Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021

Ω έλατο, ώ έλατο...

Ήξερα τα καλάθια με ποτά που ανταλλάσσουν κάποιοι τα Χριστούγεννα, ή αυτά που μας έστελναν οι πελάτες στο γραφείο κάθε χρόνο τέτοια εποχή.  Μιά πεταμένη όμως σύνθεση με κορδέλα κάποιας κάβας ποτών μου τράβηξε το ενδιαφέρον και δεν δίστασα να την πάρω στο σπίτι.  
Αφού αφαίρεσα τις μπάλες και τα κλαδάκια έλατου, έμεινε το 'δέντρο' που δεν ήταν παρά ένα ορθογώνιο τρίγωνο  μ' ένα αστέρι στην κορυφή του. Πιο πολύ καραβάκι μου θύμιζε, αλλά κάτι θα έβρισκα να το κάνω. Όλα αυτά έγιναν πριν από δύο χρόνια και το τρίγωνο κόντρα-πλακέ μπήκε από τότε και παρέμεινε στην αποθήκη. 
Και να που μου δόθηκε η ευκαιρία να το χρησιμοποιήσω, όταν παρέλαβα τα ωραία ξυλόγλυπτα της εταιρείας DartHellas, με σκοπό την δημιουργία κάποιου έργου και την συμμετοχή στο δρώμενο "Χριστούγεννα με την DartHellas" στην σελίδα της στο Facebook.     
Αρχικά, έψαξα να βρω τρόπο να 'ισιώσω' το δέντρο. Και το κατάφερα μ' ένα από τα ξύλινα ποδαράκια που είχα κρατήσει από τον παλιό μας καναπέ.  
Με δύο ροδέλες κλαδιού που κόλλησα και κάρφωσα  πάνω του, δημιούργησα μία ΄εγκοπή' μέσα στην οποία βίδωσα το κόντρα-πλακέ αφού πρώτα περιποιήθηκα, έβαψα και διακόσμησα το ξύλινο ποδαράκι με ένα ανάγλυφο στοιχείο που έφτιαξα από πηλό.  Έκρυψα την βίδα με λίγα βρύα από το δάσος.  
Δημιούργησα πάνω στο δέντρο σχέδια με αφρόστοκο χρησιμοποιώντας ένα κομμάτι από παλιό δαντελλένιο τραπεζομάντηλο και αφού στέγνωσαν, κόλλησα κάποια από τα ξύλινα στοιχεία της DartHellas καθώς και κάποιες  μικρότερες 'μπάλες' που έφτιαξα από πηλό, όπως και ένα δεύτερο διακοσμητικό στο κάτω μέρος, πάνω από την βάση. 
 Κομμάτια από ξυλόγλυπτη τρέσα στόλισαν το περίγραμμα του αστεριού της κορυφής 
και το δεντράκι μου ήταν έτοιμο να στολιστεί πάνω στο τζάκι!
Πιό δύσκολη μου φάνηκε η φωτογράφιση παρά η κατασκευή του! 
Μέσα στο σπίτι με το φλάς δεν έβγαιναν καλές οι φωτογραφίες, ενώ στον κήπο, την μιά μέρα έβρεχε και την άλλη τα χρώματα γυάλιζαν πολύ στον ήλιο.'Ασε που είχα τις γάτες μέσα στα πόδια μου συνεχώς! (Πάντα έχω ένα θέμα με την φωτογράφιση, γι αυτό ζητώ την επιείκειά σας!)   
Δεν έχει περάσει χρόνος που να μην σας δείξω διάφορα στολίδια φτιαγμένα από ανακυκλωμένα υλικά. Ε, νά λοιπόν που και φέτος σας παρουσιάζω την πρώτη μου Χριστουγεννιάτικη ανακύκλωση! 

Καιρός δεν ήταν να στολίσω κι εγώ το μπλογκοσπιτάκι μου;  
Μιά εβδομάδα μας έμεινε πριν από τα Χριστούγεννα!!!

      

13 σχόλια:

  1. Καλημέρα φίλη μου εγώ το πρωινό κοκοράκι άρχισα την επίσκεψη μου από το μπλοκόσπιτο σου και τι βλέπουν τα τσακίρικα ματάκια μου; μία δημιουργία από το τίποτε όπως λέω με ένα υπέροχο αποτέλεσμα. . Να τέτοια κάνετε και δεν λέω να αποχωρήσω από το μπλοκοχωριό μας. Μπράβο, αυτό είναι δημιουργία φίλη μου, να βάζεις την φαντασία σου στα πιο απλά πράγματα που κάποιοι άλλοι προσπερνούν. Καλές γιορτές και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν το είδα στο φβ, δεν φανταστικα ότι ήταν σκουπιδομάζεμα!
    Μπράβο Μαρία Άννα μου.
    Καταπληκτικό αποτέλεσμα και αξιοποιησες υπέροχα τα δωράκια σου.
    Και του χρόνου με υγεία και καλύτερα.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είναι απλά ωραίο! Είναι κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό!!! Πολύ μου αρέσει.Μπράβο σου και τα χρώματα υπέροχα. Και του χρόνου να είσαι καλά.
    Καλές γιορτές Μαριάννα μου. Με υγεία, χαμόγελα, δημιουργικότητα και ηρεμία
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Superbe sapin de Noël !!!! Très "bohème-chic" !!!
    Bises et bon week-end !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dearest Marie Anne,
    WOW, that is spectacular!
    At first I thought it must be huge but then you revealed it all, step by step.
    Amazing, as always; a true ARTIST at work with a lot of heart.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφες σκέψεις απ' την δική σου προσωπική ζωή, δημιουργώντας τη μνήμη και τις θύμισες σε τέχνη. Πέρα από τη νοσταλγική διάθεση και ευαισθησία η ευκαιρία για δεύτερη ζωή αγαπημένων πραγμάτων, είναι υπέροχη. Πολύ όμορφο το δέντρο Μαριάννα μου!
    Καλά να είστε να περάσετε όμορφες στιγμές με υγεία, αισιοδοξία και χαρά!
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικό! Το στόλισες υπέροχα και μου αρέσουν τα χρώματα που χρησιμοποίησες καθώς και τα σχέδια.
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απίστευτη δημιουργία! Τόση φαντασία και πρωτότυπες ιδέες συνθέτουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.

    Καλές γιορτές να έχετε με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα πόσο όμορφο έγινε !!!!!!! Μπράβο σου εξαιρετική δημιουργία !!!!!!
    Το φαντάζομαι και πάνω στο τζάκι, τι ωραία που θα ταιριάζει !!!!!
    Και για καλύτερες και πιο ελεύθερες μέρες του χρόνου.....πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Tu as réalisé un sapin de Noël absolument unique!
    Il est magnifique et tellement original. Un sapin comme une oeuvre d'art. J'adore particulièrement la cloche et la couronne. De vrais petits bijoux.
    J'espère que tu vas le garder précieusement et l'offrir à Athéna pour un prochain Noël.
    Bons derniers préparatifs.
    Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Μαριάννα! Εξαιρετικό εγινε το δεντρο σου και τα διακοσμητικά του ειναι τοσο κομψά! Μπραβο για τη μεταμόρφωση και τη φωτογράφηση! Με το καλο να υποδεχτείς τα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπερπαραγωγή το δέντρο σου Μαριάννα μου εμμμ τι άλλο θα περίμενες κανείς από εσένα; ένα δέντρο τόσο όμορφο μα και τόσο διαφορετικό και του χρόνου να είσαι καλά να ξανα κάνεις πράγματα.
    Όμορφα Χριστούγεννα να περάσεις και να έχεις έναν χαρούμενου καινούργιο χρόνο, με υγεία και αγάπη παντού γύρω σου φιλιααα 🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα πόσο πολυ καιρο είχα να περάσω απο το σπιτικό σου μάτια μου τι υπεροχη ανακατασκευή βασιλισσα μου !!!! καλες γιορτες με υγεία αγάπη και πολλα πολλα χαμογελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...