Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Τα δικά μου χιονισμένα χωριουδάκια



Από την πρώτη στιγμή που είδα τα Χριστουγεννιάτικα χωριουδάκια της Χαράς, πραγματικά τα λάτρεψα, και μου μπήκε η ιδέα να δοκιμάσω κι εγώ να φτιάξω. Ομολογώ πως δεν είναι δα και η πρώτη φορά που έχω εμπνευστεί από τις υπέροχες δημιουργίες της πολυτάλαντης φίλης μας!



Χωρίς καμμία πρόθεση αντιγραφής, συγκέντρωσα τα υλικά μου και στρώθηκα στην δουλειά. 
Δεν ήταν δύσκολο...αφού περιμένοντας οσονούπω τον ερχομό μιάς πρώτης εγγονούλας, 
οι ετικέττες  από τα δωράκια που δέχθηκε ήδη η κόρη μου, και από κάποια μωρουδιακά 
που αγοράστηκαν, ήταν αρκετές για να μετατραπούν σε όμορφα σπιτάκια, 
με τα οποία άρχισα να δοκιμάζω να κάνω μία σύνθεση.
 Με την προσθήκη στοιχείων που κόπηκαν από παλιές χριστουγεννιάτικες κάρτες 
και από διάφορα παλιά περιοδικά - τί τα μάζευα τόσα χρόνια που εργαζόμουν στον ξένο Tύπο;- 
και με αρκετό 'σπιτικό' χιονάκι, έφτιαξα το πρώτο μου χωριουδάκι.
 
  ΄Ενα καδράκι με μαύρο πλαίσιο που είχα φυλαγμένο, βάφτηκε με απαλό γκρί χρώμα κιμωλίας 
(πιό ανοιχτόχρωμο απ'όσο φαίνεται στις φωτογραφίες) και φιλοξένησε την σύνθεσή μου 
κάτω από το υπάρχον passe-partout.

 
 'Οπως θα διαπιστώσατε, δυο-τρείς λεξούλες έμειναν φανερές πάνω στις ετικέττες, 
για να θυμίζουν στην νέα μανούλα την χρονιά που σκάρωσα αυτό το γιορτινό καδράκι! 
 Ελπίζω στο μέλλον, μαμά και κόρη να το στολίζουν κάθε Χριστούγεννα και να με θυμούνται!
'Οταν όμως φτιάχνεις κάτι που το χαίρεσαι τόσο πολύ, μπορείς να αρκεστείς σε ένα; 
Εγώ πάντως όχι! Και αφού υπήρχε περίσσευμα υλικών, συνέχισα με ένα δεύτερο.
  
Αυτή την φορά, το χωριουδάκι δεν μπήκε sous-verre  -όπως λέγουσιν και οι Γάλλοι-  
αλλά μέσα σε ένα τελλάρο με καμβά από την ανάποδη. 
 Το ξύλινο πλαίσιο περάστηκε πρώτα με ακρυλικό στόκο και με χιονάκι και μέσα του 
τοποθετήθηκε η σύνθεση που είχε γίνει πάνω σε φύλλο καμβά.
 'Οπως βλέπετε, αυτό το δεύτερο, βγήκε πρώτα για φωτογράφιση στην λιακάδα του κήπου, 
 πριν επιστρέψει στο σπίτι 
και στολιστεί πάνω στο τζάκι.

  Μου φαίνεται πως ούτε κι αυτό θα είναι το τελευταίο Χριστουγεννιάτικο χωριουδάκι μου, 
αρκεί να προλάβω να φτιάξω κι άλλο...
'Ε, όσο νά'ναι υπάρχουν και κάποιες άλλες δημιουργίες υπό κατασκευήν,  
πιό σχετικές με την άφιξη της μπεμπούλας μας!

Δέκα μόνο μέρες έμειναν έως τα Χριστούγεννα!

Καλή συνέχεια σε όλες και όλους με τις προετοιμασίες σας για τις γιορτές!




52 σχόλια:

  1. Πω πω τι τέλεια που τα έφτιαξες !!!!! Κι εγώ τα έχω ζηλέψει από τη Χαρά και θέλω οπωσδήποτε να ασχοληθω αλλά φέτος δεν προλαβαίνω. Τι καλά που έχει ετικέτες από δώρα της εγγονουλας και θα θυμάται πάντα τη χρυσοχέρα γιαγιά!!!! Και υποπτευομαι ότι δεν θα μείνεις μόνο Μ αυτά .... καλό Σαββατοκύριακο, σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόσα που έχεις κι εσύ να ετοιμάσεις, άστα για του χρόνου...χα χα χα! Πραγματικά θα σου αρέσει να ασχοληθείς! Φιλιά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μαριάννα μου!! Μα πόσο μαγικά είναι τα χωριουδάκια σου! Εύγε για την έμπνευση και την υλοποίηση. Θα είναι το πιο όμορφο αναμνηστικό για την κόρη και την εγγονή σου! Φιλάκια και καλές ετοιμασίες...τα Χριστούγεννα έφτασαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου, την έμπνευση την 'έκλεψα', όσο για την υλοποίηση, πραγματικά την ευχαριστήθηκα και εάν προλάβω να κάνω άλλο ένα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Αφού ξέρετε ότι είμαι ζηλιάρα, γιατί μου κάνετε τέτοια πράγματα;
    😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Τα μόνα που δεν κρατάω είναι οι ταμπέλες από τα ψώνια.
    ΑΡΧΊΖΩ ΑΜΕΣΑ😁😁😁😁😁😁
    Τέλειο Μαρία Άννα μου όπως και της Χαράς.
    Να το χαρείτε μαζί με την εγγονούλα σας και πολλά ακόμα εγγόνια.
    Καλά Χρόνια φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς το έπαθες εσύ Ρένα μου, να μην κρατάς τις ταμπέλες???? Είναι να απορεί κανείς!!!!
      Είμαι σίγουρη πως σε λίγο καιρό θα έχεις μαζέψει αρκετές για να δοκιμάσεις κι εσύ μιά σύνθεση!
      Σ'ευχαριστώ πολύ και εύχομαι καλές γιορτές με τις εγγονούλες σου!!!

      Διαγραφή
  4. Πάντα υπέροχες και ξεχωριστές οι δημιουργίες σου Μαριάννα μου! Απ' όπου κι αν εμπνευστείς το τελικό αποτέλεσμα φέρει τη σφραγίδα σου και φωνάζει από μακριά πως είναι καμωμένο από τα χεράκια σου τα χρυσά! Με το καλό να δεχτείτε τη μπεμπούλα σας, το πιό όμορφο απ' όλα τα στολίδια του σπιτιού! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ, Μαιρούλα μου για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου! Θαυμάζω και της δικές σου δημιουργίες, σε όλους τους τομείς, γιατί ξέρω από παλιά πόσο χρυσοχέρα είσαι κι εσύ
      Καλές γιορτές, με υγεία!!!

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ αγαπημένη μου Μαριάννα!!!
    Με το καλό να δεχτείτε το νέο μέλος στην οικογένεια!!!
    Τα χωριουδάκια σου έγιναν πανέμορφα!!!
    Μην μας βάζετε δύσκολα, να πούμε αν η Χαρά ή η Μαριάννα, πετυχαίνει περισσότερο το κρακελέ, γιατί είναι δύσκολο να κάνουμε....διακρίσεις μεταξύ μας!!!
    Εδώ, ο.κ..δεν έχει κρακελέ, έχουν όμως τα δώρα σου, που όσες φορές και να τα βλέπω, πάλι τα θαυμάζω!
    Ίσως...του χρόνου να επιχειρήσω κι εγώ κάποιο χωριουδάκι, αφού είμαι από χωριό!
    Ως ΤΌΤΕ ΌΜΩΣ, θα θαυμάζω τα δικά ΣΑΣ!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!
    Εγιναν Υπέροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί μου θύμισες, Βαρβάρα μου.... έχω πολύ καιρό να κάνω κρακελέ...χα χα χα!!! 'Ασε τις συγκρίσεις γιατί η Χαρά δεν πιάνεται!!Και βέβαια να επιχειρήσεις κι εσύ και είμαι σίγουρη πως θα το φτιάξεις ακόμα πιό καλό!
      Φιλιά και καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  6. Un grand bravo chère Marie-Anne pour ces créations nouvelles et adorables!
    Tu as été encore une fois vraiment pleine d'inspiration! J'espère de tout coeur que ta petite fille va hériter (entre autres!!!) de ce talent de sa grand-mère et qu'elle aura autant de dons pour la création que toi. De toute façon tu vas savoir lui apprendre à faire tant de choses.
    C'est beaucoup de bonheur qui t'attendent avec cette petite!
    Bon week-end à vous deux.
    Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Merci chère Marie-Paule! Je l'espère aussi de tout coeur, mais il faut qu'elle grandisse un peu avant!
      Entre temps, nous attendons son arrivée d'un jour à l'autre!!!
      Bisous et bon Dimanche!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Μαριάν μου! Μα πόσο όμορφα έφτιαξες τα χιονισμένα χωριουδάκια σου!! Τα λάτρεψα!!!
    Μεγαλουργησες πάλι!!! Με τό καλό νά δεχτείτε την εγγονουλα σου και καλή συνέχεια σε οτι όμορφο της ετοιμάζεις!!
    Καλό Σ/Κ καί χαρούμενες γιορτές σας εύχομαι!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Ντίμη μου!!!! Να κάνεις κι εσύ χωριουδάκια μαζί με τα εγγονάκια σου!
      Καλές γιορτές και καλά να περάσεις στην Ολλανδία!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Χαίρομαι για την έμπνευση που σου έδωσα Μαριάννα μου για να φτιάξεις τα δικά σου ξεχωριστά χωριουδάκια,που θα γεμίσουν τρυφερότητα κι αναμνήσεις το μέλλον της μικρής που περιμενέτε,απο την καλλιτέχνιδα γιαγιά της! Ευχομαι με το καλό να σας έρθει ,θάναι το ωραιότερο δώρο που πήρατε ποτέ! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά Χαρά μου! Δεν ξέρεις πόσο ευχαριστήθηκα την όλη διαδικασία! Είσαι πραγματικά πηγή έμπνευσης για μένα και σ'ευχαριστώ γι αυτό! Ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές σου...με το καλό να νοιώσεις κι εσύ μελλοντικά την χαρά αυτής της αναμονής ενός τέτοιου 'δώρου'!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  9. ααααααααααχ ειναι πολυ γλυκα....και γω τα ζηλευω κ ακομα δεν εφτιαξα αλλα καθε χρονο λεω θα φτιαξω μα δε μου βγαινει...ολα στην ωρα τους οταν ερθει η πληρωση του χρονου!!!!μπραβο Μαριαννα υπεροχααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, εσύ κάνεις τόσα πολλά για τις μικρές σου που σίγουρα θα τα φτιάξεις κάποια μέρα. Το κουκλόσπιτό σας πως πάει? Έχεις προσθέσει κι άλλα επιπλάκια?

      Διαγραφή
  10. Quelle originale et belle idée !!!!! Vraiment top !
    Bon week-end !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. C'est vrai que je me suis beaucoup amusée avec ces petits villages!
      Bises et bon Dimanche, chère Anna!

      Διαγραφή
  11. Μαριάννα μου !
    πόσο όμορφο, πόσο γλυκό ! πόση φαντασία ! άντε τώρα να μαζεύεις χρόνια όλες αυτές τις καρτούλες και να τώρα που αποκτούν μια καινούργια ζωή και αποστολή με το νου και τα χέρια σου. Μένω έκπληκτος ειλικρινά. Μου άρεσε πάρα πολύ. Στην δημιουργία τελικά, τον πρώτο λόγο τον έχει η φαντασία.
    Λατρεμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Γιάννη μου; ενώ εσύ έκτιζες το αρχοντικό σου με τόσα υλικά, εγώ κόλλαγα χαρτονένια σπιτάκια κι έκτισα δύο χωριουδάκια...χα χα χα!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  12. Μαριάννα μου είναι αλήθεια η Χαρά είναι απ' τους ανθρώπους που μας επηρέασαν κατά καιρούς με τις καλλιτεχνικές επιλογές και αναζητήσεις της δίνοντας μια διάσταση μαγική στην έννοια της δημιουργίας. Η δημιουργικότητα νομίζω δεν ανταγωνίζεται κανένα και όταν αφήνεις την φαντασία σου να σε καθοδηγεί, ανακαλύπτεις τις δυνατότητές σου.
    Υπέροχα τα χωριουδάκια σου! Μια τρυφερή ανάμνηση για το πιο όμορφο και το πιο πολύτιμο στολίδι της ζωής σας και εύχομαι με το καλό να το δεχτείτε....Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ετσι ακριβώς, είναι Αννίκα μου! Η Χαρά με τις δημιουργίες της ήταν πάντα πηγή έμπνευσης για μένα και σ'αυτή την όμορφη μπλογκογειτονιά μας δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Ανυπομονούμε να υποδεχθούμε το πρώτο μας εγγονάκι από μέρα σε μέρα πιά!!!
      Καλό ξημέρωμα και καλή Κυριακή !

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Μαρία μου!!!!!!!!!!!!!!! Να χαίρεσαι την μικρούλα σου!!!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφα πραγματικά!Καλές γιορτές!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Από τα ωραιότερα και φωτεινότερα χριστουγεννιάτικα χωριουδάκια που κυκλοφορούν στο ίντερνετ!!Αλλά και οι καρτούλες σου Μαρί - Ανν μου από ανακυκλωμένα τραπεζομάντιλα με κατέπληξαν !!!Είσαι τόσο χρυσοχέρα !! Καλά Χριστούγεννα ,Με το καλό το μωράκι ! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου, σ'ευχαριστώ πολύ! Για να είμαι ειλικρινής, δεν το έψαξα καθόλου, δεν το ήξερα πως κυκλοφορούν στο ιντερνετ. Από την στιγμή που είδα της Χαρούλας, ξεσηκώθηκα να τα φτιάξω!
      Καλές γιορτές να περάσεις κι εσύ με τους αγαπημένους σου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Με το καλό το εγγονάκι σας!!
    Υπέροχο το χριστουγεννιάτικο χωριό, πάντα θα σας θυμίζει αυτή την γλυκιά προσμονή!

    Καλές γιορτές με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Να χαίρεσαι τον αντρούλη σου και καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  17. Μπράβο, πολύ όμορφα και ευφάνταστα!Καλές γιορτές με υγεία και με το καλό το μωρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Χρυσή μου! Καλές γιορτές και σε σένα!!!!

      Διαγραφή
  18. Ξετρελαθηκα με την ιδεα με τα καρτελακια απο τα δώρα του μωρού!!!
    Η καλύτερη αξιοποίηση που θα μπορούσε να γίνει το καλυτερο ενθύμιο!!!
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ρένα μου!
      Καλές γιορτές, με υγεία!!!

      Διαγραφή
  19. Είναι καταπληκτικά τα χιονισμένα σπιτάκια σου Μαριάνν μου!! Το blogging είναι πηγή έμπνευσης ε, κι όταν πρόκειται για την Χαρά ο θαυμασμός είναι απεριόριστος!! Να τα φχαριστηθείς τα πανέμορφα χιονισμένα χωριουδάκια!!
    Με το καλό όλα!! Καλές γιορτές Μαριάνν μου!! Πολλά πολλά φιλιά!! 😘🍭

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!
      Καλές γιορτές, με υγεία και αγάπη!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  20. Your works are really woks of art!!! They are all gorgeous, dear friend
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Marie-Anne μου, τα χωριουδάκια σου είναι ΟΝΕΙΡΟ!
    Εσύ δεν είσαι καλλιτέχνης: πολεοδόμος είσαι!!!
    ;-)
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    Με το καλό να έρθει και η μικρούλα σας να σας ξεμυαλίσει τελείως! χιχι!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου, με έκανες και γέλασα...πολεοδόμος ε; χα χα χα!!!
      Σ'ευχαριστώ πολυ για τις ευχές σου για την μπέμπα...την περιμένουμε από μέρα σε μέρα!!!
      Καλά Χριστούγεννα, γλυκειά μου, με τον Γιάννη σου και την οικογένειά σου!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφα τα χωριουδάκια
    με το καλό να έρθει το μωράκι , να είναι χαρούμενο , υγιές και ευτυχισμένο
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά, Δελφινάκι μου!!!! Καλά Χριστούγεννα και σε σένα!!

      Διαγραφή
  23. Πράγματι Μαριάννα μου η Χαρά μας δίνει απίστευτα πολλές ιδέες !! Πολυτάλαντη είναι άλλωστε !!Ομως τα δικά σου χωριά έχουν τη δική σου σφραγίδα και μάλιστα ετοιμάζεις για τη μέλλουσα μαμά το πιο όμορφο και πρωτότυπο δώρο !!
    Καλές γιορτές να έχετε με το καλό το μωρό σας , να έχετε υγεία και αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!!!! Να περάσεις κι εσύ ευτυχισμένα Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σου!

      Διαγραφή
  24. Dearest Marie-Anne,
    Wow, love your Christmas Villages and they make perfect gifts that look so unique!
    Wishing you lots of happiness for the coming of your 1st Grandchild and also a Merry Christmas.
    Just start catching up on things as I've worked through Tuesday and that also was our final day of singing with our choir at nursing homes this time. We ended with a Christmas dinner + gift giving.
    On Sunday I've also participated in the choir with orchestra for Händel's Messiah at one local Church in the morning and at the Theatre in the afternoon. LOVED doing this and Pieter enjoyed the performance.
    Hugs,
    Mariette & Pieter

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you, so much, dearest Mariette,and Pieter, for your kind wishes!
      Congratulations for being so active, dear friend! I wish I could hear you singing in the choir!
      Best wishes for a very merry Christmas!
      Many hugs!!

      Διαγραφή
    2. Dearest Marie-Anne,
      You can actually hear the entire choir as it is taped by the local TV station. Too bad that I'm mostly hidden behind a taller woman on the left, she is sleeveless and wears a dress. But at times you can see me.
      So glad that they did capture it. https://www.youtube.com/watch?v=SrCs9QDPHlE
      Hugs and thanks for your kind reply here! Merry Christmas once again.
      Mariette

      Διαγραφή
  25. Thank you dear Karolina!
    I will drop by your blog a.s.a.p.
    Merry Christmas!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι κάνεις εσύ και είναι άσχημο γλυκιά μου φίλη.Υπέροχες και εύχομαι του χρόνου να είσαι γερή και να μας παρουσιάσεις ακόμη καλύτερα.Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...