Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2020

Καλό μήνα!

 

Καλό  μήνα, φίλες και φίλοι μου!

Καλό χειμώνα να έχουμε και με υγεία και χαρά να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα!   

Για να φτιάξω αυτό το 'πινακάκι' χρησιμοποίησα ένα παμπάλαιο ξύλο κοπής της μαμάς μου. Φανταστείτε πόσων ετών είναι και πόσα σημάδια είχε πάνω του από μαχαίρια και από καυτές κατσαρόλες! Και όμως το είχα κρατήσει, όπως και άλλα δύο που κάτι θα βρώ να τα κάνω... 
Το 'μπουκέτο' με τα ρόδια είναι χαρτί από παλιό γαλλικό περιοδικό για ντεκουπάζ 
και το έχω επιχρωματίσει λίγο κάνοντας την ενσωμάτωση του μοτίβου 
πάνω σ'ένα χαρούμενο ανοιχτόχρωμο φόντο.  

Καλό κι ευλογημένο Δεκέμβρη να έχουμε!







13 σχόλια:

  1. Ο πιο όμορφος δίσκος με ντεκουπάζ, Μαριάννα μου. Όμορφος ο επιχρωματισμός σου, ωραία τα ρόδια, μια καταπληκτική δημιουργία. Μπράβο, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα , ζεστά χρώματα χρησιμοποίησες και ένα παλιό αντικείμενο πήρε ζωή και θέση ξανά, να σου θυμίζει τη μανούλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλο μηνα ψυχη μου
    παντα με τα ομορφα σου εργα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Superbe !!!! Les couleurs sont magnifiques !!!
    Bises
    et bonne journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα αγαπημένη και δημιουργική φίλη με τις όμορφες εργασίες σου , πάντα ιδιαίτερες γιατί έχουν την δική σου σφραγίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο είναι Μαριάννα! Τι λέω τώρα. Σιγά μην δεν ήταν! Το ξύλο φαίνεται η υφή του και τα χρόνια του. Το δε μοτίβο υπέροχο.
    Να το χαίρεσαι καλή μας φίλη. Καλό μήνα και γιορτινό να σου ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Je n'avais pas deviné ce que c'était avant de lire tes explications ah, ah, ah!
    Mais c'est vrai que c'est un super support!
    Bon mois de décembreà toi et à toute ta belle famille.
    Grosses bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο το ντεκουπαζ σου Καλό κι ευλογημένο μήνα Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λατρεψα τον επιχρωματισμοοοοοοοοοοο
    τα ροδια αγαπημενο θεμα της εποχης
    να μασετ ολοι γεροι Μαριαννα μου!!!!!!!!!
    χοοχοχοχοχοχο 20 κ σημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Δεκέμβρης να είναι για σένα και την οικογένεια σου Μαριάννα μου γεμάτος όμορφες στιγμές και ακόμα πιο όμορφες δημιουργίες όπως πάντα από τα χεράκια σου...τα ρόδια να σου φέρουν τύχη εύχομαι ...
    Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς καλό σου μηνα φίλη μου φιλιααα!! 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ολα όσα γίνονται εδω μέσα για μένα εχουν μία μαγεία που με ελευθερώνει από τα κρατήματα μου που με αποσπά από τα δύσκολά μου και φωτιζει το μέσα μου Είναι ενα πολυ άμεσο και φιλόξενο το περιβάλλον του μπλοκοσπιτιού σου θέλω να μένω ώρα να ανεβοκατεβαίνω και να ψαχουλεύω την θαυματουργή αποθήκη σου με τα ευρήματα που έχεις την ικανοτητα να τα δινεις άλλη μορφή και νεα ζωή όπως το σημερινό σου πινακάκι που με τόση περισσή φροντίδα το μεταμόρφωσες....Καλές γιορτές με χαρές και υγεία Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφα Μαρι-Άνν μου!! καλές γιορτές σε όλη την οικογένειά σου !! υγεία και χαρά!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...