Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

Μιά τσάντα απ'τα παλιά!!!!

Μιά ολόκληρη ζωή ήμουν δεμένη με ότι είχε να κάνει με τον διεθνή Τύπο. Εφημερίδες, περιοδικά, βιβλία, χάρτες, απ'όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου, περνούσαν καθημερινά από τα χέρια μου.  

Ο κάθε εκδότης με τον οποίο είχαμε συνάντηση, είτε στα γραφεία μας, ή στα δικά του, είτε σε κάποιο συνέδριο, μας γέμιζε με διαφημιστικά δώρα για την προώθηση του τίτλου ή των τίτλων του.

 Κι εγώ δεν ξέρω πόσες υφασμάτινες τσάντες -μεταξύ πολλών άλλων- έχω δεχθεί και έχω με την σειρά μου δωρίσει, σε φίλες και συγγενείς.  Τότε που οι πάνινες τσάντες για τα ψώνια κυκλοφορούσαν ήδη ευρέως  στο εξωτερικό, σε αντικατάσταση των πλαστικών. Και πάντα είχα μιά-δυό διπλωμένες μέσα στην καθημερινή μου τσάντα και τις χρησιμοποιούσα όταν σταματούσα σε κάποια καταστήματα, επιστρέφοντας από το γραφείο. 

Μία τέτοια λοιπόν τσάντα, από χοντρό ύφασμα και με πολύ γερά χερούλια ήταν από τις αγαπημένες μου, λόγω της καλής της ποιότητας, μόνο που δεν μου πολύ-άρεσε το μεγάλο της βάθος και ούτε ήθελα να διαφημίζω, κρατώντας την, τον εκδοτικό οίκο του οποίου το λογότυπο ήταν τυπωμένο και στις δύο της πλευρές. Την είχα λοιπόν στο σπίτι, και πάντα ήταν γεμάτη με διάφορα αντικείμενα. 

 

Μέχρι που αποφάσισα να καλύψω το λογότυπο και να την κοντύνω λίγο προκειμένου ν'αρχίσω να την χρησιμοποιώ κανονικά. 

Ευκολάκι ήταν να ενώσω λίγα υφασματάκια σε patchwork και να  φτιάξω δύο διαφορετικά μοτίφ για τις δύο πλευρές.Και να την στολίσω και με λίγη δαντέλλα.   

Όμως δεν αρκέστηκα σ'αυτά, και όχι μόνο την κόντυνα, όπως ήδη σας είπα, αλλά και  την στένεψα λίγο, και φυσικά, μιάς και την είχα ξηλώσει εντελώς, επωφελήθηκα για να της προσθέσω και εσωτερικές τσέπες, και μάλιστα αρκετές, 

όπως και μία με φερμουάρ για να χωράει και να ασφαλίζεται το πορτοφόλι μου.

 

Δεν θα σας κουράσω με τις λεπτομέρειες...  το μόνο που θα σας πώ, είναι ότι από την περασμένη εβδομάδα, μόνο μιά-δυό ημέρες δεν την κράτησα  (και αυτό γιατί δεν ταίριαζαν τα χρώματά της με τα ρούχα που φορούσα...!!!!).

Με έχει βολέψει τόσο πολύ, πού ενώ είχα αρκετά άλλα να σας δείξω από τότε που έχω να εμφανιστώ στην μπλογκογειτονιά μας, προτίμησα να επανέλθω με την νέα μου τσαντούλα!!!

Ελπίζω να σας αρέσει!!!  

Θα περάσω σιγά-σιγά και από τα δικά μπλογκοσπιτάκια! 

Ανυπομονώ να μάθω τα νέα σας και να δώ τί έχετε δημοσιεύσει.

Σας εύχομαι καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!

















14 σχόλια:

  1. Τη λατρεύω! Με γεια τη νέα σου τσάντα, Μαριάννα μου. Υπέροχη την έκανες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα είναι χρήσιμη και πολύ βολική μία πάνινη τσάντα. Κι εγώ χρησιμοποιώ πολλές αλλά δεν μπορώ να φτάσω το επίπεδό σου., γι αυτό όσες έχω από τον τουρισμό τις κρατάω με τα λογότυπα.....δεν τολμάω αλλαγές.....και τσεπούλα με φερμουάρ χαχα θα περάσει καιρός να το κατορθώσω. Να την χαρείς, έγινε πανέμορφη και μια και το βασικό χρώμα είναι το μπεζ, νομίζω μπορείς να την κρατάς με πολλά ρούχα !!!! Καλές καλοκαιρινές δημιουργίες !!!!! Τα φιλιά μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Dearest Marie Anne,
    You solved the usage of those sturdy canvas bags in a stylish and elegant way; and above all practical with safety for wallets and such!
    Always impressive how you tackle almost any project in a stunning way.
    Big hugs and enjoy your summer.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τη χαρείς! Την τροποποίησες υπέροχα. Πραγματικά αριστούργημα έγινε. Μπράβο Μαριάννα μου
    Στέλνω φιλιά από την εξοχή
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Très, très joli !!!! Surtout avec ses anses rouges ! Bien raison de réutiliser et mettre à son goût des sacs réutilisables pour éviter le plastique !
    Bises et bon reste de semaine !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέραα!! Και όμορφη και χρήσιμη και καλοκαιρινή! Γεια στα χέρια σου Μαριάννα!
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Impossible de deviner que c'était un sac publicitaire. Il est devenu un sac "bohème chic"!
    C'est une bonne idée d'avoir ajouté des poches intérieures. C'est à la fois plus prudent et plus pratique pour retrouver ses papiers ou son téléphone.
    Te voilà prête pour l'été chère Marie-Anne!
    Bonne journée et grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φανταστική την έκανες, πολύ ωραία. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια τσαντα που δεν μας αρεσει... να η ευκαιρια να την κανουμε Μαριαννα μου τοσο ομορφη που να μην θελουμε να την αφησουμε απο τα χερια μας...🤣
    Αυτο θα πει πως ηρθε η στιγμη να παρει την θεση που τις αξιζε και να ειστε και οι δυο χαρουμενες φιλη μου.
    Για στα χερια σου καλα ψωνια να περνας ομορφα με οτι κανεις Μαριαννα μου φιλιααα!!😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έγινε φανταστική, αλλά και πρακτική!!! Μπράβο, Μαριάννα μου!!!
    Καλό κι Ευλογημένο μήνα!!!
    Καλή Παναγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πέρασα να αφήσω το ευχαριστώ μου Μαριαννα μου στις όμορφες ευχές σου και επειδή δεν είχα χρόνο να σας απαντησω θεώρησα να περάσω από εδώ να σε ευχαριστήσω , να σου ευχηθώ να είσαι καλά και να έχεις έναν όμορφο μήνα... φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριαννα μου για τις ευχές σου στο μπλοκ μου δεν μπόρεσα να σας απαντήσω και να σας ευχαριστήσω, από εκεί, οπότε πέρασα να τα πούμε από εδώ
    Να είσαι και να περνάς καλά καλό μήνα να έχουμε φιλιααα!! 🍁😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...