Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2021

Καλά Χριστούγεννα!


Χρόνια τώρα έβλεπα παρόμοια κρεμαστά δεντράκια, τα οποία γίνονται πανεύκολα, με σχοινί και λίγα κλαδάκια ή θαλασσόξυλα, για να στολίσουν έναν τοίχο του σπιτιού, όταν κάποιος δεν έχει χώρο να στήσει ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο, ή για οποιονδήποτε άλλον λόγο.


Πάντα ήθελα να φτιάξω κι εγώ ένα. Και όταν αποφάσισα πως ούτε και φέτος θα έβγαζα από την αποθήκη το μεγάλο μας δέντρο, βγήκα την ευκαιρία να πραγματοποιήσω αυτό που ήθελα από καιρό.

   Εδώ και μήνες είχα αρχίσει σιγά-σιγά να δημιουργώ κρεμαστά στολιδάκια για τα Χριστούγεννα. 

Με κουρελάκια φυσικά κι εγώ!

 Συγκέντρωσα όσα κόκκινα και πράσινα υφασματάκια είχα, παλιά καρεδάκια, λινάτσα, παλιές τρέσσες, κορδελίτσες και ότι άλλο διακοσμητικό βρήκα και άρχισα να τα ράβω, κάποια στο χέρι και κάποια στην μηχανή. Μέχρι και μιά παλιά διαφημιστική κάλτσα έκοψα!

Είχα κάποια κομματάκια από παλιά κεντήματα (μισοτελειωμένα).   

Στα νιάτα μου είχα κεντήσει κάποια σεμέν και καρέ, αλλά από μία ηλικία και μετά δεν ασχολήθηκα πιά με το κέντημα, το βαριόμουν κάπως.

Είχα όμως αρκετά κεντηματάκια από δωράκια και κάρτες της αγαπητής Ράνιας, τα οποία αποφάσισα να μετατρέψω σε στολίδια.  

Κοντά σ’αυτά, και κάποια γούρια της Κατερίνας, κάρτες της Ρένας, και άλλα τα οποία μετατράπηκαν κι αυτά σε στολιδάκια.

Δεν έμενε παρά να στήσω το δεντράκι μου και να τα κρεμάσω.  Περίσσεψαν κι όλας…  και χάρησα μερικά σε μια ανταλλαγή δώρων, στην κόρη μου, σε μια φίλη…

Πάλι με δυσκόλεψε η φωτογράφιση και κρεμούσα το δεντράκι από εδώ και από εκεί (και με κυνηγούσαν και τα γατιά από πίσω!) μέχρι που κατέληξα να το κρεμάσω σε μία πόρτα.

Και πάνω που ήμουν έτοιμη να σας το παρουσιάσω, ντρίν, το τηλέφωνο…το κούριερ μου φέρνει δεματάκι.

Νά τος και ο Αη Βασίλης (της Ράνιας) να συμπληρώσει το δεντράκι μου. Και όχι μόνον, αφού ένα δεύτερο γλυκύτατο πουγκάκι σκαρφάλωσε κι αυτό στο πάνω-πάνω κλαδάκι για να ποζάρει, 

πριν «μετακομίσει» στην Αθηνούλα για την οποία και προοριζόταν.

Μέσα του έκρυβε μια χούφτα παλιά καπάκια από αναψυκτικά, από εκείνα τα παλιά με το φελλό.

 ‘Εμαθε η Ράνια πως η Αθηνούλα ξεκίνησε (μαζί με τον μπαμπά της) συλλογή από καπάκια, και έσπευσε να την προμηθεύσει με μερικά σπάνια. Δεν μπορείτε να φανταστείτε την χαρά που έκανε η μικρή μας όταν τα είδε!!! Όπως ακριβώς χαίρεται κάθε φορά που της πηγαίνω λίγα γραμματόσημα!  Ακόμα δεν έκλεισε τα 3 και έχει σχεδόν γεμίσει το πρώτο της άλμπουμ!!!  Χθές πήγε και στις δασκάλες της τα στολιδάκια που είχε ετοιμάσει η χαζο-γιαγιά της και τους εξήγησε πως είναι χειροποίητα!!!


Και μιάς και δεν ξέρω εάν θα προλάβω να κάνω άλλη ανάρτηση πριν το τέλος του χρόνου…(έχω να τρέχω και για την 3η δόση του εμβολίου την ερχόμενη εβδομάδα), να σας δείξω και δύο κηροπήγια που έφτιαξα, το ένα για μια ανταλλαγή σε ομάδα του FB ( με ανάγλυφα από πηλό και ένα ξυλόγλυπτο αγγελάκι)

και το άλλο για μια φίλη/γειτόνισσα με λουλούδια και τρέσσα από πηλό. . 

Καθώς και ένα πλακάκι πορσελάνης στο οποίο ταίριαξα και κόλλησα μιά ξυλόγλυπτη καμπάνα, με λίγο ανάγλυφο ντεκουπάζ στο λουλουδάκι. 

Εύχομαι, φίλες και φίλοι μου, να περάσετε καλά Χριστούγεννα, με τους αγαπημένους σας, με υγεία, αγάπη και χαρά, και ο νέος χρόνος να φέρει ό,τι καλύτερο σε όλους, αλλά πιο πολύ να μας απαλλάξει από τον φοβερό κορωνοιό και να ξαναβρούμε τους ρυθμούς μας χωρίς τον φόβο της αρρώστιας. 

Κεραστείτε κι ένα μπισκοτάκι! Μόλις τα έφτιαξα!

Καλές γιορτές! 

Κι ένα μαξιλαράκι που έφτιαξα για την Αθηνά, κόβοντας ένα μωρουδιακό της φορμάκι.


 























13 σχόλια:

  1. Dearest Marie-Anne,
    You never cease to amaze us with your creativity and gifted way of touching things!
    Had to laugh out loud about the kitties, they might have thought you finally built them something to play with.
    Wishing you and yours a Merry Christmas and a Happy New Year.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο τέλειο δέντρο είναι αυτό....τώρα θα μου πεις τι άλλο εκτός από τέλειο θα περιμέναμε από σένα.
    Είναι πραγματικά αξιοζήλευτο !!!! Μπράβο !!!! Χαίρομαι που η Αθηνούλα ευχαριστήθηκε τα καπάκια. Καλά Χριστούγεννα και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα που είναι όλα! Αλλά το δέντρο σου έκλεψε την παράσταση! Και του χρόνου να είσαι καλά.
    Καλά Χριστούγεννα Μαριάννα μου. Με υγεία και χαρά.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Quelle merveille cet arbre de Noël !!!! Jamais à court d'idée...créative ;)
    Bonnes Fêtes de fin d'année !!!!
    Bises
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα Μαριάννα μου! Υπέροχα τα έργα των χειρών σου (λιγάαακι μπελαλίδικα) ταίριαξαν μια χαρά στο δεντράκι σου. Να είσαι καλά, να περάσετε όμορφα με υγεία και όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από πού να αρχίσω;
    Το δέντράκι απίθανο και βολικό.
    Μια χαρά είναι και οι πόρτες για κρέμασμα κι εγώ τις έχω σκεπάσει με διάφορα.
    Για τα στολίδια τί να πω;
    Μου έδωσες ιδέα για κάτι μικρά κεντήματα.
    Η Αθηνούλα σας άρχισε τις συλλογές;
    Θα ξεπεράσει τη γιαγιά της σίγουρα.
    Αχ ο πηλός τί ωραίο υλικό!
    Υπέροχα αύτα που έφτιαξες .
    Και το μαξιλάρι της Αθηνούλας πολύ χαριτωμένο.
    Ένα μπισκοτάκι θα το πάρω, θα μπορούσα να τα φάω όλα.
    Είναι η αγαπημένη μου λιχουδιά.
    Σας εύχομαι καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο το δεντράκι σου Μαριάννα μου, όπως και τα κηροπήγια.
    Σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θαυμάσια τα έργα σου Μαριάννα μου!!! Πάρα πολύ όμορφα !!!να είναι καλά η Αθήνα να χαρεί το δέντρο της!Έχω φτιάξει και εγώ ένα πιο μικρό .Όταν έρθει κανένα εγγόνι θα του το χαρίσω!!!!χαχα!! Καλά Χριστούγεννα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια εκπληκτική θα έλεγα έκθεση δημιουργίας και σήμερα! Δεν έχω λόγια να εκφράσω την ομορφιά που εισπράττω κάθε φορά που βλέπω τα έργα σου Μαριάννα μου. Είναι ένα προς ένα υπέροχα. Αλήθεια τα λατρεύω.
    Καλά Χριστούγεννα κορίτσι μου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλη μου καλή και τόσο δημιουργική σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου και του χρόνου να είσαι γερή, ευτυχισμένη και γεμάτη δημικυργίες στο μπλοκόσπιτο και την γειτονιά μας,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα όλα, Μαριάννα μου, αλλά αυτό το δεντράκι... Τι υπέροχη ιδέα!
    Έχω κάνει και εγώ διάφορες κατασκευές με ξυλάκια, αλλά το δικό σου
    είναι φοβερό!
    Χρόνια πολλά και καλά!
    Υγεία εύχομαι πάνω απ' όλα!
    Φιλάκια πολλά!
    🎄🎄🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και καλά.. Τι όμορφη ιδέα ήταν αυτή Μαριάννα μου το δέντρο σου; πολύ πρωτότυπο και πανέμορφο έγινε και εσύ χαρούμενη που το κατάφερες φίλη μου και εμείς που το απολαύσαμε, όπως και τις όμορφες δημιουργίες σου που όπως πάντα είναι ξεχωριστές.
    Αφού τα Χριστούγεννα ήδη είναι παρελθόν φίλη μου να σου ευχηθώ να περάσεις πολύ όμορφα και τις υπόλοιπες γιορτινές μέρες με υγεία και αγάπη φιλιααα!!🎄🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τι χρυσοχέρα είσαι εσύ, Μαριάννα μου? Τι να πρωτοθαυμάσω? Τα χειροποίητα στολιδάκια στο πρωτότυπο δεντράκι σου? Τα κεντήματα που έγιναν στολίδια? Τα στολίδια που σίγουρα ξετρέλαναν τις δασκάλες της μικρής ή τα κηροπήγια? Είναι όλα ΥΠΕΡΟΧΑ, ΜΟΝΑΔΙΚΑ. Χίλια μπράβο, φίλη μου. Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς. Πολλά πολλά φιλιά και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...