Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Δοκιμές και πάλι


Πρόσφατα, μου έκαναν δώρο ένα μεγάλο κουτί κρακελέ, όχι απ'αυτά που αγοράζουμε στα γνωστά μας καταστήματα υλικών για ντεκουπάζ, αλλά το κρακελέ που μπορεί κάποιος να βρεί σε χρωματοπωλεία και που προορίζεται για τεχνοτροπίες σε τοίχους ή έπιπλα. 
Άρχισα να κάνω δοκιμές, αλλά για την ώρα δεν έχω καταφέρει να έχω ένα ικονοποιητικό αποτέλεσμα. Δεν γίνονται τα γνωστά σκασίματα ούτε με ακρυλικά, ούτε με πλαστικά χρώματα (τουλάχιστον αυτά που δοκίμασα). Πού θα μου πάει όμως; ελπίζω πως θα βρώ την λύση σύντομα.
Στο μεταξύ, φτιάχνω διάφορα αντικείμενα που πέφτουν στα χέρια μου,  όπως, για παράδειγμα, το παλιό μου τηγάνι. Χρόνια τώρα έβλεπα αμέτρητα όμορφα τηγάνια - άλλα απλώς διακοσμητικά και άλλα να έχουν μετατραπεί σε ρολόγια τοίχου - αλλά ποτέ δεν είχα επιχειρήσει να φτιάξω κι εγώ ένα. Τώρα που χρειάστηκε να αποσυρθεί από την υπηρεσία του ένα παλιό μου τηγάνι, έπεσε κι αυτό, σαν πειραματόζωο, στον βωμό των δοκιμών του κρακελέ.
Εδώ φαίνεται καθαρά πως δεν κατάφερα να έχω τις γνωστές ρωγμές του κρακελέ ενός συστατικού.
Αυτό όμως δεν με εμπόδισε να συνεχίσω με μία ωραία 'φραουλένια' σύνθεση, περιμένοντας την Άνοιξη
Έντυσα το χερούλι του με σπάγκο, το στόλισα με πράσινη κορδέλλα

και το κρέμασα στον τοίχο!
 Να σας πω κι ένα αστείο;
Σήμερα που με επισκέφθηκαν κάποιοι συγγενείς, είδαν το τηγάνι και τους άρεσε πολύ, όμως προτίμησαν την πίσω του πλευρά!  Δεν είχα κάν σκοπό να σας την δείξω, εφόσον απλά αστάρωσα και κόλλησα μιά χαρτοπετσέτα -με αρκετές ζάρες- μόνο και μόνο για να μην φαίνεται η φθαρμένη του επιφάνεια. 
 Όσο κι αν τους εξήγησα τους βασικούς 'κανόνες' του decoupage, εκείνοι μου απαντούσαν πως... "και οι ζάρες έχουν την χάρη τους"! Πολύ γέλασα με την επιμονή τους και τους υποσχέθηκα να τους φτιάξω κάτι με αυτό το μοτίβο αλλά...θα είναι χωρίς ζάρες!!!

Σειρά στις δοκιμές πήρε κι ένα παλιό καλαπόδι.
 Ούτε εδώ μου πέτυχε το συγκεκριμένο κρακελέ, αλλά δεν με πειράζει καθόλου!

Κι αφού κάθε μέρα όλο και κάποια πουλάκια θα βρεθούν να φωτογραφίσω , είπα να σας δείξω μερικά απ'αυτά που συνάντησα από τις αρχές του Φλεβάρη έως σήμερα, 
στον κήπο...
Σπίνους,
 
Κοκκινολαίμηδες,
Μαυροσκούφηδες,
  Μαυροτσιροβάκια,
 και Καλόγερους.

στο δάσος...
 Μαυρολαίμηδες
(ήταν ένα ζευγαράκι και κατά σύμπτωση πέτυχα και τα δύο την ώρα που κάθησαν το καθένα στο ίδιο ακριβώς κλαδί !)
  και Δενδροφυλλοσκόπους

Στην παραλία...
 Κορυδαλλούς,
 Λιβαδοκελάδες,
 Γλάρους,
 και Σταχτοκουρούνες

 Στο ρέμα...
 Πάπιες και
Νερόκοτες

Και πιό ψηλά...
 καμιά γερακίνα, πότε-πότε!
Βλέπετε πως άν και δυσκολεύομαι ακόμα με τις μακρινές λήψεις, δεν σταματώ να φωτογραφίζω τα όμορφα πετούμενα! Να είστε επιεικείς!

Καλή εβδομάδα! 


31 σχόλια:

  1. Η ώρα είναι τέτοια που είμαι ανάμεσα στο να σου πω καληνύχτα και καλήμέρα Μαριάννα μου. Οι φωτογραφίες σου γιά μιά ακόμα φορά είναι καταπληκτικές.(το λιγότερο που μπορώ να πω)Το κρακελέ του χρωματοπωλείου,όποιας μάρκας και αν είναι,πρέπει να το αφήσεις να στεγνώσει τελείως και όχι να τσιμπάει ελαφρά όπως τα άλλα που είναι για hobby.Τα φιλιά μου και μιά σφικτή αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Marie-Anne αυτές οι φωτογραφίες σου με τα πουλιά με τρελαίνουν..... απίστευτα όμορφες!!!! Εγώ γιατί δεν μπορώ να φωτογραφίσω ποτέ ούτε ένα πουλάκι???? τι κάνω λάθος άραγε???? 'Οσο για τις δημιουργίες σου τι να πω, μπορεί το κρακελέ να μην πέτυχε το αποτέλεσμα όμως είναι πολύ όμορφο!!!!! Τώρα γιατί δεν πέτυχε το κρακελέ άγνωστο.... μήπως ήταν χαλασμένο, καμιά φορά από κακή συντήρηση ή αν πλησιάζει προς την λήξη του το υλικό χαλά!!!! Καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις!!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφα,
    και στα πτηνά, μού αρέσει που τα ξεχωρίζεις!! μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριάννα μου τι να θαυμάσω ποιο πολύ το τηγάνι που είναι πανέμορφο η το καλαπόδι που είναι πολύ ιδιαίτερο!!!!!! Για της φωτογραφίας ένα θα σου πω είναι απλά υπέροχες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαριάννα μου τι να θαυμάσω ποιο πολύ το τηγάνι που είναι πανέμορφο η το καλαπόδι που είναι πολύ ιδιαίτερο!!!!!! Για της φωτογραφίας ένα θα σου πω είναι απλά υπέροχες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά Μαριάννα δεν παιζεσαι με τίποτα!!!!! Τι τραβιχτικο έχεις και σου στέκονται έτσι αυτά τα πουλάκια δεν ξέρω.... Αυτό που ξέρω είναι ότι τρελαίνομαι με τις φωτογραφίες σου γιατί είναι υπέροχες πραγματικά !!!!! Το τηγάνι δε, δεν το συζητώ, έγινε ένα καταπληκτικό διακοσμητικό πέτυχε δεν πέτυχε το κρακελε του. Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα αγαπημένη μου Μαριάννα!
    Καταπληκτικά όπως κάθε φορά τα έργα σου,ομως ΞΕΤΡΕΛΛΆΘΗΚΑ με τις φωτογραφίες !!!!
    Να είσαι καλά και να μας ταξιδεύεις στους αιθέρες!!!Την αγάπη μου πάντα!
    Και συγγνώμη που τελευταία...δεν φαίνομαι...Καποια στιγμή θα επανέλθω!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Yπεροχες φωτογραφίες με τόσο μεγάλη ποικιλία απο πουλάκια!Μου άρεσε και η ιδέα για ντεκουπαζ στο παλιό τηγάνι.Τινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Yπεροχες φωτογραφίες με τόσο μεγάλη ποικιλία απο πουλάκια!Μου άρεσε και η ιδέα για ντεκουπαζ στο παλιό τηγάνι.Τινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Magnifiques travaux, magnifiques oiseaux !!!!!
    Une bonne journée à toi !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι όμορφες φωτογραφίες!ξεχώρισα αυτές με τους γλάρους μιας και λατρεύω τη θάλασσα...
    το τηγάνι σου βγήκε πολύ όμορφο!!!συνέχισε τις προσπάθειες και θα τη βρεις την άκρημε το κρακελέ...δε σε φοβάμαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου, αλλά και οι φωτογραφίες σου! Μ΄αρέσει που ξέρεις τα ονόματα όλων των πουλιών... μπράβο!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Magnifiques toutes tes photos d'oiseaux chère Marie-Anne.
    J'aime tout particulièrement l'oiseau qui est sur ta seconde photo. Il est tout rond, tout mignon et semble te regarder avec curiosité et sans nullement s'inquiéter!
    Et voilà une poêle relookée! Qui nous démontre aussi que les plis faits par la serviette peuvent aussi avoir leur charme ha, ha, ha!!!
    J'ai vu par une pub TV qu'en France ils sont en train de lancer la mode de la peinture à la craie.
    Je te mets le lien http://www.altaya.fr/loisirs/collection-peinture-a-la-craie-chalk-paint
    C'est une publication hebdomadaire que l'on trouve chez les marchands de... journaux. Peut-être connais-tu d'ailleurs les éditions Altaya? Il était temps que les copines de France apprennent à connaître cette technique!!!
    Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και πάλι μας εντυπωσίασες Μαριάννα μου! Και είμαι βέβαιη ότι θα το πετύχεις το κρακελέ με τα νέα υλικά! Το τηγάνι πανέμορφο και τα πετούμενα υπέροχα. Τί ωραία που έχεις το μάτι και τα εντοπίζεις! Να μαθαίνουμε κι εμείς κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα τη βρεις τη λύση με το κρακελέ Μαριάννα μου , εκεί θα κολλήσεις!!!
    Εκείνο που θαύμασα πολύ είναι τα πουλάκια όλα μα όλα τόσο όμορφα , ωραίες λήψεις και γνωρίζεις όλα τους τα ονόματα , εγώ πάλι μόνο το σπουργίτι και τους γλάρους ξεχωρίζω , τα υπόλοιπα είναι απλώς πουλάκια !!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ολα Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α !!!!!
    για το κρακελε για δοκιμασε και σε καποιο αντικειμενο που θα το εχεις περασει με σοβα - παστα διαμορφωσης - τζεσο (λεω τωρα) μπας και θελει κατι τετοιο
    σευχαριστω για τις ομορφες φωτογραφιες που μας δειχνεις
    νασαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Dearest Marie-Anne,
    You have done that pan so beautifully, especially I love the outside and by putting rope around the handle, how special looking!
    For most items you know how to transform them into a new-life purpose with beauty.
    Love the many birds, here too when walking in the garden you hear happy noises from birds. They start finding their mate and soon will build their nests and lay eggs. Thus the cycle of life returns to new birth and growth all around us to enjoy!
    Hugs to you on this Valentine's Day!
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχες φωτογραφίες με τα πουλιά ...Μπραβο Μαριαν μου
    ποτε θα έρθει η άνοιξη να βγουμε στο κήπο να ακούσουμε και τα πουλιά !!!
    πολύ όμορφα και η δημιουργιες σου ...οπός πάντα πολύ όμορφη ανάρτηση
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. I have so much respect for people who can take good photos of birds. They are so finicky and fly away when you go to snap the shutter. MarieAnne your photos are magnificent, they allow us to observe the birds and see thier true beauty.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πλέον νιώθω μισή μια ανάρτησή σου, αν δεν έχει κι ένα μικρό ταξιδάκι στη φύση!
    Χτες μόλις κάπου είδα ένα τηγάνι ρολόι και μου άρεσε πολύ η ιδέα. Οι φραουλίτσες, τόσο αγαπημένες, μου άρεσαν πολύ, όπως και η πίσω πλευρά...
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Oh my...what a beautiful transformation you made with that pan!!! The shots of the birds are amazing.
    HUgs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οι φωτογραφίες σου είναι το κάτι άλλο!!!Κάνε έκθεση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάλι μας αφηνεις άφωνες!!!!!!!!Συνέχισε!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είσαι η "Κύρα" του ντεκουπαζ (εκ του αξιαγάπητου Κύρου του Walt Disney)σε θαυμάζω για την επιμονή σου για καλύτερα και ξεχωριστά αποτελέσματα!!Το "τηγάνι" είναι ενα αντικείμενο και για μένα κάτι που ποτε δεν επιχείρησα να μεταμορφώσω!! Είναι αλήθεια οτι η μέσα πλευρά έχει ένα πολύ όμορφο μοτίβο και σιγουρα αν το χρησιμοποιήσεις σαν πρωταγωνιστή θα 'εχεις ενα εξαιρετικό αποτέλεσμα!!Καλά, για τις φωτογραφίες τα λόγια μου θα είναι τόσο φτωχά μπροστά στην ομορφιά και την καθαρότητα των εικόνων σου!! Καλή συνέχεια με ότι ασχολείσαι που σίγουρα θα είναι πασχαλιάτικα ... Φιλάκια χυμώδη σαν τις κατακόκκινες φραουλες του όμορφου αλλά και χαρούμενου τηγανιού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όχι που θα άφηνες το τηγάνι χωρίς ντεκουπαζ.
    😂.Απίθανο έγινε και μάλιστα διπλής όψης.
    Μπράβο Μαρία Άννα μου.
    Με τις φωτογραφίες σου τρελαίνομαι.
    Πώς τα καταφέρνεις και βγάζεις τα πουλάκια;
    Αν θέλεις κάποιο σχέδιο για το πατσγουορκ, πες μου.
    Σου απάντησα και στο σχόλιο σου.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ ωραία έγιναν και ας μη σου πέτυχε το κρακελέ αυτό. Μ'αρέσει το τηγάνι και η πίσω πλευρά υπέροχη, έχουν δίκιο όσοι το είδαν να τους αρέσει.
    Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές. Πώς πετυχαίνεις τα πουλάκια να μη φεύγουν και τα φωτογραφίζεις είναι αξιοθαύμαστο
    Καλή σου μέρα Μαριάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλη εβδομαδα Μαριαννα μου!!! Υπεροχες οι μεταμορφωσεις που εκανες με το decoupage και το κρακελε!!!
    Λατρεψα τις φωτογραφιες με τα πουλια...Ξερω ποσο δυσκολο ειναι να τις τραβηξει κανεις!!!
    Σε φιλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απο τις φωτογραφιες σου Μαριαννα μου φαινεται πολύ ωραιο το τηγάνι με το κρακελε και το ντεκουπαζ.. δεν ειμαι ειδηκή αλλα εγω το βλεπω πολύ ωραιο... ουτε ζαρες ειδα ..χα..χα. αλλα εκι που σταματησα ηταν οι φωτογραφίες με τα πουλακια.. μα πως τα βγαζεις τοσο ομορφα;και καθονται σαν μοντελα ομως..χα..χα.. καλες απόκριες να περασεις .. φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μπορεί το κρακελέ Μαριάννα μου να μην έγινε όπως το ήθελες, εμένα όμως το αποτέλεσμα με ξετρέλανε! Και το τηγάνι και το καλαπόδι έγιναν πανέμορφα! Όσο για τις φωτογραφίες με τα πουλάκια είναι εξαιρετικές! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...