Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Roses and scents - Ρόδα και αρώματα

Μπορεί να ασχολούμαστε με τις προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα, αλλά τί θα λέγατε για ένα διάλειμμα ?
We may all be full into preparations for Christmas, but what would you say for a break?
 Τα δωράκια μας,  όπως και κάτι που φτιάχνουμε για μάς τις ίδιες, δεν είναι δυνατόν να έχουν μόνο Χριστουγεννιάτικα θέματα, διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν τον υπόλοιπο χρόνο, έτσι δεν είναι? 
Small gifts, as well as anything we make for ourselves,  cannot have Christmas themes only, otherwise they could not be used throughout the year, isn't that right?

Σας έχω ξαναμιλήσει για την συλλογή μου από μπουκάλια αρωμάτων που έχω 'ντύσει' με ντεκουπάζ και κρακελέ και πάντα έχω στον νού μου πώς να την εμπλουτίσω.
 I have already told you about my collection of perfume bottles which I have 'dressed' with decoupage and crackle medium and I have always in mind how to enrich it.
Το περίφημο λογότυπο του οίκου Lanvin, σχεδιάστηκε από την ιδρύτρια του οίκου το 1927 (και εκτελέστηκε από έναν καλλιτέχνη της εποχής), απεικονίζει μία κυρία με την κόρη της. Όσο για  το όνομα του περίφημου αρώματος το εμπνεύστηκε επίσης η κυρία Lanvin ακούγοντας την λατρεμένη κόρη της Μαργαρίτα να παίζει αρπέζ (ή arpeggio) στο πιάνο.
Τhe famous logo of the Lanvin house was designed by the founder in 1927 (and was executed by an artist of the time) and shows a lady with her daughter. As for the name of the famous perfume, that was given also by Mrs. Lanvin who was inspired by hearing her beloved daughter Marguerite playing arpeggio at the piano.

Αυτό το μπουκάλι από EAU ARPEGE του Lanvin είχε αδειάσει εδώ και πολλά χρόνια, αλλά ίχνη από το άρωμα υπήρχαν ακόμα μέσα όταν αποφάσισα να το πάρω στα χέρια μου την περασμένη εβδομάδα και να το μεταμορφώσω σ'ένα ρομαντικό μπουκάλι με δαντέλα ρυζόχαρτου και ντεκουπάζ.Το εγχάρακτο λογότυπο γεμίστηκε με χρυσή δαχτυλοπατίνα, και ξεχωρίζει όμορφα πάνω στο μαύρο καπάκι του μπουκαλιού.
This bottle of EAU ARPEGE by Lanvin was finished many years ago, but traces of the perfume were still present until last week, when I decided to take it in my hands and turn it into a romantic bottle with faux lace (ricepaper) and decoupage.The engraved logo was filled with golden patina and stands out beautifully on the black screw-cap of the bottle.
Πριν λίγο καιρό, είχα φτιάξει κι ένα μικρότερο μπουκάλι, με κρακελέ One step.
Some time ago, I had decorated a smaller bottle with one step crackle medium.
Με το ίδιο κρακελέ, είναι φτιαγμένες και οι παρακάτω ξύλινες καρδούλες.
The two wooden hearts, below, were decorated with the same crackle medium.
 
 
Αποφάσισα όμως να τις κάνω διαφορετικές στην πίσω τους πλευρά κι έτσι απέκτησαν αυτήν την εμφάνιση shabby-chic.
However, I decided to make them a little different on the back side, so they got this shabby-chic style. 
 
Και μιάς και είχα το δαντελένιο ρυζόχαρτο, έντυσα μ'αυτό και μια παλιά γυάλινη φωτοφόρο που έμενε παροπλισμένη εδώ και χρόνια
And since I had the lace ricepaper, I also dressed this old photophore which I had not used for years.
 
Ε, ναί, καλά καταλάβατε... επανέρχομαι στα Χριστουγεννιάτικα!!! 
Το πνεύμα των Χριστουγέννων δεν με άφηνε να τελειώσω αυτήν την ανάρτηση χωρίς τουλάχιστον μία γιορτινή δημιουργία!!!
Oh, yes! as you have duly understood... I am coming back to Christmas decorations!!!
The Spirit of Christmas would not let me finish this post without, at least, one seasonal creation!!!
Ας τις κάνουμε δύο! Πειράζει??? Aκόμα ένα ρεσώ με ντεκουπάζ ρυζόχαρτο και χαρτοπετσέτας. 
Let's make them two! Do you mind??? Another smaller photophore with ricepaper and napkin decoupage.
 Λίγο άρωμα ακόμα?  Διαφορετικό βέβαια αλλά τόσο επίκαιρο! Πορτοκάλι-Λεμόνι-Μανταρίνι από τον κήπο μου...μοσχοβολούσαν οι φλοίδες όταν τις έκοβα για να σχηματίσω αυτό το λουλουδάκι.
Some more scent? Different of course, but so actual!  Orange-Lemon-Mandarine from my garden...the rinds were smelling heavenly while I was cutting them to form this small flower.
 
Είμαι σίγουρη ότι έχετε ακόμα προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα καλές μου φίλες, γι αυτό δεν θα σας κρατήσω περισσότερο σήμερα.
Σας ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις και τα σχόλιά σας! 
I am sure you still have some preparations for Christmas, my dear friends, so I won't keep you longer today.
Thank you very much for your visits and comments.




60 σχόλια:

  1. Και ξαναρωτάω για 1000στή φορά: ΠΟΤΕ τα προλαβαίνεις όλα, χρυσό μου κορίτσι??!!!
    Δε φτάνει που κάνεις τόσες δημιουργίες, δεν έχουν και καμιά ατέλεια από πάνω και ναι! Αυτό είναι το εξοργιστικό της όλης υπόθεσης!!!
    ;-)
    Να είσαι καλά, γλυκιά μου!
    Πάντα απολαμβάνουμε τις κατασκευές σου, είτε χριστουγεννιάτικες, είτε μη!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'ναι καλά η συνταξιοδότιση, Γιάννα μου!!!!!! Όταν είσαι όλη μέρα στο σπίτι, ακόμα και ανάμεσα στις δουλειές, όλο και κάτι μπορείς να κάνεις. Σ'ευχαριστώ πολύ, κοριτσάκι!!!! Σσσσσμούτς!

      Διαγραφή
  2. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!!!
    ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΑ....ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει πολύ Μαριάννα μου που δίνεις σε όλα τα αντικείμενα μια δεύτερη ευκαιρία. Τα μπουκαλάκια και τα ρεσο όμορφα, αλλά και οι καρδούλες τέλειες με την διπλή όψη. Καλή συνέχεια να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι,Κατερίνα μου,μου αρέσει να μεταμορφώνω παλιά αγαπημένα αντικείμενα, αντί να αγοράζω καινούργια για να τα φτιάχνω. Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Καλά Μαριάννα, σήμερα μας αναστάτωσες μία ακόμη αίσθηση ....... εκτός απ την όραση και την όσφρηση με το αποχαιρετιστήριο λουλουδάκι σου !!!! Τα ντεκουπάζ και τα κρακελέ σου τι να πω πια δεν "παίζεσαι" !!!!
    Είναι πραγματικά εξαιρετικά και πολύ ιδιαίτερα !!!! Μπράβο !!! Φιλιά και καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζεσαι να μπορούσες να μυρίσεις και την οθόνη σου, Ράνια μου?????χαχαχα!!!! (την πρωταπριλιά είχε κυκλοφορήσει κάτι τέτοιο). Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη!!!!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Το ένα πιο όμορφο από το άλλο !!!!!! Μπράβο !!!!!! Το πορτοκαλολούλουδο εξαιρετική ιδέα !!!!!
    Καλές γιορτές , Μαριάννα μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έφερε ο γυιος μου κάτι κουπ-πατ σε σχήμα φύλλων και είπα να τα δοκιμάσω!!!!
      Καλές γιορτές και σε σένα, Νίκη μου!! Χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Χίλιες δυο κατασκευές γεμάτες μεράκι.
    Μπράβο κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Your recycling and your restyling are fantastic. The hearts are just gorgeous..so romantic and vintage. Merry Christmas to you and your family
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much, my dear Alessandra!!! I really like upcycling and restyling, as much as you do!!!!
      I also wish you a wonderful Christmas!!!!
      Many kisses!!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα όλα Μαριάννα μου!
    Έμεινα με ανοιχτό στο στόμα!!!
    Πότε τα προλαβαίνεις όλα;
    Εγώ πάω σαν το χελωνάκι!
    Να'σαι καλά να μας δίνεις εμπνεύσεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε μέρα κι από λίγο, Αριστέα μου! Εσύ που είσαι στην αρχή, καλλίτερα να πηγαίνεις σαν το χελωνάκι για να μάθεις καλά τα μυστικά της τεχνικής. Και να ρωτάς ότι θέλεις! Χαίρομαι να είμαι πηγή έμπνευσης!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Σ'ευχαριστώ πολύ, Μαρία Έλενα!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα τριαντάφυλλα και οι άγγελοι είναι και δικά μου αγαπημένα στοιχεία και οι καρδιές επίσης!!
    Η τεχνική που τα απογείωσε είναι δική σου Μαριάννα μου και είναι σούπερ!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελλαίνομαι για τριαντάφυλλα και καρδούλες, ενώ είναι πρώτη φορά που χρησιμοποίησα αγγελάκια.
      Χαίρομαι που σου αρέσουν, Νικόλ μου!!!
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Μού αρέση πάρα πολύ τό μπουκαλάκι τού Lanvin,Μαριάν μου!!!Καί τό ρυζόχαρτο-δαντέλα,τί όμορφα πού δείχνει επάνω στά ρεσώ!!!Οι καρδούλες σου,μοναδικές !!!!Αλλά καί τό κρακελέ σου,τέλειο!!!Μπράβο φιλενάδα!!!!Καλό ξημέρωμα!!!!Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Ντίμη μου, από κοντά είναι πιό όμορφα, δεν έχω όμως το ταλέντο σου στην φωτογράφιση. Προσπαθώ όμως!
      Καλό ξημέρωμα και σε σένα και φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  12. Μαριανάκι μου πανέμορφα όλα!!! Μου αρέσει που συνεχίζεις την συλλογή με τα ντεκουπαρισμένα μπουκαλάκια.... γίνεται απίστευτη!!!!! Και τα ρεσώ έγιναν φανταστικά, τους πάει πολύ αυτό το ριζόχαρτο δαντέλα!!!!! Καλή συνέχεια σε ότι και αν φτιάχνεις!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέω, σιγά-σιγά, να φτιάξω όσα μπουκαλάκια έχω....πολύ μου αρέσει αυτή η ιδέα,χαχα!!! Νά'σαι καλά φιλενάδα! Καλή συνέχεια και με τα δικά σου, φτιάχνεις καταπληκτικά πράγματα εσύ!!!! Φιλάκια !!!!!

      Διαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!! ΘΑΥΜΑΖΩ και..αποχωρώ να προλάβω τη μερα, γιατι...............
    φιλια πολλα!!!!παντα όλα ένα κι ένα!!!ΚΑΛΑ XΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!με αγαπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου, χίλια ευχαριστώ για τον θαυμασμό σου!!!!
      Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  14. Τι όμορφα Μαριάννα μου!!! Τα μπουκάλια σου όλα είναι αναρτήσεις ολόκληρες από μόνα τους!!
    Το κρακελέ σου πάντα τόσο επιτυχημένο!!! Εγώ αργώ να πειραματιστώ ακόμα!!
    Είναι πανέμορφα και ρομαντικά και οι καρδούλες σου!!!
    Μπράβο σου Μαριαννάκι μου!! Γεια στα χέρια σου!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου, μην διστάζεις...ξεκίνα κι εσύ με μικρά μπουκαλάκια, ειναι πιό εύκολο!!!!
      Πολλά φιλάκια κι από μένα!!!!

      Διαγραφή
  15. Dearest Marie-Anne,
    What a lovely Lanvin bottle you created. You have such a keen eye for beauty as you know exactly how to bring out its beauty BEST. Also the gilded cap is now very regal looking.
    This is a special time of the year where we reflect on so many things; not only gifts. And you are so right for giving something meaningful that can be enjoyed year round!
    In today's post I have reflected on something so dear to our souls...
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dearest Mariette, I tried to clean the old cap but it was still looking dirty, so I decided to gild it and the result was very pleasant to me also. I am happy to read that my post gave you the chance to reflect on something dear to the soul.
      Hugs to you!

      Διαγραφή
    2. Ma chère Marie-Anne,
      Mais en fait, je voulais dire sur mon blog... Bien sûr votre message reflète toujours tant de choses chères à mon âme, comme les belles roses et anges mes deux favoris!
      Gros bisou,
      Mariette

      Διαγραφή
    3. Oh, oui! Je viens juste de laisser un commentaire sur ton billet d'aujourd'hui - vraiment très émouvant!
      Merci pour le français, chère amie!! Gros bisous!!

      Διαγραφή
  16. Tout est absolument parfait !!! Et si beau...
    Bon Noël !
    Bisous
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πω πω τη ομορφιές έκανες πάλη.....μου άρεσαν πολύ όλα !!!!!
    φιλάκια πολλα και καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εξαφάνισες τα ρυζόχαρτα και τις όμορφες χαρτοπετσέτες από την αγορά....γι'αυτό δεν βρίσκω φαίνεται...Δεν πειράζει όμως. Χαλάλι σου γιατί έκανες πάλι μικρά αριστουργήματα. Καλές γιορτές Μαριάννα και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πότε θα βρεθούμε???? έχω να σου δώσω μπόλικες...χαχαχα!!
      Νά'σαι καλά, Ελενίτσα, σου εύχομαι να περάσεις κι εσύ όμορφες γιορτές!!!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  19. ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ,ΣΟΥΠΕΡ!!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΩ,ΟΝΕΙΡΟ!!!
    ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΩ,ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΠΑΛΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ.ΕΓΝ ΠΑΝΤΩΣ ΕΣΚΑΣΑ ΕΚΕΙΝΟ ΔΕΝ ΛΑΕΙ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ,ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΗ ΜΑΡΚΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ ΚΡΑΚΕΛΕ.
    ΜΑΡΙΑΝΑ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΜΕΙΛ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟ ΚΑΣΚΟΛ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ.ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ,ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΑ!!!
    ΚΑΛΟ ΣΚ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, σου έστειλα email. Εάν θέλεις κάτι άλλο ρώτα με απο εδώ αφού έχεις πρόβλημα με τα μηνύματά σου. Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  20. Αχ! Αυτά τα μαγικά σου χέρια Μαριάννα, μας τρελαίνουν κάθε φορά...
    Υπέροχα όλα...!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις κι ακόμη καλύτερες-υπέροχες-μαγικές-γιορτές....
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου!!!! Πολλές ευχές και από μένα!!
      Φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Bonjour Marie-Anne,
    Tu dis vrai, nous ne pouvons pas tout décorer avec des motifs de Noël même si c'est la période!
    Tu as trouvé un habillage tout en douceur et romantisme pour tes jolis flacons de parfum. C'est vraiment très beau!
    Ta fleur en écorce d'orange est toute mignonne. Cela sent tellement bon!
    Je te souhaite de bien terminer tes préparatifs et de très belles fêtes.
    Gros bisous!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Merci, Marie-Paule!!!! Il est vrai que j’adore décorer les flacons de parfum , d’un côté par ce qu’ils ont de belles formes mais aussi parce qu’ils sont petits et c’est donc plus facile et plus rapide que pour une grande bouteille. De plus, ce medium à craqueler convient aux petites surfaces (pour les flacons précédents,car celui-ci est seulement en dentelle).
      Je te souhaite aussi un très joyeux Noël!!!!!
      Grosses bises!!!!

      Διαγραφή
  22. Πω πω ομορφιες Μαριαννα μου ολα πανεμορφα!!!!!!Καλες γιορτες με υγεια και αγαπη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kατερίνα μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! Να περάσεις κι εσύ πολύ όμορφες γιορτές με την οικογένειά σου!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  23. Ακόμα και με τις φλούδες κάνεις θαύματα πάντως!!
    Πάρα πολύ όμορφα όλα!
    Καλές γιορτές με υγεία!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Les travaux-decoupage magnifiques! Le cracle parfait!

    Joyeux Noel pour toi, Marie-Anne, et toute la famille!
    Marta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Oορφιές γεμίσανε τα μάτια μας και μυρωδιές.......απίστευτο όμως αληθινό , τόσο ζωντανές οι εικόνες από τις υπέροχες δημιουργίες σου !!! Τα ρεσώ καταπληκτικά και τα μπουκαλάκια ονειρεμένα, μας ξετρέλανε το κρακελέ σου, όπως πάντα, και το δαντελλένιο ριζόχαρτο απίθανο !!!! Καλές γιορτές με υγεία και χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφα όλα, και το μπουκαλάκι σου και οι καρδούλες και τα χριστουγεννιάτικα σου!! Ωραία αυτή η δαντέλα ρυζόχαρτου!! Καλές γιορτές σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαριάν μου μου αρέσαν πολύ τα μπουκάλια από αρώματα όπως τα μεταμόρφωσες!!!!!!!!
    Ολα σου βέβαια τα γιορτινά θαυμάσια!!!!!!!!!!!
    Καλές γιορτές!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πάντα είναι ξεχωριστό ότι κάνεις Μαριάννα μου !!!
    Πολλές ευχές σου στέλνω για χαρούμενες γιορτές !!!!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πάντα όμορφες δημιουργίες. Σου εύχομαι ολόψυχα Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένα. Με αγάπη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Marie-Anne, I just love everything you do, your Christmas angels are gorgeous, the hearts, of course I love then the perfume bottles, don't recall seeing them before. They are so beautiful especially the Lanvin bottle. I truly admire all of your work. Merry Christmas dear friend. Hugs...Lu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ όμορφα όλα..μου άρεσαν όλα...όμορφα και ρομαντικά...και το λουλούδι/πορτοκάλι στο τέλος μου άρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ.ΘΕΩΡΩ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΡΕΣΩ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΩΣΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...