Κυριακή 1 Μαρτίου 2020

Καλό μήνα!!!

 Καιρός ήταν να ξεστολίσω το σπιτάκι μου από τα Χριστουγεννιάτικα, δεν νομίζετε;
Θα το είχα κάνει νωρίτερα αν δεν είχαν προκύψει κάποιες δουλειές και υποχρεώσεις 
που δεν μου άφηναν και πολύ ελεύθερο χρόνο. 
  Η Άνοιξη είναι πρό των πυλών, η φύση ολόκληρη χρωματίζεται και μοσχοβολάει 
 και πάνω που σκόπευα να ασχοληθώ λίγο με τον κήπο μου και τις χειροτεχνίες μου,  
 
ήρθε μιά οσφυαλγία (για πρώτη φορά στην ζωή μου!) που με έχει καθηλώσει 
εδώ και σχεδόν δύο εβδομάδες. Ελπίζω να μην κρατήσει πολύ ακόμα!!!
'Ισα που πρόλαβα να φτιάξω κανα-δυό πραγματάκια αλλά θα σας τα δείξω μιά άλλη στιγμή.
 Θέλω να ευχαριστήσω την καλή μου χρυσοχέρα φίλη Ράνια για το όμορφο δωράκι 
που μου έστειλε για τα γενέθλιά μου (υπέροχο είναι!!!)
 
μαζί μέ αρκετές Πασχαλινές και λουλουδάτες χαρτοπετσέτες για ντεκουπάζ. 
Μακάρι να καταφέρω να φτιάξω κάτι για το Πάσχα!

Ελπίζω να είστε όλες και όλοι καλά και σας εύχομαι...  

Καλό μήνα, καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή !!!










15 σχόλια:

  1. Ωωωωω μοσχοβόλησε η γειτονιά !!!
    Χρώματα κι αρώματα !!!
    Περαστικά σου φιλενάδα και γρήγορα γιατί μας λείπεις...
    Καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή !!!
    Φιλώ σε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tes fraises sont beaucoup plus avancées que les miennes!!! Je suis "jalouse"!!!
    Que de jolies fleurs pour faire entrer le printemps dans ta maison et quelle belle bannière pour ton blog.
    Ne travaille pas trop au jardin tout de même tant que tu n'es pas complètement rétablie.
    Je te souhaite un très bon mois de mars.
    Grosses bises et à bientôt!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλη η άνοιξη σε μια ανάρτηση!!
    Καλό μήνα Μαριάννα μου και περαστικά! Αυτη η μέσα είναι άτιμο πραγμα. Απο τα 28 μου με παιδεύει!
    🌸🌹🌷🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορεί να μη δημιουργησες αλλά ομορφυνες και ευωδίασες τη γειτονιά μας!Περαστικά και γρήγορα Μαριάννα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Le printemps est bien arrivé chez toi !
    Ici, il est encore un peu timide…
    Bises et bonne semaine !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριάννα μου, ακόμα Χριστουγεννιάτικα ε; Μέχρι τώρα πίστευα πως ήμασταν από τους λίγους που κρατούσαμε την διακόσμηση των Χριστουγέννων πολύ αλλά βλέπω είσαι εσύ στο ...κλαμπ. Και το χαίρομαι.
    Απόλαυσα πάλι τις δημιουργίες και τις εικόνες σου εδώ και τις χάρηκα όπως πάντα.
    Να σου ευχηθώ καλό μήνα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα Μαρία Άννα μου.
    Περαστικά σου. Εύχομαι να σηκωθείς γρήγορα.
    Να προσέχεις.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι ομορφιές απ' τον κήπο υπέροχες. Το δώρο σου επίσης όμορφο, να το χαρείς!
    Σύντομα περαστικά εύχομαι.
    Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Σαρακοστή Μαριάννα μου και καλό μήνα
    Περαστικά σου και γρήγορα όρθια γερή και δυνατή
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μας στόλισες με ομορφιά και άρωμα φίλη μου, μακάρι καλή Άνοιξη να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερα και καλό μηνα Μαριαννα μου!
    Μας ελειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μας εφερες την ανοιξη!!!
    καλο μηνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλό μηνα ολα θα περασουν.....
    τι ομορφα χρωματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα Μαριάννα μου!!!χρώματα και αρώματα!!!
    περαστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα Μαριαννα μου περαστικα σου φιλεναδα να προσεχεις αυτον τον καιρό..ναι η Ανοιξη ειναι προ των πυλών .. κοιτα να γινεις καλα και θα μα δείξεις με την ησυχία σου τι έχεις φιαξει..
    Πολύ ωραια τα δωρακι που πηρες χρυσοχερα η Ράνια να τα χαιρεσε..
    Να είσαι καλα καλη Σαρακοστη.. φιλεναδα.. φιλιααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...