Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

My beloved boxes - Mes Boîtes préférées

Κουτί, κουτί, κουτί,... και τι κουτί, κουτί !!!!.......

Τα αγαπημένα μου κουτιά

I just love boxes, and particularly those wooden boxes made by my late father back in the 60s, which I treasure. Some of them, I have now decoupaged.
 
J’adore les boîtes, et surtout celles en bois qui avaient été confectionnées par mon père dans les années ’60 et que j’ai précieusement gardées. J’en ai décoré quelques-unes en serviettage.
  
Λατρεύω τα κουτιά, και ακόμα περισσότερα τα παλιά ξύλινα κουτιά που είχε φτιάξει ο πατέρας μου την δεκαετία του ’60. Το είχε σαν χόμπυ και περνούσε έτσι τις ελεύθερες ώρες του (δεν είχε καμμία σχέση με ξυλουργική).

Είπα να σας δείξω μερικά από αυτά που έχω στολίσει με découpage, και όχι μόνο.

Boîte à documents.   
Σ’αυτό το κουτί έβαζα τα ενδεικτικά του σχολείου και τα διπλώματα....(μην νομίζετε ότι τα έχω πετάξει... κοντεύω να πάρω σύνταξη αλλά τα έχω ακόμα όλα). Τώρα λοιπόν, μετά από τόοοοσα χρόνια... το μεταμόρφωσα με μια όμορφη εικόνα.   

Ο συγκεκριμένος πίνακας ονομάζεται «O μαγικός κήπος του Messer Ansaldo»(1889).

H Μαρία Ευφροσύνη Σπάρταλη (1844-1927), ελληνικής καταγωγής ζωγράφος του πρωτοποριακού ρεύματος των Προραφαηλιτών, ήταν κόρη πλούσιου Έλληνα εμπόρου του Λονδίνου. Η Μαρία ήταν μια καλλονή και υπήρξε μοντέλο για πολλούς συγχρόνους της ζωγράφους και για τον Ροσσέττι. Παντρεύτηκε έναν Αμερικανό δημοσιογράφο και ζωγράφο, απέκτησε τρία παιδιά και φιλοτέχνησε περισσότερους από εκατό πίνακες. Ο τάφος της οικογενείας της βρίσκεται στο Ορθόδοξο Ελληνικό Κοιμητήριο του Νοτίου Λονδίνου.

Boîte à cartes, craquelée.  
Αυτό το κουτί, είναι ένα από τα πολλά που ο μπαμπάς είχε φτιάξει για τράπουλες και τα δώριζε σε συγγενείς και φίλους..θυμάμαι τις Πρωτοχρονιές που έπαιζαν οι μεγάλοι και μαθαίναμε και οι μικροί το κουμκανάκι και το πινάκλ.....  Και πιστεύω ότι είναι το πρώτο μου πετυχημένο κρακελέ. 


Είχαν προηγηθεί αρκετές προσπάθειες για κρακελέ μεταξύ των οποίων κι αυτό το μικρό κουτάκι  
                                                                  

‘Αλλο ένα κουτί για τράπουλες.

Shabby chic box.   
Ετούτο δω, δεν ξέρω τι χρήση είχε, αλλά τώρα είναι ένα από τα αγαπημένα μου καθώς είναι η πρώτη μου απόπειρα στην παλαίωση και στο shabby chic


Boîte à couture avec décor en cuivre.     
Αυτό είναι το κουτί του ραψίματος. Μου το είχε φτιάξει ο πατέρας όταν ετοιμαζόμουν να παντρευτώ, με ωραία χωρίσματα για τις κλωστές και τα ψαλίδια.  Δεν έχει découpage, αλλά είχα φτιάξει την χαλκογραφία όταν ήμουν στο γυμνάσιο...προ αμνημονεύτων χρόνων....και την κάρφωσα στο καπάκι.


Couvercle de boîte à cigares. 
Άλλο ένα καπάκι κουτιού (από πούρα)  με δική μου χαλκογραφία. Του πρόσθεσα ένα πλαίσιο με découpage και το έκανα καδράκι. 


 
Bijoutières
Από τα πρώτα μου έργα στο découpage είναι αυτή η κοσμηματοθήκη με χαρτοπετσέτα από τον περίφημο πίνακα του Ρενουάρ  που αγόρασα σε μία έκθεση στο Παρίσι (την χαρτοπετσέτα, όχι τον πίνακα...χαχά).


Με το ίδιο θέμα, ‘έντυσα’ και μια κεραμική καρδούλα από μπομπονιέρα.
















Κι άλλη μιά κεραμική μπομπονιέρα...


 Και ένα κουτάκι για χάπια...


Άλλες δύο μικρές μπιζουτιέρες ....
 











 Tabatières
Και δύο ταμπακιέρες...



Να μην ξεχάσω και την παλιά δερμάτινη ταμπακιέρα στην οποία έκανα découpage με ύφασμα από ένα παλιό πινακάκι.
 
 
  















 















Ένα κουτί για τα καλαμάκια του φραπέ...











Κι ένα για μπισκοτάκια...


 
Δύο κουτιά για χαρτομάντιλα  




Κι ένα κουτάκι με ανάγλυφα στοιχεία


Και τέλος... ένα κουτί/τσαντάκι από αρώματα μινιατούρες



Assez pour le moment.   J’espère que vous avez aimé mes boîtes.

Enough for the time being.  I hope you liked by boxes.

Αρκετά για την ώρα. Ελπίζω να σας άρεσαν τα κουτιά μου.

20 σχόλια:

  1. I absolutely love your wooden boxes, wonderful job. Especially the ones with roses since I love roses. Beautiful work that your father did also. Thank you for visiting my blog. Hugs...Lu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα κουτιά το ένα καλύτερο από το άλλο!!! Απ" ότι φαίνεται είσαι άξια απόγονος του πατέρα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη δουλειά για άλλη μια φορά.
    Δεν μπορώ να επιλέξω,είναι όλα καλοδουλεμένα και μοναδικά.Χρυσά τα χέρια και του πατέρα.
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό και αν είναι υπερπαραγωγή!!!Και το ένα καλύτερο από το άλλο!!!!Με ωραία δουλειά και όμορφα μοτίβα!!!γειά στα χεράκια σου και του μπαμπά σου βεβαίως!!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ!!!!!!!ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕΣ ΕΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΛΟΥΛΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΓΙΑ ΚΑΛΑΜΑΚΙΑ ΕΒΑΛΕΣ ΠΡΙΜΕΡ Η ΚΟΛΛΗΣΕΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΤΟ ΧΑΡΤΙ;;;;;;ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΕ ΕΧΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κουτί για κουτί δεν έμεινε!Είναι όλα καταπληκτικά.Εγώ θα προτιμήσω το κουτί με τον πίνακα του Ρενουάρ γιατί έχω κι αδυναμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό λέγεται υπερπαραγωγή κουτιών.Είναι τόσα πολλά , για ποιό να πω ότι είναι καλό, όμορφο,καλοδουλεμένο,μοναδικό;Το καθένα έχει την δική του χάρη.
    Απορία(σαν παιδάκι έχω τις απορίες μου).Μήπως αναρτώντας τόσα έργα κάθε φορά, έρθει γρήγορα η στιγμή που θα τελειώσουν και εμείς θα έχουμε κακομάθει(ή καλομάθει);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Hello Lu, Thank you so much for your kind comments. I also love roses a lot. Some day I will also post some pictures from my garden….we have a very similar climate in Greece to yours in California. Have a nice week !!!!

    @ kiki, Χαρά, Χρυσάνθη,

    σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Χρωστάω πολλά στον πατέρα μου. Από μικρή μου άρεσε να παρακολουθώ ότι έφτιαχνε και μου έδειχνε πώς να χρησιμοποιώ τα διάφορα εργαλεία. Είχε ένα μικρό εργαστήρι στην αποθήκη και μπορούσε να κάτι οτιδήποτε.... επιπλάκια για τις κούκλες μου, καραβάκια για τον αδελφό μου, αμέτρητα κουτιά και κουτάκια, καδράκια, καρεκλάκια, καί άλλα πολλά. Είμαι σίγουρη ότι από εκείνον πήρα την αγάπη μου για κάθε είδους χειροτεχνία και καλλιτεχνία.

    @ Νάσια μου, σ’ευχαριστώ πολύ. Το κουτί για τα καλαμάκια είναι το γνωστό γαλάζιο του Nescafe .... Επειδή το έντυσα με χαρτοπετσέτες (όχι χαρτί) ήταν απαραίτητο να το περάσω πρώτα με αστάρι.

    @Maria, συμφωνώ απόλυτα με την αδυναμία σου !! Να είσαι καλά !

    @para-kelsoscooks, όπως και η Χρυσάνθη, μου λές κι εσύ για υπερπαραγωγή....μη νομίζετε ότι τα έφτιαξα όλα τώρα..... Σαν καινούργια στην μπλογκογειτονιά, σκέφθηκα να σας δείξω ότι έχω φτιάξει για να με γνωρίσετε. Αργότερα θα κάνω ανάρτηση όταν θα έχω κάτι καινούργιο...λες να έχετε καλομάθει και να σας φαίνεται λίγο τότε ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΚΑΡΚΕΛΕ ΣΟΥ ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!!!!
    ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ;

    ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΚΛΕΙΝΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ , ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ, ΠΟΥ ΣΚΥΜΜΕΝΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ, ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΕΠΙΠΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΚΙ ΤΟΥ!!!!
    ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ!!!!!!!!!!!!

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΓΩ ΜΟΥ, ΦΙΛΗ ΜΟΥ, ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ!!
    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΓΕΙΤΟΝΝΙΣΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!! ΠΟΙΟ ΝΑ ΠΡΩΤΟΕΚΘΙΑΣΩ! ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΟΜΟΡΦΙΑ! ΑΝΤΕ ΘΑ ΠΩ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΕΡΓΟ ΠΑΡΤΥ ΤΟΥ ΠΙΕΡ ΡΕΝΟΥΑΡ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΑΜΠΑΚΕΡΕΣ. Α ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΑΝΤΑΚΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΡΤΑΝΣΙΕΣ! Α ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΛΛΑΣΙ ΚΟΥΤΙ ΑΠΟ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ ! Α..ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΕΩ. ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!!!!!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΑΝΑΒΥΣΣΟ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα λάτρεψα όλα πάρα πολύ, είναι υπέροχα, το ένα καλύτερο από το άλλο! Φαίνεται από τις δημιουργίες σου πόση αγάπη σου μετέδωσε ο μπαμπάκας σου για τις χειροτεχνίες!!! Συγχαρητήρια!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου στο σπιτάκι μου! Χαίρομαι πολύ που βρεθήκαμε!!! Θα τα λέμε... Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπημένη μου φιλενάδα τι να πρωτοπώ για αυτήν την ανάρτηση??? Τα υπέροχα κουτιά που έφτιαχνε ο πατέρας σου… τι ωραίο χόμπι!!! μα και η κόρη τα μεταμόρφωσε τέλεια… μοναδική δουλειά σε όλα!!!! Υπέροχη επίσης και η ιστορία του κάθε κουτιού!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλως σε βρηκα Marie-Anne! Οι δημιουργιες σου ειναι πραγματικα υπεροχες! Δεν εχω λογια να περιγραψω τις εντυπωσεις μου! Μπραβο πολυ ομορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή μου Marie Anne, οι δημιουργίες σου είναι τέλειες ! Όλα ιδιαίτερα καλοδουλεμένα και προσεγμένα μέχρι την μικρότερη λεπτομέρεια! Κάθε ένα είναι ξεχωριστό και μοναδικό! Μπράβο σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Rena Christodoulou
    Ρένα μου, δεν έχω λόγια για να σε ευχαριστήσω , τόσο για την επίσκεψη και τα υπέροχα σχόλιά σου όσο και για το δώρο σου. Είναι μεγάλη μου τιμή να έχω την Αργώ και στο δικό μου σπιτάκι. Φτάνει μόνο να μάθω πώς θα την πάρω......το ψάχνω...αλλά ίσως εσύ που έχεις μαζέψει όοοοοολα τα βραβεία θα μπορούσες να με βοηθήσεις ??? Ευχαριστώ και πάλι και πολλά φιλιά!

    @ Effie's Sweet Home Designs
    Εφη, μην δυσκολεύεσαι κορίτσι μου, αρκεί που σου άρεσαν όοολα, χαχαχά !
    Σ’ευχαριστώ πάααρα πολύ!

    @ Elena
    ΄Ελενα, σ’ευχαριστώ και σένα για τα καλά σου λόγια. Την παραφόρτωσα αυτήν την ανάρτηση, όπως και κανα-δυό ακόμα που θα ακολουθήσουν, έτσι για να με γνωρίσετε. Μετά θα αδειάσει η ...αποθήκη και θα βλέπετε μόνο τα καινούργια...

    @ Ποδηλάτησα.
    Βικούλα μου, εσύ πρέπει να είχες δεί τα περισσότερα ήδη, αλλά τώρα παρέλασε η συλλογή. Χίλια ευχαριστώ και πάλι !

    @ Mary’s crafts
    Μαιρούλα ( έτσι με φώναζε ο μπαμπάκας μου κι εμένα) , ευχαριστώ για την επίσκεψη και για τον ενθουσιασμό σου για τα έργα μου. Τρέχω στην Ρόδο να σε δώ......

    @Pepi
    Πέπη μου, κι εσύ, σαν την Ποδηλάτησα, είχες δει τα πιό πολλά. Ενα μεγάλο ευχαριστώ που είχες την υπομονή να τα ξαναδείς !!
    Τώρα που η Βίκυ μας έκανε την μεγάλη τιμή να μας δώσει το πρώτο, και για τις δύο μας βραβείο, μήπως θα μπορούσες να με βοηθήσεις να το ‘πάρω’??? Ομολογώ ότι δεν σκαμπάζω και πολλά από αυτά τα τεχνικά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όλα τα κουτιά είναι πολύ όμορφα, οι εικόνες που έχεις επιλέξει είναι εξαιρετικές!!! Σε χαιρετώ!!! ΥΓ. Τρέχει giveaway στο Blog Μου πέρνα αν θέλεις να συμμετέχεις έως 21/11/11!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Eustathia
    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !!!΄Οπως είδες δεν έχασα καιρό και πέρασα να δηλώσω συμμετοχή στο giveaway σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς σε σένα??? !!! Τόσο όμορφα όλα! Χαίρομαι πολύ που "γνωριστήκαμε"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου 'Αννα ! Ελπίζω να τα λέμε !

      Διαγραφή
  19. Αγαπημενη Marie-Anne,δυστυχως ειχα την εντυπωση οτι ειχα επισκεφτει το 'σπιτακι' σου!!Περασα και περναω εδω και εναμισυ χρονο πολυ δυσκολα...Επισης απο τον Ιουλιο και για μεγαλο χρονικο διαστημα δεν ειχα δικο μου υπολογιστη για να αναρτησω τα εργα μου!!Τα δικα σου και ειδικα τα κουτια σου ειναι απιθανα.Θα προσπαθησω να παω στην πιτα του Βαλε Φαντασια!!Ελπιζω να συναντηθουμε εκει!!Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...