να εχεις μια όμορφη χρονιά με την οικογένειά σου, με σταθερό το ουράνιο τόξο!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω και εγώ δύο τέτοια κομοδίνα που τα μάζεψα όταν τα πέταξε ο γείτονας, αλλά σχετικά σε πολύ καλή κατάσταση. Παρόλο πάντως που το ξέχασες έξω αξιοποίησες τα καλά του κομμάτια με τον καλύτερο τρόπο. Τα σαπουνακια σου κουκλίστικα και το κουτί σου τέλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα χρυσοχέρα!!!!Όλα πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανεξάντλητη και τόσο ευρηματική Μαριάννα μου !!! Τέλειο δωράκι τα διακοσμημένα σαπουνάκια, απίθανο το κουτί βιβλίο, συγκλονιστικές όλες οι φωτό σου και τέλος με άφησες άφωνη για μία ακόμη φορά, με την κρεμάστρα για τα κολλιέ .....Υπέροχη !!!Τελικά είσαι νεράϊδα και έχεις μαγικό ραβδάκι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα, δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω!!Υπέροχα όλα, ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις φωτογραφίες πολύ θα ήθελα να ήμουν σε αυτό το τοπίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μ' αρέσει που είσαι πολυτεχνίτισσα, Μαριάννα μου! Και τα στένσιλ σου θα τα κάνεις, και τις πάστες διαμόρφωσης, και θα στοκάρεις και θα βιδώσεις!! Αυτό είναι ν' αφήνεις το αποτύπωμά σου πάνω στα έργα σου! Μπράβο και ξανά μπράβο για όλα και βέβαια για τα δωράκια που έλαβες! Φιλάκια και καλή σου συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. De belles créations et de belles photos !!!
    J'espère qu'il ne fait pas trop froid chez vous...
    Bises
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρυσοχερα, το εχουμε ξαναπει! τα σαπουνακια απλα υπεροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν σε πιάνει κανείς πουθενά Μαρία Άννα μου.
    Κάνεις τα πάντα να φαίνονται τόσο εύκολα.
    Υπέροχα τα σαπουνάκια σου ,Αλλά και το φανταστικό κουτί.
    Στις φωτογραφίες,είσαι εξπέρ, Αφού καταφέρνεις και βγάζεις τόσο ωραία απλά πράγματα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Your creations are a such gorgeous triumph of roses. They are all amazing. The photos are stunning
    Hugs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάθε φορά που έρχομαι είναι σαν να μπαίνω "στην χαρά της δημιουργίας " όμορφες κατασκευές με νότες ρομαντισμού.Μεγάλη ποικιλία από καλλιτεχνικές ανησυχίες!!! Οι φωτογραφίες σου όπως πάντα τέλειες με αποκορύφωμα την καταγραφή της καταιγίδας!! Η βαρκούλα με το κρακελε στην κορυφή όλων....είτε την έκανες εσύ είτε είναι εκ τουφυσικού για μένα δεν έχει σημασία.Σημασία έχει η ομορφιά που απολαμβάνω και το χαμόγελο ευχαρίστησης που εισπράττω!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ακούραστη όπως πάντα χρυσοχερα υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ακούραστη όπως πάντα χρυσοχερα υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μ αρέσει πολύ όπως το γράφεις..... έτυχε να πέσει στα χέρια μου..... και καλά ου έπεσε δηλαδή στα δικά σου και το μεταμόρφωσες και έγινε τέλειο !!! Τα σαπουνάκια σου μοσχομύρισαν μέχρι εδώ και φαντάζομαι θα άρεσαν στις παραλήπτριες αφού τα κάνεις να δείχνουν έργα τέχνης !!!!Η κρεμάστρα για τα κολιέ σου απίθανη !!!!! Και τι να σου πω σε 2 τέτοιες ξύλινες έχω κι εγώ κρεμασμένα τα δικά μου και δεν είχα σκεφτεί ποτέ να τους κάνω ένα ντεκουπάζ... μπορεί να το επιχειρήσω. Οι φωτογραφίες σου απ την παραλία είναι μαγεία !!!!Με ξετρέλανε δε η βάρκα κρακελέ !!!! Καλή χρονιά Μαριάννα να χαίρεσαι την οικογένειά σου και σου στέλνω την αγάπη μου και φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι να πρωτοθαυμάσω Μαριάννα μου!!! Τα εξαιρετικά έργα των χειρών σου ή την μαγεία των θαλασσινών φωτογραφιών σου!!!
    Ενθουσιάστηκα πολύ, με όλα! Μπράβο σου, εξαιρετικό ταλέντο!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαγεύτηκα με τις φωτογραφίες σου, εντυπωσιάστηκα από τις δημιουργίες σου!
    Τα σαπουνάκια είμαι σίγουρη πως έκαναν θραύση, και ναι, φυσικά και η κρεμάστρα για τα κολιέ έγινε υπέροχη!
    Και η κρακελαρισμένη βαρκούλα, απίστευτη, όσο απίστευτος είναι και ο χαρακτηρισμός που της έδωσες!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Happy New Year, Marie-Anne!

    Your decoupage projects are all very pretty. I especially like the beautifully romantic hanger for your necklaces!

    All the best for 2017!

    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 'Οπως πάντα πανέμορφες κατασκευές και εικόνες!!! Δεν πειράζει για το κομοδινάκι ... τυχαίνουν αυτά! 'Αλλωστε κάτι έμεινε από αυτό και το αξιοποίησες με τον καλύτερο τρόπο. Φιλιά και καλή εβδομάδα Μαριάννα μου

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και ύστερα μου λες εμένα.. το παραδειγμα σου ακολουθώ φιλενάδα... μια στο τόσο να το λεμε κι αυτό εσύ παιδι μου οταν παίρνεις φορα.. ποιος να σε σταματίσει..πες μου που στο νρτεκουπάζ.. εισαι απίθανη..!! και το κουτί βιβλιο αλλα κι η κρεμαστρα για τα κολιέ σου .. τέλεια.!!!
    Εκει που σταματησα πιο πολύ όμως είναι στις φωτογραφίες σου .. τι ομορφιές έχει η φύση..!!! τι καλα εκανες και τις έκλεισες μέσα στο φακό σου..!!!να περνάς όμορφα φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχασα να σου πω με για την πολύ όμορφη εικονα επανω στο μπλοκ σου.. και για το φυσικο κρακελε στην βαρκούλα... τελειο..!!! ξαναφιλώ..!

      Διαγραφή
  26. Πόσο όμορφα τα έφτιαξες όλα γλυκιά μου Μαρι-Άνν μου!! υπέροχααααααα!! χαίρομαι που πήρες την καρτούλα μου!! και όλες τις φωτογραφίες σου τις χάρηκα πολύ!! Αυτή με τη βροχή μέσα στη θάλασσα ....τρομερή!!!και με την βαρκούλα , όπως και οι γλάροι!! όλες τελικά πανέμορφες!! Καλή χρονιά να έχετε, με υγεία, χαρά , ευτυχία και πολλές όμορφες δημιουργίες κούκλα μου!! φιλάκια πολλά!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαριάννα μου πάρα πολύ εντυπωσιακό το βιβλίο κουτί!!! Οπως κι η κρεμάστρα σου!! Είσαι η επιτομή της ανακύκλωσης και της δημιουργικής ανακύκλωσης κιόλας!! Υπέροχοι χρωματικοί συνδυασμοί!!
    Ακόμα και έτσι η θάλασσα είναι τόσο όμορφη!! Κι εμάς αυτές τις μέρες όλο βρέχει!!
    Για την βάρκα κρακελέ τα λόγια περιττά!!! Πανέμορφη!! :))
    Να σαι καλά γλυκειά μου Μαριάνν!! Φιλάκια πολλά και να τα χαρείς τα δωράκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. θαυμάσια τα έργα σου..μπραβο... Πώς τα καταφέρνεις!!! άψογα!!
    όμορφες κι οι φώτο... Α αυτοι οι γλάροι... ΥΠΕΡΟΧΟΙ...
    Τα λέμε...φίλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Dearest Marie-Anne,
    You have been very industrious in this new year already.
    Lovely work and dramatic photos from the upcoming storm.
    Craquelle boat is special too.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Για μια ακόμη φορά με αφήνεις άφωνη Μαριάννα μου με τις υπέροχες δημιουργίες σου! Είναι όλα τόσο όμορφα! Και οι φωτογραφίες σου απίθανες όπως πάντα! Μπράβο και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...