Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Χειμωνιάτικο τοπίο


 
Η θέα της παραλίας μετά την καταιγίδα
 με τις μικρές και μεγαλύτερες λιμνούλες
 
 τα αμέτρητα 'νησάκια'
 κι ανάμεσά τους, τα απομεινάρια του περασμένου καλοκαιριού
 με τις ξύλινες καντίνες
 τις 'καμπίνες' αλλαγής και τον 'πύργο' του ναυαγοσώστη
 αυτή είναι η χειμωνιάτικη όψη μιάς περιοχής 
που δεν βλέπει χιόνι παρά μόνο σε εξαιρετικά κρύους χειμώνες.

Αυτό ήταν το θέμα του 20ού 'Φωτογραφίζειν', του διαγωνισμού της Μαρίας Νικολάου 
με το φιλόξενο blog "Μιά ματιά στον ήλιο με γιορτινά". 
Και ναί μεν σίγουρα είναι χειμωνιάτικο αυτό το τοπίο, αλλά εγώ τελικά επέλεξα να στείλω μιά παλιά φωτογραφία, από μιά χρονιά που το χιόνι είχε καλύψει την περιοχή για δύο ολόκληρες μέρες!
'Ηταν τότε που ο γιός μου είχε εκφράσει τις νεανικές του καλλιτεχνικές ανησυχίες στην ασοβάτιστη ακόμα μάντρα του κήπου!
Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την Μαρία για την φιλοξενία της, και όλους όσους ψήφισαν 
την φωτογραφία μου, η οποία συγκέντρωσε 12 ψήφους.   
Μπορείτε να θαυμάσετε την πραγματικά υπέροχη νικητήρια φωτογραφία της Έλλης μας 
 αλλά και όλες τις συμμετοχές εδώ.

Και μιάς και τα δικά μου χνάρια τα άφησα στην πλημμυρισμένη παραλία, 
συμμετέχω μ'αυτά στο Life images της άλλης μας αγαπημένης Μαρίας.

Καλό μήνα!

29 σχόλια:

  1. Dearest Marie-Anne,
    The winter view of the beach is so different and it needs some time for bringing nature back to its full splendor.
    We have not seen snow yet... Don't want to see it either. Longing for sunny days so we can get outside for walks and bike rides.
    The up and down from very warm and than freezing at night again, is making people sick.
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. πανέμορφες φωτογραφίες!!!!!!
    πως αλλάζει ένας τοπος μέσα στο χρόνο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α τη φωτογραφία σου τη λάτρεψα!!! Και μιλάμε για πολύ χιόνι δίπλα στη θάλασσα!!Πολύ όμορφη φωτογραφία. Και όλες σου οι φωτογραφίες είναι πανέμορφες. Ωραία συμμετοχή, διπλή και είσαι και φωτογράφος, να το σημειώσω, ναι;
    Καλή σου μέρα Μαριάννα μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου Μαριάνν μου!! Πολύ ιδιαίτερο το στιγμιότυπο!!!
    Αλλά κι η θάλασσα, αχ μια μαγεία ακόμα και τον χειμώνα!!! Φιλάκια πολλά γλυκειά μου!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαριάννα μου το χιονισμένο σκουφάκι το ξεχώρισα και μακάρι να είχα περισσότερους βαθμούς. Οι φωτογραφίες σου υπέροχες και είναι εκπληκτικό πως αλλάζει το τοπίο! Οι νεανικές καλλιτεχνικές ανησυχίες του γιου σου μου θύμισαν κι εμένα του δικού μου. Ακόμα υπάρχουν μικρά σημάδια του στην αυλή του πατρικού μου! :)) Να έχεις μια όμορφη μέρα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριάννα μου ,τα χνάρια που άφησες στην παραλία σας ,γέμισαν την ψυχή μου γαλήνη και ηρεμία .Με εντυπωσίασαν τα ήρεμα, ασημόχρωμα νερά της και τα μάτια μου ταξίδεψαν μακριά στην απέναντι κορυφογραμμή .η χειμωνιάτικη συμμετοχή σου πραγματικά καλλιτεχνική !Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες φωτογραφίες. Ταξιδεύουν το μυαλό και τις σκέψεις.
    Όσο για την συμμετοχή σου στο Φωτογραφίζειν... δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη!
    Ξετρελάθηκα!
    Καλημέρα φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Je vote pour la photo n°6 de ce billet!!! Elle me plaît vraiment beaucoup mais sans doute as-tu bien fait de choisir une photo avec de la neige pour le concours. C'est tout de suite plus hivernal et le contraste entre le bleu foncé et le petit bonnet blanc est adorable!
    Le temps se gâte un peu aujourd'hui et j'espère que tes photos ne sont pas "prophétiques" et que le soleil va vite revenir briller sur les palges.
    Plein de grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματι χειμωνιατικο τοπίο Μαριαννα μου να καθεσαι στο παγκακι και να πολαμβανεις την φύση .. εκεινη μονο ξερει να ζωγραφίζει τα ομορφα της.. αλλα και το χιονισμένο σκουφακι ηταν ιδιαίτερο .. στο φωτογραφιζειν..δικαι πήρε τους βαθμους του..!! και στα αλλα με το καλό.. να έχεις ενα ομορφο μηνα φιλη μου.. να περνας ομορφα... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Beautiful pictures Marianna and a very well written post. Before you know it, the sun will be out and we'll all be swimming in that gorgeous water.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Beau paysage plein de sérénité....
    Bises et bonne fin de journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Μαριάν μου!!Συχγαρητήρια γιά την συμμετοχή σου!!!Πολύ όμορφη η φωτογραφία σου μέ τό χιονισμένο σκουφάκι!!
    Απόλαυσα όλες τίς φωτό από τήν αγαπημένη μου παραλία στην Ανάβυσσο!!Εχω τόσους μήνες νά την επισκεφτώ!!
    Πράγματι...Χειμωνιάτικο τοπίο !!Τήν θάλασσα την αγαπώ σέ όλες τίς εποχές!Καλό μήνα!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτικές οι στιγμές που έπιασες με τον φωτογραφικό φακό σου!
    Συγχαρητήρια για την πανέμορφη συμμετοχή σου!
    τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Marie-Anne μου, λατρεύω τα χρώματα και την καθαρότητα της ατμόσφαιρας μετά τη βροχή!
    (Και αυτό το λαμπύρισμα του ήλιου στη θάλασσα, πόσο μαγικό!)
    Η φωτογραφία με το χιονισμένο ποτιστήρι είναι σούπερ! Μπράβο για τη συμμετοχή, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφες οι φωτογραφίες σου Μαριάννα μου, η θάλασσα αγαπημένη οποιο πρόσωπο και να έχει χειμώνα καλοκαίρι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το χιονισμένο σκουφάκι έδωσε το στίγμα του, πρωτότυπο στιγμιότυπο.
    Καλή επιτυχία στον επόμενο διαγωνισμό.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. These pictures are such beautiful!! I love to see the sea in the winter. Your shots are very romantic and rich of poetry. I' d like to be there with you.
    Hugs
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαριάννα μου η φωτογραφία σου στο "Φωτογραφίζειν" ήταν από τις αγαπημένες μου!
    Και το γκράφιτι από πίσω έδινε το δικό του στίγμα!
    Τα συγχαρητήριά μου και σε σένα και στο γιο σου, που έκανε ό, τι θα έκανε κι ο δικός μου παλιότερα σε μια ασοβάτιστη επιφάνεια!!...χαχα!
    Οι φωτογραφίες σου από την παραλία εξαιρετικές κι αυτές, με τις λιμνούλες και τα νησάκια που σχηματίζονται...πόσο θα ήθελα να ήμουν σε εκείνο το παγκάκι της πρώτης!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που έφερες τόση ομορφιά στο Life Images!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαριάννα μου Καλό μήνα να έχεις !!! Πολύ όμορφες φωτογραφίες από μια περιοχή που γνωρίζω το καλοκαίρι αλλά και τώρα έχει τη δική του ομορφιά !! Η φωτογραφία της συμμετοχής σου είναι πράγματι υπέροχη !!!
    Να είσαι καλά με ότι κάνεις !!! Σε φιλώ αγαπημένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή σου μέρα αγαπητή μου Marie Anne.
    Συγνώμη που αργώ να περάσω αλλά με τα όσα μας βρήκαν ο ελεύθερος χρόνος μου έχει μειωθεί πάρα πολύ.
    Απόλαυσα τις φωτογραφίες σου με το υπέροχο τοπίο.
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι όμορφες φωτογραφίες !!!!
    Και το χειμώνα πανέμορφη η παραλία !!!
    Πολύ ωραία συμμετοχή !!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαριαννα μου καλο μηνα! υπεροχες ολες οι φωτογραφιες σου , τι ομορφα τελικα που ειναι και το χειμωνα το θαλασσινο τοπιο! φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όλες οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες και άξιες να διαγωνιστούν με τις καλύτερες!
    Εγώ, δυστυχώς, δεν τόχω με τη φωτογραφία, ούτε διαθέτω καμιά αξιόπιστη μηχανή.
    Καλή επιτυχία στον νέο διαγωνισμό...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαριάννα μου οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές!!!
    Η συμμετοχή σου στο διαγωνισμό είναι υπέροχη!!!
    Καλό σ/κ!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οι φωτογραφίες φανταστικές έστω και λίγο..μελαγχολικές λόγω εποχής!Φίλη μου τώρα τελευταία ο υπολογιστής μου βάζει όλα τα μέιλ από παρακολούθηση στα ανεπιθύμητα και δεν έβλεπα τις αναρτήσεις.Τώρα μπαίνω σε..αυτά για να σας βρίσκω..Χάζεψε παιδί μου και η google.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφες! Λατρευω τη θαλασσα!
    Καλό μας ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχες φωτογραφίες όλες τους! Αγαπώ πολύ τη θάλασσα, είτε πριν, είτε κατά τη διάρκεια, είτε μετά την καταιγίδα! :))
    Η φωτογραφία-συμμετοχή σου στο διαγωνισμό ήταν τέλεια. Μου άρεσε πολύ και σαν ιδέα, και σαν λήψη. Συγχαρητήρια!
    Κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αναφορά, Μαριάννα μου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...