Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

Happy month of May!!! Καλή Πρωτομαγιά και Καλό μήνα!!!


 Καλή Πρωτομαγιά!!!



Πριν από μερικά χρόνια, η καλή μου φίλη Marie-Paule, είχε την καλοσύνη να μου φέρει από την Τουλούζη 
μερικά ριζίδια μυγκέ τα οποία, χρόνο με τον χρόνο δυνάμωσαν και μου δίνουν την χαρά να ανθίζουν, 
πιστά στο ραντεβού τους,  μια-δυό μέρες πριν την Πρωτομαγιά.

 
Με μπουκετάκια από το μυρωδάτο και τυχερό μυγκέ καλωσορίζουν την 'Ανοιξη στην Γαλλία 
και δεν θα μπορούσα κι εγώ να παραλείψω να σας ευχηθώ με αυτά
Καλό μήνα σε όλες και όλους!!!

A couple of years, ago my friend Marie-Paule had the kindness to
bring me some muguet (lily of the valley) from Toulouse. 
I am so happy it has rooted well and now blooms in a old tin container in the garden! 
With some fragrant and lucky muguet, as we do in France, 
I would therefore like to wish you a very happy month of May!
Πληροφορίες για το γούρικο μυγκέ μπορείτε να βρείτε σε παλαιότερη ανάρτησή μου, εδώ:
 https://latelierdemarieanne.blogspot.com/2016/05/blog-post

15 σχόλια:

  1. Καλό και ευλογημένο μήνα, Μαριάννα μου!!!
    Πανέμορφο το μυγκε και ο Μάης και του χρόνου να είσαστε καλά με υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα με υγεία και όμορφες στιγμές!
    Λατρεύω τα λουλούδια με τα χρώματα και τα αρώματα τους!
    Σε ευχαριστούμε για τις υπέροχες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Dearest Marie-Anne,
    Happy May Day to you dear friend!
    What lovely photos you show us here.
    Love the Lily of the valley fragrance...
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. -Je suis très heureuse que ce muguet cueilli pour vous à Toulouse ait pris racine dans votre jardin!
    Qu'il apporte chance et bonheur à toute la famille!
    En France la vente du muguet était interdite dans les rues cette année et comme les fleuristes sont fermés jusqu'au 11 mai, il fallait avoir un jardin pour avoir son petit bouquet.
    Douce soirée à toi chère Marie-Anne.
    Grosses bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Μαριαννα μου,πολυχρωμο,φωτεινο,ευωδιαστο και λευτερο!!!Να ξαναγυρίσουμε πίσω στους μήνες που ευχόμαστε Καλή χρονιά και πιστεύαμε τσο πολύ οτι θάταν! Μακάρι λοιπόν να κάνουμε νέα επανεκκίνηση!
    Φιλιά πολλά,όσο για τον κήπο σου στοχω ξαναπεί ,ειναι ο Κήπος της Εδεμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό Μήνα Μαριάννα με αισιοδοξία να πάνε όλα κατ' ευχήν.
    Όμορφα τα Πρωτομαγιάτικα του κήπου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο φως, χρώμα κι ομορφιά μας εφερες!!
    Καλό μήνα να εχουμε, με δυναμη κι αισιοδοξία!
    Φιλιά, να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλός να είναι Μαρία Άννα μου, γιατί μέχρι τωρα το 2020, μας τσουρούφλισε😁😁
    Πολύ όμορφα τα λουλουδάκια σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα φίλη μου και μακάρι να είναι όπως ελπίζουμε.Από Δευτέρα θα πάω κι εγώ στο κυήμα να φυτέψω τα λουλουδάκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Tant de belles fleurs pour accueillir quelqu'un à ta porte !!!!
    Je t'envie ce brin de muguet ! Ici, on n'en trouve pas :(
    Et oui, j'ai des mini poules et des poussins...
    Bises et bon week-end !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα Μαριάννα μου γεμάτο χαμόγελο και δημιουργία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Μαριάννα μου!
    Υπέροχη η φρέσκια εικόνα του blog με τις παπαρούνες και φυσικά το ανθοστολισμένο καλωσόρισμα του Μάη!
    Μιγκέ δεν έχω δει ποτέ, παρά μόνο σε εικόνες και πολύ χάρηκα!
    Καλό μήνα λοιπόν και υπομονή και δημιουργίες !
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη, κόκκινες ανεμώνες, όχι παπαρούνες, τα πρόσεξα καλύτερα, καθώς επίσης διάβασα και για τα μιγκέ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα, Μαριάννα κι από μένα! Υπέροχο το λεπτεπίλεπτο και τόσο φινετσάτο λουλουδάκι σου. Τί όμορφος τρόπος να καλωσορίζεις το Μάη! Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλημερα και καλο μηνα!
    με υγεια και καθε καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...