Πέμπτη 16 Απριλίου 2020

Καλή Ανάσταση!

Με τα κόκκινα αυγουλάκια που έβαψα σήμερα, θέλησα να σας ευχηθώ προσπαθώντας να κάνω μια ανάρτηση από το κινητό μου, αφού δεν έχω ακόμη παραλάβει τον νέο μου υπολογιστή. 

Δυστυχώς δεν τα κατάφερα!!!
Ενώ είχα γράψει το κείμενο και είχα προσθέσει και τις φωτογραφίες μου, μιά λάθος κίνηση ήταν αρκετή για να τα σβήσει όλα!!! 

Δεν έχω την υπομονή να ξαναγράψω...
Εύχομαι μόνο Αυτός που " σήμερον κρεμάται επί ξύλου" 
να μας αξιώσει του χρόνου να έχουμε όλοι την υγεία μας και να γιορτάσουμε το Πάσχα με τους αγαπημένους μας.

Καλή Ανάσταση!


14 σχόλια:

  1. Μαριάννα μου,
    καλή Ανάσταση καλή μας φίλη. Ναι, με όλες σου τις ευχές κοντά μας.
    Μην αγχώνεσαι καλή μου. Με το καλό, με τον νέο Η/Υ σου θα απολαύσουμε τις δημιουργίες σου όπως πάντα.
    Στέλνω κάθε μου ευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Ανάσταση Μαριάννα μου!
    Υπέροχα τα αυγά σου. Και του χρόνου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Ανάσταση Μαριάννα μου.
    Να περάσετε με υγεία ΄και ηρεμία στο σπιτικό σας
    Με το καλό ο νέος υπολογιστής
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Ανάσταση και του χρόνου με υγεία, Μαρία Άννα μου.
    Καλή λευτεριά σε όλους μας.
    Να μπορέσουμε γρήγορα να ανταμωσουμε με τα αγαπημένα μας πρόσωπα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dearest Marie-Anne,
    Wishing you and yours a meaningful Holy Week and a Happy Easter coming up.
    For the first time in my entire life, no Mass on Easter Sunday... so weird! Hard knowing what day we live...
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Ανάσταση φίλη μου, όλα να πάνε καλά για καλύτερες μέρες.Τα αυγουλάκια σου υπεροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συνοδοιπόροι Του στο λόφο για την Σταύρωση με αγωνία αλλά και την ευχή γρήγορα να φτάσουμε στην Ανάσταση.
    Και του χρόνου Μαριάννα μου με τους αγαπημένους μας. Να είστε καλά!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. J’aime beaucoup tes œufs. Ma fille m’a apporté des œufs que mes petits enfants avaient coloriés pour Pâques. Maintenant je cherche une recette pour les utiliser. Je ne suis pas allée faire les commissions depuis la mi-mars et doit employer ce que j’ai chez moi. Ici on ne peut pas sortir de sa maison en ce moment. J’espère que tout va bien de ton côté. Amitiés.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Ανάσταση σου εύχομαι κι εγώ από καρδιάς, Μαριάννα. Χαρά, υγεία κι αισιοδοξία να έχεις εσύ και οι αγαπημένοι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη Μαριάννα μου και χρόνια πολλά με την ελπίδα ότι θα έχουμε λίγη γλήνη στην ψυχή μας!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρονια Πολλά Χριστός Ανέστη Μαριάννα μου!!Υγεία και να χαίρεσαι την οικογενειά σου!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά γεμάτη Αγάπη, Υγεία και όμορφες στιγμές! Χριστός Ανέστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη!!!
    Χρόνια πολλά, ευλογημένα και γαλήνια!
    Πολύ ωραία τα αυγουλάκια σου Μαριαννάκι μου, να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία!

    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...