Κυριακή 17 Απριλίου 2022

Καλό Πάσχα! - Happy Easter!

Ήταν δυνατόν να μην φτιάξω κι εγώ έστω ένα Πασχαλινό αυγό φέτος;

Η αλήθεια είναι πώς δεν είχα τον χρόνο να ασχοληθώ πολύ με Πασχαλινές δημιουργίες, ούτε είχα μεριμνήσει να προμηθευτώ υλικά, αλλά όταν θέλεις κάτι πολύ, τότε βρίσκεις τον τρόπο να το πραγματοποιήσεις με ότι έχεις εύκαιρο. 

Είχα λοιπόν ένα παλιό αυγό με ντεκουπάζ, το οποίο αποφάσισα να μεταμορφώσω. 

Αφού το έβαψα σε σκούρο καφέ χρώμα, το περίφημο almost black, του έκανα κρακελέ, ντεκουπάζ με λουλουδάτη χαρτοπετσέτα, 

και το στόλισα με ανάγλυφα στοιχεία που έφτιαξα σε καλούπια με πηλό αέρος, 

καθώς και με μικρά πήλινα ανθάκια φτιαγμένα στο χέρι 

πάνω στα οποία κάθησε μιά ξύλινη πεταλουδίτσα.   

Η αυτοσχέδια βάση του αυγού φτιάχτηκε από μιά ξύλινη ροδέλα, μιά μεταλλική ροδέλα βρύσης κι ένα καπάκι μπουκαλιού, 

τα οποία βιδώθηκαν μαζί και πάνω τους

 

κολλήθηκε ξυλόγλυπτη ανάγλυφη τρέσσα.

 

Εύχομαι, φίλοι μου, 

καλή Μεγάλη Εβδομάδα και καλή Ανάσταση!

Να περάσετε μιά όμορφη Λαμπρή, 

με αγάπη και χαρά μαζί με τους αγαπημένους σας!















17 σχόλια:

  1. Καλή Μεγαλοβδομάδα Μαριάννα μου. Η Ανάσταση του Κυρίου ας φέρει κάθε καλό στο σπιτικό σου.
    Υπέροχο το αυγό. Και του χρόνου να φτιάξεις περισσότερα
    Καλό Πάσχα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο Μαριάννα μου!
    Καλό Μεγαλοβδόμαδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Magnifique cet oeuf chère Marie-Anne.
    Il fallait avoir de l'imagnation pour faire une aussi jolie base. Mais tu n'en manques pas ah, ah!
    J'aime beaucoup la première photo au milieu des freesias.
    Belle Semaine sainte.
    Gros bisous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ingénieux la base pour ton bel oeuf de Pâques !!!!! Belles photos !!!
    Bonnes Fêtes de Pâques à toi et ta famille !!!
    Bises
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και ιδού Μαριάννα μου η δημιουργία σου. Ήρθε στο φως με την ομορφιά και την περίτεχνη παρουσία της. Καλή Μεγαλοβδομάδα καλή μας φίλη, με υγεία και κάθε ευτυχία στην οικογένειά σου.

    Belle Semaine sainte ma chère amie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dearest Marie-Anne,
    Your ingenuity made me smile; those washers + bottle cap made a perfect stand for this decorative egg!
    Beautiful as always.
    Happy Easter and for you a meaningful Holy Week.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καταπληκτικοοοοοοοοοοο
    με το καλο το ΑΓΙΟ ΠΑΣΧΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Your egg is so elegant and beautiful, you're such a great artist. I hope you had a Happy Easter!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαριάννα μου πολύ καλά έκανες και έδωσες μια δεύτερη ευκαιρία στο αυγουλάκι σου θα ένιωσε και εκείνο ωραία για την αναβάθμιση που του έκανες!!
    Με το καλό να περάσεις ένα όμορφο Πάσχα με τους αγαπημένους σου... ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ παντού Μαριάννα μου φιλιααα!!🌼🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο Μαριάννα!!! Καλή Ανάσταση να περάσετε με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είχα την εντύπωση ότι έγραψα σχόλιο.
    Υπέροχο αυγό Μαρία Άννα μου.
    Το έκανες υπερπαραγωγή.
    Καλή Ανάσταση με υγεία και ειρήνη.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε μα....δεν γίνεται να μην φτιάξεις έστω και ένα βέβαια και τί ένα ....υπερπαραγωγή που λέει και η Ρένα. Εγώ πάλι, κανένα φέτος....χρόνος μηδέν....
    Καλό Πάσχα και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη Μαριάννα μου! Ε δεν ηταν ανάγκη να φτιάξεις κι άλλο για να μας πετάξεις τα μάτια έξω,με το συμπάθιο. Ενα λοιπόν ,αλλά γίγας! Συγχαρητηρια για την ευρεσιτεχνία σου για ακόμα μια φορά Μαριάννα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Avec un peu de retard je viens te dire, chère Marie-Anne, que ton œuf de Pâques est magnifique, exceptionnel et artistique. Tu sais vraiment créer des pièces très originales.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μετά από πολύ καιρό... αλλά δεν πειράζει.. βλέπω το όμορφο αυγό σου Μαρι-Ανν μου!! Υπέροχο!! Καλό Καλοκαίρι να έχετε φίλη μου!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...