Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022

'Ηρθε η 'Ανοιξη;;;;;;

Εαρινή ισημερία είχαμε, αλλά ο Μάρτης, πραγματικά γδάρτης και παλουκοκάφτης, λες και δεν θέλει να αφήσει την 'Ανοιξη να κάνει την εμφάνισή της! 

Κάποια λουλούδια του κήπου πρόλαβαν να ανθίσουν, 

τα λειβάδια γέμισαν από ροζ, κόκκινες και μωβ ανεμώνες. Δυό-τρείς άνθισαν και σε μία ζαρντινιέρα όπου τις είχα φυτέψει μιά χρονιά όταν τις είχα βγάλει κατά λάθος μαζί με τους βολβούς τους.  


Τα παχύφυτά μου, άντεξαν στην παγωνιά του χειμώνα αφού είχα προνοήσει να τα μεταφέρω και να τα προφυλάξω κάτω από στέγαστρα. 

 'Ομως η νέα κακοκαιρία δεν λέει να σταματήσει. Όλη μέρα χθες έριχνε χαλάζι, χιονάκι, χιονόνερο και φτού κι απ'την αρχή.   Το καλοριφέρ και το τζάκι στο φουλ, αλλά εγώ εξακολουθώ να κρυώνω. Μάλιστα, για πρώτη φορά στην ζωή μου, έβγαλα χιονίστρες σε δύο δάχτυλά μου!!!

Βγήκαμε για την Κυριακάτικη εφημερίδα μας και περάσαμε από την παραλία μας. Έκανε τόσο κρύο αλλά είχε αρχίσει να ρίχνει και δυνατό χιονόνερο, οπότε δεν βγήκαμε κάν από το αυτοκίνητο.  
Ίσα που τράβηξα μιά φωτογραφία.
Προτιμώ να σας δείξω κάτι άλλο.
Σε πείσμα του καιρού, εγώ ονειρεύομαι ήδη το καλοκαιράκι!  Και έπιασα να το αποτυπώσω σ'ένα μικρό πάνελ με τα κουρελάκια μου.  Είχα ενθουσιαστεί από μία παρουσίαση κάποιας αμερικανίδας δασκάλας του patchwork/quilting και θελησα να δοκιμάσω να φτιάξω κι εγώ ένα τοπίο. Φυσικά, προηγήθηκε η Ρένα, η οποία είναι και πολύ πεπειραμένη σ'αυτόν τον τομέα.  Εγώ, όπως σας έχω πεί, δεν έχω εμπειρία σ'αυτό, αλλά μου αρέσει πολύ και τολμώ να δοκιμάζομαι σε διάφορες τεχνικές ακόμα και κάνοντας πολλά λάθη. 
'Αρχισα λοιπόν να σχίζω λωρίδες από υφασματάκια και να τις τοποθετώ πάνω σ'ένα κομμάτι σχηματίζοντας ένα θαλασσινό τοπίο.   
Στην συνέχεια γάζωσα τα κουρελάκια στην θέση τους 

Πρόσθεσα στο πανελάκι ένα πλαίσιο, αφήνοντας τις άκρες με τα ξέφτια τους, κι αφού το τελείωσα, είπα να σας το δείξω. Ελπίζω το επόμενο να γίνει καλύτερο!


 
Είχαν προηγηθεί αρκετές κολοκυθούλες, καρδούλες και λεβαντούλες που δωρίστηκαν στις δασκάλες του παιδικού σταθμού και σε κάποιες φίλες της κόρης μου. 

Παράλληλα, θέλησα να ξαναζωντανέψω ένα κασπώ που είχα βρεί πεταμένο, 
μόνο και μόνο γιατί μου άρεσε το σχήμα του. 
Αφού κόλλησα το σπασμένο κομμάτι του, έκρυψα τα ίχνη της συγκόλλησης με στοιχεία που έφτιαξα από πηλό και γέμισα το κενό με κρακελέ ενός συστατικού και ντεκουπάζ χαρτοπετσέτας. 
'Εντυσα όλο το κασπώ με ένα μείγμα που έφτιαξα από στόκο, κόλλα, άμμο και χρώμα κιμωλίας και έκανα παλαίωση με πατίνες.  Πιστεύω πως του άξιζε αυτή η παράταση ζωής που μπόρεσα να του προσφέρω. 
Τέλος θα ήθελα να σας παρουσιάσω ένα πινακάκι που έφτιαξα για μία νέα φίλη μου. Είχα φτιάξει ένα παρόμοιο πριν από χρόνια για την κουζίνα μου, το είδε σε μία φωτογραφία και της άρεσε πολύ. 
 Αγαπημένο το θέμα της ελιάς, θα μπορούσα να το φτιάχνω συνέχεια!  
Εκείνες τις μέρες έτρεχε και ένας διαγωνισμός σε μία ομάδα του FB, κι έτσι κάθησα να το φτιάξω για την φίλη μου και παράλληλα να το παρουσιάσω και στην ομάδα.  
Αυτή την φορά, εκτός από το κρακελέ και το ντεκουπάζ, του πρόσθεσα και ξυλόγλυπτα στοιχεία, που ήταν και το ζητούμενο για την συμμετοχή.
  
Εκτός από την χαρά της δημιουργίας και του γεγονότος ότι το δωράκι μου άρεσε πολύ  στην φίλη μου, είχα την τύχη να κληρωθεί το έργο μου αυτό στην ομάδα και να κερδίσω ένα πακέτο πανέμορφα ξυλόγλυπτα για μελλοντικές δημιουργίες. 

Καλώς να ορίσει η 'Ανοιξη, 
και μαζί της ας ευχηθούμε να έρθει και η Ειρήνη στον  κόσμο!









16 σχόλια:

  1. Καλώς να ορίσει η Άνοιξη, Μαρία Άννα μου, αλλά πολύ φοβάμαι ότι έχει θυμώσει μαζί μας.
    Πάντως τις κατασκευές δεν τις σταματάμε.
    Το πάνελ σου είναι καταπληκτικό!
    Η φαντασία μετράει και η υπομονή.
    Μπράβο σου!
    Και τα άλλα που έκανες είναι πολύ ωραία, ιδίως το κασπό.
    Με γεια και το δωράκι σου.
    Να δούμε τί θα κάνεις.
    Καλή εβδομάδα.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ, Ρένα μου! Ότι μπορώ κάνω! Θέλω πολύ να ακολουθώ και να προσπαθώ να ράψω τα τόσα ωραία που παρουσιάζονται στις ομάδες του parchwork! Από την άλλη έχει αρχίσει και με πονάει η μέση μου όταν κάθομαι πολύ ώρα στην ραπτομηχανή...αλλά δεν το βάζω κάτω...χα χα χα! Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Μακάρι αυτή η ειρήνη πρώτα απ όλα. Όσο για την Άνοιξη καθυστερεί τόσο που στο τέλος θα εξαφανιστεί....το πάνελ σου το βρίσκω θαυμάσιο και με ωραίο θέμα και ταιριαστά χρώματα...μ αρέσει που άφησες τα ξέφτια, δένουν τέλεια !!!! Και όλα τα άλλα πολύ όμορφα και αυτά που έφτιαξες, αλλά και τα ξυλόγλυπτα που έλαβες !!!! Καλές δημιουργίες !!!! Την αγάπη μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. your decoupage is lovely and summery. I like the pot you aged and gave a new life to - it looks really old and aged. Despite the cold, you have a lovely garden in flower. Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με το καλό να έλθει η Άνοιξη όσο και αν ρίχνει χιόνι στο δρόμο της ο χειμώνας. Εσύ όμως φέρνεις την άνοιξη στις καρδιές μας βλέποντας τα θαυματάκια που φτιάχνεις.
    Το πάνελ πολύ μου άρεσε.
    Και το κασπό απίθανο
    Το πινακάκι για τη φίλη σου υπέροχο. Και το θέμα της ελιάς πάντα γοητεύει.
    Να σαι καλά να δημιουργείς Μαριάννα μου. Να τα θαυμάζουμε και εμείς και να παίρνουμε ιδέες
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Le printemps est enfin lá ! C'est qu'il a fait plutôt froid ces derniers temps...
    Belle tapisserie et découpages !
    Bises et bonne semaine !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριάννα μου, το πάτσγουορκ είναι ΤΕΛΕΙΟ. Και αγάπησα το κασπώ και το πινακάκι με την ελιά. Τι να πω, φίλη μου? Ό,τι πιάνουν τα χρυσά σου χέρια, το κάνουν αριστούργημα. Οι κολοκύθες, οι κούκλες και οι καρδούλες ΥΠΕΡΟΧΕΣ. Είχα την τύχη να μου στείλεις κάποιες από τις πανέμορφες δημιουργίες σου και με την ευκαιρία να σου πω και από εδώ ένα μεγάλο ευχαριστώ. Τις επόμενες μέρες θα τις δημοσιεύσω. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Coucou Marie-Anne, quel froid cette année. Nous sommes nous aussi "congelés". On n'en voit pas la fin...
    A propos de froid, je ne connaissais pas le mot "χιονίστρες". Je suis donc allée en haut de ton blog et j'ai demandé la traduction française. Tout ton post a été du coup traduit. Cela ne m'a rien appris sur les χιονίστρες traduit en "petites raquettes". Je me doute que tu n'as pas developpé des raquettes ah, ah! Bon, j'ai eu ma réponse avec Achilleas. Ce doit être des engelures! Du coup j'ai voulu lire tout le billet en français, par paresse.
    La traduction te fait dire de très gros mots dans la première partie du post. Google ne peut pas entrer dans les nuances d'une langue mais tout de même.
    Ton patchwork est vraiment beau. Mais qu'est-ce que cela va être quand tu vas complètement maîtriser la technique?? Tu régales vraiment nos yeux avec toutes tes créations.
    Bonne semaine à vous deux.
    Gros bisous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαριάννα μου, Μάρτης είναι, νάζια κάνει. Η φύση πάντως ανθίζει σιγά σιγά.
    Το πάνελ με τα κουρελάκια είναι τέλειο, όπως και οι άλλες κατασκευές. Μπράβο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πωπωπωπωπωπω Μαριάννα μου! Μπορεί η Άνοιξη να μην φάνηκε ακόμα κλιματολογικά αλλά άνθισε της καρδιάς σου η έμπνευση και των χεριών σου η τέχνη! Τι να προσμετρήσω τώρα εγώ ε; Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω; Μια αγκαλιά δημιουργίες, μία προς μία με τη δική της αξία. Ακόμα και η φθορά μετασχηματίζεται στα χέρια σου σε μια νέα ζωή και εμφάνιση. Εξαίρετα τα φυτάκια σου. Εγώ κινδυνεύω, με το κρύο, να χάσω έναν ιβίσκο που αγαπώ.
    Άντε να έρθει η Άνοιξη καλή μου φίλη.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είπαμε να φυσάει, αλλά όχι κι έτσι! Μέχρι και το καραβάκι στο πάνελ έγειρε. Κατά πως φαίνεται το πάει για Λαγονήσι. Ας έχει ούριο άνεμο! Θα πω πως είναι υπέροχο. Τα κύματα με τα ξέφτια, απίστευτα. Μπράβο Μαριάννα. Χαρά στην υπομονή σου. Εξαιρετική δουλειά το πάνελ, το κασπώ και οι υπόλοιπες δημιουργίες σου.
    Να είσαι καλά Μαριάννα Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριάννα δεν ξερω τί να πρωτοθαυμασω κάθε φορά στις αναρτήσεις σου: τον κήπο σου, τις χειροτεχνίες σου; Ολα κρυβουν τόσο μερακι και φροντίδα! Το δε πατσγορκ σου ειναι ανεπανάληπτο!! Συνεχισε ακάθεκτη. Σε καταλαβαινω για τη μέση, εγω το παρακανα τοσο πολυ που με επιανε ο αυχένας. Τωρα πια, προσπαθω να το ελεγχω και μα κάνω τακτικα διαλείμματα. Μπραβο για το κασπω και τα δωρακια που έλαβες, θα τα αξιοποιησειε υπέροχα! Ειμαι βέβαιη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. You have done many beautiful things! I really love your patchwork panel, and your pot, well everything!
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφα τα έργα σου Μαριάννα, μπράβο σου!Η σύνθεση με τα καραβάκια , το φάρο, ο ηλιος, είναι πολύ όμορφο. Συνέχισε να κάνεις κι άλλα, το χεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Την ίδια αίσθηση είχα και εγώ ΜαριΆννα μου με τον φετινό χειμώνα όσα χρόνια είμαι εδώ δεν ένιωσα ποτέ τόσο κρύο στην Κρήτη.
    Τα λουλουδάκια πως να ξεμυτίσουν ..όμως με λίγη υπομονή όλα θα πάρουν τον χρόνο τους και η Άνοιξη θα φανεί.
    Οσο για τις δημιουργίες σου καθε φορά και κάτι παλιό που έγινε καινούργιο θα έχεις να μας δείξεις , άσε δε το καλοκαιρινό πάνελ το λάτρεψα όπως λατρεύω και την τεχνική αυτή στο ράψιμο.!! πανέμορφο έγινε...
    Να περνάς καλά με ότι κάνεις φίλη μου καλή άνοιξη να ευχηθούμε φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. υπεροχα ολα συνεχισε να ονειρευεσαι
    μπορα ειναι θα περασει και μετα θα μας καψει στη ζεστηηηηηηη
    τελεια τα λουλουδακια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...