Δευτέρα 18 Μαρτίου 2024

Καλά Κούλουμα !!!

Πέρασαν και οι Αποκριές! 
Τελείωσαν τα Καρναβάλια! 
Καθαρά Δευτέρα ξημερώνει... 
και, ως συνήθως, τελευταία στιγμή κατάφερα να ετοιμάσω αυτή την ανάρτηση 
για να σας ευχηθώ 
Καλά Κούλουμα!

Και με τί καλύτερο να σας δώσω τις ευχές μου, 
παρά με τους πάνινους αετούς που έραψα για την εγγονή μου 
και κάποια παιδάκια κουμπάρων της κόρης μου και φίλων. 
Πολύ το χάρηκα που για άλλη μιά φορά, τα κουρελάκια μου μεταμορφώθηκαν 
σε όμορφα διακοσμητικά και θα στολίσουν κάποια παιδικά δωμάτια.  
(και εδώ η πίσω πλευρά τους)

Μακάρι να μπορούσα να φτιάξω περισσότερους, αλλά με τις διάφορες υποχρεώσεις των τελευταίων μηνών ίσα-ίσα που πρόλαβα να τελειώσω αυτούς τους πέντε.
Η Αθηνά καταχάρηκε, και μόνη της αποφάσισε ποιός αετός θα πήγαινε σε ποιό παιδάκι.
Εύχομαι να έχετε καλό καιρό στα μέρη σας για να πετάξετε τους χαρταετούς σας 
και να περάσετε όμορφα με τους αγαπημένους σας!

Καλά Κούλουμα
και
Καλή Σαρακοστή! 

Κάθε τέτοια μέρα, πάντα θυμάμαι τον τεράστιο (για τα παιδικά μας μάτια) 
χαρταετό-πουλί που μας είχε φτιάξει ο θείος μου, 
το μακρινό 1961 στην Νέα Σμύρνη!
 

11 σχόλια:

  1. Dearest Marie–Anne,
    You created some beautiful kites and your Granddaughter will be proud and above all, remembers you forever.
    Just as you have fond memories of your Uncle.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Σαρακοστή, φίλη μου .
    Τί ωραίοι χαρταετοί είναι αυτοί!
    Αχ αυτά τα κουρελάκια πώς μας ξαμυαλιζουν!
    Έγιναν υπέροχοι!
    Φαντάζομαι ότι τα παιδάκια που θα τους πήραν, θα ξετρελάθηκαν.
    Η Αθηνούλα σας έγινε κοπέλα.
    Πολλά φιλιά με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Happy Lent to you although in my childhood I always saw it as very unhappy as it mean no chocolate, treats and limited tv viewing! I am not really religious any longer and have lost touch with the whole thing so your post is quite refreshing! what a lovely tradition with the kites, I haven't heard of this kite making before, yours are very pretty and much better than anything the shops offer (in the uk that usually means mass produced/printed plastic) I think the recipients of yours are very lucky :) Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια στα χέρια σου Μαριάννα μου! Όμορφοι οι υφασματό-αετοί σου. Καλά Κούλουμα και Καλή Σαρακοστή με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ravie de ton retour avec ces magnifiques cerfs-volants !!!
    Bises et bonne semaine !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Σαρακοστή, Μαριάννα μου, με μια αγκαλιά ευχές, καλή μου φίλη. Κοντά σου το καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ αυτά τα κουρελάκια, στα χέρια σου γίνονται έργα τέχνης.
    Απίθανοι οι "χαρταετοί" !!! Η Αθηνούλα δεσποινιδούλα
    Καλή Σαρακοστή φίλη μου με υγεία .....τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένη μου Μαριάννα, ξεκινώ από τη φωτογραφία ενθύμιο, με τον τεράστιο χαρταετό!!!
    Συγχαρητήρια για την κατασκευή των πανέμορφων διακοσμητικών χαρταετών σου! Θαυμάζω τις ραπτικές σας ικανότητες, όσων μπορείτε κι ασχολείστε με τη ραπτομηχανή με τέχνη και μαεστρία!
    Εύχομαι αγαπημένη μου και του χρόνου με την εγγονούλα σου να ράβεις πάλι , όσους χαρταετούς δεν πρόλαβες φέτος! ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΉ με υγεία και αγάπη! Ένα φιλί στην Αθηνούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφα στολίδια για τα παιδάκια.
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή Σαρακοστή Μαριάννα μου. Όμορφοι οι χαρταετοί . Να τους χαρούν τα παιδιά
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριάννα μου χαίρομαιπου αν και πολυάσχολη βρίσκεις χ΄ρονο όχι μόνο να δημιουργείς αλλά και να φτιάχνεις για φίλους! Τωρα βλέπεις εχεις τη νέα γενιά των γνωστών και φίλων και δεν κάνεις διακρισεις και μπράβο σου! Η ΑΘηνούλα μεγάλωσε κι αυτή, ξεπετάχτηκε σαν την Ανοιξη.Να την χαίρεστε αγαπημένη μου φίλη.
    Καλή Σαρακοστή, Καλή ΑΝοιξη να έχουμε με υγεία πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...