Τρίτη 7 Ιουλίου 2020

Μιά τσάντα για τις διακοπές


Θυμάστε την τσαντούλα που είχα ράψει για την μικρή μας Αθηνά;  
Άρεσε τόσο στην μικρούλα μας όσο και στην μαμά της!  
'Ε, να μην ράψω λοιπόν μία και για την κόρη μου; "Ολόϊδια την θέλω (μου είπε) copy-paste για την ακρίβεια, αλλά μεγαλύτερη".  
Είχα ένα μεγάλο κομμάτι από το ίδιο ύφασμα (αν και δεν συνδυάζεται εύκολα με ρούχα άλλων χρωμάτων), κι έτσι μιά μέρα κάθησα να την σχεδιάσω, να την κόψω και να την ράψω.
Της γάζωσα και δύο εξωτερικές τσέπες, μία μακρουλή για να χωράει το κινητό, η οποία κλείνει και με scratch, και μία πιό τετραγωνισμένη. 
'Οσο σκεφτόμουν τί φόδρα θα της έβαζα, για να ράψω και μιά-δυό εσωτερικές τσέπες, μου ήρθε η ιδέα να χρησιμοποιήσω ένα όμορφο εμπριμέ που είχα από παλιά.
Να μην σας τα πολυλογώ, έκοψα ακριβώς τα ίδια κομμάτια από το δεύτερο ύφασμα, έραψα τις ίδιες τσέπες, σιδέρωσα καρίνα για ενίσχυση σ'αυτό το ύφασμα γιατί ήταν πιό λεπτό, έκοψα και γάζωσα μεταξύ τους τα χερούλια και από τα δύο υφάσματα, και όπως θα καταλάβατε...
έβαλα την μία τσάντα μέσα στην άλλη και δημιούργησα έτσι μία τσάντα διπλής όψεως...double-face...όπως λέγουσι και οι Γάλλοι!!!  
Ω, ναί! τόλμησα και το έκανα κι αυτό!!!  
Και για να πώ την αλήθεια, δεν ακολούθησα καθόλου τις συγκεκριμένες οδηγίες ραψίματος που βρήκα, αλλά "συναρμολόγησα" την τσάντα βάσει της δικής μου αντίληψης...και μου φάνηκε και πολύ εύκολο! ΄('Οσες ξέρετε να ράβετε, ελπίζω να κρίνετε με επιείκια τις στραβο-ραφές μου και τυχόν άλλα λάθη...αφού δεν είχα ποτέ την τύχη να κάνω ούτε ένα μάθημα ραπτικής...σας το ξαναλέω!)
Μου φαίνεται μάλιστα πως δεν θα διστάσω να ξαναφτιάξω μία...για μένα, αυτή την φορά!
Πιστεύω πως είναι μιά πολύ καλή λύση για τις διακοπές, αφού μπορείς να την φτιάξεις 
με δύο εντελώς διαφορετικά υφάσματα (ένα εμπριμέ και ένα μονόχρωμο, ή ριγέ π.χ.) 
και να την γυρίζεις μέσα-έξω ανάλογα με το ντύσιμό σου!
Συμφωνείτε;

*****************

Ας φύγουμε λίγο από τα ροζ και τα γαλάζια για να σας δείξω κίτρινα και πράσινα...
Προχθές, με φώναξε ο Νίκος για να δώ τους ηλίανθους που είχαν ανθίσει σε μία γωνιά του κήπου. 
Κι εκεί που τους φωτογράφιζα, 
ήρθε ο φίλος μου ο Ιφικλείδης και στάθηκε για ακριβώς μόνο δύο δευτερόλεπτα πάνω στο λουλούδι! Δεύτερη πόζα του δεν πρόλαβα καν να τραβήξω! 

Scarce swallowtail (Iphiclides podalirius)

Σας την αφιερώνω, με την αγάπη μου!!!


24 σχόλια:

  1. Οι τσάντες υπέροχες! Εγώ που δεν ξέρω να γαζώνω τα βλέπω τέλεια. Πιστεύω ότι η κόρη σου θα ξετρελάθηκε,ναι;
    Όμορφοι και οι ηλίανθοί σου . Μου αρέσουν αυτά τα λουλούδια αλλά ο Ιφικλείδης κλέβει τη δόξα να το ξέρεις.
    Καλό βράδυ χρυσοχέρα μου
    Ό,τι πιάσουν τα χεράκια σου αστέρι γίνεται και λάμπει
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια στα χέρια σου Μαρία Άννα μου!
    Η τσάντα σου είναι φανταστική.
    Πολύ καλή η ιδέα σου να την κάνεις διπλής όψης.
    Θα το θυμηθώ την επόμενη φορά που θα ράψω καινούργια.
    Λατρεύω τους ηλίανθους.
    Χαιρετίσματα στον Ιφικλείδη😂😂
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο ζηλεύω δεν ξέρω να κάνω ούτε ένα ίσιο γαζί πόσο μάλλον τσαντούλα είναι πανέμορφη Μαριάννα μου!!! Γεια στα χεράκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dearest Marie-Anne,
    WOW, that is quite a 'designer' tote for your daughter and created with love and inspiration!
    Proud of your skills and yes, make one for the Matriarch as well.
    Lovely sunflower photos.
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαριάννα μου, αφού δέχεσαι παραγγελίες, θέλω κι εγώ τσάντα!!! Χα, χα, πλάκα κάνω. Πανέμορφη η διπλής όψεως τσαντούλα! Όπως πανέμορφοι είναι και οι ηλίανθοι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα κατάφερες πρωί πρωί να ζηλέψω τις υπέροχες τσάντες με τα εμπριμέ που λατρεύω και το μέγεθος που αγαπώ!Υπέροχες τις λάτρεψα και θαύμασα τις ολοζώντανες φωτογραφίες σου! Να περνάς καλά φίλη μου, σου γράφω ...ξαπλωμένη ακόμα στο τροχόσπιτο με θέα τον ήλιο που πριν λίγο ανέτηλε ,πονάω τόσο σήμερα όπως κάθε πρωί και μέχρι να πάρω..μπρος σερφάρω στα μπλοκόσπιτα σας. Καλή μέρα γλυκιά μου όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Μαριάν μου!!!
    Τήν λάτρεψα τήν τσάντα μέ τήν διπλή όψη!!Υπέροχα φτιαγμένη καί πολύ όμορφο τό λουλουδάτο ύφασμα!
    Η κόρη σου σίγουρα θά ενθουσιαστεί!!Μού αρέσουν πάρα πολύ οι ηλίανθοι!! Καλή συνέχεια!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα γιαγιά χρυσοχέρα.Υπέροχες οι τσάντες, αλήθεια μου αρέσουν πολύ!
    Να τις χαρείτε με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφη η τσαντούλα σου Μαριάννα μου μπράβο υπέροχα χρώματα υπέροχη δουλειά και πολύ χρηστική αφου ειναι και διπλής οψεως.Να έχεις μια όμορφη και δημιουργική μέρα πάντα με χαμόγελα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Tu as réinventé le sac réversible, chère Marie-Anne! Le sac deux en un!!!
    J'espère que la petite Athéna ne va pas s'apercevoir que le sien ne l'est pas car elle va en vouloir un elle aussi.
    Avez-vous commencé à vous baigner?
    Nous l'avons fait en Eubée mais pas encore à Porto Rafti!
    Grosses bises et à bientôt.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Superbe sac réversible !!!!!! Plein de fleurs et poches intérieures/extérieures. J'adore !!!!!
    Bises et bonne journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η τσάντα είναι πανέμορφη και την χαίρομαι για τα έντονα χρώματά της και την απόχρωσή της. Και φυσικά πολύ χρηστική. Όσο για τους ηλίανθους τελικά πόσο εντυπωσιακό φυτό είναι! Έχει μια ξεχωριστή ομορφιά επιβλητική. Πόσο μου αρέσει.
    Καλησπέρα Μαριάννα μου, να περνάς όμορφες μέρες καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ωραίες οι τσέντες σου
    ωραία ιδέα της διπλής εμφάνισης
    και η δαντέλλα μου αρέσουν πολλά οι δαντέλλες

    όμορφα τα λουλούδια σου και μου άρεσε που στη λήψη πέτυχες και την πεταλλούδα πάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απίθανη η double face τσάντα, άκρως καλοκαιρινή, πρακτική και με καταπληκτικά εμπριμέ χρώματα !!!
    Μιλάμε για haute couture όχι αστεία...να φτιάξεις οπωσδήποτε και μία δική σου δεν το συζητώ.
    Οι ηλίανθοι λατρεμένοι !!!! Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια ιδέα Μαριάννα μου η διπλής όψης τσαντούλα σου. Κι επειδή είμαι του μπλε, καταλαβαίνεις ότι αυτή η όψη με κέρδισε! Υπέροχες και οι φωτογραφίες με τα λουλουδικά σου. Καλό σου Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η μπλε τσάντα σας φαίνεται πιο αναζωογονητική όταν χρησιμοποιείται ... όμορφα μοτίβα και χρώματα. Χαιρετισμούς από την Ινδονησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ααααα τελειαααααααα κ οι φωτο απιθανες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Beautiful bags! I love those big flower fabrics. You should make one for yourself too! They are gorgeous and real practical.
    Sunflowers are lovely.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΣΑΝΤΕΣ Μαριάννα μου,ενθουσιάζομαι με κάθε τι λουλουδάτο,πόσο μάλλον νάναι καλοφτιαγμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά έπαθα πλάκα φιλενάδα ..όχι μόνο την έκανες τέλεια.. αλλά μάλιστα και διπλής όψης..και ναι...είναι τέλειααααα!!
    την ζηλεψα ..να κανεις και μια δικιά σου Μαριαννα μου...εγω δεν αξιώθηκα να κάνω μια δικια μου...χα..χα. το ράψιμο είναι απόλαυση τωρα που άρχισες να δείς τι όμορφα πράγματα θα κάνεις...
    Οσο για τον ηλίανθο του έκλεψε την δοξα η επισκέπτρια του..
    Να περνας όμορφα φιλη μου με ότι κανεις φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Chère Marie-Anne – tes sacs sont vraiment charmants. J’aime beaucoup ce tissus à fleur et le fait que ton sac est réversible. Je devrais coudre des masques mais je n’ai pas de jolis tissus et j’ai peur de sortir dans les magasins car ici au Tennessee le virus augmente et les gens ne veulent pas porter le masque.
    C’est toujours une joie de voir tes jolies photos. Amicalement.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου αρέσει η τσάντα, το λουλουδάτο μοτίβο είναι υπέροχο και ο ηλίανθος λάμπει πραγματικά τα χαιρετισμούς του από μένα abasozora

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...