Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020

'Ενα υπέροχο δώρο!

Καλό μήνα, φίλες και φίλοι μου!  
Καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές σε όσους ταξιδέψουν 
είτε στις ιδιαίτερες  πατρίδες τους ή σε κάποιο νησάκι μας.  

Θυμάστε το μαξιλαράκι που είχα ράψει πάνω σ'ένα σχέδιο mandala  της αγαπητής μας Craftartista, συμμετέχοντας μ'αυτό στα γενέθλια του blog της;

Χθες, είχα την μεγάλη χαρά να παραλάβω ένα δώρο από την Μία, ως ευχαριστήριο για την συμμετοχή μου στο εορτασμό της, όπως γράφει και στην ωραιότατη χειροποίητη κάρτα της.
 
Και τί δεν είχε μέσα το πακέτο που μου έστειλε!!!
Με το που το άνοιξα, αντίκρυσα μιά χούφτα καραμέλες  και με 'έπιασε' η μυρωδιά της μέντας από τα φακελλάκια ροφήματος που βρήκα πάνω-πάνω (λες και το ήξερε η Μία πως είναι από τα αγαπημένα μου!) και δύο όμορφες χαρτοπετσέτες για decoupage.  

Υλικά ραπτικής, δαντέλες, υπέροχα κουμπάκια, φερμουάρ, κορδέλες, 
όπως και δύο μεγάλα κομμάτια υφάσματος, με τα οποία σίγουρα θα ράψω διάφορα 
για την Αθηνούλα μας. 
 
Ενθουσιάστηκα επίσης μ'ένα καλούπι σιλικόνης...ότι πρέπει για της δημιουργίες μου από πηλό αλλά και μ'ένα σακουλάκι ξύλινα διακοσμητικά για scrapbooking ή για άλλες δημιουργίες.  
Το τελευταίο όμως δώρο μπορώ να πώ πως έκλεψε την παράσταση!
  
Στην αρχή αναρωτήθηκα τί ακριβώς ήταν, αλλά πολύ γρήγορα κατάλαβα, όπως μου το επιβεβαίωσε και η Μία, πως είναι ένα χειροποίητο κολλιέ από τσόχινα λουλούδια, 
φτιαγμένο από τα χεράκια της.
Το οποίο, με μεγάλη χαρά, πέρασα αμέσως στον λαιμό μου!!!
Μία μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα δώρα σου! 
Για άλλη μιά φορά, σου εύχομαι να χαίρεσαι το μπλογκάκι σου, να συνεχίσεις τις όμορφες δημιουργίες σου και να είσαι πάντα καλά!










17 σχόλια:

  1. Μα τι πιο όμορφο απ το να δέχεσαι τέτοια υπέροχα δώρα !!!!!
    Και τι δεν έχει μέσα αυτό το κουτί....και είμαι σίγουρη ότι θα σου φανούν χρήσιμα και θα τα αξιοποιήσεις !!!! Μπράβο και στη Μία για τη χειρονομία της.....κι εμένα μου έκλεψε την καρδιά το κολιέ !!!!Να τα χαρείς φιλενάδα ... φιλώ σε και καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαριάννα μου, πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν τα δωράκια μου. Να τα χαρείς, φίλη μου. Να φοράς το κολιέ γιατί σου πάει πολύ!
    Και είμαι βέβαιη ότι θα αξιοποιήσεις τα υφάσματα και τα υλικά ραπτικής με τον καλύτερο τρόπο.
    Το καλούπι σιλικόνης και οι χαρτοπετσέτες νομίζω θα σου φανούν χρήσιμα για κατασκευές με ντεκουπάζ και πηλό.
    Τα ξύλινα διακοσμητικά μπορείς να τα βάψεις και να τα χρησιμοποιήσεις στις δημιουργίες σου. Θα χαρώ να δω τι έφτιαξες τελικά!
    Σ' ευχαριστώ ξανά για τη συμμετοχή σου στα γενέθλια του μπλογκ μου, φίλη μου. Πολλά πολλά φιλιά και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Dearest Marie-Anne,
    What a bubbly and happy post to read!
    You sure did receive a very nice parcel with lots of special surprises as a gift from Mia.
    Enjoy them and wishing you a happy summer.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά τα υπέροχα και τόσο χρήσιμα δωράκια της πάντα μου κλέβουν την καρδιά. Όταν παίρνω κάτι από αυτήν αναφωνώ και γιορτάζω ένσ σωρό πραγματούδια που είνσι τόσο απαραίτητα σε μας που κάνουμε ...εργασιοθεραοεία! Να τα χαρείς και να τα χρησημοποιήσεις φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με υγεία και χαρά να χαρείς τα δώρα σου Μαρία Άννα μου.
    Η Μία είναι πολύ γενναιόδωρη όταν στέλνει πακέτα.
    Το κολιέ με ξετρελανε.
    Σου πάει πάρα πολύ.
    Καλό μήνα και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είναι υπέροχα όλα!
    να τα χαρείς φίλη μου!
    μπράβο στην γλυκιά και χαρισματική Μία μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τα χαρείς Μαριάννα μου και καλές δημιουργίες!!!!! Είναι τόσο όμορφα όλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με υγεία να τα χαρείς όλα τα υπέροχα και όμορφα καλούδια που παρέλαβες Μαριάννα μου!!!
    Καλό και Ευλογημένο μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα όλα τα δωράκια σου Μαριάν μου! Νά τά χαρείς!!
    Καλές δημιουργίες καί περιμένω τί καλό θά φτιάξεις γιά την Αθηνούλα σας!!
    Καλό μήνα καί καλά μπάνια!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τα χαρείς τα δώρα σου Μαριάννα μου και το κολιέ που σου πάει καταπληκτικά. Θα φτιάξεις σπουδαία πράγματα είμαι σίγουρη με όσα έχει το πακέτο. Να είσαι καλά και εσύ και η Μία που είναι τόσο δοτική
    Καλό μήνα καλοκαιρινό και ξέγνοιαστο
    Φιλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφα τα δώρα σου Μαριάννα μου. Σίγουρα θα τα αξιοποιήσεις με τον καλύτερο τρόπο. Εύχομαι να τα χαρείς και να είσαι καλά πάντα να δημιουργείς. Μπράβο και στη Μία που απλόχερα μοιράζει την αγάπη της.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Tout plein de jolies choses pour des heures de créations !!!!
    Bises et bonne fin de journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α εδώ μιλάμε για πανδαισία προσφοράς. Πόσα όμορφα καλούδια. Να τα χαίρεσαι ένα προς ένα Μαριάννα μου. Είναι εξαιρετικά και χρήσιμα. Μπράβο βρε κορίτσια μπράβο. Αυτές είναι υπέροχες στιγμές ανάμεσά μας. Καλησπέρα Μαριάννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η Μία... Μαριαννα μου πάντα στα δωράκια της είναι πολύ γενναιόδωρη...το ξέρω εκ πείρας γιατί έχω την χαρα να έχω και εγώ καλουδια δικά της..
    Είσαι τυχερή που έλαβες τόσο όμορφα πραγματα από εκείνη που σίγουρα θα σου χρησιμέψουν στις δημιουργίες σου..
    Πάντα τέτοια φίλη μου .. να έχεις έναν όμορφο και δημιουργικό μήνα καλό σου ξημερωμα..🌙 φιλιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίο το κολιέ! Τι χαρά να λάβεις τετοιά πακέτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. όλα υπέροχα και σίγουρα θα τα αξιοποιησεις!!!!!!!
    τα πακετα δωρα της ΜΙΑ ειναι παντα μοναδικα
    γιατι εχουν σχεση με τον χαρακτηρα του παραληπτη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...