Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2018

Χριστουγεννιάτικη ανακύκλωση

Είναι κάμποσα χρόνια τώρα που κάθε φορά που βγάζω τα γιορτινά τραπεζομάντηλα και πετσετάκια από το ντουλάπι, όλο και βρίσκω κάποια που είτε είναι αρκετά 'ντεμοντέ' θα έλεγα, άλλα μου φαίνονται ξεθωριασμένα, κάποιο έχει έναν λεκέ που δεν βγαίνει... 
Παρ'όλο που έχω χρόνια να τα στρώσω, δεν αποφασίζω να τα ξεφορτωθώ και κάθε χρόνο, τα ξαναδιπλώνω και τα αφήνω στην άκρη.   
Φέτος, το πήρα απόφαση!  Θα τα ανακυκλώσω, σκέφτηκα... και αμέσως (πριν το μετανοιώσω) πήρα το ψαλίδι και άρχισα να κόβω κάποια κομμάτια τους. 
 'Ετσι βρήκα το υλικό για τις φετεινές μου κάρτες! 
Αν και δεν είχα χρόνο για να φτιάξω πολλές, -λόγω πολλών υποχρεώσεων που με κρατούν απασχολημένη αυτό τον καιρό- κατάφερα και έφτιαξα ορισμένες για να στείλω τις ευχές μου.

'Ενα παλιό και λίγο σκισμένο στρογγυλό πετσετάκι, 
 και ένα ξεθωριασμένο καρεδάκι με φύλλα ού (houx)
 
ήταν τα πρώτα θύματα, των οποίων κάποια κομμάτια, κόπηκαν, 
 
'φρεσκαρίστηκαν' τα χρώματά τους με μαρκαδόρους, κολλήθηκαν σε χρωματιστά χαρτονάκια, συμπληρώθηκαν με ευχές και φιογκάκια, και άλλα έγιναν κάρτες, 
ενώ κάποια μεταμορφώθηκαν σε Χριστουγεννιάτικα καδράκια.
Χριστουγεννιάτικη ανακύκλωση κάνω και σας δείχνω κάθε χρόνο, 
δεν θα μπορούσα να το παραλείψω και φέτος! 
'Ετσι λοιπόν συνέχισα και με κάποια στολιδάκια.
Ένα άδειο αποσμητικό ψυγείου, μεταμορφώθηκε σε μιά μπαλλίτσα για το δέντρο. 
 
Ενώ, ένα παλιό χρυσό ρόδι, μετατράπηκε σ'ένα γούρι για την νέα χρονιά.
Και μία μπάλλα από φελιζόλ βάφτηκε με χρώματα κιμωλίας και απέκτησε 
μιά χρυσή 'ζώνη' από πλαστική δαντέλα.
 
 Λίγα πραγματάκια, αλλά φτιαγμένα με μεράκι και με υλικά που βρίσκονται στο σπίτι και μπορούν να ανακυκλωθούν αντί να πεταχθούν.

'Ελαβα και την καθιερωμένη πλέον κεντητή Χριστουγεννιάτικη κάρτα 
της φίλης Ράνιας και την ευχαριστώ πολύ!
 Φέτος, δεν μπόρεσα να ανταποκριθώ στην πρόσκληση της Μαριλένας μας για την ανταλλαγή δώρων, αλλά θαυμάζω τις διάφορες δημιουργίες που κυκλοφορούν στην μπλογκογειτονιά μας ανάμεσα στους μυστικούς Αγιο-Βασίληδες!
 Με την ευκαιρία, να σας δείξω και μιά υπέροχη κεραμική καρδούλα που μου έφερε, μεταξύ άλλων, 
ο γυιός μου από την Πολωνία, όπου βρέθηκε την προηγούμενη εβδομάδα.

Καλή συνέχεια με τις προετοιμασίες σας για τις γιορτές και 
χρόνια πολλά στις Αννούλες που γιορτάζουν σήμερα!

 


 


29 σχόλια:

  1. Οι ανακυκλωμένες κάρτες σου είναι το κάτι άλλο και είμαι πολύ τυχερή που έλαβα μία και σ ευχαριστώ πολύ !!!!
    Τα στολίδια σου επίσης έγιναν πολύ όμορφα και η καρδούλα-δώρο του γιου σου τέλεια !!!!!
    Χαρούμενες γιορτές να περάσετε και ας σου πω και χρόνια πολλά για το Άννα, δεν ξέρω αν το γιορτάζεις, αλλά δεν πειράζει οι ευχές είναι πάντα καλοδεχούμενες ε !!!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dearest Marie Anne,
    What a lovely Christmas Recycling post this is.
    You have a golden hand and lots of inspiration for making things very special.
    Such a card is unique and meaningful.
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχες οι κάρτες σου και ωραία ιδέα. Όμορφα και τα στολίδια σου. Ξετρελάθηκα. Ευχαριστώ για τις ευχές μια και είμαι η μια Αννούλα. Να πω και για το δεύτερο όνομά σου ευχές; Γιορτάζεις; Χρόνια πολλά και καλά. Να είσαι δημιουργική και να περάσεις όμορφα αυτές τις γιορτινές ημέρες.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφες οι καρτούλες σου! Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και καλά Μαρία Άννα μου για το δεύτερο όνομά σου.
    Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται, όπως είπες .
    Καλά το σκέφτηκες να κόψεις τα παλιά πετσετάκια κι εγώ έχω αρκετά για του χρόνου πια.
    Χαίρομαι που πήρα μια καρτούλα σου κι εγώ. Όπου να ναι θα φτάσει και η δική σου.
    Πολύ ωραία κι έξυπνα τα στολίδια της ανακύκλωσης.
    Με γεια να χαρείς και την υπέροχη καρδούλα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Μαριάννα μου!! Τί υπέροχη κι ευρηματική ιδέα να μεταποιήσεις με αυτό τον τρόπο τα εργόχειρά σου!! Πολύ κομψές όλες οι μεταποιήσεις σου, να 'σαι καλά για τις ιδέες που μας έδωσες. Και τί ωραίο το δώρο απ' την Πολωνία. Εκεί έχουν παράδοση στο χριστουγεννιάτικο στολίδι. Είχα πάρει κι εγώ κάποια πολύ ιδιαίτερα απ' την Κρακοβία παλιότερα. Φιλάκια και καλή σου συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Te voilà à nouveau fêtée aujourd'hui chère Marie-Anne! Quand on a un double prénom, il est bien normal d'avoir une double fête!!! J'ai toujours défendu ce principe, va savoir pourquoi ah, ah, ah!!
    Tu as as su comme toujours avoir de très belles idées pour recycler ce qui ne servait plus pour en faire des réalisations pleines de charme. Le désodorisant devenu boule de Noël, il fallait y penser!
    A très bientôt je l'espère.
    Bonne fête à toi et bon dimanche à vous deux.
    Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Μαριάν μου!
    Φοβερή ιδέα και οι καρτούλες σου έγιναν πανέμορφες!!
    Υπεροχες όλες οι γιορτινές μπάλες σου!!! Πολυ ομορφη η καρδούλα απο την Πολωνία!
    Σου εύχομαι χαρούμενες γιορτές και με το καλο να γεννηθεί το εγγονάκι σου!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θέλει γενναιότητα να πάρεις το ψαλίδι και να κάνεις κάτι τέτοιο, όμως στην πραγματικότητα δίνεις νέα ζωή σε πράγματα που μαραζωναν αχρησιμοποίητα!
    Πολύ ωραίες ιδέες κι οι κάρτες έγιναν τέλειες!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Quelque temps d'absence et voilà ! De magnifiques creations de Noël !!!! Ce qu'elles sont belles.....et si originales !!!!
    Bravo !
    Bises et bonne semaine !!!
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. !!!!!!!!!!!
    Μένω εκστασιασμένος Μαριάννα μου !
    Εντάξει ! τι να πω τώρα εγώ για αυτήν την ομορφιά. Την χαίρομαι και την απολαμβάνω με τα μάτια και την καρδιά μου. Όμορφες γιορτινές μέρες κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Wow! Τί όμορφες κάρτες, Marie-Anne μου!!!
    Εκπληκτικό αποτέλεσμα!
    Καλά, για το αποσμητικό ψυγείου, δεν το συζητώ καν: όνειρο!!!
    Και όλα τα υπόλοιπα, βέβαια!
    Από την γλυκύτατη κάρτα της Ράνιας μας, μέχρι την υπέροχη καρδούλα που σου έφερε ο γιος σου!
    Καλές γιορτές, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και γεμάτα αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ιδέα απ’ τις πιο όμορφες και με ιδιαίτερη αξία όταν μέσα από αυτήν περνά και κάποιο μήνυμα (της ανακύκλωσης) Μου αρέσουν πολύ οι μπάλες που βγάζουν ένα στυλ vintage
    Μαρία-Άννα μου Χρόνια πολλά με υγεία και χαρές!...Φιλιά Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφες έγιναν οι κάρτες σου, αλλά και όλα όσα έφτιαξες!
    Καλή συνέχεια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η ιδεα της ανακύκλωσης πολλά καλή
    Μου άρεσαν και οι κάρτες και τα στολίδια του δέντρου και η δαντέλλα μου αρέσει πάρα πολλά
    Όμορφη και η κεραμική καρδούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χεχε! Είδα και την κάρτα που έλαβα εγώ στη φωτό.
    Μαριάννα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Καλές γιορτές να έχεις. Με υγεία κι αγάπη!

    (Υπέροχες οι ιδέες σου, όπως πάντα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάρα πολύ καλή η ιδέα σου Μαριάννα μου!!!Έγιναν υπέροχες!!!καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Bonjour chère amie,

    J'aime l'idée et elle est plutôt réussie !... A l'aube de Noël, je vous souhaite de passer de très belles fêtes.

    Gros bisous 🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. απιθαναααααααααααα υπεροχα κ μοναδικα τα στολιδια για καρτες.....αχ καλα εκανες κ τα πιασες αμεσως να τα κοψεις γιατι θα μετανιωνες μετα ...τωρα ομως που δες το αποτελεσμα σιγουρα το καταχαρηκες!!!καλη συνεχεια κ σε σενα γλυκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α τώρα κατάλαβα πως προέκυψαν οι υπέροχες κάρτες σου Μαριάννα μου !! Ευχαριστώ πολύ από κοντά είναι πολύ ιδιαίτερη !!
    Πολύ όμορφες όλες οι ανακυκλωμένες σου ιδέες !!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το αποσμητικό-στολίδι... τι να πω; Χρυσοχέρα!!!
    Υπέροχες Μαριάννα μου οι καρτούλες!
    Και είμαι η τυχερή που έχω μια δική σου!
    Σ΄ευχαριστώ που με σκέφτεσαι κάθε χρόνο. Είναι μια πολύ ευχάριστη στιγμή που λαμβάνω κάτι από σένα!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όλα μοναδικά και πανέμορφα Μαριάννα μου και του χρόνου με υγεία!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Wonderful christmas cards and decorations, Marie-Anne,
    Wishing you lovely days.

    Hugs, Ida

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι όμορφες ιδέες Marie Anne μου! Και πόσο υπέροχες έγιναν και οι κάρτες και τα στολίδια!! Τις λάτρεψα!!
    Γεια στα χεράκια σου, φίλη!! Και του χρόνου με υγεία!
    Καλές γιορτές με την αγάπη μου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια χρυσοχέρα μου!!!
    Και του χρόνου με υγεία και χαρά!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μια ακομη τυχερη που ειχε την χαρα να θαυμασει απο κοντα την Χρισουγενιατικη ανακυκλωση σου Μσριαννα μου οντως απο κοντα ειναι ακομα πιο όμορφες...η αγαπη παει και ερχεται...εσύ τις εστειλες με την ωρα σου ..αλλά υπαρχουν και οι καθυστερημενοι ..χα..χα..να εισαι καλα φιλη μου να περασεις ομορφες γιορτινες μερες και του χρονου.. φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΑΡΙΆΝΝΑ ΜΟΥ ΤΟ πόσο σε θαυμάζω στο χω πει πολλές φορές ,αλλά δε βλάπτει καθόλου να το πω αλλη μία.Ειλικρινά κάθε φορά με εκπλήσσει η ευρηματικότητά σου.Το πώς σκέφτεσαι και πραγματοποιείς πράγματα απο εκεί που δε πάει εύκολα το μυαλό μας!Εχεις δηλώσει και τ αποδεικνύεις κάθε φορά με τα έργα σου,οτι δεν αγοράζεις πράγματα να τα μεταμορφώσεις αλλά δημιουργείς εκ του μη όντος.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΛΗ ΜΟΥ.
    Φιλάκια πολλά
    Χαρά Θ. (Κάντο μ αγάπη)
    Υ.Γ. γράφω απο το πισί του συζύγου και δε μου αλλάζει το προφίλ,σόρρυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...