Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Μεταμορφώσεις με χρώμα κιμωλίας - Chalk paint makeover


Πώς τα κατάφερα πάλι και άφησα να περάσει ένας μήνας χωρίς ανάρτηση, ούτε που το κατάλαβα! 
Φεύγει ο Νοέμβριος, και δεν έχω φτιάξει ακόμα κανένα νέο Χριστουγεννιάτικο στολίδι ή δωράκι. 
Να σας δείξω όμως μερικές 'μεταμορφώσεις' μικρών επίπλων που άρχισα να κάνω μέσα στον μήνα, που μου πήραν τα μυαλά και με κάνουν να θέλω να τα αλλάξω όλα μέσα στο σπίτι.
Ας αρχίσω με ένα παλιό μικρό τραπέζι, το οποίο δεν φρόντισα κάν να φωτογραφήσω πριν ξεκινήσω (εδώ φαίνεται στην φάση που του πέρασα ένα πρώτο χέρι με σπρέϋ μπογιά στο κάτω μέρος, πιό πολύ γιατί φοβόμουν μήπως και δεν μου φτάσει το χρώμα κιμωλίας που είχα).  
Συνέχισα κανονικά με δύο χέρια χρώμα κιμωλίας, παλαίωση με γυαλόχαρτο και κέρωμα με διάφανο και καφέ κερί.
Στην επιφάνεια το στόλισα με decoupage από τα αγαπημένα μου vintage τριανταφυλλάκια και του πέρασα τρία χέρια βερνίκι νερού.

Κάποια μέρα πηγαίνοντας στην κόρη μου, είδα έναν νεαρό που έβγαινε από την πολυκατοικία κουβαλώντας ένα τραπεζάκι.  Φεύγοντας, μετά από τρείς περίπου ώρες, και πηγαίνοντας προς το αυτοκίνητο, αντίκρυσα το τραπεζάκι -λες και με περίμενε- δίπλα στο κάδο απορριμμάτων! 
 Κανείς δεν το είχε καταδεχτεί! 'Ε,να μην το έπαιρνα εγώ; Αφού το λυπήθηκα...!!!
 'Ηταν γερό, αλλά στο καπάκι του είχε σκάσει ο καπλαμάς σε πολλά σημεία και είχε ξεκολλήσει ένα χρυσό διακοσμητικό σειρήτι που είχε γύρω-γύρω.  
 
 Μέχρι να αποφασίσω πώς θα το έφτιαχνα, έμεινε στην βεράντα όπου το επισκέφθηκαν πολλές φορές οι γάτες του κήπου.
 
 Αφού το έπλυνα καλά με χλωρίνη, αποφάσισα να μην αφαιρέσω τον καπλαμά. Έφτιαξα μιά πηχτή πάστα από ατλακόλ, ακρυλικό χρώμα και λίγη κιμωλία και την άπλωσα πάνω στο καπάκι. 
 Οι ρωγμές καλύφθηκαν και το τραπεζάκι αφέθηκε να στεγνώσει καλά πριν αρχίσω το βάψιμό του. 
Λόγω του ότι το παλιό βερνίκι ήταν πολύ γυαλιστερό, χρειάστηκε να περάσω τρία χέρια χρώμα κιμωλίας (εδώ θα βοηθούσε να είχα ξεκινήσει με το σπρέϋ, αλλά μου είχε ήδη τελειώσει). Ακολούθησε το κέρωμα, πάλι με διάφανο και καφέ κερί, και τέλος, με λίγη χρυσή πάστα, περάστηκε το πομολάκι του συρταριού, και ελάχιστα οι γωνίες και τα ποδαράκια του επίπλου.
Εδώ η παλαίωση έγινε χωρίς τρίψιμο, αλλά με την βοήθεια του σκούρου κεριού. 
    Σκεφτόμουν να κάνω decoupage στο καπάκι, αλλά τελικά προτίμησα να το αφήσω σκέτο. 
'Ισως κάποια στιγμή του προσθέσω ένα στένσιλ.

 Με την ευκαιρία, έφτιαξα και ένα πολύ παλιό λαμπατέρ, 
του οποίου το εδώ και χρόνια σχισμένο καπέλο, κρυβόταν κάτω από μία παλιά φούστα με βολάν(!) σε μιά γωνιά του γραφείου. 

Κι έτσι, άλλαξε εντελώς όψη και χρώμα, όχι μόνο το λαμπατέρ, αλλά μιά γωνιά του σαλονιού! 
 

Πώς σας φαίνονται τα 'νέα' μου επιπλάκια;  
Εσείς χρησιμοποιείτε χρώματα κιμωλίας; 

Μπορεί εγώ να μην έχω αρχίσει ακόμα τα Χριστουγεννιάτικα, 
έλαβα όμως μιά μεγάλη όμορφη μπάλλα, 
δώρο από την καλή μου φίλη που με επισκέφθηκε την ημέρα της εορτής μου. 
Un grand merci, chère Marie-Paule!
 

30 σχόλια:

  1. Απίθανα!! Χρησιμοποιώ και εγώ χρώματα κιμωλίας και έφτιαξα δυο επιπλάκια πρόσφατα αλλά με χρώμα τιρκουάζ. Δεν τα έχω δείξει εδώ κάποια στιγμή θα το κάνω. Πολύ όμορφα όλα και το τραπεζάκι που βρήκες πανέμορφο έγινε. Μπράβο Μαριάννα μου Με τέτοιες δημιουργίες να πώς περνά ο μήνας χωρίς ανάρτηση χααχαα Μπράβο σου χρυσοχέρα μου
    Καλή σου μέρα όλη μέρα

    ΥΓ εγώ τώρα που φοβάμαι να παίρνω τα επιπλακια που βρίσκω δίπλα στους κάδους πώς το εξηγείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχα παρακολουθήσει ένα σχετικό σεμινάριο γι' αυτα τα χρώματα αλλά μάλλον δεν πολυταιριάξαμε... φυσικά όταν βλέπω τι φτιάχνετε μ' αυτα, λέω πρεπει να ξαναδοκιμάσω! Να εκτυπώσεις μια φωτογραφία με το τραπεζακι και να πας να την κολλήσεις στον καδο, να τη δει αυτός που το πέταξε και να χτυπάει το κεφαλι του!
    Καλή συνέχεια στα χριστουγεννιάτικα Μαριάννα μου! Φιλιά πολλά!♡♡♡♡



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαριάννα μου
    Αχ και να έβλεπε ο νεαρός πόσο όμορφα μεταμόρφωσες το τραπεζάκι θα τρελαινόταν, αλλά δεν είναι όλοι καλλιτέχνες όπως εσύ!
    Με το καλό να αρχίσεις και τα χριστουγεννιάτικα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα έγιναν τα καινούργια σου έπιπλα! Πραγματικά αγνώριστα! Να τα χαρείς!
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Magnifique !!!!
    Quel excellent travail !!! C'est une deuxième jeunesse que tu as donné à ces petits meubles !!! Bravo !
    Bises et bonne journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι εντυπωσιακες μεταμορφωσεις ειναι αυτες? το σαλονι θα πήρε νεο αερα!
    με περιμενει κ εμενα ενα τραπεζακι στο μπαλκονι...μηπως να ξεκινησω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικές μεταμορφώσεις Μαριάνν μου!!! Γεια στα ντελικάτα χεράκια σου!!
    Πρέπει με κάποιο τρόπο να δει το παληκάρι που πέταξε το τραπεζάκι τι έχασε!!!! Αρχοντικό αποτέλεσμα!!! Και νομίζω ένα απλό στένσιλ που λες κι εσύ θα ταν το κερασάκι!! Μπράβο σου!!
    Ολα καταπληκτικά!!! Να τα χαρείς καλή μου!!
    Σε γλυκοφιλώ!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΩΩ Μαριάννα μου αλήθεια οι μεταμορφώσεις είναι κάτι που αγαπώ πολύ πολύ !!! Τις δικές σου τις βρίσκω τέλειες πολύ φίνα και προσεγμένη δουλειά!! Τα χρώματα κιμωλίας τα χρησιμοποιώ, βέβαια κάνω και σπιτική κιμωλία η οποία είναι και αυτή σούπερ!!!
    ΠΟλλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΜα αρχίσεις δεν σταματάς γιατί οντως οι αλλαγές ειναι θεαματικές και νομίζεις οτι αγόρασες νέα έπιπλα και ενθουσιάζεσαι.ΔΙΚΑΙΩΣ! Η γωνιά σου Μαριάνα μου έγινε υπέροχη και τόσο χαλαρή ρομαντική!!!!Ευχομαι να την ευχαριστηθείτε
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα τι όμορφα που έγιναν!!!!Τι υπέροχο τραπεζάκι!!ευτυχώς που υπάρχουν κάποιοι που πετάνε τέτοιους θυσαυρούς και μεταμορφώνονται σε έργα τέχνης όταν πέσουν σε χρυσοχέρες!!!!!μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καταπληκτικα! αυτό το "χαλασμενο" μπεζ στυλάκι, μου αρεσει πολύ! Τα αποθέωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Μαριάν μου!
    Μα πόσο χρυσοχέρα εισαι!!!
    Τέλειες οι μεταμορφώσεις και στα δυο τραπεζάκια!!
    Στο πρώτο ωραία η επιλογή του μοτίφ!Πολυ αγαπημένο!!
    Και το δεύτερο έγινε αγνώριστο!!Μπραβο σου!!
    Πολυ όμορφο το λαμπατέρ και η μπάλα της φίλης Μαρι Πωλ!!
    Καλη συνέχεια με τα γιορτινά σου!Πολλα φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ohhh...great and gorgeous restyling! The transformation of the two little tables is so shabby. I really love the romantic corner of Your cozy home
    Hugs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. La deuxième vie que tu as donnée aux meubles est MAGNIFIQUE!!! Le coins -repos en blanc me plaît beaucoup!
    Gros bisous, chère Marie-Anne!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτά τα χρώματα είναι τόσο ωραία κι όταν αρχίσεις δεν σταματάς.
    Τα τραπεζάκια σου έγιναν μοναδικά κι αν τα δει αυτός που άφησε το δεύτερο, θα πάθει.
    Η γωνία έγινε πολύ ζεστή ν
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εκπληκτικές μεταμορφώσεις!! Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν έχω χρησιμοποιήσει χρώμα κιμωλίας, αν και έχω μπει πολλές φορές στον πειρασμό (αφού το βλέπω παντού γύρω σε διάφορες εφαρμογές). Τα δικά σου επιπλάκια έγιναν πανέμορφα και αξιολάτρευτα, ειδικά αυτό που περιμάζεψες από τα σκουπίδια! Έγινε σαν καινούριο, πραγματικά αν το έβλεπε αυτός που το άφησε στον κάδο δε θα το χωρούσε ο νους του (και θα το μετάνιωνε σίγουρα!). Μου αρέσει επίσης που δεν πρόσθεσες άλλα διακοσμητικά, η βαφή του είναι διακόσμηση από μόνη της.
    Πολλά μπράβο! Να χαρείς και το όμορφο δωράκι σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όλα πανέμορφα MarieAnne μου, δεν ξέρω ποιο να πρωτοθαυμάσω. Είσαι υπέροχη, φίλη μου. Πολλά φιλιά και... με γεια τα νέα σου έπιπλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Pour avoir vu tes meubles et ton lampadaire "relookés", je peux témoigner que c'est une parfaite réussite.
    Cela aurait vraiment été dommage de s'en séparer alors qu'ils pouvaient devenir aussi jolis et former un bel ensemble.
    Une nouvelle fois un grand bravo à ton talent chère Marie-Anne.
    Bonne soirée et de grosses bises!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρώμα κιμωλίας δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, αλλά με τέτοια αριστουργήματα που βλέπω να φτιάχνετε, αρχίζω να μπαίνω σε πειρασμό!
    Υπέροχες όλες οι μεταμορφώσεις που έκανες!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αργεις λίγο αλλά επιστρεφεις πάντα με υπέροχες δημιουργίες Μαριάννα μου. Τα τραπεζάκια σου τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το μαγικό άγγιγμα θα πω!
    Χρυσοχέρα Μαριάννα μου!
    Πού να' ξέρε ο άνθρωπος που το πέταξε πώς θα γινόταν στα χέρια σου!!!
    Υπέροχα όλα!
    Μπράβο σου!
    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εκπληκτικές μεταμορφώσεις και στα δύο τραπεζάκια Μαριάννα μου. Η μπογιά κιμωλίας είναι "κόλλημα" θα έλεγα... εγώ την χρησιμοποιώ πάνω από 8 χρόνια και πάντα με εκπλήσσουν οι δυνατότητες της. Ειδικά το 2ο τραπεζάκι που βρήκες στα σκουπίδια είναι πανέμορφο. Εξαιρετικές οι γραμμές του και το ανοιχτόχρωμο χρώμα το ανέδειξε ακόμη περισσότερο.

    Φιλάκια και καλό μήνα

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dearest Marie-Anne,
    Wow, your two golden hand and endless creative mind did it again and look at your fabulous looking NEW living room corner!
    Congrats on managing all this and what a shame indeed for trashing things that are still in excellent shape, at least to those with the skill you have.
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφα όλα

    Καλώς σας βρήκα...Χαίρομαι πολύ που είμαι ξανά στη μπλογκογειτονιά μας...Αν σας αρέσει η παγκόσμια μυθολογία θα χαρώ πολύ να σας δω στο ταπεινό μου μπλογκοσπιτάκι. Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλα φυσικα σε περιμενεεεεεεεεεεεε ποσο χαιρομαι που το πηρες ποσο χαιρομαι........κ κεινο θα χαιρεται τωρααααααααααααα γιουπιιιιιιιιιιι τα σκουπιδια του ενος θησαυρος του αλλου!!!!!!!καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτές οι υπέροχες μεταμορφώσεις σου είναι το κάτι άλλο!

    Σε φιλώ Μαριαννάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...