Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020

Κάθε πράγμα στον καιρό του...

Εντελώς άσχετος σίγουρα θα σας φανεί ο τίτλος της σημερινής ανάρτησης, μιάς και η δημιουργία που σας παρουσιάζω δεν είναι διόλου επίκαιρη μέσα σ'αυτό το κλίμα προετοιμασιών για τα Χριστούγεννα. 

Όμως, το αντικείμενο το οποίο θέλω να σας δείξω περίμενε πολλά χρόνια, από τότε που η ξαδέλφη μου έδωσε το πατρικό της για αντιπαροχή και ξεφορτώθηκε πολλά και διάφορα πράγματα της παλιάς αυλής τα οποία δεν μπορούσε να κρατήσει και να τα βάλει στο διαμέρισμα στο οποίο θα κατοικούσε πλέον. Κι εγώ που έχω κήπο, δεν είπα όχι σε κάποιες καρέκλες, σε παλιά ακροκέραμα της στέγης, σε κάποια διακοσμητικά, με σκοπό βέβαια να τα αξιοποιήσω κάποια στιγμή. 

Μεταξύ αυτών ήταν και δύο τσίγκινα κασπώ σε χρυσαφί χρώμα. Το ένα βρίσκεται σε μιά γωνιά της βεράντας γεμάτο κοχύλια, ενώ το άλλο που είναι κρεμαστό, φιλοξενούσε ένα φυτό κάτω από ένα στέγαστρο του κήπου.  

Αυτό λοιπόν το κρεμαστό αποφάσισα, έτσι στα ξαφνικά, την περασμένη εβδομάδα, πως είχε έρθει πιά η ώρα να το περιποιηθώ μετά από τόσα χρόνια.

Θα μου πείτε γιατί δεν το  χρησιμοποίησα για να φιλοξενήσει ένα κατακόκκινο αλεξανδρινό πριν το φωτογραφίσω. Πρώτον γιατί ακόμα δεν έχει τύχει να δώ αλεξανδρινό φέτος, αν και τα φυτώρια νομίζω πως είναι ανοιχτά, και δεύτερον διότι τα χρυσάνθεμα του κήπου μου είναι στο φόρτε τους και δεν τους είχα δώσει την ευκαιρία να τα συμπεριλάβω σε κάποια ανάρτηση.

Το 'έντυσα' πρώτα με πλαστική δαντέλλα (από παλιό τραπεζομάντηλο κήπου της  μαμάς μου)

του κόλλησα μιά εύκαμπτη ξυλόγλυπτη τρέσα στο πάνω μέρος

βίδωσα ένα παλιό πόμολο ντουλαπιού στο κάτω μέρος για να φαίνεται πιό όμορφο,

έφτιαξα σε καλούπι τρία διακοσμητικά από πηλό και τα κόλλησα σε ίσες αποστάσεις

και αφού πρώτα το πέρασα ένα χέρι μαύρο χρώμα ανακατωμένο με λίγη άμμο και ατλακόλ, το έβαψα με κρέμ χρώμα κιμωλίας και έπαιξα με πατίνες λαδιού για να το σκουρήνω, πριν τελειώσω με τρία χέρια ματ βερνίκι. 

(Με τον ίδιο τρόπο έβαψα και τις αλυσίδες του)

Και ιδού το νέο μου κρεμαστό κασπώ το οποίο πήρε 'προαγωγή' και ανέβηκε στην πάνω βεράντα του σπιτιού, για να φιλοξενήσει ίσως κάποιο παχύφυτο.


Και μιάς και έφτιαξα και κάτι άλλο που επίσης περίμενε χρόνια στην αποθήκη...να φανταστείτε ήταν δώρο από τον γάμο μου και είχε ήδη 'γεράσει' προ αμνημονεύτων χρόνων, έ, είπα να σας το δείξω τώρα για να μην μείνει για μετά τις γιορτές.

Ήταν ένας κλασσικός επάργυρος δίσκος, ο οποίος όχι μόνο είχε θαμπώσει αλλά είχε πιά σκουριάσει.

Τον έτριψα καλά και του πέρασα ειδικό αστάρι για μέταλλα στα σημεία που είχε μαδήσει  (αλλά δεν σκέφτηκα να βάλω σε όλη την επιφάνεια).

Aφού τον έβαψα με χρώμα κιμωλίας, διαπίστωσα πως στα σημεία που είχα βάλει το αστάρι, δημιουργήθηκε κρακελέ.

Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω ένα τράνσφερ από το οποίο, όπως φαίνεται εδώ, έχω αφαιρέσει ένα κομμάτι το οποίο θεώρησα πως δεν ταίριαζε με το ρομαντικό στυλ του 'λογότυπου' και του αντικειμένου, αφού διαφήμιζε ένα κατάστημα υδραυλικών ειδών (!) 

Πέρασα βερνίκι και καλύφθηκε η διαφορά του κενού, έκανα σκιάσεις με πατίνες λαδιού και τέλος ξαναπέρασα δύο χέρια βερνίκι.   

Κι έτσι ο παλιός μου δίσκος απέκτησε μιά δεύτερη νεότητα μετά από τόσα χρόνια που ήταν στην αφάνεια.  

Σας υπόσχομαι η επόμενη ανάρτησή μου να είναι πιό σχετική με τα Χριστούγεννα!!!

'Εως τότε, να είστε όλοι καλά, και να προσέχετε τον τόσο ύπουλο κορωνοϊό!

 


14 σχόλια:

  1. Απίθανα τα έκανες, πω πω τέλεια. Μπράβο σου χρυσοχέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία που τα έφτιαξες βρε Μαριάννα μου. Θαυμάζω το ταλέντο σου.
    Να είσαι καλά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Toujours de belles idées pour créer avec ce que tu as de très belles choses !
    Bises et bonne semaine !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχχααααα οι προαγωγές πάνε σύννεφο σ αυτό το σπίτι!!!Αντε και στην συνταξιοδοτηση γιατί έχουν πλέον πολύ μέλλον μπροστά τους με σένα που "έμπλεξαν", για το καλό τους εννοείται!!!
    Εγιναν σουπερ και τα δύο Μαριαννάκι.Ευχομαι να τα χαρείς για άλλα τόσα χρόνια,όσα περίμεναν
    Φιλάκια πολλά
    Χαρά Θ. (γράφω απο το πισί του συζύγου και δεν εχει τα κέφια του ν αλλάξει προφίλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dearest Marie Anne,
    That is quite a challenge to transform such old pieces to a complete different second life!
    Also amazing how your fresh flowers are holding up in your garden.
    And that plate... to me it looked perfectly round but in the end it was oval...?
    Sending you hugs and good to know that you stay busy during this crazy year.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τεχνικές που δημιουργούν διαμαντάκια! Επιλογές που φανερώνουν την καλλιτεχνική σου σκέψη! Συναισθήματα που αγκαλιάζουν κάθε αντικείμενο και την ιστορία που αυτό κουβαλάει.
    Μαριάννα μου, μια ακόμα φορά υποκλίνομαι στις αρετές σου.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαριάννα μου έγιναν υπέροχα!! Εσύ δεν τους έδωσες μόνο προαγωγή αυτά ξαναγεννήθηκαν!!
    Υπέροχος και ο δίσκος αλλά και το κρεμαστό κασπό θαυμάσιο
    Μου αρέσει που παρόλες τις δυσκολίες που μπορεί να συναντήσεις βρίσκεις πάντα λύσειςκαι το αποτέλεσμα σε δικαιώνει
    Περιμένω και τα Χριστουγεννιάτικα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πανεμορφοοοοοοοοοοοοοοοοο
    υπεροχο πραγματι!!!
    25 κ σημερα
    χοχοοχοχοχοοχο
    προλαβαινεις ακομα για το αλεξανδρινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ’ αυτό τον κόσμο της μικρής περίκλειστης ζωής μας πασχίζουμε να πάμε κόντρα στην υπάρχουσα κατάσταση παραμένοντας με φειδώ αισιόδοξοι, άλλοτε με συμβιβασμούς κι άλλοτε με αναζητήσεις οδηγούς για ποιοτική καθημερινότητα. Κι εσύ Μαριάννα μου ξέρεις να δίνεις ξεχωριστή ομορφιά στο τώρα μέσα από τις δημιουργίες σου που προσδιορίζουν όχι απλά μια απασχόληση, για να περνά η ώρα, αλλά την αγάπη για τη δημιουργία.
    Υπέροχα και τα δύο!
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ξέρεις πολύ καλά τη δουλειά σου Μαρία Άννα μου.
    Έγιναν φοβερά και το κασπό και ο δίσκος.
    Είπαμε δεν πετάμε τίποτα και για όλα έρχεται κάποτε το πλήρωμα του χρόνου και παίρνουν αυτό που τους αξίζει.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφα τα έκανες καλή μου, έχουν τώρα μία φινέτσα εντελώς απρόσμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα ότι πιάσουν τα χέρια σου Μαριάννα μου όχι μόνο αλλάζουν όψη αλλά γίνονται πιο όμορφα.
    Πράγματι σε χαίρομαι που μπορείς και ασχολείσαι με όλα αυτά τα υλικά και δημιουργείς πάντα κάτι τόσο ωραία πράγματα.
    Πέρασα και από την προηγούμενη ανάρτηση σου και φίλη μου και μαγεύτηκα με το στολισμένο σπιτάκι σου που φαίνεται ακομα πιο όμορφο στην επάνω εικόνα σου.
    Ακόμα δεν στόλισα εγώ λόγο πολλών εργασιών πάνω κάτω ελπίζω να το καταφέρω στο τέλος της εβδομάδας ...
    Να είσαι καλά Μαριάννα μου να κάνεις ότι αγαπάς καλο σου ξημερωμα φιλιαααα!! 🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχος ο δίσκος σου, Μαριάννα μου, αλλά το κασπώ με ξετρελαίνει! Υπέροχες οι δημιουργίες σου, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...