Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019

And the winner is...

'Ηρθε η μέρα, φίλοι μου, να σας παρουσιάσω το δωράκι που έφτιαξα για να κληρωθεί, όπως σας είχα υποσχεθεί, σ'έναν από εσάς που περάσατε και μου ευχηθήκατε για την όγδοη επέτειο του blog μου.
Κατ'αρχάς, να σας πώ πόσο ευχαριστήθηκα την κάθε φάση της διακόσμησης αυτού του ξύλινου κουτιού, για την οποία έθεσα σ'εφαρμογή διάφορες τεχνικές.
Πρώτα-πρώτα, έκανα κρακελέ ενός συστατικού στο καπάκι του κουτιού, πριν κολλήσω με découpage μιά από τις αγαπημένες μου χαρτοπετσέτες. 
Το καπάκι και το σώμα του κουτιού, όπως και το εσωτερικό του, βάφτηκαν με χρώματα κιμωλίας, 

 Χρυσή δαχτυλοπατίνα έδωσε λάμψη στις αιχμές του κουτιού και  η ίδια χρησιμοποιήθηκε για το στένσιλ στο εσωτερικό.
 Μία καρδούλα από πηλό διακοσμήθηκε με ανάγλυφα σχέδια που τονίστηκαν κι αυτά με χρυσό, και με ένα μικροσκοπικό ρομαντικό κλειδάκι.   'Ενα παμπάλαιο πομολάκι (άνω των 50 ετών) βιδώθηκε στο καπάκι και μιά δαντέλα αγκάλιασε την περίμετρο του κουτιού. 

Η κλήρωση έγινε αυτόματα μέσω του προγράμματος pick a random name 
και με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνω την νικήτρια που είναι η 'Αννα  (AnnaFlo) του αγαπημένου μας blog Ατενίζοντας!https://atenizodas.blogspot.com/

Αννούλα μου, σε παρακαλώ να μου στείλεις με μήνυμα την πλήρη διεύθυνσή σου και ένα τηλέφωνο το συντομότερο δυνατόν, ώστε να σου στείλω με κούριερ το δωράκι σου!
Χαίρομαι πολύ που θα έχεις στα χέρια σου κάτι από εμένα κι εύχομαι να σου αρέσει και να το χαρείς! 

Σας ευχαριστώ για άλλη μιά φορά, όλες και όλους και σας εύχομαι καλό μήνα 
και καλό φθινόπωρο!

Με την αγάπη μου,

  

18 σχόλια:

  1. Καλέ τι πανέμορφο το δωράκι σου. Να το χαρεί η τυχερή Αννούλα μας. Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω πω πρωί πρωί τι δώρο και τι έκπληξη!!! Σ'ευχαριστώ Μαριάννα μου. Τρέχω για το μαίιλ. Να είσαι καλά και να δημιουγείς
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο συγχαρητήρια στη νικήτρια πολλά μπράβο στα χεράκια σου τα χρυσά και την καλημέρα μου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριάννα μου είναι πανέμορφο και το μοτίβο της χαρτοπετσέτας υπέροχο. Να το χαρεί η Αννούλα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη δουλειά.Να το χαρεί η Άννα και πάντα τυχερή.
    Πολλά τα έτη για το μπλογκ Μαριάννα μου
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Μαριάννα! Τί όμορφο κουτάκι φτιαγμένο γεμάτο φροντίδα. Και τί τυχερή η Αννα που θα το θαυμαζει καθημερινα! Φιλάκια πολλά και καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. C'est toujours un plaisir de voir tes belles créations !!!!
    Bonne journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dearest Marie-Anne,
    No doubt Anna will be very happy to have some of your very unique creations!
    Lovely photos as always with still better objects from you hands.
    Now with fresh energy towards the second 8 years!
    Scary at times how fast time is passing...
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τυχερή η Αννούλα με τέτοιο όμορφο κουτί. Θαυμάσια δουλειά και τόσο προσεγμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω τι τέλειο κουτάκι είναι αυτό !!!!! Τυχερή η Άννα και θα το χαρεί σίγουρα !!!!
    Μπράβο φιλενάδα πολύ ωραία δουλειά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωωωωω τι ομορφιές είναι αυτές βρε Μαριάννα! Εκπληκτικό κουτί, μοναδικές τεχνικές με την αύρα των χεριών σου και της σκέψης σου την έμπνευση.
    Καλότυχη η Άννα μας να το χαίρεται το δωράκι της και ξέρω θα το κάνει.
    Μαριάννα μου, σε ευχαριστούμε για όλο αυτό, ήταν πάρα πολύ όμορφο.
    Πάντα τέτοια να ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παντα τυχερη να ειναι η Αννιω μας..το δωρακι σου μοναδικο και με την σφραγιδα σου Μαριαννα μου σιγουρα θα το χαρεί η φιλη μας..
    Να εχεις μια ακομα ομορφη σχολικη μπλοκοπεριοδο..γεματη ομορφες δημιουργιες..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφη αναρτηση, συγχαρητηρια στην Άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χρυσοχερα μου να το χαρει κ η Αννουλα
    κ συ να σαι εδω για πολυ καιρο ακομα να ομορφαινεις την γειτονια με τις κατασκευες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ τυχερή η Άννα που κέρδισε το υπέροχο δώρο σου Μαρία Άννα μου.
    Και πάλι Χρόνια πολλά για το μπλογκοσπιτακι σου.
    Να είσαι γερή και δημιουργική και να μάθεις και στην εγγονή σου να φτιάχνει ωραία πράγματα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαριαννάκι μου χρόνια πολλά, πάντα όμορφα δημιουργικά στην blog σου!!!
    Πολύ ωραίο το δώρο που πρόσφερες, να το χαρεί η κοπέλα!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...