Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

Οι Λεβαντίτσες μου

Ραπτική δεν το λές, αλλά βελόνα και κλωστή σίγουρα χρειάστηκαν για να φτιάξω αυτές τις κουκλίτσες που είναι γεμισμένες με λεβάντα, και μπορούν να αρωματίζουν ντουλάπες και συρτάρια, αλλά, βέβαια, και να στολίζουν το πόμολο μιάς πόρτας ή μιάς ντουλάπας.
Η ιδέα μου ήρθε όταν μετά από πολλά χρόνια χρήσης, τρία μικρά τέτοια "ανθρωπάκια" 
που είχα φέρει από κάποιο ταξίδι στην Αμερική, άρχισαν να χαλούν. 
Η λεβάντα τους τρίφτηκε και ξεθύμανε, το ύφασμά τους ξεθώριασε, 
και όταν προσπάθησα να ανοίξω δύο για να τα πλύνω και να τα φρεσκάρω  
(γιατί βέβαια δεν υπήρχε περίπτωση να τα πετάξω...χα χα χα) 
τότε είδα πως ήθελε πολλή δουλειά για να ξαναραφτούν, εκτός του ότι ξέβαψαν στο πλύσιμο!
 (Στις παραπάνω δύο φωτογραφίες φαίνεται το τρίτο που δεν άνοιξα)
Δεν είχα άλλη λύση από το να τα ξαναφτιάξω κάπως διαφορετικά.  Επιστράτευσα λοιπόν διάφορα υφάσματα, δαντέλες, κορδέλες, και με λίγη φαντασία, τα έκανα καινούργια. 
Πρώτα έφτιαξα αυτό, χρησιμοποιώντας ύφασμα στις ίδιες αποχρώσεις, προσθέτοντάς του ένα καπελάκι κι ένα κομμάτι από παλιό σεμεδάκι στην θέση του παλιού κολλάρου. 
 Μετά έκανα το δεύτερο κεφαλάκι κοριτσίστικο δένοντας του ένα μαντήλι στα μαλλιά!
Και νά το ζευγαράκι !
Και εδώ μαζί με το τρίτο που αποφάσισα, για την ώρα, να το αφήσω με το αρχικό του ύφασμα, 
άν και είναι πιό 'ξεφούσκωτο' από τα καινούργια.
 Τότε ήταν που σκέφθηκα να φτιάξω κι άλλες τέτοιες 'λεβαντίτσες' όπως αποφάσισα να τις βαπτίσω, και χρησιμοποίησα κάτι μεγάλες ξύλινες χάντρες που είχα φυλαγμένες στην αποθήκη για πάνω από 40 χρόνια!
Ζωγράφισα πρώτα τα προσωπάκια, χωρίς να προσπαθήσω να τα κάνω τόσο όμορφα όσο τα πρωτότυπα,  προτιμώντας να έχει το καθένα μιά διαφορετική έκφραση. 
Από τα Χριστούγεννα μέχρι σήμερα, δεν θυμάμαι πόσα έφτιαξα, γιατί με το που τα έβλεπαν φίλες, συγγενείς και ανηψιές, τους τα χάριζα χωρίς καν να προλάβω να τα φωτογραφίσω όλα!
Σας δείχνω εδώ αυτά που κατάφερα να στήσω για να μου ποζάρουν πριν φύγουν.
 Αυτή ήταν η πρώτη νέα Λεβαντίτσα 
και ακολούθησαν...
 
 Είναι πραγματικά πολύ εύκολη η κατασκευή τους, και για όσες θα ήθελαν να δοκιμάσουν να φτιάξουν, δίνω τις παρακάτω 'φωτογραφικές' οδηγίες:
 
Μάδησα τα αποξηραμένα κλαδιά λεβάντας,
 
και γιά πιό έντονο άρωμα, έριξα μερικές σταγόνες εσάνς λεβάντας 
σ'ένα βαμβάκι που έκλεισα μαζί με τα φυλλαράκια σ'ενα κομμάτι τούλι.
Ένα κορδονάκι για να περάσει η χάντρα/κεφαλάκι,
ράβεται κι αυτό πάνω από το τούλι, πριν σουρώσει το ύφασμα.
ακολουθεί ένα γιακαδάκι, ή ένα κασκώλ στον 'λαιμό' 

 περνάει το κεφαλάκι στο κορδόνι, 
και στολίζεται με καπελάκι, σκουφάκι ή τσεμπέρι
(θα μπορούσατε να κολλήσετε και μαλλάκια από νήματα).
Όσο για μένα, λέω να φτιάξω μερικές ακόμα, αλλά προσπαθώνας να τις κάνω λίγο πιό όμορφες!
Αν και, τώρα που ξεκίνησα τα μπάνια, από χθές (oh yes!), θα μπώ σε άλλους ρυθμούς και δεν ξέρω εάν θα μου μένει και πολύς χρόνος για χειροτεχνίες!

Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!


27 σχόλια:

  1. Καλά.... οι λεβαντούλες σου είναι μία τρέλα !!!! Είμαι πολύ τυχερή που έχω μία και την καμαρώνω γιατί δεν την έβαλα σε ντουλάπα, για να την βλέπω εννοείται !!!! Μπράβο φιλενάδα, πολύ όμορφες και πρακτικές και με ανακυκλώσιμα υλικά ... τρία σε ένα !!! Καλά μπάνια !!!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ Μαριαν μου!!!ελπιζω η χαρούμενη και δημιουργική σου ανάρτηση να μου φτιάξει την μέρα μου Πολύ χαριτωμένα και χρήσιμα τα κουκλάκια σου .Μου εδωσες και την ιδέα για πιο εντονη μυρωδιά με την προσθήκη αιθέριου ελαίου,ετσι θα κρατα περισσότερο χρόνο!!Νασαι καλά και να δημιουργείς ομορφιές που περισσότερο από όλα θα κάνουν την ψυχή σου χαρούμενη Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία Άννα μου .
    Εγώ να αρχίσω από την είδηση της ημέρας .
    Άρχισες τα μπάνια σου;
    Μπρρρρρρ μπράβο ήθελα να πω😂😂😂🤣🤣 μόλις ζεστάνει η θάλασσα, ειδοποίησε με να μπω.
    Τώρα στα κουκλάκια σου.
    Είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΆ!!!!
    Δεν έχω λόγια . Τόσο χαριτωμένα και τόσο χρήσιμα.
    Μου θύμισες ότι πρέπει να ανανεώσω και τα δικά μου και βλέπω να φτιάχνω τις ξαδέρφες τους.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπεροχα ειναι!!!!!
    μπραβοοοο
    καλημερα αγαπημενη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Μαριάννα μου! Υπέροχες οι κουκλίτσες σου, πραγματικά πρωτότυπη και χρηστική ιδέα. Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απίθανες οι λεβαντίτσες με το ζευγαράκι να κλέβει την παράσταση.
    Καλή συνέχεια και καλά μπάνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Quelle belle famille! Chaque petite poupée plus mignonne que sa voisine!
    La mienne est bien au chaud dans son armoire et je vais la retrouver demain soir!
    Tu as commencé à te baigner!!!! Je ne crois pas que j'aurai le courage d'en faire autant. Il me faut une mer à plus de 20°!!!
    A bientôt je l'espère.
    Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα Μαριάν μου!!
    Πω πω!!Τελειες έγιναν οι λεβαντίτσες σου!!! Πολυ χαριτωμένες!!!
    Πανέμορφες δημιουργίες και πολυ χρήσιμες!!
    Και εγω έκανα το 2ο σήμερα φιλενάδα!!Καλα μπάνια και Καλο ΣΚ!!
    Καλα να περασεις!!!Πολλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Une adorable et odorante idée de cadeaux !
    Bises et bonne journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στην τελευταία πόζα λείπει αυτή που μου αρέσει πάαααρααα πολύ!!!! Η Λεβαντίτσα με το κόκκινο σκουφί, τον ψηλό γιακά και το κουμπί!!!Μάλλον θα άλλαξε κυρά και γειτονιά!!!!! Ή μήπως ζήλεψε, έβγαλε το σκουφί και πήγε για το πρώτο της το μπάνιο???? Μου έδωσες κι εμένα ιδέες Μαριάννα!!! Καλά μπάνια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειες κουκλίτσες οι λεβαντίτσες.....!
    Μαριάννα μου πολύ όμορφες. Γεμάτες αγάπη και μεράκι.
    Τις απόλαυσα μία προς μία.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ γλυκούλες οι λεβαντίτσες σου , Μαριάννα μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα τα λεβαντάκια σου,μπράβο ωραία ιδέα!!!!!
    Αρχισες τα μπάνια βρε θηρίο!!!Εγώ αν δεν χτυπήσει το θερμόμετρο 35άρι ούτε το μικρό μου δαχτυλάκι χαχα
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι λατρεμένες που είναι, τις λάτρεψα πολύ όλες
    στην τελευταία φωτογραφία καμαρωτές καμαρωτές πόζαραν στον ήλιο
    μου άρεσε πολλά η τελευταία φωτογραφία
    [αφού ειναι λεβαντίτσες ,έπρεπε να έχουν λιλά φορεματάκι χεχε]
    Κι εδώ μύρισε για τα καλά το καλοκαίρι , αλλά για μπάνιο ακόμα
    καλή αρχή λοιπόν στην αγαπημένη μου/μας θάλασσα
    Στο περσινό ταξίδι στη Μασσαλία [η ανάρτηση που έχω Κρουαζιέρα σε 4 χώρες και ήδη σχολίασες]
    η Μασσαλία όπως θα ξέρεις έχει λεβάντες
    πήρα τα ενθύμια μου
    μια λιλά κουκλίτσα γεμάτη με λεβάντα μέσα της
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλέ τι κουκλιά είναι αυτά!! Υπέροχες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ξεκίνησες τα μπάνια;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Τρελάθηκα και ξετρελάθηκα και με τα κουκλιά που έφτιαξες!!
    Πολύ ωραία η ιδέα σου και πανέμορφα όλα. Θα δοκιμάσω...
    Απόλαυσε τα μπάνια σου και άσε το χρόνο μην τον μετράς
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα τι όμορφα που τα έκανες, πολύ γλυκούλα όλα και ποζάρουν σαν αληθινα.Μπραβο σου! !! Καλή αρχή στα μπάνια σου Μαριάννα μου .Έπιασε νωρίς το καλοκαίρι φέτος!! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαριάννα μου, οι λεβαντούλες σου είναι αξιολάτρευτες. Θέλω κι εγώ μία, δύο, για την ακρίβεια τις θέλω όλες! Τις αγαπώ! Χα, χα. Πανέμορφες είναι φίλη μου. Καλά μπανάκια (εγώ μετά τα μέσα Ιούνη γιατί θέλω να ζεσταθεί πρώτα η θάλασσα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά μπάνια !!! Οι λεβαντίτσες σου , αγαπησιάρικες και μυρωδάτες , κάθε μία με τη χάρη της !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Oh my! Your little dolls are absolutely adorable. They are a sweet gift idea
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλειες οι λεβαντίτσες σου! Πολύ γουστόζικες και χρήσιμες!
    Καλά μπάνια!
    Και στα δικά μας εύχομαι...χαχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και εδω Μαριαννα μου αρχισαν τα μπανια απο τις κόρες μου και πολλους Ηρακλειώτες..εγω ειμαι παιδι της πολύ ζεστης..χι.χι..ακομα κρυωνω.. μεχρι να μετακομισουμε στο μπαλκονακι μας ..προς το παρον την βλεπω διπλα μου..
    Οι λεβαντίνες σου μου θυμησαν τις κουκλιτσες για τις καρφιτσες...αλλά πολύ όμορφη και η ιδέα σου για λεβαντιτσες στην ντουλαπα... τι μας κανεις με τιε ιδέες σου... να περνα ομορφα στα μπανια σου.. καλη αρχη.. η καλο καλοκαιρι να σου πω;... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια στα χρυσά σου χέρια και στην φαντασία σου Μαριάννα μου! Υπέροχα τα αρωματικά κουκλάκια σου!
    Πράγματι η δουλειά στον κήπο είναι ατελείωτη, χόρτα παντού, σήμερα τα βγάζω, σε δύο μέρες ξαναφυτρώνουν.
    Και όσο μεγαλώνω, τόσο ζορίζομαι. Αφού έχουν μαζευτεί ένα 4 ετών ταξίδια για ανάρτηση και μόνον 3-4 φορές τον μήνα ασχολούμαι. Συν το σπίτι, συν φαγητό κλπ.τα γνωστά.
    Σου εύχομαι ολόψυχα καλό και δημιουργικό μήνα!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπεροχες ολες και καθε μια διαφορετικη και ξεχωριστη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...