Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2022

Το ξεστόλισμα

Πέρασαν οι γιορτές και το σπίτι ξαναμπαίνει σιγά-σιγά σε μιά λιγότερο "πλουμιστή" καθημερινότητα. Πάντα καθυστερούσα να ξεστολίσω τα Χριστουγεννιάτικα, έως μετά τις 10 του Γενάρη, ημέρα των γενεθλίων της Κατερίνας μας.  Και η παράδοση βέβαια συνεχίζεται, αφού και εκείνη με την Αθηνούλα της μάζεψαν τα Χριστουγεννιάτικά τους χθες το απόγευμα.  

 

'Ετσι λοιπόν,  πρόλαβα να στολίσω για λίγες μέρες και την κάρτα με τις ευχές της φίλης μας της Ρένας, πριν αρχίσω να μαζεύω τα στολίδια.  

Ρένα μου, σ'ευχαριστώ πολύ για την όμορφη "κουρελο-καρτούλα" σου!!!

Μιά ιδέα ανακύκλωσης που ίσως σας ενδιαφέρει για του χρόνου πλέον, είναι η μετατροπή μιάς παλιάς βεντούζας σε κηροπήγιο, που έγινε με την προσθήκη ενός ανάγλυφου μοτίφ από πηλό πάνω σε μία βάση από μείγμα ατλακόλ, άμμου και χρώματος. 
Έχω μερικές ακόμα βεντούζες από τον μπαμπά μου,  που σκοπεύω να τις "μεταμορφώσω" (εκτός από αυτές που έχω μόνιμα στολισμένες πάνω από το φαρμακείο μας). 
Εσείς έχετε;
Είχα στολίσει και λίγο τον κήπο, όπως κάθε χρόνο, και ένα από τα στολίδια που μάζεψα προχθές είναι αυτό το ελαφάκι που κρεμόταν στον κορμό του κυπαρισσιού μας.  

Χρησιμοποίησα ένα παλιό διακοσμητικό κεφάλι ελαφιού στο οποίο πρόσθεσα ένα γιορτινό στεφανάκι και ένα μπουκετάκι από κόκκινους καρπούς.

 Με αυτό λοιπόν συμμετέχω στο δρώμενο της αγαπημένης μας  Craftartista, της Μίας. 


    

Και του χρόνου, με υγεία και ευτυχία, να είμαστε όλοι καλά να ξαναστολίσουμε το σπιτικό μας!




 

13 σχόλια:

  1. Μαριάννα μου, κι εγώ αργώ να ξεστολίσω γιατί απλά λατρεύω τη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση. Μάζεψα το χιονάνθρωπο και τα φωτάκια από το μπαλκόνι την Κυριακή 10/1 (για να μην τα βλέπουν οι γείτονες) αλλά το χριστουγεννιάτικο δέντρο και τα φωτάκια στο σαλόνι μου παραμένουν για μια εβδομάδα ακόμη. Οι βεντούζες μεταμορφώνονται μαγικά στα χέρια σου. Όχι εγώ δεν έχω τέτοιες βεντούζες και αμφιβάλλω και αν υπάρχουν σήμερα. Η κατασκευή με το ελαφάκι πανέμορφη και εορταστική, και είναι ό,τι πρέπει για την Craftlandia Challenge. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου, φίλη μου. Εύχομαι καλή επιτυχία στην κλήρωση. Πολλά φιλιά και εύχομαι Καλή και Δημιουργική Χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ohhh que bien que alargues la decoración navideña, a mi me dan ganas de reconvertirla en decoración de invierno y alargarla, quiza el año que viene me lo plantee :P
    Me encantan las ventosas que has reciclado, esa navideña te ha quedado preciosa.
    Una decoración de jardín muy bonita con ese ciervo y la corona, aunque espero que sea un ciervo sintético :((, no soy muy forofa de cabezas de animales.
    Muchas gracias por participar en Craftlandia con nosotras :D
    Besote!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. J'ai enlevé les décorations de Noël un peu avant toi, à la fin de la semaine dernière. Mais nous n'avions pas d'anniversaire en ces premiers jours de janvier. Tous mes voeux à votre Catherine pour la nouvelle année qu'elle entame. Que ce soit une année de santé et de bonheur pour elle.
    Voilà que tu penses déjà à Noël prochain!!! Moi je dois dire que pour l'instant je me contente de penser au printemps et à Pâques, le 24 avril. Les vols directs pour Toulouse devraient reprendre à ce moment là. Espérons que la situation sanitaire le permettra...
    Je vois que tu as participé à un nouveau challenge avec ton cerf! Les autres participants ont du souci à se faire car tu gagnes souvent ah, ah!!
    Gros bisous de nous deux à vous deux.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία συμμετοχή!! Τι πρωτοτυπη γιατί είναι πραγματική και όχι ζωγραφιστή ή ραμμένη στο πανί. Πολύ μου αρέσει.
    Για το ξεστόλισμα μη μου λες πονεμένη ιστορία αλλά εγώ έχω το χούι μετά των φώτων ξεστολίζω. Δεν μπορώ, θέλω το σπίτι να ξεστολιστεί αλλά μου παίρνει δυο μέρες και μετά καθαριότητα.
    Μου αρέσουν οι βεντούζες και πόνεσα τώρα που τις είδα γιατί του μπαμπά μου εγώ τις πέταξα εδώ και καιρό. Πω πω τι έκανα!!
    Να σαι καλά και του χρόνου Μαριάννα μου. Να την χαίρεσαι την Κατερίνα να σου.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλη επιτυχία Μαριάννα στο διαγωνισμό. Το ελαφακι σου ειναι υπέροχο! Τί ωραιο να στολιζεις και τον κηπο σου. Να χαιρεσαι την κορη σου και τί ομορφο που οι οικογενειακές σας παραδόσεις διατηρούνται! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. What a beautiful arragement you have done with the deer, it looks so beautiful! And what a creative and original idea for the suction cups, looks amazing! Thank you for joining the Craftalandia Challenge!
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ πάντα μετά τ Αι Γιαννιού ξεστολίζω. Το ελάφι πάρα πολύ ωραίο, καλή επιτυχία για την πρωτότυπη συμμετοχή. Η βεντούζα έγινε πολύ ωραία, αλλά φτάνει μην τις μετατρέπεις όλες, άσε να φαίνονται πώς ήταν παλιά γιατί σε λίγο δεν θα υπάρχουν. Έχω κι εγώ εννοείται βεντούζες χαχα αλοίμονο..... και του χρόνου Μαριάννα μου να στολίσεις με περισσότερη ελευθερία τα όμορφα όλα που δημιουργούν τα χέρια σου !!!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εννοείται ότι έχω βεντούζες και τις έχω στολισμένες στο χωριό.
    Η διακόσμηση του κήπου με το κεφάλι του Τάρανδου, πολύ μου άρεσε.
    Εγώ ξεστολίζω μετά του Αη Γιαννιού.
    Όσο κι αν μου αρέσουν τα Χριστούγεννα, θέλω να μπουν στη θέση τους τα στολίδια.
    Και του χρόνου με υγεία πάνω από όλα
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Nice Christmas decorations, I like the deer with its wreath.
    Greetings and happy 2022.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι υπεροχο το ελαφιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!
    και οι βεντουζες ακου βεντουζες δεν θα το καταλαβαινα με τιποτααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και η κόρη μου αργεί να ξεστολίσει Μαριάννα μου τα Χριστουγεννιάτικα της μόλις πριν μια εβδομάδα το έκανε 😊
    Το ελάφι σου ήταν τέλειο εκεί που το είχες στολίσει πολύ όμορφο και σαν συμμετοχή..
    Χαχα γέλασα με τις βεντούζες πως τις μεταμόρφωσες βρε Μαριάννα μου τι ωραία ιδέα αλλά και σαν βαζάκια για μικρά μπουκέτα που τα έχεις τέλεια είναι... που να το φανταζόταν οι βεντούζες τι ρόλο θα παίζανε εκτός από αυτό που ήταν προορισμένες 😄
    Και του χρόνου να είσαι καλά και να δεχτείς όμορφες καρτούλες σαν της Ρένα μας!! καλη συνέχεια σε ότι κάνεις Μαριαννα μου φιλιααα!!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και του χρόνου να είστε όλοι καλά Μαριάννα μου να ξεστολίσετε τα γιορτινά σας όποτε σας αρέσει...το ίδιο έκανε φετος και η δική μου κόρη, γιατί περίμενε στα μέσα του Γενάρη χα..χα.. την κόρη της από την Πράγα...
    είχα διαβασει για τις βεντούζες εδώ αλλά ξέχασα να σχολιάζω χα..χα.. και βρήκα τις δικές μου δύο που είχα, να δω τι θα τις κάνω.
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φίλη μου καλό τριήμερο και καλή Σαρακοστή! φιλιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...