Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018

Καλά Χριστούγεννα!!! Merry Christmas!!!



Καλή εσπέραν 'Αρχοντες,
κι αν είναι ορισμός σας
Χριστού την Θεία Γέννηση
να πώ στ' Αρχοντικό σας!

Φέτος, λόγω της νέας μας διατροφής η οποία μας έγινε τρόπος ζωής εδώ και έναν σχεδόν χρόνο, 
τα σπιτικά μας μελομακάρονα φτιάχτηκαν όχι με αλεύρι, ζάχαρη και μέλι,  αλλά με σιμιγδάλι, ζάχαρη καρύδας και σιρόπι σφενδάμου και όπως βλέπετε δεν έκανα και πολλά.  
Είναι όμως νοστιμότατα και κοντεύουν ήδη να τελειώσουν.  
 Για τα παιδιά έκανα μιά μικρή ποσότητα την οποία μέλωσα κανονικά ενώ τους πρόσθεσα και την παραδοσιακή καρυδόψυχα.

 Παλαιώτερα σας είχα δείξει κάποιες παλιές Χριστουγεννιάτικες κάρτες, τις οποίες έχω κορνιζάρει και τις στολίζω κάθε χρόνο, όπως αυτή...
 Είναι και κάποιες ακόμα που έχω φυλάξει, οι οποίες ήταν ειδικές εκδόσεις της New York Herald και μας πάνε έναν αιώνα πίσω στην Νέα Υόρκη και στο Παρίσι.  
 Και ακόμη μία για να μην ξεχνάμε και τους ναυτικούς μας 
που περνούν τα Χριστούγεννα μεσοπέλαγα...
  
'Ισως προσέξατε παραπάνω την μικρή μπιζουτιέρα μπροστά από το καρουσέλ και αφού είναι μία από τις λιγοστές δημιουργίες μου, είπα να σας την δείξω και από κοντά. 


 Ντεκουπάζ με ριζόχαρτο, λίγη δαντέλλα, χρώμα κιμωλίας και χρυσή δαχτυλοπατίνα ήταν αρκετά για να μεταμορφώσουν μια κλασσική πορσελάνινη μπομπονιέρα γάμου.












 Φίλες και φίλοι μου, σας εύχομαι  
Καλά Χριστούγεννα
 με υγεία, αγάπη και χαρά στο σπιτικό σας! 
Να περάσετε όμορφα τις 'Αγιες Μέρες με τους αγαπημένους σας! 
Σας ευχαριστώ για τις επισκέψεις σας και τα καλά σας λόγια!

Dear friends, I wish you a very merry Christmas,
much happiness and good health to you and your beloved ones 
and thank you for your visits and kind comments! 

 

 

24 σχόλια:

  1. Σε σένα κοντεύουν να τελειώσουν τα γλυκά Marie Anne μου, σε μένα τελείωσαν ήδη! Δόθηκε σκληρή μάχη μπρα ντε φερ πάνω από το τελευταίο μελομακάρονο με την κόρη μου... Τελικά, ως καλή μαμά, την άφησα να κερδίσει!! χα χα
    Χρόνια πολλά, καλά Χριστούγεννα, με υγεία και κάθε καλό στο σπιτικό σου!!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα όλα και του χρόνου! Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά τα Χριστούγεννα να είναι τα πιο όμορφα για σένα και την οικογένειά σου. Έχετε έναν πολύ καλό λόγο άλλωστε. Η ώρα η καλή και
    η ευλογημένη.....Φιλιά Χριστουγεννιάτικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά Χριστούγεννα με Υγεία και Αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το καλύτερο δώρο που θα μπορούσες να κάνεις στον εαυτό σου ήταν η πιο σωστή διατροφή! Και σου μιλάω εκ πείρας!
    ;-) χιχι!
    Κορίτσι μου, μαζί με τις ευχές, μας έδωσες και πάλι μια δόση μαγείας!
    Καλές γιορτές με υγεία και πολλά-πολλά γέλια!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφα που ειναι ολα και αυτο το καρουζελ ποσο μου αρεσει θα το λατρεψει το μπεμπε του χρονου ολα ψηλα θα πρεπει να τα βαλεις χαχα.
    Ευτυχια και αγαπη και υγεια ευχομαι στο σπιτικο σας Καλά Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Bonnes Fêtes de Fin d'Année pour toi et ta famille !!!!!
    Bises et à l'Année prochaine !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ δεν έφτιαξα καθόλου γλυκά.
    Αφού τα τρώω όλα εγώ στο τέλος γιατί όλοι προσέχουν την δίαιτα τους.
    Αυτά με το σιμιγδάλι ίσως τα δοκιμάσω.
    Όμορφες οι κάρτες σου και η μικρή μπιζουτιερα.
    Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου με υγεία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Quel magnifique ensemble sur ta dernière photo chère Marie-Anne!
    Mais les autres réalisations sont belles aussi!
    Belles fêtes de Noël à vous deux et à votre famille.
    Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφες ευχές, στολισμένες με την αγάπη σου και με το προσωπικό σου μεράκι Marie Anne ! Που και σε τι να πρωτοσταθεί ο κάθε σου επισκέπτης. Σε ποια ομορφιά να παραδοθεί. Αφήνω τις ευχές σου να με τυλίξουν και στέλνω και τις δικές μου.
    Καλά Χριστούγεννα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριαννα μου την συνταγή σου θα την δοκιμασω ..γιατί εκανα μελομακαρονα με στεβια και ηταν πια αποτυχια ..τωρα βλεπω και την δικη σου και ισως την δοκιμαςσω.. εχουμε κοψει τα γλυκα και εμεις χα..χα.. πολύ ωραια τα ντεκουπαζ σου οπως κι οι πολυτιμες αντικες καρτες ευχων σου..
    Να περασετε τις ωραιότερες γιορτες σας φιλεναδα.. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά Χριστούγεννα Μαριάννα μου, με υγεία και αγάπη να περάσετε τις γιορτινές μέρες1 Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτική μπιζουτιέρα!! Την λάτρεψα!! Ακουγονται νοστιμοτατα τα μελομακάρονα Μαριάνν μου!! Υπέροχα όλα!! Καλά Χριστούγεννα να χεις με τους αγαπημένους σου!! Υγεια και χαμόγελα διάπλατα!! Σε φιλώ!! 🎄🍫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μια ομορφιά όλα! Υπέροχα!
    Καλά Χριστούγεννα και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ☆´.•´
    .•´✶`*.
    *.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★
    ¸✶.•´¸.•*´✶
    ☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
    ╱◥◣
    │∩ │◥███◣ ╱◥███◣
    ╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
    │╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
    ๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩
    ΚΑΛΑ ΦΩΤΕΙΝΑ & ΦΩΤΙΣΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφα ολα Μαριαν μου!!! Χρονια πολλά και καλες γιορτές!!! Καλά να περασεις με την οικογένεια σου!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα Μαριάννα μου να περάσεις όμορφα τις γιορτές.Οτι καλό και όμορφο στο σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dearest Marie Anne,
    Love the way you altered the recipe, sounds like delicious and more healthy!
    Of course all the things you so artfully create turn out like little gems.
    Wishing you and yours a Merry Christmas and a Happy New Year!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά Μαριάννα μου και καλές γιορτές!!! Πάντα φινετσάτες οι δημιουργίες σου και κάθε φορά μας δείχνεις νέους θησαυρούς !!
    Να είστε καλά και χαίρομαι που κάνετε αυτήν τη νέα διατροφή !!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χρονια πολλαααααααααα τα μελομακαρονα με σφενταμο ακουγονται πολυυυυυυυυυ ενδιαφερον μου ρχεται το αρωμα τους στα ρουθουνια!!!!να περνατε καλααααααααα το σπιτικο σου ειναι στολισμενο απολυτα χριστουγεννιατικα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια Πολλά!!!
    Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα!!!!
    Καλές Γιορτές εύχομαι με υγεία.αγάπη και κάθε ευτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά Μαριάννα μου . Να έχετε μια υπέροχη καινούργια χρονιά παρέα με το γλυκό μωράκι . Με το καλό ! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά και καλή Χρονιά με υγεία, Μαριάννα μου! Τι όμορφες οι δημιουργίες σου, αλλά και οι κάρτες σου. Θα σταθώ σε εκεινη με τους ναυτικούς μιας κι μπαμπάς μας ειναι ναυτικός και παντα τέτοιες μερες περιμεναμε με ανυπομονησία ενα τηλεφωνημα για να ανταλλάξουμε ευχές. Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι υπέροχες κάρτες !!!!! Και για τις δημιουργίες σου, τι να πω όπως πάντα καταπληκτικές !!!! Με το καλό ο καινούργιος χρόνος και ότι καλύτερο για το σπιτικό σου και για όλη την οικογένεια !!!!!! Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...