Δευτέρα 7 Μαρτίου 2022

Καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή!

Καθαρή Δευτέρα ξημερώνει και βρήκα επιτέλους την ευκαιρία να κάνω μιά σύντομη ανάρτηση, μετά από τόσον καιρό!  

Τελείωσαν και οι Αποκριές!  Ελπίζω να έχετε καλό καιρό στην περιοχή σας ώστε να μπορέσετε να πετάξετε τους χαρταετούς σας! 

Να χαρούν λίγο τα παιδάκια, δηλαδή, γιατί εμείς οι μεγάλοι, με τα τόσα που γίνονται γύρω μας 

δεν νομίζω να έχουμε την διάθεση για διασκεδάσεις!

Εγώ πάντως, όπως βλέπετε, έραψα δύο μικρούς αετούς με τα κουρελάκια μου, για την Αθηνούλα! 

Τον δεύτερο μάλιστα τον έκανα στρογγυλεμένο, σαν τα σμυρνάκια ή τσερκένια της Σμύρνης, όπως μου τα περιέγραφε ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου.

Η αλήθεια είναι πως δεν πρόλαβα να τους φωτογραφίσω καλά, γιατί βιαζόμουν να τους πάω στα παιδιά πριν φύγουν για το τριήμερο. 

Μόλις που σκάλωσαν για λίγο στο κυπαρισσάκι 

και κρεμάστηκαν στην κουρτίνα, μαζί με τους δύο παλαιότερους που είχα φτιάξει, 

πριν αναχωρήσουν για τον προορισμό τους!

Καλά Κούλουμα, 

 καλή Σαρακοστή,

και Ειρήνη στον κόσμο!






16 σχόλια:

  1. Dearest Marie-Anne,
    What a very cute series of kites!
    Made with love and they no doubt brought lots of joy.
    May God grant us peace indeed and especially those being massacred.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα αγαπημένη χρυσοχέρα, απλιθανοι οι χαρταετοί σου, και του χρόνου, μα δεν βλέπω να πετούν φιληνάδαλόγω...βάρους! Σήμερα βρέχει, όπως χθες και όπως..προχθές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Σαρακοστή να έχουμε, υπέροχοι χαρταετοί!!! Ωραία ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Σαρακοστή Μαριάννα μου! Μόλις έγραφα στην Σμαραγδένια για τους παιδικούς μας χαρταετούς και ω τι έκπληξη είδα ραμένον αυτόν πουτ προσπαθούσα να της περιγραψω .Τα τσερκένια, όπως λες! Δεν ξέρω αν ο μπαμπάς σου στον περιέγραψε οπως τον γράφω εγω,πάντως ηταν ενας αγαπημένος αετός των παιδικών μας καλοκαιριών που πήγαινε πολύ ψηλά!
    Πάντα ψηλά λοιπόν με υΓΕΙΑ & ΕΙΡΗΝΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι υπέροχοι Μαριάννα μου! Αληθινά δεν έχω δει ποτέ τέτοια αναπαράσταση χαρταετού. Μού άρεσαν πάρα πολύ και μία ακόμα φορά, τα χέρια σου κάνουν θαύματα.
    Καλή Σαρακοστή καλή μου φίλη. Χαρταετό; Μπα! Πάνε πια εκείνες οι παλιές μέρες με τις ανοιχτές γειτονιές καλή μου φίλη. Τώρα μάς έφαγε το τσιμέντο ολόγυρα. Συνεπώς μέσα.
    Ας είμαστε καλά και ας έχουμε ειρήνη.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχοι χαρταετοί Μαρία Άννα μου.
    Σίγουρα θα ξετρελάθηκε η Αθηνούλα σας.
    Ο καιρός εδώ είναι βροχερός, οπότε ακατάλληλος για το πέταγμα του.
    Και αλλιώς να ήταν, πού είναι η διάθεση με τόσα που βλέπουμε.
    Καλή Σαρακοστή από αύριο με την ευχή να τελειώσουν όλα γρήγορα.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Quelle jolie collection de cerf-volants !!!!!
    Bises et bonne semaine !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρυσοχέρα είσαι. Και έφτιαξες πάλι τα θαυματάκια σου.
    Καλή Σαρακοστή Μαριάννα μου
    Με υγεία και ειρήνη γρήγορα στον κόσμο
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Σαρακοστή Μαριάννα μου με υγεία. Όμορφοι οι υφασμάτινοι χαρτ-αετοί σου. Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι καταπληκτικοι οι χαρταετό σου Μαριάννα μου, φαντάζομαι την χαρά των παιδιών!
    Καλή κι Ευλογημένη Αγία Σαρακοστή με υγεία και ειρήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαρές που θα κάνει η Αθηνούλα με τους όμορφους πάνινους αετούς !!!!!
    Βέβαια φαντάζομαι πάντα κάτι θα περιμένει απ τη χρυσοχέρα γιαγιά !!
    Καλή Σαρακοστή ..... τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαριαννα μου πως φαίνεται πως το κατέχεις πολύ καλά το ράψιμο οι υφασμάτινοι πολύχρωμοι αετοί σου είναι καταπληκτικοί και όπως λέει η φίλη Ρανια από πάνω, φαντάζομαι τι χαρά θα έκανε η Αθηνούλα σας!! μπράβο φίλη μου μια προτίμηση στον μπλέ αετό σου την έχω να σου πω...
    Καλή Σαρακοστή με υγεία και ειρήνη να εχουμε στον κόσμο Μαριαννα μου να είσαι καλά και του χρόνου φιλιααα 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή Σαρακοστή, Μαριάννα μου. Πανέμορφοι οι αετοί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με ενα εισητήριο στο χέρι και την μάσκα στο χέρι αποβιβάστηκα στο λεωφορείο που περνά από την ομορφη γειτονιά με τα ομορφα σπιτάκια που ανηκουν σε ανθρώπους με καλλιτεχνικές ανησυχίεςΤην νοστάλγησα την γειτονιά αυτή που τόση χαρά μου πρόσφερε για μερικά χρόνια αλλά τώρα πονα Προσπέρασα το δικό μου το αφρόντιστο το παραμελημένο το σκοτεινό και καθώς εχω το ελεύθερο αρχισα τις μικρές μου επισκέψεις Στο δρόμο μου βρέθηκε πρωτα της Ρένας με το πάπλωμα βιβλιοθήκη,,τι ναπω για αυτό; κατόπιν διαβασα για την " αγάπη" της Σμαραγδένιας σειρά έχει το δικό σου σπιτάκι με την μεγάλη ποικιλία δημιουργίας πέρα απο την πληθώρα αγαπημένων αντικειμένων που τους δίνεις νέα ζωή και χρήση με τις ιδιαίτερες ικανότητές σου βλέπω οτι κάποιες από τις χειροτεχνίες σου εχουν μουσα την μοναδική σας Αθηνούλα Οι πάνινοι μικροί αετοί είναι δωράκια ξεχωριστά που εγιναν με αγάπη για το μικρό σας πλασματάκι Να είσαι καλά Μαριάν και να δημιουργείς οσο μπορείς περισσότερο Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ""εισιτήριο"" μην με πεις και ανορθόγραφη χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχοι εγιναν οι χαρταετοί σου, Μαριάννα! Δεν τη γνωριζα τη σμυρνέικη εκδοχή. Ευτυχώς καταφέραμε να πεταξουμε ενα χειροποιητο χαρταετό που εφτιαξε ενας συνάδελφος του Βασίλη κι εδωσε μια νότα χαράς στην καθημερινότητα μας. Φιλακια πολλά και καλες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...